Ако за тебе е исто да кажеш “што да правиме кога сме си бугари“ со тоа да кажеш “јас сум етнички бугарин“ тоагш ок јасно и гласно кажал дека е бугарин. И денес Азис ако каже дека си е бугарин дали автоматски тоа значи дека е етнички бугарин?
Тоа е исто како денеска да каже:„Што да правиме кога сме си вандали“, и некој негов наследник по сто години да мисли дека авторот на реченицата и оние на кои им се обраќал припаѓале на германското племе Вандали.
Пополека малце. Сто прашања постави и очекуваш потврда на твоите заблуди.
За Миладиновци веќе ти одговорив. Изгледа не знаеш добро хрватски, па еве ти машински превод на бугарски:
Или да поедноставиме: доколку К. Миладинов не го променил насловот од работната верзија „Македонски народни песни“ во „Бугарски народни песни“, Штросмајер немал да му плати за печатењето, што се гледа и од писмото на Васил Чолаков дo Фрањо Рачки, кое што веќе ти беше приложено:
Чолаков пишува:„Константин Миладинов ме замоли да му дадам сто песни од источните страни на Бугарија, ЗА ДА МОЖЕ да даде назив на својата збирка „Бугарски народни песни“ - што само по себе повлекува дека работната верзија имала друг наслов, што само злонамерен или глупав човек не може или не сака да го воочи.
Паралела може да ти направам со вашиот избор на германскиот официр Александар I Батенберг како кнез на Кнежевството Бугарија, не дека многу сте го сакале и не оти никој од локалните Бугари не бил способен и учен за кнез, туку на барање на Руското Царство бидејќи бил роднина на Марија, сопруга на рускиот император Александар II Николаевич.
Инаку едно од неговите деца имало многу јако име Крум-Асен фон Хартенау.
Што се однесува до твоите Прабугари, што правиме со ова:
1. Нема докази дека оригиналното име на книгата било „Македонски народни песни“. Ова е измислица на македонските историчари. Според Чолаков сака источнобугарски песни, за заедно со западните бугарски песни (да не заборавиме дека Македонија ја нарекува - Западна Бугарија) збирката да ја крсти „Бугарски народни песни“. Не знаеме дали ќе ги нарече македонски народни песни, западнобугарски народни песни, народни песни на македонските Бугари или нешто друго.
2. Терминот прабугари е добро објаснет. Пред воведувањето на овој термин, се користеле различни термини во зависност од контекстот. Види „Словено-бугарска историја“ од 18 век.
Ако за тебе е исто да кажеш “што да правиме кога сме си бугари“ со тоа да кажеш “јас сум етнички бугарин“ тоагш ок јасно и гласно кажал дека е бугарин. И денес Азис ако каже дека си е бугарин дали автоматски тоа значи дека е етнички бугарин?
Ако Азис вели дека е Бугарин, тогаш се дефинирал како Бугарин. Точка.
Ако велиш дека си Македонец, тогаш си се дефинирал како Македонец. Го прифаќам тоа.
Терминот „етнички Бугарин“ веќе исчезнува од сериозната литература, се користи се поретко и веројатно ќе исчезне бидејќи нема посебно значење.
Има човек кој јасно и гласно напишал дека е Бугарин. Нема потреба да користам временска машина за да го прашам дали е така. Според твојата логика се што се случувало пред повеќе од 100 години е лага, но македонските историчари ја знаат вистината.
Но, овие 150.000 граѓани имаат и документи дека се Македонци и државјани на Северна Македонија. И идните историчари можат да пишуваат книги врз основа на сите овие документи. Истото важи и за Рајко Жинзифов.
Dobro be ,
Edno prashanje,
Eve da rechime si no pravo i cela Makedonija bila bugari!
Kako toa Srbite uspeale za 10-20 godini da mu go isperat mozokot na narodot i site da mislat deka se makedonci I toa tolku jako ispran da nikoj zhiv ne se ni somneva vo svoeto poteklo a vie Tatarite od sekogash laete Makedoncite se bugari i ne samo shto nikogo vo Makedonija ne mozhite da ubedite tuku i kup bigari vo Bugarija go tvrdat istoto?
Тоа е исто како денеска да каже:„Што да правиме кога сме си вандали“, и некој негов наследник по сто години да мисли дека авторот на реченицата и оние на кои им се обраќал припаѓале на германското племе Вандали.
Dobro be ,
Edno prashanje,
Eve da rechime si no pravo i cela Makedonija bila bugari!
Kako toa Srbite uspeale za 10-20 godini da mu go isperat mozokot na narodot i site da mislat deka se makedonci I toa tolku jako ispran da nikoj zhiv ne se ni somneva vo svoeto poteklo a vie Tatarite od sekogash laete Makedoncite se bugari i ne samo shto nikogo vo Makedonija ne mozhite da ubedite tuku i kup bigari vo Bugarija go tvrdat istoto?
Не велам дека цела Македонија била населена со Бугари, туку дека изворите покажуваат дека така се дефинирале луѓето таму и како такви другите ги доживувале.
Според мене, темелот на македонската нација е поставен во 1878 година, кога Македонија, која според прелиминарниот договор од Сан Стефано требаше да биде дел од новоформираната држава Бугарија, беше вратена/оставена на Отоманската империја. Оттогаш започнала пожестоката грчка пропаганда преку Патријаршијата, која на локалното население му објаснувала дека тие не се Бугари, туку словенски потомци на античките Македонци (откако не успеале да ги убедат дека се Грци со словенски јазик). Види ги спомените на Чекалараов - таму тој одлично го објаснува ова. Тогаш почнува српската пропаганда.
Во 1913 година, кога Србите ја примиле Македонија, настанале немири и востание, кое било задушено (Охридско-Дебарско востание). Потоа почнал теророт, до 1915 година, кога бугарската војска и ВМОРО се враќаат во Македонија и ги бркале сбоманите и Србите, кои во периодот 1913-1915 година го малтретирале локалното бугарско и албанско население. Многу сбомани настрадале во периодот 1915 - 1918 година во различни србомански села, најмногу од ВМОРО.
Сите бугарски училишта биле затворени во 1913, црквите конфискувани, а бугарските учители и свештеници, кои главно се од Македонија, биле протерани во Бугарија. Кога ќе ги избркате интелигенцијата и свештенството, полесно е да му го перете мозокот на обичниот народ. Најзначајни личности во селото се кметот, даскалот и попот. Сите се заменети со Срби или сбомани.
По 1918 година, продолжиле обидите за србизирање на населението на јужни Срби. Не случајно Македонија ја прават Вардарска Бановина. Откако стана јасно дека нема да успеат да ги стопат Бугарите, тие преминаа на обидот на македонските Бугари да направат нова нација за да се дистанцираат од другите Бугари и тоа во голема мера успеа, бидејќи со годините регионалниот македонски идентитет полека се претвори во народен и до национален во 1944 г. Меѓутоа се до 1941 година, Србите се погрижија училиштата во Македонија да бидат малку, за населението да остане не многу писмено. Ова се променило со доаѓањето на бугарската администрација, која отвори многу нови училишта.
Кога границите се затворени повеќе од 20 години, а локалното население е тероризирано ако покажат бугарски карактер, луѓето почнуваат да веруваат дека е подобро да се биде Македонец отколку македонски Бугарин. Секако, на ова влијаат и обидите за Независна Македонија. Да не заборавиме дека оваа парола доаѓа со Тодор Александров, којотот има и јасно изразена бугарска самосвест.
По 1944 година Бугарите веќе се „фашисти“, „ѕверови“, „крвопијци“ и границите повторно се затворени. На народот се насадува уште веќе омраза кон Бугарите, а кој се идентификува како таков автоматски се мрази и гази.
Се разбира, тоа е поткрепено со бројни фалсификати, главно во историјата, литературата, уметноста итн. „Бугарски народни песни“ стана „Зборник на Миладиновци“, „Македонска крвава свадба“ беше фалсификувана и сите спомнувања на „Бугари“ беа заменети со други термини, ова продолжува во секоја друга литература. Она што се ослободува е внимателно одбрано.
Она што е објавено е внимателно одбрано и споменувањата на Бугарите се отстранети или заменети. Авторите се декларираат како непријатели на народот и за најмали пробугарски мислења.
Народот заборава... заборави дека градоначалник на Крушево беше Георги Карев - брат на Никола Карев, дека бил во затвор и бил убиен пред да биде пуштен.
абораваат дека над 70-80% од кметовите од 1941 до 1944 г. биле од локалното население. Забораваат дека до 1941 година сите кметови на Куманово биле само Срби, а во 1941-1944 година двајца од Куманово и внукот на Гоце - Милан Делчев (од 1941 до 1944 година).
Останува само српската пропаганда која ја ширите до ден денес. Но, како што вели еден голем руски и советски писател, „Ракописите не горат“. А вие сте заплеткани во ракописи кои ја побиваат пропагандата од Југославија и се чудите како да ги „протолкувате“.
1. Нема докази дека оригиналното име на книгата било „Македонски народни песни“. Ова е измислица на македонските историчари. Според Чолаков сака источнобугарски песни, за заедно со западните бугарски песни (да не заборавиме дека Македонија ја нарекува - Западна Бугарија) збирката да ја крсти „Бугарски народни песни“. Не знаеме дали ќе ги нарече македонски народни песни, западнобугарски народни песни, народни песни на македонските Бугари или нешто друго.
2. Терминот прабугари е добро објаснет. Пред воведувањето на овој термин, се користеле различни термини во зависност од контекстот. Види „Словено-бугарска историја“ од 18 век.
Автоматски споено мислење:
Ако Азис вели дека е Бугарин, тогаш се дефинирал како Бугарин. Точка.
Ако велиш дека си Македонец, тогаш си се дефинирал како Македонец. Го прифаќам тоа.
Терминот „етнички Бугарин“ веќе исчезнува од сериозната литература, се користи се поретко и веројатно ќе исчезне бидејќи нема посебно значење.
1. Може ли за почеток да престанеш да гледаш во туѓ двор и да бараш што напишале автори од Струга, Охрид, Прилеп или Скопје?
Може ли да продискутираме за делата што сте ги напишале вие Бугарите, како на пример оваа пропагандна брошура:
The idea belonged to Todor Nedkov, the Bulgarian trade agent in Skopje, one of the main cities of Ottoman Macedonia.
2. Можеш ли ти твоето тврдење дека си етнички Бугарин да го поткрепиш со научни факти, а не само со твои лични субјективни желби?
И како знаеш дека си БАШ Бугарин, а не Куман, Печенег, Торк, Берендеј, Булак кога веќе ти е толку мерак да се идентификуваш со изумрено монголоидно турско племе?
Во 1913 година, кога Србите ја примиле Македонија, настанале немири и востание, кое било задушено (Охридско-Дебарско востание). Потоа почнал теророт, до 1915 година, кога бугарската војска и ВМОРО се враќаат во Македонија и ги бркале сбоманите и Србите, кои во периодот 1913-1915 година го малтретирале локалното бугарско и албанско население. Многу сбомани настрадале во периодот 1915 - 1918 година во различни србомански села, најмногу од ВМОРО.
Сите бугарски училишта биле затворени во 1913, црквите конфискувани, а бугарските учители и свештеници, кои главно се од Македонија, биле протерани во Бугарија. Кога ќе ги избркате интелигенцијата и свештенството, полесно е да му го перете мозокот на обичниот народ. Најзначајни личности во селото се кметот, даскалот и попот. Сите се заменети со Срби или сбомани.
По 1918 година, продолжиле обидите за србизирање на населението на јужни Срби. Не случајно Македонија ја прават Вардарска Бановина. Откако стана јасно дека нема да успеат да ги стопат Бугарите, тие преминаа на обидот на македонските Бугари да направат нова нација за да се дистанцираат од другите Бугари и тоа во голема мера успеа, бидејќи со годините регионалниот македонски идентитет полека се претвори во народен и до национален во 1944 г. Меѓутоа се до 1941 година, Србите се погрижија училиштата во Македонија да бидат малку, за населението да остане не многу писмено. Ова се променило со доаѓањето на бугарската администрација, која отвори многу нови училишта.
Кога границите се затворени повеќе од 20 години, а локалното население е тероризирано ако покажат бугарски карактер, луѓето почнуваат да веруваат дека е подобро да се биде Македонец отколку македонски Бугарин. Секако, на ова влијаат и обидите за Независна Македонија. Да не заборавиме дека оваа парола доаѓа со Тодор Александров, којотот има и јасно изразена бугарска самосвест.
По 1944 година Бугарите веќе се „фашисти“, „ѕверови“, „крвопијци“ и границите повторно се затворени. На народот се насадува уште веќе омраза кон Бугарите, а кој се идентификува како таков автоматски се мрази и гази.
Се разбира, тоа е поткрепено со бројни фалсификати, главно во историјата, литературата, уметноста итн. „Бугарски народни песни“ стана „Зборник на Миладиновци“, „Македонска крвава свадба“ беше фалсификувана и сите спомнувања на „Бугари“ беа заменети со други термини, ова продолжува во секоја друга литература. Она што се ослободува е внимателно одбрано.
Она што е објавено е внимателно одбрано и споменувањата на Бугарите се отстранети или заменети. Авторите се декларираат како непријатели на народот и за најмали пробугарски мислења.
Народот заборава... заборави дека градоначалник на Крушево беше Георги Карев - брат на Никола Карев, дека бил во затвор и бил убиен пред да биде пуштен.
абораваат дека над 70-80% од кметовите од 1941 до 1944 г. биле од локалното население. Забораваат дека до 1941 година сите кметови на Куманово биле само Срби, а во 1941-1944 година двајца од Куманово и внукот на Гоце - Милан Делчев (од 1941 до 1944 година).
Останува само српската пропаганда која ја ширите до ден денес. Но, како што вели еден голем руски и советски писател, „Ракописите не горат“. А вие сте заплеткани во ракописи кои ја побиваат пропагандата од Југославија и се чудите како да ги „протолкувате“.
Кога веќе си се фатил за Србите, може ли појаснување како делот од јужнословенското племе Тимочани кој бил во Србија станале Срби, а делот кој бил во Бугарија станале Бугари. На чија пропаганда тие биле подложени?
Сега Србија ли ви е виновна што од 1991 не развивате добрососедски односи со нас, туку настапувате непријателски со нерационални и неразумни блокади и стварате уште поголема омраза?
Не бил македонски литературен јазик, била „македонска литературна норма“ , ненормални низаедни? Сигурно и за тоа ќе пронајдете дека е виновен некој Србин од 1921.
Еве ти го твојот турски бугарски:
A eве го и развојот на јазиците на словенското население во Бугарија и Македонија:
Во X век од старословенскиот јазик кој се зборувал од Јужните Словени се одвојуваат бугарскиот јазик, кој го говорат Бугарските Словени и македонскиот јазик, кој го говорат Македонските Словени.
Значи македонскиот и бугарскиот можат да бидат само литературна норма на старословенскиот, никако македонскиот јазик според вашата налудничавост не може да биде некаква литературна норма или дијалект на бугарскиот.
Имаш ли капацитет ти тоа да го сфатиш или џабе си го губам времето, кога уште од малечок си закрмен со бугарска пропаганда?
1. Нема докази дека оригиналното име на книгата било „Македонски народни песни“. Ова е измислица на македонските историчари. Според Чолаков сака источнобугарски песни, за заедно со западните бугарски песни (да не заборавиме дека Македонија ја нарекува - Западна Бугарија) збирката да ја крсти „Бугарски народни песни“. Не знаеме дали ќе ги нарече македонски народни песни, западнобугарски народни песни, народни песни на македонските Бугари или нешто друго.
Ако од Македонија биле западнобугарски песни а од Панаѓуриште да ти биле источнобугарски песни. Тоагаш Пловдив, Русе, Бургас каде се наоѓале? Источно од источна Бугарија или? Па и јас самиот ти кажав поголемиот дел од денешна Бугарија не ни ја сметале за дел од некоја територија Бугарија.
1. Може ли за почеток да престанеш да гледаш во туѓ двор и да бараш што напишале автори од Струга, Охрид, Прилеп или Скопје?
Може ли да продискутираме за делата што сте ги напишале вие Бугарите, како на пример оваа пропагандна брошура:
2. Можеш ли ти твоето тврдење дека си етнички Бугарин да го поткрепиш со научни факти, а не само со твои лични субјективни желби?
И како знаеш дека си БАШ Бугарин, а не Куман, Печенег, Торк, Берендеј, Булак кога веќе ти е толку мерак да се идентификуваш со изумрено монголоидно турско племе?
Кога веќе си се фатил за Србите, може ли појаснување како делот од јужнословенското племе Тимочани кој бил во Србија станале Срби, а делот кој бил во Бугарија станале Бугари. На чија пропаганда тие биле подложени?
Сега Србија ли ви е виновна што од 1991 не развивате добрососедски односи со нас, туку настапувате непријателски со нерационални и неразумни блокади и стварате уште поголема омраза?
Не бил македонски литературен јазик, била „македонска литературна норма“ , ненормални низаедни? Сигурно и за тоа ќе пронајдете дека е виновен некој Србин од 1921.
Во X век од старословенскиот јазик кој се зборувал од Јужните Словени се одвојуваат бугарскиот јазик, кој го говорат Бугарските Словени и македонскиот јазик, кој го говорат Македонските Словени.
Значи македонскиот и бугарскиот можат да бидат само литературна норма на старословенскиот, никако македонскиот јазик според вашата налудничавост не може да биде некаква литературна норма или дијалект на бугарскиот.
Имаш ли капацитет ти тоа да го сфатиш или џабе си го губам времето, кога уште од малечок си закрмен со бугарска пропаганда?
1. Добро е кога цитираш нешто да цитираш автор, издавач, година итн. Инаку, бугарската држава имале голем број проекти, но според она што го гледаме денес овој пропаднал бидејќи бугарските Турци не се сметаат за прабугари.
2. Никогаш не сум тврдел дека сум "етнички Бугарин". Ако внимателно прочиташ погоре, ќе видиш дека за мене овој термин "нема посебно значење". Не се идентификувам со ниту едно од изумрените племиња наведени погоре.
3. Томочаните најверојатно биле асимилирани.
4. „Македонска литературна норма“ е термин којот го користи Институтот за бугарски јазик. Јас лично не се согласувам со него во однос на современиот македонски јазик.
5. Првиот графикон се однесува на прабугарите, не на мене. Според второто, Бугарите се Јужни-словени, со што се согласувам. Како точно биле поделени Бугарските и Македонските Словени во 10 век ? Тие се само Словени.
6. Пред 1944 година не постоеше стандардизиран македонски јазик кој беше официјален јазик на која било земја. Бугарскиот јазик е практично стандардизиран во 9 век во Преславската книжевна школа и Охридската книжевна школа во 2 рецензии - Преславска и Охридска. Но и двете рецензии беа на ист јазик, кој беше официјален јазик во Бугарското царство. Бугарскиот јазик бил првиот словенски јазик кој станал официјален во дадена земја. Ако не можеш да го разбереш ова, не знам како да ти објаснам појасно.
Велиш не можно оној ракопис да го напишал некој од вашите?
Хартијата не трпи сѐ? Не е можно некој да го препишал со „мали“ промени? Или ти лично ги сведочеше Миладонови како го пишуваат тој „нивни“ текст?
5. Ние не се идентификуваме така. Пет пати го напишав, тврдиш дека според мојот пример сме се идентификувале. Македонска интерпретација...
6. Значи, велиш да си го смениме името и да се дружиме? Тогаш среќно ви пријателство со Грција. Кои се овие "заеднички одлики" што јас како македонски Бугарин по произход од Вардарска Македонија тешко ги разбирам? Бугарија признава дека имаме различни говори и вашиот говори го нарекува македонска литературна норма, ја нарекува вашата нација македонска (во последно време дури и северномакедонска), го препознава вашето различно комунистичко минато, србизирана култура и историја. Не знам што друго може да признае.
Се идентификувате со етноним кој е лично име на турско племе, чии припадници/сродници вие не сте. Јас тоа го кажувам и тоа се едноставни факти, не се моја интерпретација. Мојата интерпретација почнува кога тие факти ги класифицирам како дисфорија и лудило кое барем делумно е виновно зошто никогаш не дошло до обединување на два блиски и сродни народи. Затоа што и тогаш како и ти сега, се обидувате и нам да ни ја наметнете вашата дисфорија со турски етноним како етничка индетификација.
И еј, на крај Македонија барем е локален етноним и македонската крв во нашите вени може и емпиријски да се измери. За разлика од туркиската/бугарска крв која практично е непостоечка во вашите вени.
Ајде, не е толку сложено ова колку што ти се правиш дека не разбираш.
А за дружење сега за жал веројатно е касно, премногу зла крв и лоша историја. И премногу надменост и агресија од ваша страна
1. Нема докази дека оригиналното име на книгата било „Македонски народни песни“. Ова е измислица на македонските историчари. Според Чолаков сака источнобугарски песни, за заедно со западните бугарски песни (да не заборавиме дека Македонија ја нарекува - Западна Бугарија) збирката да ја крсти „Бугарски народни песни“. Не знаеме дали ќе ги нарече македонски народни песни, западнобугарски народни песни, народни песни на македонските Бугари или нешто друго.
2. Терминот прабугари е добро објаснет. Пред воведувањето на овој термин, се користеле различни термини во зависност од контекстот. Види „Словено-бугарска историја“ од 18 век.
Автоматски споено мислење:
Ако Азис вели дека е Бугарин, тогаш се дефинирал како Бугарин. Точка.
Ако велиш дека си Македонец, тогаш си се дефинирал како Македонец. Го прифаќам тоа.
Терминот „етнички Бугарин“ веќе исчезнува од сериозната литература, се користи се поретко и веројатно ќе исчезне бидејќи нема посебно значење.
Дај бе престанете со овие глупости бе. Во 21 век ќе ми објаснуваш историја на Балканот
Свесен си дека освен Србија сите балкански држави се креирани од Европските држави за да имаат контрола врз овај регион?
Бугарија е креирана од Русија за да биде некаква контра тежа на Грција и Србија.
Конкретно Грција и Бугарија се целосно вештачки нации креирани со шизофренична историја, за потребите на големните сили, да ја држат под контрола Турција.
Велиш не можно оној ракопис да го напишал некој од вашите?
Хартијата не трпи сѐ? Не е можно некој да го препишал со „мали“ промени? Или ти лично ги сведочеше Миладонови како го пишуваат тој „нивни“ текст?
Се идентификувате со етноним кој е лично име на турско племе, чии припадници/сродници вие не сте. Јас тоа го кажувам и тоа се едноставни факти, не се моја интерпретација. Мојата интерпретација почнува кога тие факти ги класифицирам како дисфорија и лудило кое барем делумно е виновно зошто никогаш не дошло до обединување на два блиски и сродни народи. Затоа што и тогаш како и ти сега, се обидувате и нам да ни ја наметнете вашата дисфорија со турски етноним како етничка индетификација.
И еј, на крај Македонија барем е локален етноним и македонската крв во нашите вени може и емпиријски да се измери. За разлика од туркиската/бугарска крв која практично е непостоечка во вашите вени.
Ајде, не е толку сложено ова колку што ти се правиш дека не разбираш.
А за дружење сега за жал веројатно е касно, премногу зла крв и лоша историја. И премногу надменост и агресија од ваша страна
Јас лично се идентификувам со мајка ми и татко ми како и со моите дедовци и баби. Ние во Бугарија сме обединети и не се делим. Во Бугарија има повеќе Бугари со македонско потекло отколку Македонци во Северна Македонија. Но вие, малцинството, се обидувате да го наметнете вашето име на мнозинството.
Ајде да ја измериме оваа крв и да видиме дали нема да испадне дека си во роднинска врска со 100+ Бугари од Бугарија.
Кој тврди дека Бугарите и Бугарија сакаат да се дружат со луѓе како вас?
Зборувам за државно единство, не за дружби и забави... И после ти мене ми велиш да не се глупирам?
Еве јас велам дека ракописот е фалсификат. Како ќе докажеш дека не е? Или едноставно да ти верувам?
Понатаму:
- нормално дека сме роднини или барем многу посродни отколку со било од другите соседи
- никој овде вам никогаш не ви наметнувал ништо, за разлика од вас кои без престан го правите тоа
- идентификувај се како сакаш, ама никако кохерентно да објасниш како е нормално нетурчин да се идентификува со турски етноним
Дај бе престанете со овие глупости бе. Во 21 век ќе ми објаснуваш историја на Балканот
Свесен си дека освен Србија сите балкански држави се креирани од Европските држави за да имаат контрола врз овај регион?
Бугарија е креирана од Русија за да биде некаква контра тежа на Грција и Србија.
Конкретно Грција и Бугарија се целосно вештачки нации креирани со шизофренична историја, за потребите на големните сили, да ја држат под контрола Турција.
Веројатно ова е остаток од твоето југословенско образование од времето на Тито... Ќе влезете во Европската Унија и ќе почнете да учите нормална историја.
^^ Хаха, „нормална историја “. А во врска со ЕУ, да даде бог тоа никогаш да не се случи... Белата чума и онака е доволно силна без да идеме на вашето ниво. Де кажи колку жители имате сега, а колку имавте пред ЕУ? Трендот на каде оди?
Впрочем и не мора уште многу да издржиме, ЕУ е на пат да пропадне пред да стигнат на ред нашите квинслинзи.
Веројатно ова е остаток од твоето југословенско образование од времето на Тито... Ќе влезете во Европската Унија и ќе почнете да учите нормална историја.
Да бе ја знам 'нормалната' историја. Грција конкретно при формирањето како држава е целосно православно христијанска и народот воопшто не го интересира античката историја, до тоа ниво што голем дел од спомениците ги уништуваат како пагански.
Грција како регион последно што се сеќава е нивното Римско минато (Византија не се нарекува Византија, туку Римска империја), а зборот Хелинизам се појавува само во еден краток период во 11 или 12 век не се сеќавам точно. Така да ниту биле Хелени ниту се чувствувале такви пред ослободувањето од Труција.
За вас пак со Бугарската историја не сакам ни да зборувам
Зборувам за државно единство, не за дружби и забави... И после ти мене ми велиш да не се глупирам?
Еве јас велам дека ракописот е фалсификат. Како ќе докажеш дека не е? Или едноставно да ти верувам?
Понатаму:
- нормално дека сме роднини или барем многу посродни отколку со било од другите соседи
- никој овде вам никогаш не ви наметнувал ништо, за разлика од вас кои без престан го правите тоа
- идентификувај се како сакаш, ама никако кохерентно да објасниш како е нормално нетурчин да се идентификува со турски етноним
Најди ми го тогаш оригиналот. Не треба да ти е тешко, ако ова е фалсификат.
Напротив, наметнувате, а сте сте малцинство, очигледно по албански модел.
Не гледам проблем во тоа. А вие се самоидентификувате со грчки етноним, но тоа не ни е проблем.
^^ Хаха, „нормална историја “. А во врска со ЕУ, да даде бог тоа никогаш да не се случи... Белата чума и онака е доволно силна без да идеме на вашето ниво. Де кажи колку жители имате сега, а колку имавте пред ЕУ? Трендот на каде оди?
Впрочем и не мора уште многу да издржиме, ЕУ е на пат да пропадне пред да стигнат на ред нашите квинслинзи.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.