Acid
Frontman
- Член од
- 22 јануари 2005
- Мислења
- 35.433
- Поени од реакции
- 35.159
- Возраст
- 40
- Локација
- Скопје
- Веб-сајт
- www.kajgana.com
Минатиот месец стартувавме со нова рубрика на Кајгана, наречена „Возевме“, каде се подруживме со Audi Q3 2.0 TDI Quattro S-Tronic 
Денес ќе се подружиме со новата и атрактивна Toyota GT86
Toyota со концептот FT-86 најави враќање кон своето богато спортско минато полно со атрактивни спортски автомобили. Интересниот концепт влезе во сериско производство како Toyota GT86 - а како и сите останати, со нетрпение чекавме да го тестираме, фотографираме и се разбира да направиме по некоја „шкрипка“.

На пазарот на кој доминираат СУВ моделите и економичните фамилијарни автомобили кај кој акцентот е ставен на комфорот и на безбројните електронски додатоци, Toyota реши да претстави модел со силен спортски дух, кој е многу забавен за возење и нуди освежување во нивната понуда. Секој вистински „петролхед“ по дружбата со GT86, покрај желбата да го поседува, од автомобилот ќе излезе со искрена и широка насмевка.
ДИЗАЈН
Спортско купе, иако носи име инспирирано од претходните спортски автомобили на јапонската компанија, во поглед на дизајнот и изгледот, е сосема нова приказна што Toyota ја најави со неколку концепти. GT86 е ниско компактно купе со две врати, кое се одликува со динамични и агресивни линии и допадлив дизајн.

Нема сомневање дека изгледот, а во одредена мера и звукот ќе привлечат погледи од минувачите, а многу е веројатно дека дел од возачите на „Мерцедеси“, „Аудија“ и „Бе-ем-веа“ ќе сакаат да се „тркаат“ со вас. Ниското лежење, спортскиот дизајн и црвената боја привлекуваат многу интерес од секого, а дури и да не ја возите, со задоволство би ја чувале и би уживале во нејзиниот изглед.
ПЕРФОРМАНСИ, УПРАВУВАЊЕ И ВОЗНИ СВОЈСТВА
Toyota GT86 располага со природно аспириран 2.0-литарски бензински боксер мотор со 200 коњски сили кој развива максимална брзина од 226 километри на час за верзијата со мануелен 6-степен менувач. Многумина ќе замерат за тоа дека автомобилот нема турбо, па забрзувањето од 0-100-ка е околу 7,2 секунди. Сепак, стартноста не е главен акцент на овој автомобил, туку акцентот е ставен на стабилноста, можноста за влегување во кривини со големи брзини и се разбира способноста за дрифтање...
Повеќе + видео + галерија = тука
-

Денес ќе се подружиме со новата и атрактивна Toyota GT86
Toyota со концептот FT-86 најави враќање кон своето богато спортско минато полно со атрактивни спортски автомобили. Интересниот концепт влезе во сериско производство како Toyota GT86 - а како и сите останати, со нетрпение чекавме да го тестираме, фотографираме и се разбира да направиме по некоја „шкрипка“.

На пазарот на кој доминираат СУВ моделите и економичните фамилијарни автомобили кај кој акцентот е ставен на комфорот и на безбројните електронски додатоци, Toyota реши да претстави модел со силен спортски дух, кој е многу забавен за возење и нуди освежување во нивната понуда. Секој вистински „петролхед“ по дружбата со GT86, покрај желбата да го поседува, од автомобилот ќе излезе со искрена и широка насмевка.
ДИЗАЈН
Спортско купе, иако носи име инспирирано од претходните спортски автомобили на јапонската компанија, во поглед на дизајнот и изгледот, е сосема нова приказна што Toyota ја најави со неколку концепти. GT86 е ниско компактно купе со две врати, кое се одликува со динамични и агресивни линии и допадлив дизајн.

Нема сомневање дека изгледот, а во одредена мера и звукот ќе привлечат погледи од минувачите, а многу е веројатно дека дел од возачите на „Мерцедеси“, „Аудија“ и „Бе-ем-веа“ ќе сакаат да се „тркаат“ со вас. Ниското лежење, спортскиот дизајн и црвената боја привлекуваат многу интерес од секого, а дури и да не ја возите, со задоволство би ја чувале и би уживале во нејзиниот изглед.
ПЕРФОРМАНСИ, УПРАВУВАЊЕ И ВОЗНИ СВОЈСТВА
Toyota GT86 располага со природно аспириран 2.0-литарски бензински боксер мотор со 200 коњски сили кој развива максимална брзина од 226 километри на час за верзијата со мануелен 6-степен менувач. Многумина ќе замерат за тоа дека автомобилот нема турбо, па забрзувањето од 0-100-ка е околу 7,2 секунди. Сепак, стартноста не е главен акцент на овој автомобил, туку акцентот е ставен на стабилноста, можноста за влегување во кривини со големи брзини и се разбира способноста за дрифтање...
Повеќе + видео + галерија = тука
-