Каков бизнис би започнале со 80 - 90 000 евра!?

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.975
Поени од реакции
35.653
Во Македонија треба да си внук на папата за да ја почнеш оваа работа. Цемтовите се најголем проблем , и нонстоп ќе ти вршат рекет ако сакаш да ти дадат.
За документите за возачите е лесна скоро 90 % се со бугарски документи , туку чесен човек шо си ја знае работата да најдеш е тешко.
Најмалце 100.000 евра на камион треба , се подолу од тоа е импровизација и коцка.
 
Член од
16 април 2014
Мислења
7.075
Поени од реакции
11.065
Сакаш да кажеш дека во Македонија има рекет а во Бугарија не ? :confused:
 
Член од
10 август 2013
Мислења
541
Поени од реакции
928
Го следам муабетот за камионите. Дел се сложувам, но во голем дел не сте во право. Хипотетички доколку решите да почнете со бизнисот во Македонија, речи си 2 години ќе талкате во место. Првата година нема да успеете да аплицирате за ЦЕМТ дозволи, што во превод ви значи ќе возите неколку многу малку од тоа што вие сакате, односно повеќе од тоа што има дозволи. Втората година доколку немате ЕУРО 6 камион ( значи капитал од 70-80.000 евра) пак нема ЦЕМТ и се така... Бугарска фирма ти е друга работа. Повеќе пазар, повеќе пари ама....фирма во Бугарија, шофери комплет со бугарски документи (пасош, возачка дозвола, психолошки тест....)
Не дека нема пари, ама тешко се почнува во бизнисот, особено во Македонија и нема да биде така како што се надевате во разговорот погоре
Тука имаш право, и реален одговор даде. Браво![DOUBLEPOST=1487102519][/DOUBLEPOST]Ако сте случајно по овој бизнис или сте љубители на камионите, посетете ја страницата КамиониМакедонија.com на фејсбук. Инаку лично моја е и со нејзе се бавам еве трета година.
Ми се допаѓа муабетот кој го правите. Поздрав.
 
Последно уредено:

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.975
Поени од реакции
35.653
Сакаш да кажеш дека во Македонија има рекет а во Бугарија не ? :confused:
Во Македонија може да те ебават со дозволите кои се потребни за да возиш во Европа , во бг не. Друг рекет нема , не е ова локал па да плаќаш заштита итн ...
 
Член од
10 август 2013
Мислења
541
Поени од реакции
928
Во Македонија може да те ебават со дозволите кои се потребни за да возиш во Европа , во бг не. Друг рекет нема , не е ова локал па да плаќаш заштита итн ...
Како на фирмата Ди Транс што е од Радовиш, тие моментално се жалат затоа што ги ебава државата со цемт дозволите, инаку имаат најголем број на камиони(еуро5 и еуро6) со полуприколки на ниво на државава, а што е најжално во нивната база во Радовиш им стојат сите тие камиони... Пожално од тоа амин, да ги гледаш камионите што ги имаш, а да не ти вртат. Имаат знам неколку камиона на бг фирма преведени, и им вртат накај Британија, незнам точно колку но повеќе од камионите и се во база. No Comment.
 
S

silmarillion

Гостин
Најпроклет бизнис е транспортот. Кај сака нека ти е фирмата, шоферите се тие, клиентите се тие. Шоферот ќе гледа секогаш да ти забушава да те украде, ќе го лупне камионот ќе се прави на трииипол, ќе ти го остави камионот на аутопут негде и ќе си отиде дома. Во суштина профилот на шофери е таков каков што е, не би генерализирал али од 4ца - 3ца се да ги утепаш, а не па да им довериш возило и бизнис.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Најпроклет бизнис е транспортот. Кај сака нека ти е фирмата, шоферите се тие, клиентите се тие. Шоферот ќе гледа секогаш да ти забушава да те украде, ќе го лупне камионот ќе се прави на трииипол, ќе ти го остави камионот на аутопут негде и ќе си отиде дома. Во суштина профилот на шофери е таков каков што е, не би генерализирал али од 4ца - 3ца се да ги утепаш, а не па да им довериш возило и бизнис.
Кај и да е швабиве ќе го решат проблемот. Камионите ќе бидат роботизирани без шофер. Не повеќе од 10 години од сега. Практично професиите возач на шлепер и такси возач во 2050 година нема да постојат , освен во сеќавањата и романите....
 

ahil

м-р
Член од
11 јули 2005
Мислења
628
Поени од реакции
618
Како на фирмата Ди Транс што е од Радовиш, тие моментално се жалат затоа што ги ебава државата со цемт дозволите, инаку имаат најголем број на камиони(еуро5 и еуро6) со полуприколки на ниво на државава, а што е најжално во нивната база во Радовиш им стојат сите тие камиони... Пожално од тоа амин, да ги гледаш камионите што ги имаш, а да не ти вртат. Имаат знам неколку камиона на бг фирма преведени, и им вртат накај Британија, незнам точно колку но повеќе од камионите и се во база. No Comment.
Тава не се вика ебавање, туку немат дадено на "манастирчето", како што сите големи фирми треба да поделат со власта. инаку имаа преку 100 камиона од кој околу 10 еуро 6. На бугарски имаат веројатно 20тина сега. [DOUBLEPOST=1487187301][/DOUBLEPOST]
Во Македонија може да те ебават со дозволите кои се потребни за да возиш во Европа , во бг не. Друг рекет нема , не е ова локал па да плаќаш заштита итн ...
Хахаха....не си слушнал или не познаваш доволно големи. Ди - транс ти е добар пример
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.685
Поени од реакции
35.026
Бугарија најпожелно , ни за цемтови ќе те дупат ни ништо. Пичај. Па и немора да е скроз нов , за 50-60.000 евра се наоѓа 2013-2014 година камион со по 150-200 к километража набиена , шо е ништо. Исклучиво ладилник никаква церада, 10 пати повеќе работа ќе имаш.
Познавам човек шо има 5 ладилници , и 4 церади. Овие ладилниците неможат да сопрат , товари вози растоварај и пак одново. Овие церадите имат значително помалце работа и многу често му се паркирани.
Не ни помислувајте да влезете во овој бизнис без 100тина илјади евра. 50-60 ти требат за добар стегнат камион , и 50 ти требат за да почнеш да работиш можни дефеци , нафта , плата за возач.
Ова ми е замисла многу оддамна , и веројатноста до крајот на годината да го реализирам е голема. Плус дома имам еден куп возачи па и парите за плата у фамилијата ќе останува. :)
Што правиме ако се заебе ладилникот и отиде робата упм? Кој го покрива трошокот?
 
G

Goldie

Гостин
Хахаха....не си слушнал или не познаваш доволно големи. Ди - транс ти е добар пример
Не те разбрав баш, сакаш да кажеш дека и во Бугарија работат на сличен принцип како и кај нас ?
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.975
Поени од реакции
35.653
Хахаха....не си слушнал или не познаваш доволно големи. Ди - транс ти е добар пример
И самиот кажа доволни големи. Тешко дека некој ќе се замара со твојот 1 или 2 камиони. Дури и во Македонија ако си под радарот не те замарат.

Што правиме ако се заебе ладилникот и отиде робата упм? Кој го покрива трошокот?
Осигурана е робата , али незнам дали покрива осигурувањето во ваков случај. Али ако се расипа одма покажува и прв приоритет е поправка во најблискиот сервис , или претовар во друг камион.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.685
Поени од реакции
35.026
И самиот кажа доволни големи. Тешко дека некој ќе се замара со твојот 1 или 2 камиони. Дури и во Македонија ако си под радарот не те замарат.



Осигурана е робата , али незнам дали покрива осигурувањето во ваков случај. Али ако се расипа одма покажува и прв приоритет е поправка во најблискиот сервис , или претовар во друг камион.
Друг ти го имаше пишано болдираното, не јас, јас само ти го цитирав тој коментар.

Во поглед на робата имав цимер што имаше два камиони и негативно искуство со ладилник, тој викаше дека најбрзо заглавување може да се направи со ладилник и од нивно искуство никогаш повеќе не би се вратиле во бизнисот со ладилник, се случило да им се расипе роба со свежи печурки цел ладилник која штета му се вратила голем дел да ја покрие тој, ова беа неговите зборови “тогаш почнав и немав backup од колеги за да претоварам, а имав само еден камион и печурките отидоа јабана додека да стигнам во Италија“.
Поголемата мака како што тој кажуваше со камионите е наплатата и намалените цени во последниот период. Тој фати некои тури преку интернет и знам дека се нервираше со тури од Македонија до Турција кои не му ги платија (околу 6к му должеше Македонецот што го ангажирал за турите до Турција).
Околу крадењето на шоферот демек имало начин да се намалат можностите како би те крадел (додавале неков сензор за горивото во резервоарот и уште еден куп други глупости околу паркинзи, винетки, места за полнење на гориво (имало погранични локации на кои било поефтино, литража што смее да ти бидат полни резервоарите на влез во државата (Грците имале некоја таква глупа регулација) и куп други глупости, човекот беше „рутер“ и организатор на целата работа, а возеа татко му и братучед постојано надвор, но му чуреше доста главата околу организација на целиот процес, наплата, наоѓање добри тури, шпедиции....преварантска работа е ова, ако си преварант и самиот ќе успееш, ако пробуваш да бидеш чесен ти се еба векот уште на старт.[DOUBLEPOST=1487208320][/DOUBLEPOST]Инаку на темава, за 80 бона се отвораат 8 берберници пиц пец средени во Скопје, со по еден-двајца бербери, секој дуќан да изваде просек по 800 евра (150 ден стрижење, во саат просек по двајца тоа се 14 стрижења дневно, 22 работни денови тоа се 300 шишања месечно, додајте саботи кога може да му се даде процент и на вработениот за мотивација имате над 25 работни дена, во центар цената ќе биде сигурно над 200ки по шишање), 300евра давачки за дуќан, 350 евра плата за вработениот, 150 евра чисти, од сите дуќани над 1000 евра месечно и тоа газдата да го води само менаџирањето и маркетингот на фризерниците.
Нема што да се расипе, ефтино е да се почне, само ти требаат 8 мина што знаат да стрижат, реално за 21000 плата ќе се најдат ако не од Скопје од останатите градови.
Дури има народ ќе може и да се шиша, а во Скопје има бааги глави за шишање :D
 
Последно уредено:
Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
Македонија - Германија се вози од 2000 евра до кај 2200-2300 зависи каде во Германија. Од тука една тура до Германија , од таму до Македонија , еве ти 4500 евра.
Дај кажи подетално (поточна релација, вид на товар) како се вози Мк-Гер. 2000-2300, имаш 100че од мене на секоја тура. :D :D :D[DOUBLEPOST=1487209891][/DOUBLEPOST]
Вака човек кога ќе види, ова е далеку подобар избор за инвестиција од ресторани/кафичи/хотели и такви работи.
На хартија е многу убаво и исплатливо богами... поготово за почетници сега, ехеее... :D


Добро бе, кој ви ја полни главата за тоа како овој бизнис е нај нај ? Моментално транспортот во Македонија е на многу ниско ниво. Има страшен дефицит на возачи, тренд на намалување на цените, а бројот на нови камиони секојдневно се зголемува. :)

Олабаете малце и насочете се кон инвестирање во друг бизнис. :)

Едино, на бугарски таблички, и сам да си возиш... тоа е веќе друга работа. :)
 
Последно уредено:
Член од
4 ноември 2016
Мислења
2.280
Поени од реакции
1.728
Друг ти го имаше пишано болдираното, не јас, јас само ти го цитирав тој коментар.

Во поглед на робата имав цимер што имаше два камиони и негативно искуство со ладилник, тој викаше дека најбрзо заглавување може да се направи со ладилник и од нивно искуство никогаш повеќе не би се вратиле во бизнисот со ладилник, се случило да им се расипе роба со свежи печурки цел ладилник која штета му се вратила голем дел да ја покрие тој, ова беа неговите зборови “тогаш почнав и немав backup од колеги за да претоварам, а имав само еден камион и печурките отидоа јабана додека да стигнам во Италија“.
Поголемата мака како што тој кажуваше со камионите е наплатата и намалените цени во последниот период. Тој фати некои тури преку интернет и знам дека се нервираше со тури од Македонија до Турција кои не му ги платија (околу 6к му должеше Македонецот што го ангажирал за турите до Турција).
Околу крадењето на шоферот демек имало начин да се намалат можностите како би те крадел (додавале неков сензор за горивото во резервоарот и уште еден куп други глупости околу паркинзи, винетки, места за полнење на гориво (имало погранични локации на кои било поефтино, литража што смее да ти бидат полни резервоарите на влез во државата (Грците имале некоја таква глупа регулација) и куп други глупости, човекот беше „рутер“ и организатор на целата работа, а возеа татко му и братучед постојано надвор, но му чуреше доста главата околу организација на целиот процес, наплата, наоѓање добри тури, шпедиции....преварантска работа е ова, ако си преварант и самиот ќе успееш, ако пробуваш да бидеш чесен ти се еба векот уште на старт.[DOUBLEPOST=1487208320][/DOUBLEPOST]Инаку на темава, за 80 бона се отвораат 8 берберници пиц пец средени во Скопје, со по еден-двајца бербери, секој дуќан да изваде просек по 800 евра (150 ден стрижење, во саат просек по двајца тоа се 14 стрижења дневно, 22 работни денови тоа се 300 шишања месечно, додајте саботи кога може да му се даде процент и на вработениот за мотивација имате над 25 работни дена, во центар цената ќе биде сигурно над 200ки по шишање), 300евра давачки за дуќан, 350 евра плата за вработениот, 150 евра чисти, од сите дуќани над 1000 евра месечно и тоа газдата да го води само менаџирањето и маркетингот на фризерниците.
Нема што да се расипе, ефтино е да се почне, само ти требаат 8 мина што знаат да стрижат, реално за 21000 плата ќе се најдат ако не од Скопје од останатите градови.
Дури има народ ќе може и да се шиша, а во Скопје има бааги глави за шишање :D

Дефинитивно најисплатлива и најпаметна идеа ова со берберниците таму е парата сега.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom