Транспорт и шпедиција

Член од
29 ноември 2008
Мислења
49
Поени од реакции
2
да не има некој потреба од транспорт со камјон до 5т и комбе 3т ?
 

iveco_mkd

Газда
Член од
27 јуни 2012
Мислења
32
Поени од реакции
0
Да ми кажете некоја фирма од македонија да врши соецијален вонгабаритен превоз со нисконосеча приклка од европа до македонија ?
 
Член од
20 март 2014
Мислења
11
Поени од реакции
0
Дај боже да земаат по 2000/3000 евра месечно чисти, дај боже. Али некој лаже во ситуацијава, само незнам кој и кого лаже:)
Без разлика несакам да испадне дека го минираме пријателот или ние сме злобни, завидливи итн. Нека купи и нека проба, па нека каже колку му остануваат. Додека сам не пробаш, мислиш дека те лажат луѓето.
Zdravo Leandra,jas sum vozac na kamion i imam relativno golemo iskustvo,vozev za holandska firma,tamo bev vraboten 2 god.a potoa vozev za nasi firmi,vo DSV,i moram da ti kazam deka jas so regularno vozenje vo prosek pominuvav okolu 12 000 km,a vozev vo Benelux zemjite. Me interesira dali ste zapoznaeni so troskovite sto gi imaat firmite vo Bugarija,vo smisla na knigovoditel,vraboteni i t.n.?
Voedno bi ve prasal vas i ostanatite,dali so registracija na firma vo BG avtomstski se dobiva rabotna viza,za onie koi nemaat BG dokumenti,i dali moze da se vrabotat vo firmata luge od MK,vozaci i kako e procedurata za vadenje na BG rabotna viza za istite?
Isto taka me interesira,kolku vreme Bugarski kamion moze da "lezi" vo Makedonija bez da gi napusti granicite
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Zdravo Leandra,jas sum vozac na kamion i imam relativno golemo iskustvo,vozev za holandska firma,tamo bev vraboten 2 god.a potoa vozev za nasi firmi,vo DSV,i moram da ti kazam deka jas so regularno vozenje vo prosek pominuvav okolu 12 000 km,a vozev vo Benelux zemjite. Me interesira dali ste zapoznaeni so troskovite sto gi imaat firmite vo Bugarija,vo smisla na knigovoditel,vraboteni i t.n.?
Voedno bi ve prasal vas i ostanatite,dali so registracija na firma vo BG avtomstski se dobiva rabotna viza,za onie koi nemaat BG dokumenti,i dali moze da se vrabotat vo firmata luge od MK,vozaci i kako e procedurata za vadenje na BG rabotna viza za istite?
Isto taka me interesira,kolku vreme Bugarski kamion moze da "lezi" vo Makedonija bez da gi napusti granicite
За прецизни трошоци ќе мораш да го прашаш книговодителот што ќе ти отвара фирма, или адвокат. Од прилика би требало да е како во Македонија, минималец за вработени, книговодител, придонеси, даноци, такси и банкарски трансакции околу 500-700 евра месечно.Минималецот во Бугарија е 123 евра месечно, на тоа персонален данок, здравство, пензиско сигурно имаат околу 60 евра. По вработен. Ти како управител и возач две минимални плати да минеш и придонеси околу 400 е грубо. Сметководител е сигурно колку нас и еве 50 евра да е плус околу 100/150 евра месечно. Некои давачки ако имаат Бугарите месечни што ние ги немаме, а не ги знам, грубо цирка 500-700е месечно.

Според секоја логика на нештата, чим ти си обезбеден со бг документи бидејќи веќе си возел и отвараш фирма во БГ како нивен граѓанин, имаш право да вработиш странци и да им извадиш работна дозвола. Е сега возачката дали им ја признаваат треба да прашаш да не прават околу тоа проблем, оти другите еу земји прават проблем. Овие конкретни податоци ќе ти ги каже бугарот што ќе ти отвара фирма.

И за крај има казни на граница за лежење на камион во Македонија со бг таблици. Пишав дека лани добија мои пријатели казна на граница оти им лежеше за поправки во мкд камионот. И за ова ќе треба да прашаш некои шпедитери на граница што се они точно би требало да знаат колку дена може да лежи кај нас.

Таа холандската кај што возеше да не банкротираше пред две години? :)
 
Член од
20 март 2014
Мислења
11
Поени од реакции
0
За прецизни трошоци ќе мораш да го прашаш книговодителот што ќе ти отвара фирма, или адвокат. Од прилика би требало да е како во Македонија, минималец за вработени, книговодител, придонеси, даноци, такси и банкарски трансакции околу 500-700 евра месечно.Минималецот во Бугарија е 123 евра месечно, на тоа персонален данок, здравство, пензиско сигурно имаат околу 60 евра. По вработен. Ти како управител и возач две минимални плати да минеш и придонеси околу 400 е грубо. Сметководител е сигурно колку нас и еве 50 евра да е плус околу 100/150 евра месечно. Некои давачки ако имаат Бугарите месечни што ние ги немаме, а не ги знам, грубо цирка 500-700е месечно.

Според секоја логика на нештата, чим ти си обезбеден со бг документи бидејќи веќе си возел и отвараш фирма во БГ како нивен граѓанин, имаш право да вработиш странци и да им извадиш работна дозвола. Е сега возачката дали им ја признаваат треба да прашаш да не прават околу тоа проблем, оти другите еу земји прават проблем. Овие конкретни податоци ќе ти ги каже бугарот што ќе ти отвара фирма.

И за крај има казни на граница за лежење на камион во Македонија со бг таблици. Пишав дека лани добија мои пријатели казна на граница оти им лежеше за поправки во мкд камионот. И за ова ќе треба да прашаш некои шпедитери на граница што се они точно би требало да знаат колку дена може да лежи кај нас.

Таа холандската кај што возеше да не банкротираше пред две години? :)

Neznam na koja mislis,ovaa kaj sto vozev jas ne bankrotirase,tuku imase mnogu los zastapnik vo MK,pa po zasluga go izzemaa od zastapnistvo i go dodelija nadrug menager,posposoben.Jas bev vraboten vo Holandija,imase luge sto rabotea vo MK i vozea na relacija MK-NL...

Ti blagodaram na informaciite,no ima malo nedorazbiranje od vasa strana,a toa e: Jas nemam BG dokumenti,nego sakam kako stranec da otvoram firma vo BG,i kako takov so BG firma dali mozam da vrabotuvam stranski drzavjani vo taa firma,i dali tie a megu niv i jas bi dobil rabotna viza Bugarska?

A za vozackata MK vo EU ne pravat problem,dokolku imas evropska rabotna viza,zatoa sto nasata vozacka dozvola e evropska i e priznaena od EU.
A sledniot tekst ke bide na КИРИЛИЦА ;)
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Neznam na koja mislis,ovaa kaj sto vozev jas ne bankrotirase,tuku imase mnogu los zastapnik vo MK,pa po zasluga go izzemaa od zastapnistvo i go dodelija nadrug menager,posposoben.Jas bev vraboten vo Holandija,imase luge sto rabotea vo MK i vozea na relacija MK-NL...

Ti blagodaram na informaciite,no ima malo nedorazbiranje od vasa strana,a toa e: Jas nemam BG dokumenti,nego sakam kako stranec da otvoram firma vo BG,i kako takov so BG firma dali mozam da vrabotuvam stranski drzavjani vo taa firma,i dali tie a megu niv i jas bi dobil rabotna viza Bugarska?

A za vozackata MK vo EU ne pravat problem,dokolku imas evropska rabotna viza,zatoa sto nasata vozacka dozvola e evropska i e priznaena od EU.
A sledniot tekst ke bide na КИРИЛИЦА ;)
Имаше една Холандска што банкротираше пред две години, многу Македонци за неа возеа. Во ред, не збориме за истата, немаа овде претставништво.

Незнам како странец во БГ. За Словенија можеш 100% како газда и работна дозвола да добиеш, али трошоците се многу поголеми него ли во Бугарија.

А за возачка, ако имаш престој подолг од 6 месеци, одново полагаш и за кола со се тестови и со се вожња часови со Македонска возачка. Со бугарска возачка не им прават проблем. За шофери ваљда работната виза и позицијата има олеснување по ова прашање, незнам ќе прашам ако има некој со работна дозвола да вози. Сите што ги знам се со бг пасоши. Или со Македонски на црно што возат.
 
Член од
20 март 2014
Мислења
11
Поени од реакции
0
Dali ima nekoj na forumov da objasni kolku e esplatlivo da se aktivira firma za transport,MK-EU,dali bi imale rabota kombinja do 3 tona nosivost?
 
Член од
20 март 2014
Мислења
11
Поени од реакции
0
Зар нема никој појма како и колку е исплатливо да се занимава човек денеска со комбинња,во минатото тоа беше доста доходовен бизнис кај нас,сега сите се преорентираа на камиони сите се жалат а никој не се преорентира на нешто друго,да речеме дека имал газда 2 камиони и не му оди па ги продал,не,туку купуваат уште камиони а кога ке го прашаш ,како му оди во бизнисот,тој одговара:‘‘Ма никако,од тоа за тоа,само џабе да не седам‘‘,а од другастрана купува уште камиони...
Вакви примери има доста кај нас
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Зар нема никој појма како и колку е исплатливо да се занимава човек денеска со комбинња,во минатото тоа беше доста доходовен бизнис кај нас,сега сите се преорентираа на камиони сите се жалат а никој не се преорентира на нешто друго,да речеме дека имал газда 2 камиони и не му оди па ги продал,не,туку купуваат уште камиони а кога ке го прашаш ,како му оди во бизнисот,тој одговара:‘‘Ма никако,од тоа за тоа,само џабе да не седам‘‘,а од другастрана купува уште камиони...
Вакви примери има доста кај нас
Што ќе носиш извоз со 3т? И уште побитно кој ќе ти ги плати трошоците и заработката од еу со 3т комбе кога збирна роба во шлепер е 150 евра палета. 3т собира 4 еур или 6 еур палети * 150 со голем акцент дека тежински треба да ти одговара робата и дека шоферот на седиште нема да ти спие 2 недели да чека погодна роба ете ја математиката. За нагоре таа количина во збирен, а има редовни иде од 400/450 евра. Со тие пари ако можеш да се покриеш океј, али мислам дека неможе. Некогаш на некој ќе му се брза палетата, па ти мораш да се вратиш и со една палета. Плус извозот е доста тежок, а оние кои долго работат со 3т носат текстил. И тие се веќе поврзани со постојаните фирми.
За МК-Еу нема математика.

Со 3т треба да се поврзиш со кине нагел или шенкер и да носиш МКД-АЛ, МКД - КОС, МКД - БУГ. Исто така и низ Македонија само да се вози.
Е сега дали ќе се поврзеш со нив или со големиот број неплаќачи незнам. Плус Шенкер треба да ги издржиш од 60-90 дена.

Не плаќа никој Горче, парите неможеш да ги земеш, во годината двајца до тројца те закрпуваат за сва времена. На муабет е бизнисов останат само. И тие што билдаат камиони прашај ги колкави им се кредитите. Само разработени релации и постојани фирми има некоја паричка. И тие на долг рок незнаеш колку ќе одат. Друго е се од него за него или минуси. И внимавај, колегите се први неплаќачи, после фирмите. Дужни се ко Грчка за кредити и нафта.

Али ти слободно пробај си ја среќата, само на своја кожа човек може добро да научи. Не се ова ЕУ шпедиции на 30/60 дена фактурата ти е платена, 300 пати треба да се јавиш за наплата. И прашање е дали ќе ти платат.
 
Член од
20 март 2014
Мислења
11
Поени од реакции
0
Одлично,значи секогаш ги имало ги има и ќе ги има таквите неплаќачи,и се додека тие егзистираат,поштените ќе страдаат...
Спомна неколку фирми што работат со комбиња,а мислам дека се европски тие фирми или се лажам..?
Знаеш има сега неколку компании во МК што имаат производство,нивното произовдство не е многу теско,но затоа е габаридно,гледајќи така размислував на варијанта комбе.Овде морам да посочам дека јас не сум присутен во МК најмалце 6-7 год.па затоа не е цудно сто не ги знам добро работите-бизнисите како се движат кај нас...
Ти благодар на советите.Што се слуцува кога нема да ти платат во договорениот рок,дали постои начин тие пари,таа услуга да се наплати..?
Сите ние сме свесни за присилна наплата со одредени “АГЕНЦИИ“,прашувам по регуларен пат.
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Да европски се со свои претставништва во МКД. Има многу од нив, али ти ги споменав само оние кои плаќаат, нема да ти се верува какви Европски фирми со нивните претставништва работат лошо во МКД и каде управителот крадел стасани се на дното и се тужат. Неверојатно. Затоа не се лажи по имињата, еве со овие две работи, другите не ти се сигурни.

Има али колку плаќаат е прашањето, при таква конкуренција со збирен транспорт кои работат веќе 15 години на тие релации. Неможеш со комбе да им бидеш конкуренција, те јадат во поим.

Ако не ти платат, ги тужиш. После 2 години судот решава дека си во право, а они цело време приговори ти пуштаат, дури и жалба до Апелација. И на крај после 3 години од почетокот за една фактура за наплата, кога доаѓа ред за извршител на сметка немаат пари и те ставаат во еден ред каде пари никад во живот нема да им стасаат. Он си отвара во тоа време нова фирма и те крпи со новата.

Со рекетари ако мислиш и тоа ти е лоша комбинација. Еден го возеа низ Водно ги пријави си добија и пријави судски ем без наплата. Не смееш да ги допреш, а не пак со рекетари да наплаќаш.
 
Член од
20 март 2014
Мислења
11
Поени од реакции
0
Да европски се со свои претставништва во МКД. Има многу од нив, али ти ги споменав само оние кои плаќаат, нема да ти се верува какви Европски фирми со нивните претставништва работат лошо во МКД и каде управителот крадел стасани се на дното и се тужат. Неверојатно. Затоа не се лажи по имињата, еве со овие две работи, другите не ти се сигурни.

Има али колку плаќаат е прашањето, при таква конкуренција со збирен транспорт кои работат веќе 15 години на тие релации. Неможеш со комбе да им бидеш конкуренција, те јадат во поим.

Ако не ти платат, ги тужиш. После 2 години судот решава дека си во право, а они цело време приговори ти пуштаат, дури и жалба до Апелација. И на крај после 3 години од почетокот за една фактура за наплата, кога доаѓа ред за извршител на сметка немаат пари и те ставаат во еден ред каде пари никад во живот нема да им стасаат. Он си отвара во тоа време нова фирма и те крпи со новата.

Со рекетари ако мислиш и тоа ти е лоша комбинација. Еден го возеа низ Водно ги пријави си добија и пријави судски ем без наплата. Не смееш да ги допреш, а не пак со рекетари да наплаќаш.


За судството наше сите знаеме како функционира,а за рекетарите незнам сто да кажам,сигурно биле слаби :LOL:,требало рст по прст да одсекуваат,па можда ќе плател :icon_lol:
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
582
Neznam na koja mislis,ovaa kaj sto vozev jas ne bankrotirase,tuku imase mnogu los zastapnik vo MK,pa po zasluga go izzemaa od zastapnistvo i go dodelija nadrug menager,posposoben.Jas bev vraboten vo Holandija,imase luge sto rabotea vo MK i vozea na relacija MK-NL...
Сакаш да кажеш дека си работел во фирмата Boekestijn ама на Полски регистрации!
Инаку да ти кажам сега за оној што го изземале демек не бил способен.
Тој човек се занимава со таа работа многу повеќе од колку што фирмата кај што си работел, тој човек се бореше за вас да зимате по 40 евра на ден и плата некаде околу 400 евра арно ама газдата на Boekestijn такво нешто не сакаше и не се придржуваше на договорот што го направи со тој застапник па застапникот сам се откажа и остана само оној од Гостивар.
Е сега како тој од Гостивар на ваш грб заработуваше пари тоа е друга приказна ама секоја приказна има време да биде раскажана ;)
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Сакаш да кажеш дека си работел во фирмата Boekestijn ама на Полски регистрации!
Инаку да ти кажам сега за оној што го изземале демек не бил способен.
Тој човек се занимава со таа работа многу повеќе од колку што фирмата кај што си работел, тој човек се бореше за вас да зимате по 40 евра на ден и плата некаде околу 400 евра арно ама газдата на Boekestijn такво нешто не сакаше и не се придржуваше на договорот што го направи со тој застапник па застапникот сам се откажа и остана само оној од Гостивар.
Е сега како тој од Гостивар на ваш грб заработуваше пари тоа е друга приказна ама секоја приказна има време да биде раскажана ;)
Ајде приказната во делот со Гостивар дораскажи ја и кој е тој од Гостивар може и по пп да не му биде јавно името :)
 
Член од
20 март 2014
Мислења
11
Поени од реакции
0
Баш ми е драго што некој пиша на ова мое мислење.Јас лично имам позитивно мислење за тој застапник,што беше во тоа време кога почна официјално Букештајн во Македонија како транспортно претставништво.Мене лично ми излезе во пресрет..!
Но како што гледам,мислам дека не збориме за истиот човек..?Јас зборувам за чвекот од Штип,а после него незнам кој беше,само знам дека наследникот негов бил некој дечко од Скопје од Аеродром,јас за него само слушав дека бил,цитирам “Катастрофа“,воопшто не се ангажирал за возачите..!
Е сега да ти објаснам за Гостиварчанецот. Тој имаше негов камион и возеше за Букештајн,претежно текстил,и за негова среќа,има одличен шофер,кој многу зрело размислува и е многу стабилен човек,и секогаш му возеше брзи тури а никогаш не беше чист со вожњите (ризикуваше),а за тој ризик беше и соодветно платен.
Газдата на Букештајн Транспорт,Арно Букештајн, е кога сме кај него јас уште ќе ти кажам дека Арно Букештајн ја наследил фирмата од неговит татко кој пред него се занимавал со камиони-транспорт најмалце 40 год.па сега ти види кој колку се занимавал со фирми,шпедиции и транспорт. А Арно емногу разбран но и воедно многу итар и интелегентен човек,така да ако некој го познаваше добро,требаше да биде многу внимателен и итри да настапеше во преговорите и барањата со него,Холанѓаните не се Балканци!!!
Пријателе,можда се познаваме,што тоа и не е многу битно во овој разговор,сакам да ти кажам дека секој си кажува онака како што мисли или како што чул,незнам дали ти си возел за нив или пак си работел во Букештајн,јас доволно добро ги познавам работите и точно знам како течеа тогаш во тоа време.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom