Океј, океј, знам дека никој од нас не трча по темни соби бркајќи таблети по играњето на Pac-Man, ниту пак дека сите се пријавивме во специјалните единици по ноќите поминати со Counter-Strike, ама ова отиде многу, многу далеку...
Штотуку го изгледав трејлерот за Hatred, некоја нова игрица чија единствена поента е:
МАСАКР НА НЕВИНИ ЛУЃЕ
Онака, од забава, зошто го мразиш целиот свет. Па добро, нели е ова претерено и во најмала рака нечовечки? Како може да биде одобрена ваква игра на пазарот? Да, станува збор за „игра“, ама нели е претерано да се ставиш во улога на пореметен тип кој убива се' пред себе? Кое е вашето мислење? Отидовме ли предалеку?
Трејлер:
Извор
Па не би рекол дека ние видео играчите отидовме предалеку со видео игрите, туку самите производители на видео игрите останаа без идеи, поради што единствена алтернатива која ја прифатија се чисто насилните видео игри.
Примери ги има безброј - најновата Battlefield 4, најновата Call of Duty: Advanced Warfare, последната Command & Conquer 4: Tiberian Twilight и безброј други видео игри, чии што производители случајно или намерно, ги направија така глупави и неинтересни, така што е прашање на време додека да брендот изумре, или подобро кажано - додека да брендот се самоубие.
Кога почнуваат да излегуваат видео игри кои се фокусирани на multiplayer, односно на мрежна игра или на игра преку Интернет, а нема играње кампањи, мисии, скирмиш и слично, тогаш станува повеќе од јасно дека производителот на видео играта останал без идеи.
Алтернатива на некои производители, е видео игра исполнета со чисто насилство, се со цел да се привлече по некој купувач, односно да се оствари профит.
Кога ќе ги погледнеме Battlefield 1942 и нејзините продолженија Battlefield 1942: The Road to Rome и Battlefield 1942: Secret Weapons of World War II, и кога ќе ја погледнеме Battlefield: Vietnam, и ќе го споредиме сето тоа со најновата Battlefield 4, станува повеќе од јасно тоа што е веќе општо познато - Electronic Arts (EA) и Digital Illusions Creative Entertainment (DICE) почнале да губат идеи.
Тука е и Battlefield 1943, која требаше да излезе и за на компјутер, но сепак остана само на Xbox 360 и на PlayStation 3, што потврдува дека EA и DICE повеќе ги интересира профитот од конзолите, отколку од персоналните компјутери, бидејќи се свесни дека од видео игрите за компјутери експресно се прават пиратски копии кои стануваат вирални и незапирливи. Истото важи и за конзолите, но сепак поголем им е профитот од видео игрите за конзоли, отколку од видео игрите за компјутер.
Се повеќе се ближи денот кога ќе велиме:
" Еее, ти текнува на Quake, Red Alert, Serious Sam, Warcraft ... асални видео игри во споредба со денешниве глупости ? " ;
" Ја немаа графиката на денешниве видео игри, но затоа имаа нешто поважно и поинтересно - интересна приказна исполнета со авантури и адреналин, а не со чисто насилство " .