Рудници и
ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
- Член од
- 9 декември 2009
- Мислења
- 12.133
- Поени од реакции
- 18.131
На то мислев, дан е нешо 'eкстра'.Секако плаќаме 'станична услуга', уште и то.Така е обично по поголемиве места низ Србија, Белград, Ниш, Нови Сад (и останати екс Ју ебиветрини), 'перонска карта'за да влезиш во станица, да испраќаш некого и ти плаќаш едно 100-150 динариМене ова ми изгледа на парите шо ги даваме за чекирање карта. Сигурно нема наплатна рампа пред влез.
Иако и Делфина многу се искурназија во поглед на понашање на шофери. Уште малку ќе дојдат на рамниште на Галеб.
А, тоа шо праќаат та Галеб, та Делфина некогаш на пат непроверени автобуси, тоа настрана. Колку пати се има случено да се расипи автобусот, ама не е толку ништо страшо како шо воланот еднаш откажа, цела среќа пред Пресека.
Во Делфина имаш неколку шофери преземени од Галеб.Таму беа незадоволни, можда се и овде(додуша со оглед колку се платени и таму и таму, го имет секое право!).
За вториов дел, ако тргнувањево е во 6 да речиме, отприлика во 4:30 - 5:00 возилово го перат, танкирање гориво и основен технички преглед.Возачот е цело време присутен и потпишвит записник за исправност на возило (мојт нормално да одбиет да потпишит, ама такви случаи се еден во 1000...) и колку гориво е танкирано пред тргнување.Истото и во патниот налог.Ова од луѓе таму, зборвам за поодговорни ликој - јас не се мрдам од тука дур не видам со свои очи сите процедури, возам по 50 патници минимум, 12-15 сати дневно по не знам колку тури (локални уште поголем број).Е сега ко шо е редот во Македонија можда некој имат доверба во механичарите, а тие во возилото и се прескоквет некој работи, ама реално е ретко.
Дополнително, се прибра доста ЕУ ѓубре со оние законине за увоз со Еуро 2, Еуро 3.(ко не си ги одржавме своите фабрики).Во толкав бројувезени возила, сигурно не се топ одржани сите, ама нас ко патници ни е побитно надворешен изглед.Дан испаднит дек бранам некого, ама и ова со воланов мојт и на обична кола да се десит (се имат десено на струшки автобус на возило тазе излезено од фабрика или пред некоја година на битолски, возачите не беа криви
Само шо после то во странство се прајт сериозна анализа кај е утнато нешто и дали е пропуст технички случајно или од гаража...http://vecer.mk/makedonija/makedonski-avotbus-sleta-vo-ambis
Битен е фактот којшто треба да се напомене е дека, истиот автобус два дена пред несреќата кој тогаш сообраќал на релација Софија -Битола, бил пресретнат од сообраќајците на патот кај Делчево и тогаш бил однесен на технички преглед. Надлежните констатирале техничка исправност на возилото, а валидна била и сообраќајната дозвола со важност до 7 декември 2005 година.