Вредноста на Македониjа како транспортен коридор север-jуг загрозена?

  • Креатор на темата Креатор на темата wild_rider
  • Време на започнување Време на започнување
TpH_Bo_OkO напиша:
E-75.jpg


Е ај најди боља траса од оваа...


Ne poznavam covek koj bi odoleal na vakva privlecna "trasa" za da se "kleca" po Bugarsko-Romanskite mostovi ili traekti so denovi.Pa ova se pominuva za pomalku od 24 casa vo normalni uslovi.:)
 
Nema...zatoa e carski drum...:):)!!Ama kogo go interesira parceto od Bratislava nagore ?????? Site odat levo...he,he... pod Karavanki....:)
 
ABC напиша:
Ne poznavam covek koj bi odoleal na vakva privlecna "trasa" za da se "kleca" po Bugarsko-Romanskite mostovi ili traekti so denovi.Pa ova se pominuva za pomalku od 24 casa vo normalni uslovi.:)

Това беше до миналата година, докато имаше митница, сега се минава по Дунав-мост - Русе за 15 минути.

Но вие нјама какво да се притеснјавате, старите п'тишта не се забравјат. Оште повече за ТИР-трафика нјама да има особена промјана. Особено ако вашето и ср'бското правителства пост'пјат умно и склјучат спогодба с Еврос'јуза, подобна на тази, којато склјучи Турција - за опростјаване на документите на товарите.
А иначе, колкото повече п'тишта, толкова по-добре.
 
concrete напиша:
Nema...zatoa e carski drum...:):)!!Ama kogo go interesira parceto od Bratislava nagore ?????? Site odat levo...he,he... pod Karavanki....:)

За тие што незнаат тоа значи правец австрија, германија.
 
Недев - по-скоро трјабва да т'рсјат трансгранично с'трудничество и намалјаване колкото може престоја по границите. Кел фајда, че п'тја е с 1-2 часа по-крат'к, ако по границите се чака 7-8 часа. Това им е проблема и ште се реши веројатно чак когато всичките ги приемат в ЕС, иначе...много трудно..
 
Што се случува во Србиjа дури без да има втор бугаро-романски мост на Дунав:

22. mart 2007

Da li će Srbija biti izbrisana sa saobraćajne mape Evrope u velikoj meri zavisi od nas. Ono na šta su već duže vreme upozoravali iz Ministarstva za kapitalne investicije se obistinilo i od početka godine na srpskim drumovima je za 20 odsto manje vozila u tranzitu nego u istom periodu lane. Naravno, tome treba dodati i činjenicu da su od 1. januara Rumunija i Bugarska nove članice EU i da graničnih prepreka na Koridoru 4, koji je konkurencija našem Koridoru 10, više nema...

http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=101453&search= bugarska&datum=2007-05-18


17. maj 2007

ULAZAK Rumunije i Bugarske u EU, "koštaće" Srbiju godišnje bar sto miliona evra, jer je dobar deo tranzitnog saobraćaja sa našeg Koridora 10 preusmeren na Koridor 4, koji prolazi kroz teritorije suseda. Time je naš glavni putni pravac izgubio top poziciju na listi evropskih prioriteta, bez obzira na brojne prednosti.
Primera radi u martu prošle godine kroz Srbiju je prošlo 920 kamiona iz Nemačke, a u istom periodu 2007. svega 340, rečeno je u četvrtak na 8. Balkanskom kongresu špeditera, koji se pod pokroviteljstvom svetske organizacije FIATA održava u Beogradu. Turski špediteri ostali su nam verni, ali je i tu zabeležen blagi pad, pa je tako lane u martu Koridorom 10 prošlo 14.200, a ove godine 13.900 šlepera...

http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=103837&datum=2007-05-18

А што ќе биде по завршувањето на автопатот Солун-Софиjа-Видин? Патем, изградбата на автопатот Софиjа-Ниш ќе стартува во 2007 и по изградбата му за Македониjа ќе има уште една конкурентна траса: Солун-Софиjа-Ниш-Белград.
 
Ептен е вртење преку Софија да бидеме искрени, политиката во Србија по разврската со Косово, ќе се стабилизира па така нема да има разлика по кој пат ќе се иде иако Србија не е во ЕУ.
 
Bacillus gagous напиша:
Ептен е вртење преку Софија да бидеме искрени, политиката во Србија по разврската со Косово, ќе се стабилизира па така нема да има разлика по кој пат ќе се иде иако Србија не е во ЕУ.

Практично трасата Солун-Софиjа-Ниш со неjзините 450 километри нема да биде подолга од трасата Солун-Скопjе-Ниш со 432 километри. Разлика - 18 километри. :tapp: Всашност правата Солун-Ниш минава меѓу двете траси:

e75ey3.jpg


Жалам, Bacillus gagous, али треба да бидеме реални.
 
wild_rider напиша:
Линкови:

1. Е79 Солун-Софиjа 297 километри http://www.elbruz.org/eroads/E79.htm + Е80 Софиjа-Ниш 153 километри http://www.elbruz.org/eroads/E80.htm = 450.
2. Е75 Солун-Скопjе-Ниш http://www.elbruz.org/eroads/E75.htm = 432.

Како и да е , како што реков патните правци се градат не да се натпреваруваат туку да се надополнуваат, бидејќи со развојот и растот на економиите ќе има се повеќе патна комуникација и момонеталните патни правци колку и да ги шириш нема да имаат капацитете да го задоволат тоа, ако си бил во германија ќе ти стане јазно за што зборам.
 
Bacillus gagous напиша:
Како и да е , како што реков патните правци се градат не да се натпреваруваат туку да се надополнуваат, бидејќи со развојот и растот на економиите ќе има се повеќе патна комуникација и момонеталните патни правци колку и да ги шириш нема да имаат капацитете да го задоволат тоа, ако си бил во германија ќе ти стане јазно за што зборам.

И се надополнуваат, и се натпреваруваат истовременно. Вероватно по изградбата на бугарските, србските и романските автопатишта до 2011 во среднорочна иднина транспортот по македонскиот коридор север-jуг нема да има значаен пораст, ваква беше поентата. Коридорот исток-запад практично е блокиран (како до автопат и железница Бургас-Софиjа-Скопjе-Тирана-Дурес?!), така што горниот заклучок вероватно ќе се однесува кон меѓународниот транспорт во Република Македониjа како цело.
 
Многу се збори за заживување на коридорот 8 тука во Македонија, еве сега нешто прочитав ќе се барале пари од ЕУ зад асе комплетира започнатот железничко поврзување на Македонија со бугарија по должина на коридорот 8. Како се ќе се одвива од албанска страна не знам, ама тој е единствен битен Европски коридор кој проаѓа низ Албанија, па мислам дека и ти малку ќе фатата да инвестираат во него.
Целта е колку подобро развиена и изградена инфраструктура толку подобро за сите бидејќи сите профитираат од тоа.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom