Ве молам за помош...

  • Креатор на темата Креатор на темата Duduk
  • Време на започнување Време на започнување

Duduk

Korg Maniac
Член од
8 јули 2009
Мислења
953
Поени од реакции
100
Имам кола на плин, поточно се работи за Фиат Пунто.. и сега секое утро кога ќе сакам да ја запалам треба прво да натрукам плин за да би можел да ја запалам... али некогаш ја пресисувам и неможе да запали.. еве пример денеска веќе по 80 ти пат пробувам и по 2 пат го ставам акумулаторот на полнач.. но сепак не сака да запали, а ако запали еднаш.. тогаш нема гајле цел ден пали ја гаси ја си пали од прва.. што мислите.. дали може времево што е лошо, врнежливо да наштети нешто при палењето или се работи за друг проблем ?

Фала многу кајганџии се надевам дека ќе ми помогнете.. пошто до вечер морам како знам да ја запалам.. иначе си е**в ежот...
 
Имам кола на плин, поточно се работи за Фиат Пунто.. и сега секое утро кога ќе сакам да ја запалам треба прво да натрукам плин за да би можел да ја запалам... али некогаш ја пресисувам и неможе да запали.. еве пример денеска веќе по 80 ти пат пробувам и по 2 пат го ставам акумулаторот на полнач.. но сепак не сака да запали, а ако запали еднаш.. тогаш нема гајле цел ден пали ја гаси ја си пали од прва.. што мислите.. дали може времево што е лошо, врнежливо да наштети нешто при палењето или се работи за друг проблем ?

Фала многу кајганџии се надевам дека ќе ми помогнете.. пошто до вечер морам како знам да ја запалам.. иначе си е**в ежот...
хехе....

Си погодил на право место да го поставиш прашањето.

Веќе видена ситуација, комшијата мој има Југо на плин (некаде 1994-1996) и има електронско палење (претпоставувам исто е и кај тебе). Плин стави некаде пред 1 година, откако го стави, првото палење (кога е поладно нарочито) никако не сака да пали. Го турка по една удолнина за да запали. Откако ќе запали еднаш, потоа нема гајле, цел ден си пали. Ако е топло времето, Југото пали без проблем.

Кај него маката беше до електрониката во палењето. Му бараа незнам колку париња за да му го сменат/преправат електронскиот чип, па како поевтина опција беше вградување на разводник, платина, бомбина и voila... Југото пали од прва без разлика на времето.

Така да според моето искуство, проблемот барај го во палењето!
 
Фала ви многу за советиве, Џиш.. утре ја носам на автоелектричар..
Ама пази што е заебано и што ме нервира многу..
Колата е пред раб на палење.. значи моторот почнува да стартува... али нема доволно сила... да повлече скроз и да работи ко што треба.. значи не вергла само безвезе.. туку се осеќа како моторот сака да стартува.. само што неможе да запали скроз..

Иначе разводната капа е нова.. јас ја сменив кога ја купив колата.. пошто ми се изгуби платината... ќе видам утре... и што е најтрагично.. на гурање пробував да ја запалам.. не мрда... ко што ми кажаа луѓето во Фиат.. Пунтовците се многу тешки на гурање да запалат.. треба да развијат до 30 km/h ... за да запалат.. едино со влечење да пробам... иначе вчера земав и кабли за палење... со друга кола.. ама џабе.. не сака.. колку сила да ставаш
 
Ама пази што е заебано и што ме нервира многу..
Колата е пред раб на палење.. значи моторот почнува да стартува... али нема доволно сила... да повлече скроз и да работи ко што треба.. значи не вергла само безвезе.. туку се осеќа како моторот сака да стартува.. само што неможе да запали скроз..

Иначе разводната капа е нова.. јас ја сменив кога ја купив колата.. пошто ми се изгуби платината... ќе видам утре... и што е најтрагично.. на гурање пробував да ја запалам.. не мрда... ко што ми кажаа луѓето во Фиат.. Пунтовците се многу тешки на гурање да запалат.. треба да развијат до 30 km/h ... за да запалат.. едино со влечење да пробам... иначе вчера земав и кабли за палење... со друга кола.. ама џабе.. не сака.. колку сила да ставаш
Епа ќе си провериш електриките се со ред... мислам дека и свеќички треба да промениш, можеби и кабли (зависи кога си ги сменал последно). Ќе ти кажат поточно на сервис што како, мада да бидеш сигурен дека проблемот во палењето е.

Исто така види да не треба ранија/каснија да се штелува палењето, колку што знам (неам големо искуство со плинот) треба штелување на палењето откако ќе ставиш плин, мада тоа треба да го знаат и да го прават од каде што го монтираше плинскиот уред.
 
Другар, фала многу на помошта но сепак како и да е сме имале сите грешно мислење, палењето си е во ред, дотокот (трукањето) на плинот т.е апаратчето што се наоѓа во кола за трукање/пребацување од бензин на плин не работело, и насабајле кога треба да ја натрукаш со плин сум штракал за џабе.. сега дојде еден пријател на татко ми... на расплиначот под хауба натрука... значи директно преку него.. и запали без проблем...
Како и да фала многу друже за помошта.. проблемот ми е решен, темава можете да ја префрлите или во канта или каде било.. што знам јас не се разбирам многу :).. како и да е, фала уште еднаш... поздрав
 
Другар, фала многу на помошта но сепак како и да е сме имале сите грешно мислење, палењето си е во ред, дотокот (трукањето) на плинот т.е апаратчето што се наоѓа во кола за трукање/пребацување од бензин на плин не работело, и насабајле кога треба да ја натрукаш со плин сум штракал за џабе.. сега дојде еден пријател на татко ми... на расплиначот под хауба натрука... значи директно преку него.. и запали без проблем...
Како и да фала многу друже за помошта.. проблемот ми е решен, темава можете да ја префрлите или во канта или каде било.. што знам јас не се разбирам многу :).. како и да е, фала уште еднаш... поздрав
Хехе.... ибати тоа плинојте, што се не ќе смислат. Менувај тоа апаратчето и терај ко така.
 
Хехе.... ибати тоа плинојте, што се не ќе смислат. Менувај тоа апаратчето и терај ко така.


Сменето.. и сменети нови свеќици, специјално наменети за коли кои палат на плин "Бриск" само имаше уште некоја наставка.. како и да е.. 400 денари за апаратчето, 750 за свеќиците... па и не поминав многу лошо :baeh:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom