Турција

  • Креатор на темата Креатор на темата @cool@
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Е па на странски јазик пишуваш.Проблеми во комуникација се нормални.Видиш еве бапнав на гугл и кликнав на првиот линк што ми излезе

Цитат:
The most important EU trading partners in the automotive sector in 2005 were NAFTA, Japan, South Korea, EFTA, Eastern Europe and Turkey. .

http://www.acea.be/index.php/news/news_detail/trade/
А знаеме која е Европската автомобилска индустрија нели?

Што чудно па има во ова? Наjважни трговски партнери на автомобилната индустриjа били 20 земjи мегу кои била и Турциjа.:toe:
Па сред наjважните партнери са и земите от Источна Европа /например Унгариjа, Романиjа, Бугариjа, Полша, Латвиjа и т.н./.

Кога гледам структурата на турскиот експорт се види дека наjголем дел отива кон ЕУ. /Germany 11.2%, United Kingdom 8.1%, Italy 7%, France 5.6%, Spain 4.3%/ и т.н. Кога се добават и останалите ЕУ земjи ке се види дека на ЕУ припага над 50 - 60 %. Толкова по темата доколко не е зависна Турциjа от ЕУ.
 
80% од возилата произведени во Турција извезени во ЕУ

80% од автомобилите, произведени во првите четири месеци од годинава во Турција, биле продадени во земји од Европската унија, објави електронското издание на турскиот весник „Турки“.
Турски автомобили биле продадени во вкупно 160 земји во светот и во 14 зони за слободна трговија.
За првите четири месеци од 2007 година извозот на автомобили на Турција изнесува околу 5 милијарди и 924 милиони долари. Возилата, извезени во земјите од ЕУ, донеле 4 милијарди и 763 милиони долари.
Единствена земја во Европската унија во која во тој период не се извезени автомобили е Кипар.
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=78759


Турција почна да извезува комерцијални возила за САД

Извоз на турски автомобили во САД татковината на автомобилот


Posted 23.05.2009 08:52:47 UTC

Updated 23.05.2009 08:52:47 UTC

Првото комерцијално возило од домашно производство вчера тргна на пат кон САД.
Премиерот Реџеп Тајјип Ердоган во говорот што го одржа на церемонијата за извоз на комерцијални возила од градот Коџаели во САД рече дека овој извоз што се остварува во период на криза е од крајно големо значење за Турција.
Истакнувајќи дека Владата води обиди за унапредување до уште повисок степен на стекнатите придобивки во последните 6,5 години, Ердоган нагласи дека на 100 годишнината од формирањето на Републиката, Турција ќе го заземе своето место меѓу 10-те најголеми економии во светот.
Премиерот Ердоган рече дека Турција до крајот на годината ќе ја преброди економската криза и во 2010-та година ќе се стекне со подобра позиција во оваа трка. Премиерот Реџеп Тајјип Ердоган потоа самиот се качи во едно од возилата наменети за извоз и им го предаде на американските функционери.

http://www.trt.net.tr/international/...0-24399b60e293
 
80% од возилата произведени во Турција извезени во ЕУ

Ето, сам потв'рждаваш доколко сте зависими от ЕУ.
Представи си што ке биде ако един ден ЕУ спре вноса от Турциjа или повлече своите заводи во други земjи!
 
Ето, сам потв'рждаваш доколко сте зависими от ЕУ.
Представи си што ке биде ако един ден ЕУ спре вноса от Турциjа или повлече своите заводи во други земjи!


A vo arapski zemji 90% ke se uvezuva cekaj sega ke postiram i drug link:helou: Ako ne EU ima arapski i drugi aziski zemji:helou:
 
A vo arapski zemji 90% ke se uvezuva cekaj sega ke postiram i drug link:helou: Ako ne EU ima arapski i drugi aziski zemji:helou:

Jас стварно разбрах че Турциjа е некоjа много голема eкономска сила, ама тие надминуват сичко што е известно на модерната наука. Значи 80% од продукциjата се извозува за ЕУ, а уште 90% се извозува за арабскиот свет? Значи Турциjа произвежда примерно 1000 коли, 800 са за ЕУ и 900 за арапскиот свет? Работата е ептен сериозна :).
 
80% од возилата произведени во Турција извезени во ЕУ

Да продале буџетни модели Пежо 206 и слични од кои немаат профит ни 500-600 евра по комад, од друга страна Германија продаде едно BMW 6 и на него земе профит од 10 000 евра. :toe:
 
За Турција жално но вистинито, никогаш нема да станат земја члена на Европската Унија поради причини кои се добро познати и кои владеат во Европа. Едноставно ќе ја условуваат до бескрај земјата и Турција мора да си најде друг пат...
 
За Турција жално но вистинито, никогаш нема да станат земја члена на Европската Унија поради причини кои се добро познати и кои владеат во Европа. Едноставно ќе ја условуваат до бескрај земјата и Турција мора да си најде друг пат...


Работата е што на Турција не им треба ЕУ,силни се тие и економски и воено:toe:
Нај убо е и ние да се откажиме од ЕУ и да не дозволуваме во никој случај името да ни се смени:toe:Ама во НАТО мора некако да се пикниме.
 
Што чудно па има во ова? Наjважни трговски партнери на автомобилната индустриjа били 20 земjи мегу кои била и Турциjа.:toe:
Па сред наjважните партнери са и земите от Источна Европа /например Унгариjа, Романиjа, Бугариjа, Полша, Латвиjа и т.н./.

Кога гледам структурата на турскиот експорт се види дека наjголем дел отива кон ЕУ. /Germany 11.2%, United Kingdom 8.1%, Italy 7%, France 5.6%, Spain 4.3%/ и т.н. Кога се добават и останалите ЕУ земjи ке се види дека на ЕУ припага над 50 - 60 %. Толкова по темата доколко не е зависна Турциjа от ЕУ.

Еве ке дозволам да ти одговори дечково


Да продале буџетни модели Пежо 206 и слични од кои немаат профит ни 500-600 евра по комад, од друга страна Германија продаде едно BMW 6 и на него земе профит од 10 000 евра. :toe:

Или во превод колку Европски компании произведуваат свои модели во Турција и имаат свои подружници?Колку исти такви не само европски туку и светски компании заработуваат од лиценцно производство?Земи за пример само воената индустрија.А колкава ке биде цената на тоа исто пежо ако се произведува од европска работна сила?
Така да муабетот дека Турција била зависна од ЕУ и дека ако реши ЕУ да ја уништи економски дрн дрн јариња.Не знам што сте запнале толку.ПОмирете се бе луѓето бавно ама полека си ја напраиле државата за разлика од нас балканците кои уште историски се пресметуваме чиј е подолг,кој е попаметен,слугуваме на ова идиотиве од ЕУ и нивната вештачка бирократска творба и да не продолжувам понатаму.На Турција и Македонија и Бугарија заедно може само да и лизнеме од чевлата.Може да си трубиме до сабајле како се слаби и зависни ама ај нека проба некој на Турците да им спомне независен Курдистан или да отстапи во барањата на Атина да си ја прошири водената граница.Кога тоа ке биде тогаш ке зборуваме за зависна и слаба.Дотогаш најпаметно за нас барем оти во Бугарија имаат комплекси очигледно,е да го искористиме сојузништвото додека трае.
 
На Турција и Македонија и Бугарија заедно може само да и лизнеме од чевлата.Може да си трубиме до сабајле како се слаби и зависни ама ај нека проба некој на Турците да им спомне независен Курдистан или да отстапи во барањата на Атина да си ја прошири водената граница.Кога тоа ке биде тогаш ке зборуваме за зависна и слаба.Дотогаш најпаметно за нас барем оти во Бугарија имаат комплекси очигледно,е да го искористиме сојузништвото додека трае.

Не сум казал никаде дека Турциjа е слаба. Но е факт дека економиката е зависна от ЕУ. Ако не зависеше от ЕУ пазара немаше сега турската економика да отбележи пад од 6 % за првиот квартал, а можеше като изолирана економика да избегне кризата или поне падот да биде помал.
Алтернативи за производство за големите ЕУ фирми винаги има /например Украjна, Мароко, Египет и Либиjа/. Дори земjи со повисоки плати имат предимства /Полска и Словакиjа например/. За Романиjа и Бугариjа нема да сборим штото повекето тук имаат комплекси очигледно кон една от тези земjи.
И пак казвам - зависността не е непременно признак на слабост. Во времена на глобализациjа дори е признак дека во тази земjа се работи умно и се користjат определени предимства кои има.
Но и да се фаворизира и идеализира мисла не е разумно.
 
Па тоа е проблемот велиш зависна од ЕУ.А не вели взаемна зависност иако е тоа очигледно.Само ако така гледаш тогаш добар дел од светот е зависен од ЕУ.Зависна ли е и Јапонија која извезува толку возила во ЕУ?Од овие што ги напомна алтернативните земји за инестиции.Колку од нив се членки на НАТО(Мене лично не ми е битно ама на инвеститорите да)?Чек да видам а да ниедна.КОлку од нив се постабилни политички од Турција или некој друг начин?Чек да видам аха ниедна.Така да многу јасно е да има ЕУ некоја алтернативна локација да инвестираат верувај ке си инвестирале тие.
За комплекси или идеализирање нема потреба да зборуваме.Освен што малку се помачувам да те разберам јас друг проблем со тебе и твојата земја немам.Дали некој со мојата и мене има не ме замара искрено нека си го решава.Како овие од југот.Јас ти напомнав на крајот од мојот претходен пост.Земја на која не е во состојба ни најјаката ЕУ членка да и диктира нешто за мене не може да биде слаба.Ни на кој начин.Каде е тука идеализацијата?Ништо не е идеално ни таму ама во однос на нас балканците далеку се напред.Има работи што и не ми се допаѓаат кај Турците но во однос на она што ми се допаѓа се многу малку.Исти случај е и со ИЗраел.Воопшто не се согласувам со нивните политики ама како држава и за некои други работи можам само капа да им симнам.Нема тука сентименталности.
 
Па тоа е проблемот велиш зависна од ЕУ.А не вели взаемна зависност иако е тоа очигледно.Само ако така гледаш тогаш добар дел од светот е зависен од ЕУ.Зависна ли е и Јапонија која извезува толку возила во ЕУ?Од овие што ги напомна алтернативните земји за инестиции.Колку од нив се членки на НАТО(Мене лично не ми е битно ама на инвеститорите да)?Чек да видам а да ниедна.КОлку од нив се постабилни политички од Турција или некој друг начин?Чек да видам аха ниедна.Така да многу јасно е да има ЕУ некоја алтернативна локација да инвестираат верувај ке си инвестирале тие.

От сите jапонски марки за автомобили мисла само Subaru нема фабрики во ЕУ. Истото е при другите производи - например ако купиш плазмен телевизор Panasonic то вероватно е произведен во Чешка. Сигур разбираш ме што имам предвид.

За политическа стабилност во Турциjа може да се говори со много условности - дали ке биде толкова стабилна ако немаше такова големо значение во политическиот живот турската воjска /кое го нема во ни една европска земjа и като цело в демократските земjи/. Да не се забравjа дека в един голем дел на државата се води реално гражданска воjна. Проблеми има со етнически /ерменци и кjурди/ и со религиозни /алевити/ малцинства. Така че стабилността е условна.

Има нешто характерно за турската економика - голем дел от нивните странски инвестиции не са директни инвестиции, току смесени компании или лицензни производи со местни големи компании - тук говора за такива като Koç Holding, Sabancı Holding, Doğan Holding и др.
 
Рекорден пад на економијата во Турција

Анкара – Бруто-домашниот производ на Турција во првото тромесечје од годината забележа рекорден пад од 13,8 отсто, соопшти турскиот завод за статистика. Ваквиот драстичен пад на турската економија беше очекуван од централната банка, која предупреди дека негативниот раст во првиот квартал може да биде изразен со двоцифрена бројка. (Макфакс)




http://utrinski.com.mk/?ItemID=19D91F85A2980C4F819359F7C6C6F64C
 
Ердоган награден од Фондацијата на форум Кран Монтана

Турскиот премиер Реџеп Таип Ердоган синоќа во Брисел ја прими престижната награда на Фондацијата на Светскиот економски форум Кран Монтана.
Наградата му е доделена за личен придонес во борбата со корупцијата, подобрувањето на правата на малцинствата и правото на здружување и слободата на изразување.
„Не возможно е Турција да биде само набљудувач на развојот на регионот, кој е чувствителен. Турција има стратешка важност меѓу Блискиот Исток, Централна Азија и Западот“, истакна Ердоган.
Тој наведе дека најважната функција на Турција во регионот е да помогне во постигнувањето на мир и пријателство.
Претседателот на Форумот Кран Монтана, Жан-Пол Картерон истакна дека „Турција има потенцијал да придонесе за светскиот мир и стабилност, и оти тој потенцијал уште повеќе ќе го потенцира откако земјата ќе стане членка на Европската унија“.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=110621
 
space.gif
393c713022956266a107beb97b8afcd9.jpg
„Вима”: Изборите в Б'лгарија и турските војски в Източна Тракија
space.gif
03 јули 2009 | 12:34 | Агенција "Фокус"
space.gif
space.gif
space.gif
Атина. Един от основните ст'лбове на турската стратегија на Балканите е засилването на оста Скопие-Анкара, пише гр'цкијат вестник „Вима”. Двете страни са подписали стратегическо предложение, а финансовото и т'рговското с'трудничество между тјах непрек'снато се зад'лбочава. Друг факт, којто представлјава интерес и се следи внимателно, е преместването на турски военни сили преди всичко в Източна Тракија. Според опитни военни и дипломати това движение има вр'зка с развитијата в Б'лгарија и преди всичко – с предстојаштите парламентарни избори. Факт'т, че десноцентристкијат кмет на Софија Бојко Борисов води според социологическите проучванија, променја ситуацијата, коментира вестник'т и посочва, че друго интересно дејствие на турската страна е закупуването на 36 вс'дехода Leguan, с които турската војска може да премине река Марица.
---------------------------------------------------

!!!!!!!!!!!!!!!
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom