Воздухопловен Винг и ПВО на Република Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Iceman.
  • Време на започнување Време на започнување
Добро бе Кинезиве све што постои копираат ебате нацијата неможат нешто да измислат,пред некој ден читав reverse engineering правеле кинезите,сите тие хакови кои биле цел на кинезите е да дојдта до дизајните на уса
 
Темата за борбени летала кои и одговараат? а Македонија дојде до крај на претходните страници се презентирани летала кои се од американско, руско и европско потекло 8 и 9.
Бразил
Embraer EMB 314 Super Tucano 5 борбени и 2 тренажни
935_zps53gyqkog.jpg

AIR_EMB-314_Super_Tucano_Dominican_Republic_lg_zpsjgprmo00.jpg

AIR_EMB-314_Super_Tucano_Angola_Arrives_Embraer_lg_zpsy9bqbz8z.jpg

Кина
Harbin Z-9 (Z-9WA- 4 хеликоптера и Z-9B 2 хеликоптера)
Z-9WA1_zpszu9el8yn.jpg

plaaf-z-9wa5B15D_zpswcc7koeu.jpg

Eurocopter_Dauphin_Malinese_Air_Force_P0Bh6nV_zpsksvgnyt8.jpg

CAIC Z-10 од 6 до 8 хеликоптера
Z-101_zpsr5yvzypq.jpg

maxresdefault_zpsaxfqatfq.jpg

71_zpsqyq6zfu3.jpg

Hongdu JL-8 5 -борбени и 1-тренажен
Egypt%20K-8%20trainer%20aircraft%20appeared%20on%20the%20Malta%20Air%20Show%20this%20year%201_zpsfcmceuxn.jpg

catic_k8_garyshepard_zpsx81xmaky.jpg

Индија
HAL Dhruv од 2 до 4 хеликоптера
IA_Dhruv_Berlin-08_zpsmmvemqjt.jpg

HAL Rudra 4 хеликоптера
2364216_zpsd4w7nzk0.jpg

Можеше и вчера да го објавам но бидејќи е произведуван и развиван од повеќе В.В и се води под различни имиња затоа решив денес.
Hawk 200 (BAE Systems Hawk-British Aerospace Hawk 200) 5 борбени и 1 тренажен
hawk3_zpstpfk86qz.jpg

0915016_zpssqt1fncy.jpg

Embraer EMB 314 Super Tucano е одлична комбинација со сите летала, како и на сегашното В.В со Mi-24 и Mi-8/17
Aко добро те прочитав и разбрав,овие модели одговараат за Македонија по економски услови ?
 
Сосем за крај го оставив фаворитот.
Embraer EMB 314 Super Tucano
AIR_EMB-314_Super_Tucano_Dominican_Republic_lg_zpsjgprmo00.jpg

Pilatus PC-9
Pilatus_PC-9M_Hudournik_display_zpsma3t5tyv.jpg

На нашето моментално в.в како горе споменатите така и доле споменатиот фаворит би биле совршена надополна и зајкнување. Доколку би се набавилo некоe од овие летала како што ќе имаат поддршка од копнените сили преку извидницата и информациите од теренот така ќе имаат поддршка од надградениот и модернизиран по НАТО стандарди Mi-17 преку кординирање и наведување од воздух како што е случајов со Mi-24 на видеото се надевам дека ќе го изгледате цело.
Од друга страна Pilatus PC-9 so Mi-24 се покажаа совршени во криволак, каде што добиа пофалба од НАТО експерти, еве видеа се надевам дека ќе ги изгледате.
За крај фаворитот од сенка добро познатите како на вингот така и на сквадрон на воздухопловно техничко одржување AT-802 и AT-802U веќе се наоѓаат во служба на повеќе В.В би го издвоил само В.В на United Arab Emirates Air Force (UAEAF). Се одликува со можност за различно воружување, и може да се надгради со различна опрема а пред се е лесен и економичен за одржување и има добри перформанси. Малата потрошувачка прави да повеќе часовен лет. Со набавка на вакви 7 летала В.В ќе добие голем потенцијал како за воени операции така и за извидување.
1402789755_samolet-air-tractor-at-802i-v-variante-shturmovika-na-aviashou-dubai-2013_zps8l0xptfj.jpg

802u-1_zpsmzgj8w6u.jpg

10944036535_2bf74ac46e_o_zps0dyaoplj.jpg

air_tractor_at_802u_8_by_dan_s_t-d2xg4im_zpsanu15ca4.jpg

air_tractor_at_802u_11_by_dan_s_t-d2xu17f_zps89lekk9l.jpg

air_tractor_at_802u_14_by_dan_s_t-d2xu2dq_zpszkdla1ou.jpg

user80765_pic3386_1301410373_zpscxqpr8de.jpg

Македонија веќе поседува 3 Air Tractor 802A - Fire Boss кој се водат под Дирекција за Заштита и Спасување - ДЗС, во иднина се надевам дека ќе се водат по примерот на останатите В.В и ќе бидат префрлени во Вингот.
at802afirebossatskopjea_zpsz0bakywd.jpg

at802a34617136515180203_zpsvt9a2pbx.jpg

at802afirebossz3bguover_zpsy6jtivas.jpg
 
добил одлични оцени во гаѓање на бараки и контењери :pos:
 
Луге Надградбите на пилатус не с е наивни.

S.C.A.R. - Pod



Originalno dizajniran za Pilatus PC-9 jednomotorni turbo-prop avion, S.C.A.R.-Pod (Self Contained Aerial Reconnaissance Pod) može da se integriše na bilo koji avion opremljen spoljnjim nosačem.

Ovaj izviđački kontejner, je potpuno samostalan i omogućava bežični rad. Put podataka iz ugrađene opreme do rukovaoca se vrši putem WIFI i ne zahteva spojne kablove. Upotreba interne - lako promenljivie - baterije grantuje napajanje za do 10 sati rada.




S.C.A.R.-Pod ne zahteva nikakve izmene u opremi aviona. Njegova kompatibilnost mu garantuje nošenje na svim vojnim avionima sa podvesnim tačkama kačenja tereta. Mala težina ostvarena je korišćenjem karbonskih vlakana, kao i opremom napredne tehnologije, koja se karakteriše savremenim senzorima visoke osetljivosti. Neposredna priprema, koja obuhvata postavljanje opreme i njeno operativno korišćenje iznosi manje od 1 sat vremena.



Kontejner nudi prostor za smeštaj EO/IR Gimbal, Downlink, Uplink, Moving Map, Augmented Reality System i COMINT/SIGINT opreme. Sa ovim novim S.C.A.R.-kontejnerom, svaki avion ili helikopter koji ga nosi, može odmah postati izviđačka letilica. Iako je S.C.A.R.-Pod "out of the box solution" on je veoma fleksibilan u pogledu ispunjavanja posebnih potreba kupaca. Na osnovu "Plug & Fly" karakteristika, kupac je u mogućnosti da dobije „Intelligence, Surveillance and Reconnaissance (ISR)“ sposobnost vazduhoplova u svojoj floti.



http://www.airbornetechnologies.at/airborne-technologies/isr-turnkey-solutions/s-c-a-r-pod
 
““и Македонија со Моќниот Пилатус тргна кон освојување на Марс““

цитат од Македонските учебници за основно во 3015та година :pos:
 
Ако сакаш евтино патролирање и надгледување со можности за напад тоа се опциите или пилатус или Аиртрактор кој го имаме како
ПП авион.
Рој мило ми е што те насмеав. Остани весел.
 
Ако сакаш евтино патролирање и надгледување со можности за напад тоа се опциите или пилатус или Аиртрактор кој го имаме како
ПП авион.
Рој мило ми е што те насмеав. Остани весел.
фала ти, твојот дел беше во надградбите за надгледување,шпионирање,дојава,тоа донекаде ги оправдува ресурсите,иако мислам дека повеќе треба вложување во дронови за таа намена,додека друг член не убедува дека бил одличен во јуришни борбени дејствија во кои би бил отепан како мува се шамар
 
Дроновите се фина работа
Како хермес 450 но се ужасно скапи.

127739_47613938_1377146_631297883577433_1280833551_n.jpg
[DOUBLEPOST=1446235166][/DOUBLEPOST]
52022_125730634_2337877.jpg
[DOUBLEPOST=1446235201][/DOUBLEPOST]
1851419.jpg
[DOUBLEPOST=1446235253][/DOUBLEPOST]
9637477381_a9e7a4719f_b.jpg


9637468905_34284dac0f_b.jpg


9637462019_a3330e9008_b.jpg


9640690568_11703187b5_b.jpg
[DOUBLEPOST=1446235410][/DOUBLEPOST]ПОпатно србите з анивните џет ренџери имаат дигитални камери со 30 кратен зоом .
Што би било добро и за нас.
Леталава чинаат по бааги .
Хеликоптерите ги имама е само оптика и линкови ни требаат за ист ефект.[DOUBLEPOST=1446235522][/DOUBLEPOST]Копам по нетов да ја видите камерата
како фино лежи на носот.[DOUBLEPOST=1446235776][/DOUBLEPOST]И како што обично бива , она што бараш го нема затоа има ова

114294_53564250_tacp3.jpg
 
Последно уредено:
Aко добро те прочитав и разбрав,овие модели одговараат за Македонија по економски услови ?

Izvini sto ne ti odgovoriv posto ne go vidov tvojot komentar.
Posto nekolku clena koi se eksperti za se gi ignoriram pa zatoa mislev deka nema pogore novi komentari.
Inaku za voeni letala koi i odgovaraat Makedonija temata ja zapocnav od 8 strana od USA, pa potoa Rusija od pricina sto nasite piloti se dobro zapoznaeni kako i skvadronot za odrzuvanje, pa potoa doagaat letalata od Evropsko poteklo i na kraj od ostanatite zemji.
Isto taka ke primetis deka gi imam nabroeno i kombinirano od poveke aspekti koi pred se bi odgovorile za osnovnite potrebi transport, traganje i spasuvanje, nadgleduvanje kako i podrska na kopnenite sili. Do sega se ima pokazano deka ARM tesko se spravuva so golema brojka na letala, tokmu zatoa gi imam kombinirano so logicni brojki.
Kako od ekonomski aspekt taka i po nivnite resursi.

Добро бе Кинезиве све што постои копираат ебате нацијата неможат нешто да измислат,пред некој ден читав reverse engineering правеле кинезите,сите тие хакови кои биле цел на кинезите е да дојдта до дизајните на уса

Nesto kopiraat, a drugoto pak go proizveduvaat so pomos na Ruskite kompanii koi potoa razvivaat sopstveni programi spored nivnite potrebi i na toj nacin proizveduvaat avioni i helikopteri, no ovaa sorabotka e poveke deceniska.
 
Последно уредено:
Пилатус во АКЦИЈА , скромни видеа и документи, сигурно е ТОП СИКРЕТ, во соработка со Македонија очигледно е дека набрзо се спрема нешто,односно спојување на границите на Словенија и Македонија со пораничен центар во историско Сараево да го обединат Балканот и да стават крај на разединетите нации
 
Jak -52

ruskiot favorit

http://i.imgur.com/tqk0pjg.jpg
tqk0pjg.jpg
[DOUBLEPOST=1446241044][/DOUBLEPOST]СМ-92П

QceObNl.jpg

QceObNl.jpg


kHZTnjF.jpg


d3rQB1x.jpg


ONl0DLt.jpg
[
[DOUBLEPOST=1446241110][/DOUBLEPOST]den denes patrolira po granicite na |Taџикистан во состав на војската на Руската федерација.[DOUBLEPOST=1446241292][/DOUBLEPOST]И арапите си ја користат

]http://defence-blog.com/news/uae-is-using-its-at-802u-aircrafts-to-train-yemeni-pilots.html
UAE is using its AT-802 aircrafts (Border Patrol Aircraft) to train Yemeni pilots at Al Anad air base. Now Yemeni pilots have conducted airstrikes on weapons storage & vehicles using these AT-802 in Taiz & Al baydah
 
Последно уредено:
добро него му пишува ЈАК па се е јасно (y)[DOUBLEPOST=1446243058][/DOUBLEPOST]
sto postirate muzejski eksponati?
да се потсетиме како било прва и втора светска војна,ни се смачи од новите летала ептен мазно исполирано делуваат ко невеста за на свадба,вака и некоја милфица да закачиме, лајк дис ворк ју гет дет
 
sto postirate muzejski eksponati?
Merak.[DOUBLEPOST=1446244293][/DOUBLEPOST]
Aj citni malku.

водејки се од искуствата од војната во авганистан и од локалните војни во поранешниот ссср особено граганската војна во таџигистан каде големи групи на муџхедини се префрлуват во таџигистан ја ставила потребата од лесен и ефтини за одржување авион кој ке имаа задача да патролира околу граничните подрајча и да спречи префрлување на терористи и нивно уништување или разбивање.За таа цел како платфорам се зема лесни спортски или тренажни авиони кој ке имаа звезедест мотор од кај 300 кс .Па така во 1993 од смолевскиот завод излегува см-92 "Финист"
имено овој авион користи мотор од 360 кс скоро ист како кај јак-52.Крилајата на авинот се поставени горе или така нарелена Parasol конфигурација на крилја додека на два странично помали носачи е поставено дел од вооружувањето
Во вооружување можи да понеси два лансери за ракети б-8 7 од 80 мм исто така фиксно над повекецевните фрлачи се поставени два митролези од 7.62мм потоа на трупот на авионот можи да се постават две бомби од 100 кг.Исто така можи да се постави еден пкм митролез на левата врата од авионото .Должина 9 метра тежина 1,5 тона празен до 2 тона ,вкупна ширина на крилјата 14 метри крстосувачка брзина 220 км на час и можи да лета 7 часа .Се оваа според мене го прави добро лесно нападно авионче


sm92p1.jpg

sm92p1.gif
[DOUBLEPOST=1446244519][/DOUBLEPOST]Ova naivno izgleda???

AT-6-with-PGM.jpg
[DOUBLEPOST=1446246292][/DOUBLEPOST]Aresenalot e strashen ke se slozhite.

ScGsK4u.jpg
[DOUBLEPOST=1446246621][/DOUBLEPOST]
4Avslei.jpg
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom