13 години Рамковен договор, колку Албанците го почитуваат договоренот

Член од
22 декември 2011
Мислења
353
Поени од реакции
210
Не викам дека кај другата група е проблемот, викам дека и двете групи се манипулирани од власта. Не е проблемот дали се сакаат етникумите меѓусебе, проблемот е што власта инвестира за да не се сакаат.
за тоа 100% се согласувам. најголемиот проблем со рамковниот договор не е што имало рамковни вработени, туку што создаде ситуација на поделба на власта меѓу македонските и албанските елити каде што никој не се грижи за граѓаните туку само за "своите", играње на карта национализам исклучиво со цел задржување на гласовите и дефокусирање од вистинските проблеми. во таква ситуација, македонците во Тетово се маргинализирани, пошто командантот Аљи покажува кој е главен во неговиот пашалак, а албанците се маргинализирани на ниво на држава пошто мора и Грујо војвода да покаже дека ако македонците во Тетово го јадат стапот, барем на други места ќе покажат дека сепак ние сме главни. се додека државата се сведува на команданти и војводи што си мерат курови пред јавност, а зад сцената се богатат од делба на тендери, ќе биде за нигде состојбата.
 

karan

бивш поет, плукач, вљубеник во слободата
Член од
31 мај 2006
Мислења
3.595
Поени од реакции
2.719
Зошто институциите на државата не ги казнуваат сите општини кои не го почитуваат уставот, мислиш албанците се криви за тоа?[DOUBLEPOST=1449419190][/DOUBLEPOST]
Тешко ќе ми биде да почитувам држава како своја додека не биде држава на сите граѓани кои живееат во неа.

Еве еден пример, во едно маало каде живееат плави, црвени и други бои луѓе. Еден ден се организираат плавите пошто се мнозинство прават една заедничка администрација низ целотот маало. Одлучуваат да ја викаат плавата заедница, со плави симболи, со плави вработени....[DOUBLEPOST=1449419299][/DOUBLEPOST]
Треба да се казни општина Тетово, многу е просто.
Теута ја гласале и македонци колку што знам, ако се чувствуваат предадени следниот пат нека не ја гласаат.
И албанците се криви. Токму на тоа се однесува насловот на темата.
Инаку во однос на плавите и црвените. Еднаш кога плавите решиле да прават администрација ги повикале црвените да им се придружат. Наместо тоа црвените им се придружиле на кафеавите, нивните противници. Долго после поразот на кафеавите, црвените продолжувале да ја опструираат администрацијата на плавите.
Иако дебилно во целина, ваков е реалниот опис на кратката историја на македонската држава и нејзиното најголемо малцинство.
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
353
Поени од реакции
210

oon

Член од
3 ноември 2008
Мислења
2.812
Поени од реакции
1.082
не гледам ништо страшно, трагично, или што навестува федерализација во текстов.
Ако се реализираат овие новите барања на Ахмети и компанијата тогаш дефинитивно ќе има нова војна. Ова е фактички Анекс на Охридскиот рамковен договор со нови дополнителни барања.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.195
Ако се реализираат овие новите барања на Ахмети и компанијата тогаш дефинитивно ќе има нова војна. Ова е фактички Анекс на Охридскиот рамковен договор со нови дополнителни барања.
Ајде објасни во што се состои анексот кој би водел до нова војна.
 

oon

Член од
3 ноември 2008
Мислења
2.812
Поени од реакции
1.082
Ајде објасни во што се состои анексот кој би водел до нова војна.

Во препораките од анализата на Охридскиот договор, чија нацрт-верзија ја обезбеди Алсат, се вели дека има за цел постигнување поголема кохезија меѓу заедниците во Република Македонија. Препораките сугерираат „враќање на преамбулата на Уставот, во формата предвидена во оригиналната верзија на Рамковниот договор, каде што се нагласува граѓанскиот, а не етничкиот идентитет на граѓаните во Република Македонија“. Како што е наведено во препораката, преамбулата не треба да се ограничи на споменување на само 7 заедници.

Друга препорака е донесување нов закон за јазиците со кој ќе се дообјасни значењето на амандманот 5 на членот 7 од Уставот, со што албанскиот јазик ќе биде потврден за официјален јазик во Македонија. Препораката предвидува вклучување конкретни ставки во буџетот за спроведување на овој закон. Документот, во однос на јазиците, предлага и можност за учење на „јазиците во официјална употреба“ од децата во училиштата, вклучувајќи ги во овој процес и родителите, стимулирање на користењето на албанскиот јазик во правосудниот систем, како и вклучување на познавање на јазиците на заедниците што не се мнозинство како стандард за вработување и унапредување во администрацијата, особено за менаџерските позиции.

Друга препорака во анализата е одобрување на централниот државен и на буџетите на општините со двојно мнозинство, познато како Бадентерово мнозинство. Се предвидува и создавање ново министерство – „за политички систем и односи меѓу заедниците“, кое директно би го надгледувало спроведувањето и унапредувањето на Охридскиот договор, пишува во нацрт-анализата за спроведување на Охридскиот договор.

Анализата, исто така, препорачува:


- Проширување на правната одговорност за соодветна и правична застапеност кон големите компании со државен интерес. Овој принцип треба да ја опфати целата јавна сфера и да биде услов за добивање лиценци и учество на владини тендери.
- Сериозно решавање на говорот на омраза и криминалот врз основа на омраза, со нивно вклучување во Кривичниот законик.
- Зголемување на децентрализацијата со конкретни буџетски мерки.
- Систематизирање на сите вработени од Секретаријатот во државните институции.
- Регулирање на статусот на лицата и семејствата на жртвите од конфликтот во 2001 година.

Анализата сугерира да се земе предвид проширувањето на собраниската Комисија за односи меѓу заедниците со повеќе претставници на другите заедници.

Анализата за имплементација на Охридскиот договор се подготвува веќе неколку месеци од владиниот Секретаријат за спроведување на Охридскиот договор, со помош на Европскиот институт за мир, чиј прв човек е Питер Фејт, како и од ОБСЕ. Не се знае кога точно и официјално ќе биде објавена, иако тоа беше најавено за во декември. Анализата на Охридскиот договор е дел од препораките од годишниот извештај на Европската комисија за Македонија.
 
Последно уредено:
Член од
22 декември 2011
Мислења
353
Поени од реакции
210
екшли, единственото нешто што е релативно "федеративно" е ова

Друга препорака во анализата е одобрување на централниот државен и на буџетите на општините со двојно мнозинство, познато како Бадентерово мнозинство.

мада во држава како нашата, каде што и онака веќе све се решава со политички пазар, нема да се почувствува којзнае каква разлика.

тоа другото е боранија, и дури повеќето ствари се и позитивни. војна ќе имало, поради можноста за учење на албански, седи бе таму.
 

oon

Член од
3 ноември 2008
Мислења
2.812
Поени од реакции
1.082
екшли, единственото нешто што е релативно "федеративно" е ова

Друга препорака во анализата е одобрување на централниот државен и на буџетите на општините со двојно мнозинство, познато како Бадентерово мнозинство.

мада во држава како нашата, каде што и онака веќе све се решава со политички пазар, нема да се почувствува којзнае каква разлика.

тоа другото е боранија, и дури повеќето ствари се и позитивни. војна ќе имало, поради можноста за учење на албански, седи бе таму.
Поради овие кукавички и предавнички ставови како тебе Зајко ќе изгуби убедливо на парламентарните избори. А Грујо не дека е војвода но барем не прави вакви гафови како Зајко будалиот кога рече ќерка ми и сите македонци задолжително од градинка ќе учат албански.:facepalm:
 
Член од
25 март 2012
Мислења
8.343
Поени од реакции
4.773
па власта сте вие бе,што не се казните за непочитување на законите ?
Ок.[DOUBLEPOST=1449502352][/DOUBLEPOST]
И албанците се криви. Токму на тоа се однесува насловот на темата.
Инаку во однос на плавите и црвените. Еднаш кога плавите решиле да прават администрација ги повикале црвените да им се придружат. Наместо тоа црвените им се придружиле на кафеавите, нивните противници. Долго после поразот на кафеавите, црвените продолжувале да ја опструираат администрацијата на плавите.
Иако дебилно во целина, ваков е реалниот опис на кратката историја на македонската држава и нејзиното најголемо малцинство.
Насловот е друга прича веќе, нонсенс...

Болдот не знам што значи, навистина не можам да сфатам...[DOUBLEPOST=1449502762][/DOUBLEPOST]
Во препораките од анализата на Охридскиот договор, чија нацрт-верзија ја обезбеди Алсат, се вели дека има за цел постигнување поголема кохезија меѓу заедниците во Република Македонија. Препораките сугерираат „враќање на преамбулата на Уставот, во формата предвидена во оригиналната верзија на Рамковниот договор, каде што се нагласува граѓанскиот, а не етничкиот идентитет на граѓаните во Република Македонија“. Како што е наведено во препораката, преамбулата не треба да се ограничи на споменување на само 7 заедници.
Не знам што тука мириса на федерација...
Друга препорака е донесување нов закон за јазиците со кој ќе се дообјасни значењето на амандманот 5 на членот 7 од Уставот, со што албанскиот јазик ќе биде потврден за официјален јазик во Македонија. Препораката предвидува вклучување конкретни ставки во буџетот за спроведување на овој закон. Документот, во однос на јазиците, предлага и можност за учење на „јазиците во официјална употреба“ од децата во училиштата, вклучувајќи ги во овој процес и родителите, стимулирање на користењето на албанскиот јазик во правосудниот систем, како и вклучување на познавање на јазиците на заедниците што не се мнозинство како стандард за вработување и унапредување во администрацијата, особено за менаџерските позиции.
Никаде не вика дека мора, туку предност треба да биде ако знаеш повеќе јазици на заедниците...
- Зголемување на децентрализацијата со конкретни буџетски мерки.
Особено ова, требаше пред 15 години да се прави.
- Систематизирање на сите вработени од Секретаријатот во државните институции.
Ова го сакаме сите нели?
- Регулирање на статусот на лицата и семејствата на жртвите од конфликтот во 2001 година.
и ова требаше веќе да биде заборавено.

Не знам што сакаат овие од европска комисија со овие препораки, кога сите знаеме дека албанците се тие кои не го почитуваат договорот.[DOUBLEPOST=1449502870][/DOUBLEPOST]
Друга препорака во анализата е одобрување на централниот државен и на буџетите на општините со двојно мнозинство, познато како Бадентерово мнозинство.
Ова важи и за македонците кај општините каде не се мнозинство, барем јас така мислам.
 
Последно уредено:
Член од
22 декември 2011
Мислења
353
Поени од реакции
210
Ок.[DOUBLEPOST=1449502352][/DOUBLEPOST]
Насловот е друга прича веќе, нонсенс...

Болдот не знам што значи, навистина не можам да сфатам...
втората светска војна.

скроз промашена теза е додуша, имало и албанци партизани, а дури и тие што изгубиле е потребно да се интегрираат во општеството после војната, иначе Германија немаше да биде во ЕУ. само во Југославија различно биле поставени работите од социјалистичка диктатура, па ете 50 години сме се навикнале да бидеме национална држава, кога реалната ситуација не е таква.

она што ми е несфатливо е како луѓево мислат дека Македонците ќе го изгубат идентитетот и државата ако не биде национална туку граѓанска држава. ние сме Македонци и Македонци ќе останеме и ќе ги имаме сите права како и претходно. никој не може да го смени тоа што сум. уплашени ликови насекаде у пм...[DOUBLEPOST=1449502999][/DOUBLEPOST]
Ова важи и за македонците кај општините каде не се мнозинство, барем јас така мислам.
ако е така, тогаш сум за, само конзенсуалниот модел на носење одлуки на централно ниво најчесто се покажува како неефективен поради сектаријански инает. да почекаме, да видиме...
 
Член од
25 март 2012
Мислења
8.343
Поени од реакции
4.773
ако е така, тогаш сум за, само конзенсуалниот модел на носење одлуки на централно ниво најчесто се покажува како неефективен поради сектаријански инает. да почекаме, да видиме...
Па највероватно побрзо вака би се намалил централзицијата на државата отколку да чекаме додека самата власт одлучува самата да си ја намали моќта.
А моќна недопирлива власт знаеме што ни приреди особено последните 10 год.
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
353
Поени од реакции
210
Па највероватно побрзо вака би се намалил централзицијата на државата отколку да чекаме додека самата власт одлучува самата да си ја намали моќта.
А моќна недопирлива власт знаеме што ни приреди особено последните 10 год.
да, само што проблемот е што ова не е најава за помалку недопирлива власт, туку едноставно две моќни и недопирливи власти и ново паковање на политиката на мерење курови.
 
Член од
20 јули 2014
Мислења
3.174
Поени од реакции
8.356
она што ми е несфатливо е како луѓево мислат дека Македонците ќе го изгубат идентитетот и државата ако не биде национална туку граѓанска држава. ние сме Македонци и Македонци ќе останеме и ќе ги имаме сите права како и претходно. никој не може да го смени тоа што сум. уплашени ликови насекаде у пм
Јас сум за граѓанска држава, нека се избришат сите етникуми и ќе имаме граѓански устав. Асли граѓански. Се согласуваш?
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
353
Поени од реакции
210
Јас сум за граѓанска држава, нека се избришат сите етникуми и ќе имаме граѓански устав. Асли граѓански. Се согласуваш?
зашто да се избришат етникумите? дел од граѓанскиот концепт подразбира почитување на етничките различности.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom