Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
2 декември 2020
Мислења
84
Поени од реакции
67
Decki zdr.
Treba da menuvam plocki na kola.
Mislenje vase za TRW Plocki za diskovi. Vtora opcija mi e ATE
Ili predlozete vase iskustvo so drug brend.
 
Член од
2 декември 2020
Мислења
84
Поени од реакции
67
ATE bi trebalo da se podobri, iako e i TRW e stara marka ama nekako vo posledno vreme...
Cisto kako opcija gi staviv prvi TRW zasto ima eden srbin go gledam na Youtube i dosta pofalni zborovi ima za TRW a za ATE bas i ne mnogu. I koga menuva stava od TRW
Sekako fala za mislenje .... pocituvam
Pozzz
 
Член од
24 август 2024
Мислења
1
Поени од реакции
0
Другари здраво, дајте совет, имам Цитроен ц4 1.4 2005 година на плин, пред некое време ми појави дека качи температура, застанав видов дека фали вода, дополнив литро вода од прилика, извозев уште 2500 км, сега почнува на секој 5км да ми загрева ја губи некаде водата, цревата да не речам пред да пукнат се надуени а никаде нема траги дека капе антифриз, термостатот го проверив отвара не е заглавен, сменив и експанзиона понуда и повторно истото, парното не тече внатре во кола, некој со идеа што може да е?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.269
Поени од реакции
15.382
Другари здраво, дајте совет, имам Цитроен ц4 1.4 2005 година на плин, пред некое време ми појави дека качи температура, застанав видов дека фали вода, дополнив литро вода од прилика, извозев уште 2500 км, сега почнува на секој 5км да ми загрева ја губи некаде водата, цревата да не речам пред да пукнат се надуени а никаде нема траги дека капе антифриз, термостатот го проверив отвара не е заглавен, сменив и експанзиона понуда и повторно истото, парното не тече внатре во кола, некој со идеа што може да е?
Jas ima Citroen so 1.1 motor , koj e osnovata za ovoj 1.4, i kaj mene gubi po malku voda no taka e eve veke nad 15 godini i si tera kolata. Prašav majsori i mi vikaat deka toa e mana na ovie motori, gori dihtonot na glavata. Plus kaj tebe e na plin koj ušte poveće gi oštetuva dihtonite. Planiram da go menuvam(sam) ama teško naođam vreme zasega
 

GreenRoot

^Зелен^
Член од
20 јули 2011
Мислења
2.606
Поени од реакции
2.224
Другари здраво, дајте совет, имам Цитроен ц4 1.4 2005 година на плин, пред некое време ми појави дека качи температура, застанав видов дека фали вода, дополнив литро вода од прилика, извозев уште 2500 км, сега почнува на секој 5км да ми загрева ја губи некаде водата, цревата да не речам пред да пукнат се надуени а никаде нема траги дека капе антифриз, термостатот го проверив отвара не е заглавен, сменив и експанзиона понуда и повторно истото, парното не тече внатре во кола, некој со идеа што може да е?
Чим дуе црева, губиш голема количина на антифриз а нема видливи траги од каде, нема друго, изгорен е дихтунгот на глава. Барај мајстор и не ја вози, само поголема штета ке си направиш.

За тој мотор не би требало да е многу скапа промената.

Sent from my A001LG using Tapatalk
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Другари здраво, дајте совет, имам Цитроен ц4 1.4 2005 година на плин, пред некое време ми појави дека качи температура, застанав видов дека фали вода, дополнив литро вода од прилика, извозев уште 2500 км, сега почнува на секој 5км да ми загрева ја губи некаде водата, цревата да не речам пред да пукнат се надуени а никаде нема траги дека капе антифриз, термостатот го проверив отвара не е заглавен, сменив и експанзиона понуда и повторно истото, парното не тече внатре во кола, некој со идеа што може да е?

99 % е изгорен диктонот на глава од плинот. Може и главата да е пукната ама ова ретко се случува кај тој мотор. Треба да се отвори моторот и да се израмни главата, нов диктон, вентили да се проверат, се по ред. Би ти препорачал да го демонтираш плинот воедно и да возиш само на бензин за понатаму. На половина и повеќе од колите на плин отворан е моторот или е за отворање ама возат така со дотурање вода.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Другари здраво, дајте совет, имам Цитроен ц4 1.4 2005 година на плин, пред некое време ми појави дека качи температура, застанав видов дека фали вода, дополнив литро вода од прилика, извозев уште 2500 км, сега почнува на секој 5км да ми загрева ја губи некаде водата, цревата да не речам пред да пукнат се надуени а никаде нема траги дека капе антифриз, термостатот го проверив отвара не е заглавен, сменив и експанзиона понуда и повторно истото, парното не тече внатре во кола, некој со идеа што може да е?
Vodna pumpa proveri mozi taja da pusta antifriz poso e toplo vremeto a i visoka temperatura na motorot pa brzo go susi i nemozis da vidis kade teci. Vidi nivoto na maslo dali e pokaceno. Ako e pokaceno togas e dihtung izgoren
 
Член од
9 октомври 2022
Мислења
2.341
Поени од реакции
6.411
На ум бев уште пред летово да земам на старо Волво XC 60 до макс 2021 год и 100.000км пројдени. Се фемкав и реков ај нека иде за есенва. Летово ко што беше изгор а и наредните што идат ќе бидат бетер, по патиштава у живот немав видено толку прокувани коли од страна. Ај тоа али све беа да речеме од 2018-2019 па нагоре коли што германски што француски грото. Дали увозиве на половни се ризични ко никад, дали почнале бофал да ги прават коливе? Не е ефтина инвестиција да затвориш 40к ЕУР пример за на прво патување на 45 степена да те остави на сред пат.

Нека даде некој ум за половно возило од кај да се увезе у последно време? Бугарија и Словенија отпаѓаат у сам старт. Ја пратам на autobazar.eu али и таму е мачка у вреќа.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.660
Поени од реакции
42.229
На ум бев уште пред летово да земам на старо Волво XC 60 до макс 2021 год и 100.000км пројдени. Се фемкав и реков ај нека иде за есенва. Летово ко што беше изгор а и наредните што идат ќе бидат бетер, по патиштава у живот немав видено толку прокувани коли од страна. Ај тоа али све беа да речеме од 2018-2019 па нагоре коли што германски што француски грото. Дали увозиве на половни се ризични ко никад, дали почнале бофал да ги прават коливе? Не е ефтина инвестиција да затвориш 40к ЕУР пример за на прво патување на 45 степена да те остави на сред пат.

Нека даде некој ум за половно возило од кај да се увезе у последно време? Бугарија и Словенија отпаѓаат у сам старт. Ја пратам на autobazar.eu али и таму е мачка у вреќа.
чкарт коли, немој да се заебеш. Нормално е добра кола да ја работиш 2 саати во место на 45 степени.
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.045
Поени од реакции
11.311
чкарт коли, немој да се заебеш. Нормално е добра кола да ја работиш 2 саати во место на 45 степени.
Како то и од каде Волвото е чкарт кола/џип? Пола Холандија ги вози, буквално али буквално.

@Lokvan
Шаренолико куртонче си ама тоа не значи дека не си човек и немаш фамилија, па ќе ти одговорам.

Волво увоз само од Холандија или ШвеЦка, каде и најмногу се возени и одржавани по пропис, навремено и во овластени сервиси. Додека е под гаранција нема шанси да ја носат на друго место освен во овластен или да „поправаат“ нешто ван предвидениот интервал.
Германија ги има доста али да не ти паѓа на ум оттаму да увезуваш.
Следна дестинација за увоз е Швица (можда и прва ако може да си дозволиш пошто не се циции ко Холанѓаните и со повисоко ниво на опрема ќе го земиш кое и да е возило).

Токму до таа километража од каде и да увезиш од овие 2-3 земји ќе му се изнавозиш, за безбедност да не прајме муабет шо нуди за разлика од другите (дури и во таа класа). Сопствен краш центар имаат каде одат сите модели на тестирање, а еве шо вика ЕуроНкап тестот од 2017.

1725180142467.png

Башка не е фичо или застава да ти скува, Волво е. Не вервам дека такви скувани си ги видел по пат - дури и да е така тоа е сигурно од пали-вози „ништо не му е“ фаци кои не знаат во газ да се прцнат, камо да проверат текучини и основни работи на колата.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
На ум бев уште пред летово да земам на старо Волво XC 60 до макс 2021 год и 100.000км пројдени. Се фемкав и реков ај нека иде за есенва. Летово ко што беше изгор а и наредните што идат ќе бидат бетер, по патиштава у живот немав видено толку прокувани коли од страна. Ај тоа али све беа да речеме од 2018-2019 па нагоре коли што германски што француски грото. Дали увозиве на половни се ризични ко никад, дали почнале бофал да ги прават коливе? Не е ефтина инвестиција да затвориш 40к ЕУР пример за на прво патување на 45 степена да те остави на сред пат.

Нека даде некој ум за половно возило од кај да се увезе у последно време? Бугарија и Словенија отпаѓаат у сам старт. Ја пратам на autobazar.eu али и таму е мачка у вреќа.
За Волво не знам дали им е квалитетот на исто ниво, нели сега се под кинезите (Geely Holding).

Инаку зависи од буџетот, ако имаш 40к за кола, размисли си за нова (Rav4 хибрид ти е во ова цена, Vitara GLX AllGrip ти е дури под таа сума). Не се можеби премиум брендови, но знаеш дека ти си прв сопственик и дека ти е покриен газот во наредни 5-7 години, а таа половната со 100к е на 70% од промена на сетови, секс со ДПФ, ако е хибрид и батеријата е далеку од тоа што била и тн.

Половна по мое има логика само ако трошиш помала сума, или пак да ја земеш со апла малку километри (20-40к), или другата крајност немаш кеш и земаш некоја колку да се тркала. Кога гледав за мене овде, тие со 100к веќе беа стигнати за поголеми сервиси.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Za 40k odis vo salon i si kupuvas nova. Za polovna kola do kaj 8000-10,000max 2015-17godina mozes da si uvezis od italia avto kujka koj se ovlasteni distributeri za polovni vozila ne od plac,popravo otpad. Inace ne e problemot vo kolite,problemot e vo idiotite so smenvat maslo vo motor na 30,000km i so ne smenvat maslo vo menjac. A za atf,glicerin i antifriz da ne zborame. Kola od 2020 nacukani 200,000km maslo ne smenale vo menjac odnes kola nebiva.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom