Unthink - нов конкурент на Facebook

  • Креатор на темата Грејвдигер
  • Време на започнување

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.175
Поени од реакции
34.316
Преземено од Интернет маркетнг

Овој пост не се однесува на концептот за нова социјална мрежа или новитетот на Unhink.com, туку на неверојатната храброст и јасна цел на оваа компанија во надежта дека е возможно да се создаде buzz против големите гиганти со цел испраќање на јасна порака дека постојат алтернативи и луѓе што едноставно не се согласуваат со нивните мегаломански и комерцијални цели.
Ќе забележите дека малата стартап компанија што ја креираше новата социјална мрежа – Unthink, започна со строга, помалку чудна и невообичаена кампања за привлекување на ‘револуционерите’ од останатите мрежи на својата мрежа.
Видеата, насловите, зелената боја, дрвото и сите вирални пораки испратени од оваа мала компанија, се јасно насочени кон гигантите и кон заштитата на податиците на корисниците.
Ако сакате да видите што се имаат направено за да го кажат своето мислење -погледнете ги виралните видеа на официјалниот Unthink Youtube канал
Поттикот и идеата за ваков тип на сервис, според основачот Natasha Dedis се едностраните политики за користење на податоците на корисниците, посебно од страна на Facebook.
Ова е дефинитивно обид да се направи 3 во 1 социјална мрежа која ги искористува недостатоците на останатите во целосна доминатна мрежа за социјалнo и професионално поврзување.
Разликата со останатите мрежи е тоа што оваа социјална платформа размислува во насока на доделување на целосна контрола на своите корисници во изразување на својата онлајн активност. Ова значи дека јасно се поделени стримовите на социјален, јавен и професионален, за кои можете да сетирате различни профили, со слика и да имате целосно различни конекции, пријатели или следбеници.
Ок, изгледот на профилите и дел од термините како iENDORSE CHANNEL, iUNTHINK, iBELIEVE не се индикатор за некое премногу револуционерно решение но сепак, Unthink дава ново решение (можеби и најдоброто до сега) во разграничувањата на видливоста на тоа што е постирано од ваша страна. Слично како решението на Google+ со круговите или Facebook со листите.

Целта е постигната, и вниманието е добиено. Сигурни сме дека сите анти-Facebook и анти-Google корисници, се придобиени и веќе се социјализираат на Unthink.
Ако сте го следеле Марк во неговите јавни настапи и неговиот став кон конкуренцијата, тој секогаш изјавувал дека најмногу се плаши од револуционерни мали компании, како најголем конкурент за неговиот бизнис.
Дали Unthink е моментално неговиот најголем конкурент, само времето ќе покаже, нели?!
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.846
Џабе им е трудот, нема да успеат да го стигнат на Фејсбук. Истото се викаше и за Гугл Плус и ете што направија. Јас се надевав дека ќе бидат подобри но ништо.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom