Г
Грејвдигер
Гостин
Unthink е нова друштвена мрежа, која воопшто не е слична со Twitter, Google + или Facebook, а нуди целосна контрола врз податоците објавен на профилот. Така вели директорката и основач Наташа Дедис која се фали со огромен број нови членови за многу кусо време.
За разлика од останатите мрежи Unthink нуди можност да се регулира дали огласувачите ќе добијат некои информации за вас или пак ништо нема да им откриете. Страницата веќе има епитет на анти-Facebook мрежа за луѓе кои сакаат да се социјализираат на интернет, но се фрустрирани од рекламите и од незаштитената приватност.
Според информациите, откако страницата стартуваше на 25 октомври, досега има 100.000 членови. Извршната директорка и основач на сајтот, Наташа Дедис, вели дека Facebook е место кое изгледа како дворец, но луѓето во него се робови. Таа објаснува дека Unthink е ветената земја каде луѓето поседуваат и контролираат се што имаат. За неа е главна идеологијата, а техничките детали се споредни, и затоа нејзината цел е радикално да го измени начинот на делење на податоците во интернет средината.
Google и Facebook заработија милијарди, откако на огласувачите им испратија податоци за пребарувачките навики на своите корисници. Финансирањето на Unthink ќе функционира така што корисниците ќе можат да дозволат некој бренд да биде спонзор и да го одржува нивниот профил. Корисниците што не сакаат никаков спонзор на својата страница, ќе треба да платат по два долари годишно и нема воопшто да бидат вознемирувани.
Наташа Дедис ја добила идејата за социјална мрежа, откако нејзиниот син и кажал дека планира да направи профил на Facebook страницата што таа смета дека ги експлоатира корисниците и е арогантна кон нив.
Својата мрежа ја направила во рок од три години и потрошила 2,5 милиони за нејзиното формирање.
Извор: http://kajgana.com/unthink-nov-konkurent-na-facebook

За разлика од останатите мрежи Unthink нуди можност да се регулира дали огласувачите ќе добијат некои информации за вас или пак ништо нема да им откриете. Страницата веќе има епитет на анти-Facebook мрежа за луѓе кои сакаат да се социјализираат на интернет, но се фрустрирани од рекламите и од незаштитената приватност.
Според информациите, откако страницата стартуваше на 25 октомври, досега има 100.000 членови. Извршната директорка и основач на сајтот, Наташа Дедис, вели дека Facebook е место кое изгледа како дворец, но луѓето во него се робови. Таа објаснува дека Unthink е ветената земја каде луѓето поседуваат и контролираат се што имаат. За неа е главна идеологијата, а техничките детали се споредни, и затоа нејзината цел е радикално да го измени начинот на делење на податоците во интернет средината.
Google и Facebook заработија милијарди, откако на огласувачите им испратија податоци за пребарувачките навики на своите корисници. Финансирањето на Unthink ќе функционира така што корисниците ќе можат да дозволат некој бренд да биде спонзор и да го одржува нивниот профил. Корисниците што не сакаат никаков спонзор на својата страница, ќе треба да платат по два долари годишно и нема воопшто да бидат вознемирувани.
Наташа Дедис ја добила идејата за социјална мрежа, откако нејзиниот син и кажал дека планира да направи профил на Facebook страницата што таа смета дека ги експлоатира корисниците и е арогантна кон нив.
Својата мрежа ја направила во рок од три години и потрошила 2,5 милиони за нејзиното формирање.
Извор: http://kajgana.com/unthink-nov-konkurent-na-facebook