Стратегиски Бомбардери

S

smart ass

Гостин
Се надевам на интересна дискусија-бидејќи има простор.

Но првен еден мал вовед,имено после втората светска војна знаеме дека светот се подели,од една страна беше НАТО-пактот,а од друга Варшавскиот,САД на чело на првиот Екс СССР на вториот...чии членки сега се во НАТО,но во таков биполарен свет+идеолошка разлика повеќе од јасно беше дека ќе има страв и кај двете страни,имено Америте се плашеа од изненаден нуклеарен напад,а и СССР Исто-фала богу не се случи инаку би водел кон деструкција на двете држави,но и тешки последици врз светот(ако не и негово уништување),значи започна т.н трка на вооружување,се произведуваше оружје ненормално јасно тоа е студената војна која патем беше повеќе психолошка и игра со нерви...нејсе НАТО-вци се плашеа од советските Т-55ки(имаме цифра гоолема илјади) а подоцна и од останатите модели па така и Западот возврати па они штанцаа оружје..

Но трката во вооружување не застана само кај конвенционалното оружје,туку и оружјето за масовно уништување влезе во игра...Посебно нуклеарното...пред 35 години во светот имаше над 40000 Нуклеарни боеви глави-дали е доказ на креативност или ступидност-пресудете.

Покрај Интерконтиненталните ракети(ICBM) Како и подоцна методот на 'достава' од подморници(SLBM=Submarine Launched Ballistic missile)...Има и друг начин,кој пате може да има повеќенаменска употреба,а тоа е се разбира насловот на темата:) имено овие покрај што можат да достават нуклеарно оружје-истите можат да се употребат и за бомбардирање на повеќе мети,а и нивниот спектар на оружје е доста широк-согласно потребите.



Еве ќе го претставам мојот омилен-покрај блекџек-от.

B-1B е интерконтинентален стратегиски бомбардер . Истиот во пракса се докажа во првата заливска војна како и втората,имено се проценува дека од вкупниот payload 30% е баш од овој тип на авион кој патем држи 43 рекорди.-Во низок лет...маестрално.


за разлика од неговиот претходник Б-1А од 70-сетите


The B-1B's electronic jamming equipment, infrared countermeasures, radar location and warning systems complement its low-radar cross-section and form an integrated defense system for the aircraft.

The swing-wing design and turbofan engines not only provide greater range and high speed at low levels but they also enhance the bomber's survivability. Wing sweep at the full-forward position allows a short takeoff roll and a fast base-escape profile for airfields under attack. Once airborne, the wings are positioned for maximum cruise distance or high-speed penetration. The B-1B holds several world records for speed, payload and distance. The National Aeronautic Association recognized the B-1B for completing one of the 10 most memorable record flights for 1994.

The B-1B uses radar and inertial navigation equipment enabling aircrews to globally navigate, update mission profiles and target coordinates in-flight, and precision bomb without the need for ground based navigation aids. Included in the B-1B offensive avionics are modular electronics that allow maintenance personnel to precisely identify technical difficulties and replace avionics components in a fast, efficient manner on the ground.


Би напоменал дека за разлика од Б-2 кој е екстремно скап(над 2 милијарди долари) а америте имале план да произведат минимум 90 Б-2-ки но СССР се распадна па така и буџетот на САД не претрпе сериозни последици.

Карактеристично за Б-1Б е што е еден од ретките бомбардери стратегиски кои Еволуираат,имео,за истиот има повеќе програми за развој.





The aircraft's AN/ALQ 161A defensive avionics is a comprehensive electronic counter-measures package that detects and counters enemy radar threats. It also has the capability to detect and counter missiles attacking from the rear. It defends the aircraft by applying the appropriate counter-measures, such as electronic jamming or dispensing expendable chaff and flares. Similar to the offensive avionics, the defensive suite has a re-programmable design that allows in-flight changes to be made to counter new or changing threats.


(American subsonic air-launched cruise missile (ALCM) и(Short-range attack missile SRAM)

The B-1B represents a major upgrade in U.S. long-range capabilities over the B-52 -- the previous mainstay of the bomber fleet. Significant advantages include:

* Low radar cross-section to make detection considerably more difficult.
* Ability to fly lower and faster while carrying a larger payload.
* Advanced electronic countermeasures to enhance survivability.


Numerous sustainment and upgrade modifications are ongoing or under study for the B-1B aircraft. A large portion of these modifications which are designed to increase the combat capability are known as the Conventional Mission Upgrade Program. In FY93, The Air Force initiated CMUP in FY1993 to improve the B-1’s conventional warfighting capabilities. The $2.7 billion CMUP program is intended to convert the B-1B from a primarily nuclear weapons carrier to a conventional weapons carrier. Capability will be delivered in blocks attained by hardware modifications with corresponding software updates:

* Initial conventional capability was optimized for delivery of Mk-82 non-precision 500lb gravity bombs
* Current capability (Block C) also provides delivery of up to 30 Cluster Bomb Units (CBUs) per sortie for enhanced conventional capability against advancing armor. Initial capability achieved in September 1996 with FOC in August 1997. The upgrade consists of modification for B-1B bomb module from the original configuration of 28 500-pound bombs per unit to 10 1,000-pound cluster bombs per bomb rack. The modifications apply to a total to 50 refitted bomb racks -- enough to equip half the B-1B fleet.
* Block D integrates the ALE-50 repeater decoy system, the first leg of the electronic countermeasures upgrade, and JDAM for near precision capability and adds anti-jam radios for secure communication in force packages. FY96 and FY97 Congressional plus-ups are being used to accelerate JDAM initial capability by 18 months (1QFY99). Congress has provided extra funding to allow a group of seven aircraft to be outfitted and ready a full 18 months early, with the first three JDAM equipped aircraft to be ready by December 1998, and the last of those seven aircraft are planned to arrive at Ellsworth AFB by Feb 99.
* Block E upgrades the current avionics computer suite and integrates Wind Corrected Munitions Dispenser (WCMD), Joint Standoff Weapon (JSOW) and Joint Air to Surface Standoff Missile (JASSM) for standoff capability (FY02)
* Block F improves the aircraft’s electronic countermeasures’ situational awareness and jamming capabilities in FY02.

Во акција


Кој си го бара-го добива Резултати од Праксата со песна од AC/DC



Како што можеме да забележиме и покрај одличните офанзивни способности Б-1Б исто така поседува исклучително добра дефанзива,имено истиот може да забележи кога е лансирана ракета кон него,понатаму може да води буквално електронска војна односно да ги попречува непријателските Радари и противвоздушна одбрана.


Интересно
The B-1B is part of the Single Integrated Operational Plan (SIOP) which allocates
strategic assets to specific targets. The B-1B SIOP penetration mission profile
consists of four phases: Takeoff and Cruise; Penetration and Weapon Delivery;
Withdrawal; and Recovery.

Takeoff for SIOP missions occur from continental U.S. bases. Cruise length is
variable depending on the target and mission and is accomplished at best cruise
altitude with inflight refueling as required. At penetration, the B-1B descends to
200 feet AGL and accelerates to a minimum of 0.85 Mach. Withdrawal is
accomplished at the same altitude at a minimum of 0.55 Mach. Recovery for a
SIOP mission occurs at a non-U.S. base and may include a climb to cruise altitude
as necessary.
The exact penetration distance flown varies with the specific category of B-1B
mission. Mission flexibility is afforded with the carriage of internal fuel in any or all
of the weapon bays through the installation of non-jettisonable, cylindrical fuel
tanks. For the longest missions, two bays may be loaded with fuel and only one
bay with weapons.
The SIOP penetration mission is one of five Specification Missions for the B-1B
used as a design reference. The other four being Shoot-Pen, Standoff, World
Wide Power Phase I, and World Wide Power Phase. The penetration mission is
most commonly used for mission analysis at this time.

Кокпит-от



Кога е во прашање носивоста.




  • Block F improves the aircraft’s electronic countermeasures’ situational awareness and jamming capabilities in FY02

како што напоменав за разлика од екстремно скапиот Б-2 стелт кој чини 2.2 милијарди долари.




Б-1

Date Deployed: June 1985 Unit Cost: $200-plus million per aircraft Inventory: 100 total productionСамо да забележам дека од тие сто не се сите активни.

Тактичко технички карактеристики.

Primary Function: Long-range, multi-role, heavy bomber Builder: Rockwell International, North American Aircraft Operations Air Frame and Integration: Offensive avionics, Boeing Military Airplane; defensive avionics, AIL Division Power Plant: Four General Electric F-101-GE-102 turbofan engine with afterburner Thrust: 30,000-plus pounds (13,500-plus kilograms) with afterburner, per engine Length: 146 feet (44.5 meters) Wingspan: 137 feet (41.8 meters) extended forward, 79 feet (24.1 meters) swept aft Height: 34 feet (10.4 meters) Weight: Empty, approximately 190,000 pounds (86,183 kilograms) Maximum Takeoff Weight: 477,000 pounds (214,650 kilograms) Speed: 900-plus mph (Mach 1.2 at sea level) Rotate and Takeoff Speeds: 210 Gross - 119 Rotate kts / 134 kts Takeoff
390 Gross - 168 kts Rotate / 183 kts Takeoff Landing Speeds: 210 Gross - 145 kts
380 Gross - 195 kts Range: Intercontinental, unrefueled Ceiling: Over 30,000 feet (9,000 meters) Crew: Four (aircraft commander, pilot, offensive systems officer and defensive systems officer) Armament: NUCLEAR
CONVENTIONAL
84 Mk 62
84 MK82
30 CBU 87
30 CBU 89
30 CBU 97
12 Mk 65
PRECISION
30 WCMD
24 JDAM
12 GBU-27
12 AGM-154 JSOW
12 TSSAM






Некои подобрувања,и одговорните


Enhancements & Improvements
Enhancements G-1 K. Lynch
Safety, R&M Improvements G-2 R. Pasco
Conventional Capability G-3 K. Lynch
Bird Strike G-4 R. Woods 797-1768
Flight Control System G-5 N. Johnson
Engine Exhaust Nozzle Outer Flaps G-6 M. Benavides
Engine Ruggedized Fan Blades G-6 M. Benavides
Crew Turbocompressor Upgrades G-6 A. Erazo 7
Generator Control Unit and
System Integration Panel Redesign
G-7 B. Eaton 797-2054
EMUX Sparkle G-8 J. Eden-Logan 797-3796
CITS Upgrade G-9 N. Skillman
Ejection Seat Horizontal Positioning Actuator G-10 A. Erazo 797-2067
Fire Warning and Extinguishing Panel G-11 A. Erazo 797-2067
Ejection Seat Load Arrestor G-12 A. Erazo 797-2067
MSOGS and Horizontal Situation Indicator
(HSI) Electrical Power Sources
G-13 A. Erazo 797-2067
Short Range Attack Missile II G-14 A. D'Onofrio
Ice Protection G-15 M. Benavides 797-2077
Engine Inlet Ice Protection System G-16 M. Benavides
Instrument Landing System G-17 J. Eden-Logan
SCAS Servo Cylinder (Pitch / Roll) G-18 J. Kaulukukui
Flap / Slat and Controller Redesign G-19 J. Kaulukukui
Overwing Fairing Modification (FD/FI, SIM) G-20 D. Spory
A/C Locations Impacted G-21 J. Yosan
 
S

smart ass

Гостин
P.S don't be selfish!!(if you are selfish then you are gayfish):pos2:

Who is Your favorite??

Па форумџии повелете-има и други освен Б-1....:helou:
 
Х

Ханзо

Гостин
Славата на тешкашите е во Втората светска, се после тоа е чаламење и изживување врз земји со непропорционална моќ (пример Заливската војна). Легендите во оваа лига се секако Boeing B-17 и Avro Lancaster, но уште многу препознатливи авиони го одбележуваат стратегиското бомбардирање во овој период, како B-29, B-24, Pe-8, Handley Page Halifax, и помалку познатиот He 177. Smart ass го скокна најинтересниот период за темава. :)
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.374
Поени од реакции
5.008
Смарт ес, Американскиве ти се омилени а?
 
S

smart ass

Гостин
Славата на тешкашите е во Втората светска, се после тоа е чаламење и изживување врз земји со непропорционална моќ (пример Заливската војна). Легендите во оваа лига се секако Boeing B-17 и Avro Lancaster, но уште многу препознатливи авиони го одбележуваат стратегиското бомбардирање во овој период, како B-29, B-24, Pe-8, Handley Page Halifax, и помалку познатиот He 177. Smart ass го скокна најинтересниот период за темава. :)
Б-17 е маестрално дело...УМЕТНОСТ,а и имал соодветна одбрана...но штета само еден оператор на 7 или 8 митралези мислам имаше.

Смарт ес, Американскиве ти се омилени а?
Читаш,ама не дочитуваш

Еве ќе го претставам мојот омилен-покрај блекџек-от.
Ако уопште знаеш за што зборам....еве ги и двата

П.С музиката е закон:vozbud:


А целта на темата не е кој што сака,туку едноставно ако некој има волја да напише нешто нека напише ако нема волаја тогаш...налет

Славата на тешкашите е во Втората светска, се после тоа е чаламење и изживување врз земји со непропорционална моќ (пример Заливската војна).
Како можеш да наречеш чалмење употреба на стратегиска авијација???

П.С и Б-52 е стар ама до 2025-та ќе се користи...

Патем Ирак ете собори околу 60сетина сојузнички летала...и за волја на вистината беше меѓу првите ТОП-ТЕН сили во светот...ама тоа е совјетска доктрина...Па видоа русите и сега одма се адаптираат.

На пример глуп совјетски пример е што во единицата снајперистот морал да биде заедно со останатите војници-нивна детекција е и детекција на снајперистот...додека пристапот на америте бил поинаков-дај им цел,пушти ги самостојо и ќе бидат поефикасни..и БИ ТАКА-во вијетнам америчките снајперисти намерно гаѓаа офицери,но во карличната коска-не да го убие...туку рана на тоа место заздравува за година ипол+бара медицинска нега,трошоци,па трауми на офицеро......:toe:

Б-1 направи пуздер во Ирак..тоа е Факт.

Али оваа скапотијава не знам зошто не ја повлечат Б-2..или барем да редуцираат 5 се доволни.

Темата не е ограничена на бомбардери од 50-ти,60-ти па нагоре...бујрум некој нека пише нешто за постариве од втора светска војна.

:helou:

Нешто побрзо од Б 1




Tu - 160
Лепота...маестрално дело.

Штета само тоа кокпитот...али не е проблем-Ок си е 165-ката.


Да..ама од Б1-Б

ама има и
The B-1A was original B-1 design with variable engine intakes and Mach 2.2 top speed. Four prototypes were built.
Плус како што некои ja нарекуваат замената на Б-1Б Официјално од 2004-та сеуште е во развој но.... има не џабе...ова ќе биде и Првоот Статегиски бомбардер кој ќе може и активно да се брани...буквално.



Boeing B-1R Lancer

The B-1R is a proposed replacement for the B-1B fleet.[16] Boeing's director of global strike integration, Rich Parke, was first quoted about the "B-1R" bomber in Air Force Magazine.[17] Parke said the B-1R (R stands for "regional") would be a Lancer with advanced radars, air-to-air missiles, and Pratt & Whitney F119 engines (originally developed for the F-22 Raptor).[16] Its new top speed — Mach 2.2 — would be purchased at the price of a 20% reduction of the B-1B's combat range. This proposal would involve modifying existing aircraft. The FB-22 and YF-23-based design are alternative proposals.

The B-2 has proven itself in the "limited strike" role, able to penetrate any current air defense system and deliver conventional bombs with impunity. The role of "fleet in being" is ably served, and there appears to be no reason to maintain the B-52s for this purpose alone. This leaves the "bomb truck" duty as the B-52's primary role that is not currently filled by other aircraft.

Other changes in the nature of modern air warfare have also come into play. Missiles like the AIM-120 and AIM-9X so improve on older designs that the primary determinant of air combat success appears to be having the best radars and display systems – the aircraft that can detect, lock-on and shoot first will almost certainly win an engagement, even, to a limited degree, against aircraft behind it. The idea of a "missile truck" for air-to-air combat has long been a dream of fighter designers, notably in the U.S. Navy (in the form of the canceled F6D Missileer), but these designs were always found to be seriously flawed when the missiles turned out to have disappointing real-world performance compared to their paper predictions. This era appears to be at an end, and the concept of a long-range heavy missile-firing air-to-air platform appears to be a practical possibility, even for a large and unmaneuverable aircraft.
B-1R concept.

Boeing's proposal appears to modify the B-1B into a design able to serve these two purposes. For the bomb-truck role Boeing proposes the modification of existing external hardpoints to allow them to carry multiple conventional warheads, dramatically improving overall warload. For the air-to-air role, both defensive and offensive, they propose to add active electronically-scanned array radar and allow some of the hardpoints to carry AA missiles. Even with its somewhat reduced range as compared to the original B-1B, its fuel capacity remains quite large. This would allow it to escape from unfavorable air-to-air encounters by simply running away; there are few enough aircraft capable of Mach 2.2 performance in general, and those that are deployed can maintain these speeds for very short periods of time.

In general terms the B-1R most closely resembles the original F-111 concept, as opposed to a pure bomber role. However it would be able to carry out these missions at ranges even greater than the F-111.
Smart ass го скокна најинтересниот период за темава. :)
Абе тие тепале повеќе цивили него ли војска-еве Б-29...токио-напалмот..хирошима,нагасаки...и.т.н...

А и темата нема период-јас мислам бев јасен..

P.S don't be selfish!!(if you are selfish then you are gayfish):pos2:

Who is Your favorite??

Па форумџии повелете-има и други освен Б-1...
.:helou:
Значи јас елаборирав и претставив еден модел...енибади...или ретко интерес за авијација....добро,да знам за другпат:toe:
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
North American B-70 Valkirye

Потенцијално најдобриот стратешки бомбардер на сите времиња,за жал не влегол во сериско производство поради низа причини (иако сам по себе бил триумф на науката и техниката од тоа време).
Проектиран за брзини од околу 3 маха,долет од преку 12.000 км и носивост од 50 тони бомби бил предвиден за брз удар во почетниот стадиум на евентуален судир со СССР.Проектот бил започнат 1958 година а првиот прототип полетал 1964.
Еден од двата прототипа лета половина час со брзина од 3,08 маха на висина од 21.000 метри.

Распон на крила - 32м
Должина - 59,8м
Површина на крилата - 585м2
Маса (празен) - 93т
Маса (нормална при полетување) - 205т
Маса (со максимално оптоварување) - 250т
Макс.брзина (на 21.000м) 3275 км/ч (мах 3,08)
Плафон - 23.000м
Долет - 8000-12.500км (во зависност од оптоварувањето)
Одбрамбено вооружување - нема (освен уреди за електронски противдејства)
Офанзивно - до 50т бомби (до 14 нуклеарни/термонуклеарни)
Мотори - 6 Џенерал Електрик Ј-93-3 (12.400кг потисок секој)
Гориво - Етил боран или керозин






Најзабеганиот проект на сите времиња...
По тогашни цени коштал 10 пати од својата тежина - во злато...
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.374
Поени од реакции
5.008
Славата на тешкашите е во Втората светска, се после тоа е чаламење и изживување врз земји со непропорционална моќ (пример Заливската војна)
Тоа секогаш е така, големите ги тепаат малите...
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Ako e nekoj tezok togas e toa ova cudo, em tesko ziva mera, em tesko za letanje, em teski misii dolgi 2+dena,

vidi samo bomba za nego :)

a so sebe si nosel i svoi lovci:)

kompletna hotelska usluga...

kako i tunel za komunikacija.....niz prosorot za bombi koj bil na atmosferski pritisok na okolinata
 
V

VeniVidiVici

Гостин
Како прво браво за темава, многу интересна и многу исцрпна.
Извинете што не ја прочитав цела, можеби одговорот на моето прашање го има, но ме интересира нешто. Колку што знам во флотата на ЈНА имаше бомабердер со име Sokoj или така нешто, но ме интересира дали имаше фабрики за производство на борбени авиони на територијата на поранешна СФРЈ, и каде се тие сега и дали функционираат?
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Како прво браво за темава, многу интересна и многу исцрпна.
Извинете што не ја прочитав цела, можеби одговорот на моето прашање го има, но ме интересира нешто. Колку што знам во флотата на ЈНА имаше бомабердер со име Sokoj или така нешто, но ме интересира дали имаше фабрики за производство на борбени авиони на територијата на поранешна СФРЈ, и каде се тие сега и дали функционираат?
Strategiski bombarderi..ne...ne se planiralo da se napagja nekogo...:) od lovci-bombarderi De Hevilland Mosquito

P-47


pa posle F-84


I na kraj Orao....
za fabrikite...posebna prikazna..koga ke imame vreme :)
 
Член од
4 декември 2009
Мислења
147
Поени од реакции
10
Boeing B-17 Flying Fortress

First flight: July 28, 1935 (prototype)
Model number: 299
Classification: Bomber
Span: 103 feet 9 inches
Length: 74 feet 9 inches
Gross weight: 65,000 pounds
Top speed: 287 mph
Cruising speed: 150 mph
Range (max.): 3,750 miles
Ceiling: 35,600 feet
Power: Four 1,200-horsepower Wright R-1820-97 engines
Accommodation: 2 pilots, bombardier, radio-operator, 5 gunners
Armament: 11 to 13 machine guns, 9,600-pound bomb load











 

Kajgana Shop

На врв Bottom