Хрватите со свој автомобил

  • Креатор на темата Креатор на темата deXterche
  • Време на започнување Време на започнување

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Возраст
39
Локација
@home
Dok_ing_XD-2.jpg

Од идната година загрепската компанија “Док-инг“ најверојатно ќе започне со сериско производство на мал градски електричен автомобил.
Се работи за мини градски двосед, креација на главниот инженер и сопственик на фирмата, Вјекослав Мајетиќ.
66398013_34ae5a74f9.jpg

Концептот “DXD“ е задвижуван од електромотори кои електричната енергија ја добиваат од литиум – јонски акумулатори, со кои се обезбедува радиус на движење од 250 километри. Се очекува максималната брзина на електромобилот да биде 120 км/ч, а електромоторите најверојатно ќе ги обезбедува компанијата “Тема“ од Пула.
dok_ing_xd-570x250.jpg

Се планира покривот да биде панорамско стакло, меѓутоа тоа решение може да отпадне во име на безбедноста. Но, она што е особено интересно е тоа што најверојатно ќе постои опција системот за управување да може да се преместува од левата на десната страна од предниот дел на автомобилот.
xd_doking_570x300.jpg

Цената на првиот хрватски автомобил ќе се движи околу 10.000 евра, иако таа може да варира во зависност од видот на акумулаторите, бидејќи како опција за погон на електромоторите се и значително поевтините, за нас стандардни оловни акумулатори.
Важната информацијата за што останавме покуси е во кој погон овој автомобил ќе се произведува сериски, со оглед на тоа дека во Хрватска нема таков.
XD_doking_570x300_zguza.jpg

Додека им го честитаме успехот на Хрватите, Ве информираме и дека група македонски дизајнери годинава во Ахен (Германија) направија сличен концепт, кој во недостаток на наш домашен капацитет за производство, ќе биде купен од странски производител.



коли.ком.мк


Браво, доста гледавме грди балкански автомобили ова е за поздрав. Се надевам еден ден дека и од кај нас ќе излезе нешто квалитетно
 
Наречете ме заостанат, олд-фешн, или каков сакате. Појќе ќе се возам во југо, него ли во... ќофтево.
 
ја па мислев дека Смартот е најгрдото нешто што може да се вози :|
 
За низ Скопје измислено е количево и дефинитивно е полично од Смартот, плус иде на струја.
Ако збориме од инат ондак југото е подобро :toe:
 
Абе декстерче, најмалку за инат. Ама никакво е во дизајнов, да си кажиме искрено. Барем мене не ми се допаѓа воопшто. Според мене, ова е дизајн без концепт. И стварно ми личит на ќофте, шо да прам...

Е то дека е на електричен погон - пеќи. Малку ублажуват грдоча :)
 
Абе декстерче, најмалку за инат. Ама никакво е во дизајнов, да си кажиме искрено. Барем мене не ми се допаѓа воопшто. Според мене, ова е дизајн без концепт. И стварно ми личит на ќофте, шо да прам...

Е то дека е на електричен погон - пеќи. Малку ублажуват грдоча :)
Ако праиме споредба со градски автомобил од негова класа ондак дефинитивно има најфенси дизајн, колку за споредба:

smart-car-1.jpg

Toyota-aygo-green.jpg

Ако може да влезе во оваа категорија


dok_ing_xd-570x250.jpg
 
Дизајнот е закон, кој што сака нека зборува.
Што ви се допаѓа вас бе, хардкор застава, ивици под строго 90 степени:tapp:
баш е закон дизајнот и современ
 
Декстер, ако мислиш дека хрватсково количе влегува во конкуренција на Ајго, тогаш Пежо 107 и Цитроен Ц1 не сакам да ги споредувам со ова, многу делува смешно. За вкус не се расправа, ама разилката во убавина на дизајн е во огромни размери. Инаку интересен е дизајнот, ама предницава (под фаровите) ептен глупо изведено ми делува, не знам со што глупо да го споредам :jaj:

п.с. Браво за хрвативе, се надевам дека и кај нас ќе има некои вакви успешни фирми кои би развиле ваков бизнис.
 
Време е да заживее концептот на елетро автомобилите ов Европа. Се надевам дека ќе има успех и дека со тек на време ќе се појави и верзија со 4 седишта.

Во врска со дизајнот, претпоставувам дека ќе биде малку изменет во конзервативна насока, за да можат архитектите како Кире да кажат: Па не е толку грда колава.
 
Незнам што сте се фатиле толку за дизајнот, баш има добра линија, едино позади може да се стават малце по "машки" црти пошто некако не ми се вклопува со предницата. Но зборам за детали, пошто се само неможе да се рече дека е грдо количево, плус горе долу од наши луѓе е правено што го прави уште посимпатично
 
Ако сакаме да го зачуваме чист воздухот што го дишиме,би требало да почнеме да размислуваме на вакви автомобили.Не викам одма да се забранат денешниве автомобили,туку со тек на време да се заменат со оние кои не загадуваат.Сепак основната функција на автомобилот е да ве превезе од едно место на друго,се понатаму е бизнис и на некој начин престиж.

значи добар концепт,хрвативе се покажуваат многу понапредни од нас,за жал:toe:
 
Име на оваа кола-Ќофте :pos2:
Не дај боже сообраќајка на некој да му се случи со колава, од ќофте одма се претвара у плескавица.
Ние имаме капацитет да направиме многу подобро возило од ќофтево . Јас како студент на машински, отсек индустриски дизајн, сигурен сум дека имаме доволно опрема за да се дизајнира едно вакво градско возило,ама само едно не повеке (серија). :smir:
Всушност моите колеги имаат веке еден модел направено и тој се наоѓа исто на машински, тоа е оној портокалов роудстер кој беше изложен пред неколку години на саемот за автомобили. Штета што изработена е само шасијата на роудстерот, нема мотор,електрика,подвозје и тн.Проблемот е во тоа што треба да се инсвестира, а алат и знаење има повеке од доволно, но некој треба да го отвори кесето.
Значи единствена предност на Хрвативе е тоа што имаат парички а ние не.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom