CN – Народна Република Кина

  • Креатор на темата Креатор на темата Таксист
  • Време на започнување Време на започнување
Мерцедес не ја става више пошто они одамна прешле преку тоа. Па сега демоде им е да ставаат такви стари технологии во Мајбахот.
 
Небитно е дали постои како технологија, финтата е што добиваш за парите. Ете ги другите не ја имплементираат, овде ја ставиле, и гарант со цела опрема се поефтини.
Во постот пишува дека инвентивноста ја надминала Германската.
Ја надминала 40 години старата инвентивност, да. :)

И таа суспензија, ако ја имплементираат во кола тоа ќе биде кола од 150 000 евра нагоре со 50 производствени примероци годишно. ;)
 
Во постот пишува дека инвентивноста ја надминала Германската.
Ја надминала 40 години старата инвентивност, да. :)

И таа суспензија, ако ја имплементираат во кола тоа ќе биде кола од 150 000 евра нагоре со 50 производствени примероци годишно. ;)

тоа што го користи НИО нема врска од видеото твое. Тоа на Bose e електромагнетна суспензија. Ова на НИО е активна суспензија со помош на хидраулика, тип на суспензија која се користи у оф-роуд и не е нешто научна фантастика да се имплементира, поготово не у такви скапи лимузини.
 
Штета што не прават Мајбах лимузини. Пошто во евентуална војна баш тоа се важи. Башка гледаме како државата каде е производителот на Лада, сега ја губи војната од државите каде се произведуваат „супериорни“ лимузини... Уф, чекај малку. :unsure:


Во меѓувреме во реалноста:

 
Во постот пишува дека инвентивноста ја надминала Германската.
Ја надминала 40 години старата инвентивност, да. :)

И таа суспензија, ако ја имплементираат во кола тоа ќе биде кола од 150 000 евра нагоре со 50 производствени примероци годишно. ;)
Така де, ете тие сфатиле дека е поарно да продаваат пајтон наместо лимузина ;) Што значи или не разбираат како, или ги дупат муштериите во здрав памет со штедење и користење на инфериорни делови.
 
Така де, ете тие сфатиле дека е поарно да продаваат пајтон наместо лимузина ;) Што значи или не разбираат како, или ги дупат муштериите во здрав памет со штедење и користење на инфериорни делови.
Би му продале тие и кочија, ако најдат такви што ќе ја купат.
Ама нема гајле, се додека економијата оди на ракети место лимузини, нели? :D
 
Би му продале тие и кочија, ако најдат такви што ќе ја купат.
Ама нема гајле, се додека економијата оди на ракети место лимузини, нели? :D
Едно е да сме иронични, друго е реална ситуација. Не секогаш нова технологија е подобра од нешто што постои, во случајов и да било стара технологија, излегува дека е далеку покомотна од оваа другата што се продава како најлуксузен модел.

Економијата ми изгледа дека им оди прилично добро, ако се изразам во твоја терминологија: Германија ми изгледа дека користи уште пропелери, а Кина ќе да префрлила на рамџет.

1712017414110.png
 
Едно е да сме иронични, друго е реална ситуација. Не секогаш нова технологија е подобра од нешто што постои, во случајов и да било стара технологија, излегува дека е далеку покомотна од оваа другата што се продава како најлуксузен модел.

Економијата ми изгледа дека им оди прилично добро, ако се изразам во твоја терминологија: Германија ми изгледа дека користи уште пропелери, а Кина ќе да префрлила на рамџет.

Прегледај го приврзокот 411517
Рамџетот е економски неисплатлив. :D

Види, никој не спори за економијата, за прогресот и за сите работи каде Кинезите имаат невиден раст.

Муабетот ми беше дека предосадни се вакви маркетинг досетки дека Кинезите измислиле нешто wow, што видовме дека веќе постоело пред 40 години.
На светот му треба навистина инвентивна Кина (или друга земја што не е САД) за забрзан прогрес и корист на сите на планетава. А не маркетнг трикови.
 
Рамџетот е економски неисплатлив. :D

Види, никој не спори за економијата, за прогресот и за сите работи каде Кинезите имаат невиден раст.

Муабетот ми беше дека предосадни се вакви маркетинг досетки дека Кинезите измислиле нешто wow, што видовме дека веќе постоело пред 40 години.
На светот му треба навистина инвентивна Кина (или друга земја што не е САД) за забрзан прогрес и корист на сите на планетава. А не маркетнг трикови.

sto tocno vidovme? "germanska jebivetar tehnologija" sto nikad ne se koristela i ostanalo samo proben eden modificiran automobil kade kolata skoka prepreka i sosema razlicna tehnologija sto veke se koristi, znacajno poeftina i komercijalizirana varijanta.

jas od videata uste ednas zaklucuvam deka svabite se inovativni idioti sto nemaat poima od vodenje biznis. neka si teraat inzinerstvo i nega rabotat za kinezi, ameri, japonci, evrei onie popametnite narodi sto koga pravat nesto go pravat kako treba i go izvezuvaat na cel svet.
 
Рамџетот е економски неисплатлив. :D

Види, никој не спори за економијата, за прогресот и за сите работи каде Кинезите имаат невиден раст.

Муабетот ми беше дека предосадни се вакви маркетинг досетки дека Кинезите измислиле нешто wow, што видовме дека веќе постоело пред 40 години.
На светот му треба навистина инвентивна Кина (или друга земја што не е САД) за забрзан прогрес и корист на сите на планетава. А не маркетнг трикови.
Искрено не го ни отворив видеото што си го ставил, гледаш ти верувам на збор дека било постојна технологија.

Финтата е што не секогаш ти треба нова технологија за да ги подобриш работите, ова е стандарден проблем кој е баш воден од конзумеризмот и маркетингот, поголем дел од времето се форсираат нови гаџети кои ниту се испробани, и во најголем дел од случаеви не носат ништо подобро.
Последните 30 години поголем дел и од иновативноста е фокусирана на начини како да манипулираш некој, отколку на работи кои решаваат реални проблеми. Со дигитализацијата имаш илјадници работни места кои освен поттикнување на конзумеризмот, не носат апсолутно никаков реален бенефит.

На светот му треба поефтина технологија, небитно дали е последната што постои. Од А до Б се стигаше и со возилата во 2010та, ако истите се подостапни и доаѓаат од Кина, е сеедно, битно да може да си ги дозволиш без да ти го исцицаат секој денар. Истото е и за во ИТ, истото е и за со телефони, а и за многу други работи. Она што треба да го подобри Кина е квалитетот, дури и да ја зголеми цената за 10-20%, ако се приближи на квалитет ќе се добитна комбинација, па макар и да имаат 2-3 генерации постара технологија од западот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom