Европска Унија

Staufer

Драган Богдановски
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.569
Поени од реакции
22.278
Те прашав за каква е состојбата, бидејќи сакаш факти. За лично гледиште не беше прашан. Сва среќа има македонци во Германија што говорат какви се состојбите, лично ќе го тргнам моето искуство да не бидам субјективен, не треба да зборам во каква компанија работам па да солам памет. Тоа на страна. Тоа време што го збориш, луѓето можеа комотно куќи и во Германија, и кај нас да купат, не зборам да плаќаат ќирија. Ако веќе збориме за харикири муабети. Сега ако најдат стан да рентаат по нормални цени треба да се среќни :icon_lol: Умре тој германски живот.
A so koj fakti raspolagas ti?

Eve fakti:

1721905808396.png

Kvota na lugje koi imaat sopstven stanben imot. Gore dolu stagnira.


Kirii: Da, narasteni se kako opsto sve (inflacija). Pazarna logika e ako ima golema pobaruvacka cenata raste. Vo gradovite "kade sto sakaat site" rastat i kiriite. Ama ne mora sekoj vo Minhen da zivee. Da ne bidam sentimentalen, prasaj gi pecalbarite krajot na 60tite ili pocetok na 70tite kako ziveea, vo baraki. Prasanje na perspektiva. Inace ova ne e izoliran problem vo Germanija, vo mnogu zemji slicna e situacijata i moze da se kaze e pogolem trend.


Ne znam inace vo koe vreme lugjeto mozea komotno kuki da kupuvaat? Vidi ja gore grafikana, koj togas ne mozel i sega ne moze i obratno. Togas cenite bea poniski od segasnivi, ama i plative. Plus kamatite stignuvaa do 10%.

1721906269948.png

Ako e poglednes grafikata ke vidis, deka denes kamatite se poniski od 1995ta. Ako zememe predvid deka skoro 10 godini imavme kamati so 0,x ili 1,x%, togas toa bea istoriski najpovolni uslovi za kupuvanje imot. Kredit na 20 godini so 1,0% kamata i vo toa vreme lugje kupija imot koi so 5,6,7% ne bi mozele da kupat. Zatoa i toa e individualna rabota.


Eve i platite:
1721906600134.png

Eden problem e sto vo platite ima trend koj pocna 2005ta. A toa e deka 10-15% rabotat nisko platena rabota. Toa delumno se koregira so voveduvanje minimalna plata sto e priblizno 13€. So ogled na pobaruvackata na rabotnici ne e problem na start 15€ da pobaras. E sega tuka zavisi mnogu od licnata kvalifikacija. Ako si strucen i vo barana struka, mozes mnogu dobro da zarabotuvas. Sigurno poznavas i takvi lugje. Ne se site na minimalec. Ako pocnes vo McDonalds, togas si. Zatoa toa e individualna rabota.


Ne znam sto rabotis i kako zarabotuvas. I ne znam kako ti bea ocekuvanjata pred da ides vo Germanija. Covek bez kvalifikacija ne moze da ocekuva doktorska plata. A veruvam deka doktorite sto dosle Germanija tokmu i zemaat doktorski plati. Poznavam nekoi, kupija imoti za kratko vreme.


Dovolno vreme ziveam vo Germanija da imam sporedba. Ne znam so kogo si zbornal i kolku vreme se lugjeto vo Germanija. Ama pausalni objasnuvanja ne pomagaat zatoa sto sekoj od svoja perspektiva ima druga procenka na situacijata.
 

Attachments

The xx

Russia state-affiliated bot. ☑️
Член од
8 април 2013
Мислења
7.084
Поени од реакции
13.382
@Staufer
Па сам се побиваш. Самиот гледаш дека нема зголемување на сопствениците на нови живеалишта од графикот, аа ако погледнеме населението е зголемено и тоа за неколку милиони. И околу тоа зборам, порано не ти требаше да бидеш доктор за да купиш куќа, да изградиш или пак стан да купиш. Барем сите знаеме дека Македонците и Албаниците што се селеле пред 20-30 години не биле нуклеарни физичари. Доктор во Америка ќе купи имот, и во Дубаи. Остави графици од раст на платата, но не остави показател на инфлацијта. Па да можеме да пресудиме колку е тој реален раст.


Само за 2023 имаш инфлација од речиси 6%. Од статиста си оставил график на раст на потрушувачката кошничка, во која не влагаат други давачки како раст на кирии, комуналии и се што зависи од енергенси.

Ете го линкот, германски знаеш па читај и направи разлика колку тоа покачување на платите. Бидејќи пратеше како одеа колективните преговори, повеќето бараа дури зголемување од 10-15% на плата поради инфлацијта за минатите две години, само да можат да бидат на некија нула, плус минус и некое покачување на плата. Ма немој да ме јебеш бе, донер беше 5 евра пред 3 години, сега е 9 ебани евра :pos:


Пак се факаш лично што сум бил кој сум бил. Фирмата во која работам е транснационална, поради тоа сум бил во Немачка, имаме луѓе кои се во Германија и знаме каква е реалната состојба во Германија. Намаливме персонал и го селиме производството во друга европска земја. Па ти бујрум продавај пак муда за бубрези. Лично имам и познаници кои се во Германија подолг период, не гледаат перспектива за основање семејство.
И да Германија е едно големо разочарување последниве години. Од економски па и на безбедносен план.

Мал потсетник, ако паметиш тогаш пред некое време, баш дебатиравме на темава кога влезе Германија во овој циклус на негативен раст, беше силен дека нема или се сомневаше дека ќе има рецесија. Јас тогаш дури и облог ти предложив на бришење профили. Ете испадна дека е точна проценката на некои малце пореално што гледаат на работите(не јас) туку аналитичари и Германски економисти. Верувам дека ниту ти си бил сигурен дека нема да ја избгенат па поради тоа тогаш се стави на муте.
 
Последно уредено:
Член од
30 јануари 2014
Мислења
884
Поени од реакции
577
Premnogu e posimostično da se tvrdi deka država kako germanija ke propadne. Kriza, da, no ne e tolkava dlaboka za da propadne posebno ne ekonomski. Se raboti za cikličen fenomen, momentalno e depresija za dve do tri godini se očekuva porast. Niv poveke gi zagrozuva socijalniot moment vo koj se momentalno.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.611
Поени од реакции
24.986
Premnogu e posimostično da se tvrdi deka država kako germanija ke propadne. Kriza, da, no ne e tolkava dlaboka za da propadne posebno ne ekonomski. Se raboti za cikličen fenomen, momentalno e depresija za dve do tri godini se očekuva porast. Niv poveke gi zagrozuva socijalniot moment vo koj se momentalno.
kakov ciklus kakvi bakrachi, sve sto proizveduva germanija manje vise denes proizveduva kina za mnogu poeftino i ako porano kinesko znacese loso denes se pomalku e taka... ke bidat pregazeni vo recisi site segmenti za brzo vreme, 10-15 god maks im davam. edinstvenoto nesto sto gi pravese konkurentni kolku tolku so cenite bese eftiniot gas i energensi od rusija sto go zagubija... krajot se nadzira, japonija koja ima slicna ekonomija so germanija e veke vo panika. gubat od pazarot bukvalno vo sekoja drzava, sto e najtragicno istisnati se ne samo na baza na cena nego i kvalitet a do 2035ta koga se ocekuva EV da se dominantni na site pazari prasanje e kolku od nivnite brendovi ke opstanat...

 
Член од
30 јануари 2014
Мислења
884
Поени од реакции
577
EV nema da dominiraat, a EU za brzo vreme ke vovede golemi carini kako i amerika, indija a i brazil najavuva zaštitni merki taka da kinezite možat da prodavaat vo afrika. Koga si orijentiran na izvoz zavisiš od drugi, kako vpročem i germanija dosega. Na red e golemo restruktuiranje na nivnata koe veruvam ke go napravat za nekolku godini.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.611
Поени од реакции
24.986
EV nema da dominiraat, a EU za brzo vreme ke vovede golemi carini kako i amerika, indija a i brazil najavuva zaštitni merki taka da kinezite možat da prodavaat vo afrika. Koga si orijentiran na izvoz zavisiš od drugi, kako vpročem i germanija dosega. Na red e golemo restruktuiranje na nivnata koe veruvam ke go napravat za nekolku godini.
ke bidat zbrisani be kakva dominacija lol... pred 4 god kinezite imaa 4% od EV pazarot vo EU, sega imaat 25%. najjako e sto samo mal del kompanii se vlezeni, cekaj da vidis doprva sto sleduva.

slobodno neka vovedat carini, kina veke gradi fabriki vo eu... neznam samo sto ke pravat koga i kina ke vovedi carini sto najveke ke ja pogodi bas germanija koja seuste izvezuva vo kina a tek pa i koga ke pocne kina da odbiva vo da im prodava delovi i komponenti sto eu ne gi proizveduva ili e preskapo da gi proizedat ke bide epten veselo... japonija i korea veke go osetile toa na svoja koza, EU e nema da e postedena
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.202
Поени од реакции
34.791

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.611
Поени од реакции
24.986
Автоматски споено мислење:






E sto tesla? Stagniraat dodeka kinezite rastat. Ona sto doaga e duplo podobro od tesla, so pogolem domet, daleku poluksuzno za pola cena... Zatoa se tarifite, pogledni bilo koe video od EV saemot vo kina i ke sfatis deka e tolku... BYD kako brend veke mislam i gi pomina po prodazba na globalno nivo, a doprva idat 20tina drugi brendovi.
 

The xx

Russia state-affiliated bot. ☑️
Член од
8 април 2013
Мислења
7.084
Поени од реакции
13.382

До 2030, Кинезите ќе поседуваат дури една третина од пазарот на автомобили. Ќе доминираат во Азија, Јужна Азија, Африка, Јужна Америка. Цела оваа политика на електро автомобили само им оди во полза на Кинезите. Никако на Европа, па се сомневам и на Јенките. Мислам тие Тесла ќе ја произведуваат, прашање е само колку ќе бидат конкуренти во Европа на пример ако Кина отвори свои фабрики во Унгарија или пример во Турција.

Како можеш да со толку глуп и својата речиси супериорна позиција како земја производител на мотори со внатрешно согорување да ја напуштиш само зошто некоја вегетеријанка се залепила за асфалтот на улица.


Моментално во Германија има кратења на вработувањата во автоиндустеијата, и тоа не се должи поради тоа штп АИ ќе ангажираат.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: A__
Член од
4 октомври 2019
Мислења
571
Поени од реакции
1.151
Po site proekcii do 2028 Kina treba da ja nadmine Usa vo site segmenti i da bide broj eden ekonomska sila.....taka da se e normalno natamu ide protokot....kolku i da ja zgolemat carinata za sto i da e ke nema mnogu efekt posto sekoj proizvod od Kina ke bide poeftin i kvaliteten od zapadot.
Автоматски споено мислење:

Дури и да е така, Германија е во очигледна и неоспорна надолна спирала накаде се толку забрзани да веќе нема запирање. И не само Германија туку цела западна Европа. Да сме живи и здрави сите, па да ги дочекаме Игорче и другиве иселеници полека да се враќаат од запад кога таму ќе стане полошо и од овде - а не дека не е станато полошо по сите основи освен по економскиот аспект (сеуште).
Skoro bev co edni sela domakini sledev muabet za nivnata blagosostojba... Site tie sto imaat moznost begaat vo selata i periferijata imaat golemi dvorovi, sami si odgleduvaat hrana kolku tolku ovosje i zelencuk...steta im e za decata sto treba da gi pustat vo klas so zolti crnci i cigani....najgolem revolt ima kaj nivnata skoro do siromasna mediokritetska klasa koi se vo djganot vo pogolemite gradovi i morat da go delat vozduhot so smradot....inaku celosno ja imat izgubeno doverbata na sistemot velat vladata pravi raboti bez vrska odednas bez nekoj da ne prasa nas.....
 
Последно уредено:

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.611
Поени од реакции
24.986

До 2030, Кинезите ќе поседуваат дури една третина од пазарот на автомобили. Ќе доминираат во Азија, Јужна Азија, Африка, Јужна Америка. Цела оваа политика на електро автомобили само им оди во полза на Кинезите. Никако на Европа, па се сомневам и на Јенките. Мислам тие Тесла ќе ја произведуваат, прашање е само колку ќе бидат конкуренти во Европа на пример ако Кина отвори свои фабрики во Унгарија или пример во Турција.

Како можеш да со толку глуп и својата речиси супериорна позиција како земја производител на мотори со внатрешно согорување да ја напуштиш само зошто некоја вегетеријанка се залепила за асфалтот на улица.


Моментално во Германија има кратења на вработувањата во автоиндустеијата, и тоа не се должи поради тоа штп АИ ќе ангажираат.

kinezite ke dominiraat sekade. najnovo e italija im nudi stari propadnati brendovi i fabriki za da proizveduvaat vo italija, innocenti i autobianchi a mozno e i alfa romeo da bide prezemen... dodaj na toa deka veke proizveduvaat vo bugarija, vo ungarija, vo polska... od site strani vleguvaat ke bide nevozmozno da gi soprat. normalno vo procesot najgolem luzer ke bide germanija zasto site drugi ke nemaat nisto protiv poefitni i "eu" proizvedeni koli. ke bidat zbrisani, toa sum siguren. prasanje e samo dali do 2030 ili 2035.
 
Член од
4 октомври 2019
Мислења
571
Поени од реакции
1.151
Bolkata e najgolema zatoa sto Germanija e najgolemiot kradec na site drzavi vo Eu zaedno so Francija, gi delat site najprofitabilni biznisi od javen ili privaten sektor i veliot kolac odi kaj niv... Ednas imav moznost da se dam vo Flamingo so direktorite na Novomatic.... koja suma odi vo Viena nie samo moze da sonuvame plus direktorite na hotelot mozat slobodno da si ukradat po nekolku milioini evra i toa ne e strasno.... Sega poleka se toa opaga koga doagaat Kinezite na pazarot...
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.611
Поени од реакции
24.986
Na niskata za kina vi staviv videolink od posledniot saem za EV. Izgledajte samo prvata minuta ke vidite sto doaga i so kakvi ceni. Osven ogromni carini nisto ne gi sapsuva svabite od brza smrt, duri i so carini prasanje e na vreme.
 
Член од
20 јули 2016
Мислења
7.787
Поени од реакции
5.062
Звучи апсурдно за пред некоја деценија. Кина има демографски проблем. Ќе заврши како Јапонија. Индија ќе стане следно економско чудо. Исто голем раст има и ќе има во Африка.
Европа ако не увезува работна сила ќе пропадне. Не е добро во Европа на долг рок. САД е малку подобар и демографски и неолиберално.
Кина успева дека води доста либерални политики со работната сила. Ама и ти ќе треба да увезуваат работници што веќе го прават.
Светот е поврзан со глобализмот тој го носи напредокот а и мирот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom