Училиште според замислата на Стив Џобс

  • Креатор на темата Креатор на темата Setsuko
  • Време на започнување Време на започнување

Дали ваквиот тип на настава ќе биде ефективен и ќе ги продлабочи знаењата?


  • Вкупно гласачи
    75
Класичниот начин на образование е подобар од овој.... единствено добро е тоа ако од 4 години се трга во основно, а основното завршува на 12 години, се друго не ми се свиѓа, таблети ова она.... ќе се заборави рачно да се пишува :D
 
Кај нас ништо не останува живо, ама дискусијата не е за кај нас туку општа.
На крајот на краиштата и на тоа има решение. Тој што ќе го уништи, ќе си го плати. Исто ко епрувети, ескалатори и триста чуда во хемиска лабораторија. Ако ученикот нанесе штета врз материјал обезбеден од училиштето или владата ќе мора да ја надомести истата.

Главната поента е дали ако се примени ваков модел ќе има подобри резултати од досегашните или напротив ќе тргне на полошо?

Ќе има подобри резултати без разлика дали ќе се применат Ајпади или не, ако се учи според концептот како што е наведено во видеото.
Учениците да не се квалификуваат по класи туку по тоа колку се кадарни да одат на некое повисоко ниво на учење, учениците кои работат подобро во група да се остават да работат во група, учениците кои сакаат да учат со тутор да им се овозможи тоа, да се издвојат со тек на време сите оние кои покажуваат некакви афинитети кон уметност на пример со слични на нив, внимателност со интровертни деца.
Дали ќе типкаат на Ајпади, или ќе чкртаат со молив, или пак ќе клесаат со камен тоа е ирелевантно, резултатот ќе биде подобар.
 
Ќе има подобри резултати без разлика дали ќе се применат Ајпади или не, ако се учи според концептот како што е наведено во видеото.
Учениците да не се квалификуваат по класи туку по тоа колку се кадарни да одат на некое повисоко ниво на учење, учениците кои работат подобро во група да се остават да работат во група, учениците кои сакаат да учат со тутор да им се овозможи тоа, да се издвојат со тек на време сите оние кои покажуваат некакви афинитети кон уметност на пример со слични на нив, внимателност со интровертни деца.
Дали ќе типкаат на Ајпади, или ќе чкртаат со молив, или пак ќе клесаат со камен тоа е ирелевантно, резултатот ќе биде подобар.

Ја имав истата поента погоре. Интересот и афинитетите на ученикот се пресудни.
Само методите со кои би ги откриле и мотивирале се различни. :)
 
На учениците им требаат предмети како што е домаќинство да научат да прават глазури, чоколади..
Е сега некои предмети како што е ото треба да се прилагодат за работа со компјутер. Ваљда тетрис ќе треба играат..
И нормално не смее да се заборави и на духовноста на учениците. Треба да има и веронаука.
Без набројаново џабе електрониката.
 
Ќе учат со таблети? wow.. ајде да ги затупавиме децата уште од почеток... да ги направиме роботи..
Дали се нормални овие?
Ништо не може да го замени професорот! Тврдам.. затоа што знам и по себе, како сум ги учела лекциите во основно и во средно и какви ми биле професорите.
Проблемот со денешното образование и професори не е во луѓето, туку во државата и нејзината ужасна политика и принципот според кој се вработуваат одредени лица за да бидат професори.

За среќа, ја имав таа чест, да ми предаваат професори, кои навистина си ја сакаа работата и се трудеа часовите да ги направат што поинтересни.
Тоа беа професори кои имаа разбирање и за пубертет и за домашни проблеми и за целосната состојба во државава, беа професори кои не не ценеа според тоа на кого сме и како сме облечени..
Ќе ја издвојам бившата моја наставничка по историја во основно..
Беше жена која се трудеше секогаш да ни ја прикаже историјата како нешто забавно и интересно, нешто со што треба да се гордееме, но и да учиме од грешките низ историјата. Никогаш не одеше од збор до збор да кажува за лекциите, напротив секогаш кажуваше некои интересни факти поврзани со одредени настани, кои ги немаше во книгите.
Се обидуваше преку филмови да ни ја направи интересна содржината и преку дебати да не натера да размислуваме за одредени случувања.
Вториот пример, ќе биде мојот професор по македонски јазик .. во средно. Многу образован и принципиелен човек, секоѓаш се трудеше да ни го направи часот забавен, дали со дебати или со некои негови ставови во врска со одредено литературно дело. Имаше разбирање за нашите проблеми и секогаш се трудеше да ни излезе во пресрет..
Не натера да ги засакаме книгите и да сватиме дека човек треба да учи додека е жив. Никогаш да не се откажува или ограничува.. да се бори за тоа што го сака и да верува во себе.
Професорките кои ми предаваа педагогија,психологија,социологија,философија и етика... за нив ако почнам да пишувам.. одговоров ќе зафати 50 страни.. само ќе кажам накратко..
Принципиелни, генијални, искрени, непристрасни, оригинални..
Pillow Queen може да го потврди тоа за професоркиве... пошо и она ја имаше таа чест да и предаваат професори кои навистина си ја знаеја и сакаа својата работа.

Ниедна лекција не ја учев од збор до збор, нити морав да го правам тоа, затоа што пола од матрејалот го учев на самиот час.. останатото беше на нас, со свои зборови да се потрудиме и да ги прераскажеме тие лекции. Секако... сите не го ценеа тоа.. имаше и такви кои буквално бараа да ги пееме лекциите и не им беше битно што ќе научиме, али оние кои навистина се трудеа, направија, сами да се трудиме да научиме што повеќе за одредена област и да си го кажеме своето мислење.

Сега би ги прашала јас тие господа кои се слагаат со таквиот концепт... дали еден таблет може да го замени сето ова?
Дали еден робот е поспособен од човекот? Дали едно обично парче метал може да не научи повеќе и да не разбере повеќе отколку едно човечко суштество?

Што се однесува до дотичниот господин.. Стив Џобс... ако тој навистина беше загрижен за образованието и за напредокот на човештвото, немаше да ги малтретира кинезине, кои дење ноќе работат во неговите фабрики... и тоа ако не се лажам.. за 10 долари.
Па уште кога ќе видам дека некои му се восхитуваат... :facepalm:
 
Кај нас ништо не останува живо, ама дискусијата не е за кај нас туку општа.
На крајот на краиштата и на тоа има решение. Тој што ќе го уништи, ќе си го плати. Исто ко епрувети, ескалатори и триста чуда во хемиска лабораторија. Ако ученикот нанесе штета врз материјал обезбеден од училиштето или владата ќе мора да ја надомести истата.

Главната поента е дали ако се примени ваков модел ќе има подобри резултати од досегашните или напротив ќе тргне на полошо?

Значи да светот оди кон модернизација на технологијата, општо би фукционирало но кај нас во никој случај поради тоа што како прво нема се финансии да се овозможе на секое дете ипод за секое дете и како второ и да се овозможе парите би биле залудни и ќе биде исто како проектот ''Компјутер за секое дете''
Добро можеби во другите држави ако ученикот нанесе штета тогаш си плаќа ама кај нас се се искршија компјутерите и никој не крив сите се кријат и не се издават. и сега компјутерите за украс демек кога ќе дојде некој од станство дека има компјутери а усвари дали работат или не кој му е гајле?

Денеска во ова време секоја информација е достапна на интернет со се можеш да се информираш во глобала повеќе информации ќе најдеш на интернет за одредена лекција отколку во учебник.

Само негативна работа е тоа што децата нема да знаат да пишуваат така да за да се елиминира ќе треба како на пример да се вовде оваа технологија после осмолетка.

Ама бадијала зборам кога кај нас е невозможно вакви работи поради финансите. Оно треба прво државата да се оправа да се има доволно работа па после да се мисли на вакви работи.
 
Сега би ги прашала јас тие господа кои се слагаат со таквиот концепт... дали еден таблет може да го замени сето ова?
Дали еден робот е поспособен од човекот? Дали едно обично парче метал може да не научи повеќе и да не разбере повеќе отколку едно човечко суштество?


Да. Може.

Али не. Сигурно твојата професорка по филозофија била боље од Каган.
Пошо средното ти било боље од Yale.
--- надополнето: 23 август 2013 во 19:16 ---
Ќе ја издвојам бившата моја наставничка по историја во основно..
Беше жена која се трудеше секогаш да ни ја прикаже историјата како нешто забавно и интересно, нешто со што треба да се гордееме, но и да учиме од грешките низ историјата. Никогаш не одеше од збор до збор да кажува за лекциите, напротив секогаш кажуваше некои интересни факти поврзани со одредени настани, кои ги немаше во книгите.
Се обидуваше преку филмови да ни ја направи интересна содржината и преку дебати да не натера да размислуваме за одредени случувања.


Сааш да се кладиме дека знам историја поише од тебе?
Прашај ме Било Што.
 
Да. Може.

Али не. Сигурно твојата професорка по филозофија била боље од Каган.
Пошо средното ти било боље од Yale.
--- надополнето: 23 август 2013 во 19:16 ---



Сааш да се кладиме дека знам историја поише од тебе?
Прашај ме Било Што.


Дали Каган е таблет? робот?
Кога јас сум изјавила дека моето училиште било подобро од некое друго?
Нити дали мојата професорка по философија била подобра или не од овој човек ... што ти е тебе? дали ти го прочита воопшто мојот коментар?
:facepalm:
Те молам.. друг пат кога ќе реплицираш... прво размисли што сакал да каже другиот... па потоа глупирај се..
 
Дали Каган е таблет? робот?
Кога јас сум изјавила дека моето училиште било подобро од некое друго?
Нити дали мојата професорка по философија била подобра или не од овој човек ... што ти е тебе? дали ти го прочита воопшто мојот коментар?
:facepalm:
Те молам.. друг пат кога ќе реплицираш... прво размисли што сакал да каже другиот... па потоа глупирај се..


Прво треба да си енормно глуп да помислиш дека некој имал идеја да го подобри едукативниот систем со тоа што ТАБЛЕТ (незнам ни како го сфати тоа таблет ако не човек на таблетот лол) ќе ги учи децата.
Стварно не ми е јасно Што мислеше.
Nisto nemoze daja zameni moiata profesorka po istoriaa!
Да може. Гугл.

Едит: ЛОЛ сеа сфатив :pos: Мислеше дека сакаме роботи да ни ги учат децата, дека за тоа е темава? Дека тоа значи "примена на технологија во едукативен систем"? :pos:
 
Кај нас е проблемот што младите не сакаат да одат на училиште,а тоа и се покажува со големата бројка на ученици со слаб успех.Пример од мојата генерација кога ќе прашате некој од послабите ученици зошто доаѓаат на учулиште тие ќе ви одговорат поради тоа што мораат.Со овој законот за задолжително средно образование целосно го сниживме капацитетот на нашето образование.
 
Од тоа што го видов на видеово дечињава ги користеа ајпадите само за некои игрици некои вовчиња и не видов да прават ништо корисно...
Овој тип на светкава технологија претставува извор на прокрастинација и сериозно го поткопува детскиот опсег на внимание. Таблетот е само уште една пречка на патот на децата до достигнување научна дисциплина.
Мислам дека најбитното нешто во процесот на образование е да му се пренесе на детето способност да може да помине долги периоди фокусирајќи се на работа која не му е интересна. Децата што се образуваат денес имаат помал опсег на внимание од децата што се образувале пред десет години. И причината за ова се компјутерските игри и интернетот. Океан од ирелевантни информации кои можеш веднаш да ги добиеш на тацна, а откако ќе го наштимаш мозокот дека информациите мора да ти паднат во рака за помалку од минута, губиш интерес за се што треба повеќе време од тоа и ти се создава огромно чувство за прокрастинација кое сега веќе претставува сериозна пречка во твоето образование.

Освен тоа, се согласувам дека е потребна сериозна промена на образовниот процес. Моментот кога вистински се осетив дека го завршив моето образование е моментот кога целосно ги прочитав Илијада, Одисеја, Овидиевата Метаморфоза, Енеида, Аристотеловите Политика и Поезија, Федон, Медитациите на Марк Аврелиј, Писмата на Цицерон, Лукрециј за Природата на Нештата, Златните изреки на Епиктет, Теогонија и Дела и дни од Хесиод, неколку од грчките драми и тоа е воедно моментот кога сфатив дека денешните ученици и студенти се буквално ограбени од нивната едукација, наследството и вредностите кои ја имаат оформено модерната цивилизација.
 
Од тоа што го видов на видеово дечињава ги користеа ајпадите само за некои игрици некои вовчиња и не видов да прават ништо корисно...
Овој тип на светкава технологија претставува извор на прокрастинација и сериозно го поткопува детскиот опсег на внимание. Таблетот е само уште една пречка на патот на децата до достигнување научна дисциплина.
Мислам дека најбитното нешто во процесот на образование е да му се пренесе на детето способност да може да помине долги периоди фокусирајќи се на работа која не му е интересна. Децата што се образуваат денес имаат помал опсег на внимание од децата што се образувале пред десет години. И причината за ова се компјутерските игри и интернетот. Океан од ирелевантни информации кои можеш веднаш да ги добиеш на тацна, а откако ќе го наштимаш мозокот дека информациите мора да ти паднат во рака за помалку од минута, губиш интерес за се што треба повеќе време од тоа и ти се создава огромно чувство за прокрастинација кое сега веќе претставува сериозна пречка во твоето образование.

Освен тоа, се согласувам дека е потребна сериозна промена на образовниот процес. Моментот кога вистински се осетив дека го завршив моето образование е моментот кога целосно ги прочитав Илијада, Одисеја, Овидиевата Метаморфоза, Енеида, Аристотеловите Политика и Поезија, Федон, Медитациите на Марк Аврелиј, Писмата на Цицерон, Лукрециј за Природата на Нештата, Златните изреки на Епиктет, Теогонија и Дела и дни од Хесиод, неколку од грчките драми и тоа е воедно моментот кога сфатив дека денешните ученици и студенти се буквално ограбени од нивната едукација, наследството и вредностите кои ја имаат оформено модерната цивилизација.
Точно сега некој и да прашате за овие работи ќе рече дека ги нема слушнато.Од мојата генерација се ретки оние кои ја сакаат книгата тие и се чудат кога јас ќе им кажам јас сум ја прочитал илијадата или Гилгамеш.Да ги оставиме овие дела сега и не се читаат нашите книги создавани во 20 век од нашите најголеми писатели кои ги бие и светски глас.За нашата историја разбираат само преку телевизија и тоа што ќе им се сервира тоа и го прифаќаат не размислувајќи со своја глава,па и ако им речад Даме Груев е бугарин или грк тие ќе потврдат.Со Стив Џобс методот се губи осетот со стварноста а со самото тоа и со се што припаѓа на реалноста.
 
Од тоа што го видов на видеово дечињава ги користеа ајпадите само за некои игрици некои вовчиња и не видов да прават ништо корисно...
Овој тип на светкава технологија претставува извор на прокрастинација и сериозно го поткопува детскиот опсег на внимание. Таблетот е само уште една пречка на патот на децата до достигнување научна дисциплина.
Мислам дека најбитното нешто во процесот на образование е да му се пренесе на детето способност да може да помине долги периоди фокусирајќи се на работа која не му е интересна. Децата што се образуваат денес имаат помал опсег на внимание од децата што се образувале пред десет години. И причината за ова се компјутерските игри и интернетот. Океан од ирелевантни информации кои можеш веднаш да ги добиеш на тацна, а откако ќе го наштимаш мозокот дека информациите мора да ти паднат во рака за помалку од минута, губиш интерес за се што треба повеќе време од тоа и ти се создава огромно чувство за прокрастинација кое сега веќе претставува сериозна пречка во твоето образование.

Освен тоа, се согласувам дека е потребна сериозна промена на образовниот процес. Моментот кога вистински се осетив дека го завршив моето образование е моментот кога целосно ги прочитав Илијада, Одисеја, Овидиевата Метаморфоза, Енеида, Аристотеловите Политика и Поезија, Федон, Медитациите на Марк Аврелиј, Писмата на Цицерон, Лукрециј за Природата на Нештата, Златните изреки на Епиктет, Теогонија и Дела и дни од Хесиод, неколку од грчките драми и тоа е воедно моментот кога сфатив дека денешните ученици и студенти се буквално ограбени од нивната едукација, наследството и вредностите кои ја имаат оформено модерната цивилизација.


Spot on! Ова уствари ми беше поентата.
Денешниот професор треба да биде "тренер" на умот. Треба да те мотивира да работиш, треба да да те насочува кон вистинските извори, треба да ти пренесува Искуство (нешто што го немаш) а не "знаење" нешто што ти е на дофат во секој момент. Денешниот професор треба да го оценува твојот успех според она што ти си рекол дека ќе го отствариш, а не да оценува риба по способноста да искачи дрво.
Треба константно да ти укажува за тоа колку е битно знаењето и воедно спиритуално да те изгради, да те направи човек, а не професија.
Да не Бидеш Џандар, туку да работиш како џандар. итн итн..
 
Убав концепт. За жал само концепт.
Неиспитан доволно само.
Дали би ги ставил мојте деца низ него?
Најверојатно не.

Зашо? Оти фокусо е у технологијата. А фокусо требе да е на децата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom