Zdravo Leandra,jas sum vozac na kamion i imam relativno golemo iskustvo,vozev za holandska firma,tamo bev vraboten 2 god.a potoa vozev za nasi firmi,vo DSV,i moram da ti kazam deka jas so regularno vozenje vo prosek pominuvav okolu 12 000 km,a vozev vo Benelux zemjite. Me interesira dali ste zapoznaeni so troskovite sto gi imaat firmite vo Bugarija,vo smisla na knigovoditel,vraboteni i t.n.?Дај боже да земаат по 2000/3000 евра месечно чисти, дај боже. Али некој лаже во ситуацијава, само незнам кој и кого лаже
Без разлика несакам да испадне дека го минираме пријателот или ние сме злобни, завидливи итн. Нека купи и нека проба, па нека каже колку му остануваат. Додека сам не пробаш, мислиш дека те лажат луѓето.
За прецизни трошоци ќе мораш да го прашаш книговодителот што ќе ти отвара фирма, или адвокат. Од прилика би требало да е како во Македонија, минималец за вработени, книговодител, придонеси, даноци, такси и банкарски трансакции околу 500-700 евра месечно.Минималецот во Бугарија е 123 евра месечно, на тоа персонален данок, здравство, пензиско сигурно имаат околу 60 евра. По вработен. Ти како управител и возач две минимални плати да минеш и придонеси околу 400 е грубо. Сметководител е сигурно колку нас и еве 50 евра да е плус околу 100/150 евра месечно. Некои давачки ако имаат Бугарите месечни што ние ги немаме, а не ги знам, грубо цирка 500-700е месечно.Zdravo Leandra,jas sum vozac na kamion i imam relativno golemo iskustvo,vozev za holandska firma,tamo bev vraboten 2 god.a potoa vozev za nasi firmi,vo DSV,i moram da ti kazam deka jas so regularno vozenje vo prosek pominuvav okolu 12 000 km,a vozev vo Benelux zemjite. Me interesira dali ste zapoznaeni so troskovite sto gi imaat firmite vo Bugarija,vo smisla na knigovoditel,vraboteni i t.n.?
Voedno bi ve prasal vas i ostanatite,dali so registracija na firma vo BG avtomstski se dobiva rabotna viza,za onie koi nemaat BG dokumenti,i dali moze da se vrabotat vo firmata luge od MK,vozaci i kako e procedurata za vadenje na BG rabotna viza za istite?
Isto taka me interesira,kolku vreme Bugarski kamion moze da "lezi" vo Makedonija bez da gi napusti granicite
За прецизни трошоци ќе мораш да го прашаш книговодителот што ќе ти отвара фирма, или адвокат. Од прилика би требало да е како во Македонија, минималец за вработени, книговодител, придонеси, даноци, такси и банкарски трансакции околу 500-700 евра месечно.Минималецот во Бугарија е 123 евра месечно, на тоа персонален данок, здравство, пензиско сигурно имаат околу 60 евра. По вработен. Ти како управител и возач две минимални плати да минеш и придонеси околу 400 е грубо. Сметководител е сигурно колку нас и еве 50 евра да е плус околу 100/150 евра месечно. Некои давачки ако имаат Бугарите месечни што ние ги немаме, а не ги знам, грубо цирка 500-700е месечно.
Според секоја логика на нештата, чим ти си обезбеден со бг документи бидејќи веќе си возел и отвараш фирма во БГ како нивен граѓанин, имаш право да вработиш странци и да им извадиш работна дозвола. Е сега возачката дали им ја признаваат треба да прашаш да не прават околу тоа проблем, оти другите еу земји прават проблем. Овие конкретни податоци ќе ти ги каже бугарот што ќе ти отвара фирма.
И за крај има казни на граница за лежење на камион во Македонија со бг таблици. Пишав дека лани добија мои пријатели казна на граница оти им лежеше за поправки во мкд камионот. И за ова ќе треба да прашаш некои шпедитери на граница што се они точно би требало да знаат колку дена може да лежи кај нас.
Таа холандската кај што возеше да не банкротираше пред две години?
Имаше една Холандска што банкротираше пред две години, многу Македонци за неа возеа. Во ред, не збориме за истата, немаа овде претставништво.Neznam na koja mislis,ovaa kaj sto vozev jas ne bankrotirase,tuku imase mnogu los zastapnik vo MK,pa po zasluga go izzemaa od zastapnistvo i go dodelija nadrug menager,posposoben.Jas bev vraboten vo Holandija,imase luge sto rabotea vo MK i vozea na relacija MK-NL...
Ti blagodaram na informaciite,no ima malo nedorazbiranje od vasa strana,a toa e: Jas nemam BG dokumenti,nego sakam kako stranec da otvoram firma vo BG,i kako takov so BG firma dali mozam da vrabotuvam stranski drzavjani vo taa firma,i dali tie a megu niv i jas bi dobil rabotna viza Bugarska?
A za vozackata MK vo EU ne pravat problem,dokolku imas evropska rabotna viza,zatoa sto nasata vozacka dozvola e evropska i e priznaena od EU.
A sledniot tekst ke bide na КИРИЛИЦА
Што ќе носиш извоз со 3т? И уште побитно кој ќе ти ги плати трошоците и заработката од еу со 3т комбе кога збирна роба во шлепер е 150 евра палета. 3т собира 4 еур или 6 еур палети * 150 со голем акцент дека тежински треба да ти одговара робата и дека шоферот на седиште нема да ти спие 2 недели да чека погодна роба ете ја математиката. За нагоре таа количина во збирен, а има редовни иде од 400/450 евра. Со тие пари ако можеш да се покриеш океј, али мислам дека неможе. Некогаш на некој ќе му се брза палетата, па ти мораш да се вратиш и со една палета. Плус извозот е доста тежок, а оние кои долго работат со 3т носат текстил. И тие се веќе поврзани со постојаните фирми.Зар нема никој појма како и колку е исплатливо да се занимава човек денеска со комбинња,во минатото тоа беше доста доходовен бизнис кај нас,сега сите се преорентираа на камиони сите се жалат а никој не се преорентира на нешто друго,да речеме дека имал газда 2 камиони и не му оди па ги продал,не,туку купуваат уште камиони а кога ке го прашаш ,како му оди во бизнисот,тој одговара:‘‘Ма никако,од тоа за тоа,само џабе да не седам‘‘,а од другастрана купува уште камиони...
Вакви примери има доста кај нас
Да европски се со свои претставништва во МКД. Има многу од нив, али ти ги споменав само оние кои плаќаат, нема да ти се верува какви Европски фирми со нивните претставништва работат лошо во МКД и каде управителот крадел стасани се на дното и се тужат. Неверојатно. Затоа не се лажи по имињата, еве со овие две работи, другите не ти се сигурни.
Има али колку плаќаат е прашањето, при таква конкуренција со збирен транспорт кои работат веќе 15 години на тие релации. Неможеш со комбе да им бидеш конкуренција, те јадат во поим.
Ако не ти платат, ги тужиш. После 2 години судот решава дека си во право, а они цело време приговори ти пуштаат, дури и жалба до Апелација. И на крај после 3 години од почетокот за една фактура за наплата, кога доаѓа ред за извршител на сметка немаат пари и те ставаат во еден ред каде пари никад во живот нема да им стасаат. Он си отвара во тоа време нова фирма и те крпи со новата.
Со рекетари ако мислиш и тоа ти е лоша комбинација. Еден го возеа низ Водно ги пријави си добија и пријави судски ем без наплата. Не смееш да ги допреш, а не пак со рекетари да наплаќаш.
Сакаш да кажеш дека си работел во фирмата Boekestijn ама на Полски регистрации!Neznam na koja mislis,ovaa kaj sto vozev jas ne bankrotirase,tuku imase mnogu los zastapnik vo MK,pa po zasluga go izzemaa od zastapnistvo i go dodelija nadrug menager,posposoben.Jas bev vraboten vo Holandija,imase luge sto rabotea vo MK i vozea na relacija MK-NL...
Ајде приказната во делот со Гостивар дораскажи ја и кој е тој од Гостивар може и по пп да не му биде јавно иметоСакаш да кажеш дека си работел во фирмата Boekestijn ама на Полски регистрации!
Инаку да ти кажам сега за оној што го изземале демек не бил способен.
Тој човек се занимава со таа работа многу повеќе од колку што фирмата кај што си работел, тој човек се бореше за вас да зимате по 40 евра на ден и плата некаде околу 400 евра арно ама газдата на Boekestijn такво нешто не сакаше и не се придржуваше на договорот што го направи со тој застапник па застапникот сам се откажа и остана само оној од Гостивар.
Е сега како тој од Гостивар на ваш грб заработуваше пари тоа е друга приказна ама секоја приказна има време да биде раскажана