Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
356378641.png


Кај мене е ОК. Али во секој случај нешто се работи, или се обидуваат да ги зголемат брзините или е во врска со IPTV.

Btw. Љупчо не сум Кумановец.




....:tapp::tapp::tapp:
 
Zdravo imam eden problem dokolku moze nekoj da mi pomogne.
naKompjuter nakoj ima adsl so Ruter tomson so go koristat m.t.imam staveno kameri za video nadzor koj ne mozam da gi gledam preku internet otvoriv porta go porfarvodirav, sega mozam da se logiram ama slikata od kamerite ne mozam da gi gledam dali moze nekoj da mi pomogne. Blagodaram mnogu jas mislam deka e nesto do ruterot posto na dr mesta kamerite se gledaet na internet
 
Портот 80 потребен ти е? Ако ти е, да ти кажам одма дека не можеш него да го форвардираш (барем јас не успеав во таа намера).
Јас имам веб сервер за тестирање позади томсонот и ми требаше портот 80 ама бидејќи немаше шанса да го форвардирам него, му сменив порт на Apache и него го форвардирав. Може ова ќе ти помогне.
 
Ви завидувам на сите за брзините што ги имате јас се мачам од фамозниот 1 септември со проблеми и никако да се најде некој да ми ги реши. Значи секои три четири дена се јавувам и поднесуваат дечките од техничка налози за проблемот и никој не решава ништо.Па да прашам дали има уште некој со проблеми во врска со брзините и издржливоста на линијата јас плакам за 100гб и брзина од 6мб а добивам мах 4мб брзина и ме прават будал дека ми била доволна.
луда работа
 
Ви завидувам на сите за брзините што ги имате јас се мачам од фамозниот 1 септември со проблеми и никако да се најде некој да ми ги реши. Значи секои три четири дена се јавувам и поднесуваат дечките од техничка налози за проблемот и никој не решава ништо.Па да прашам дали има уште некој со проблеми во врска со брзините и издржливоста на линијата јас плакам за 100гб и брзина од 6мб а добивам мах 4мб брзина и ме прават будал дека ми била доволна.
луда работа

А да им се заканиш дека ќе го раскинеш договорот? И запамти го името на тој што ќе ти крене од техничка поддршка, па кажи му дека во формуларот за раскинување на договорот ќе го наведеш неговото име како причина. :)
 
А да им се заканиш дека ќе го раскинеш договорот? И запамти го името на тој што ќе ти крене од техничка поддршка, па кажи му дека во формуларот за раскинување на договорот ќе го наведеш неговото име како причина. :)

Добра идеја ова :vozbud:
Од сега коа ќе се јавувам у техничка ќе барам име и презиме од тој со кого ќе разговарам и ако не го реши/ат проблемот, на 177 поднесувам пријава со неговото име он д фронт пејџ :kafe:
 
Ви завидувам на сите за брзините што ги имате јас се мачам од фамозниот 1 септември со проблеми и никако да се најде некој да ми ги реши. Значи секои три четири дена се јавувам и поднесуваат дечките од техничка налози за проблемот и никој не решава ништо.Па да прашам дали има уште некој со проблеми во врска со брзините и издржливоста на линијата јас плакам за 100гб и брзина од 6мб а добивам мах 4мб брзина и ме прават будал дека ми била доволна.
луда работа
И јас го имам потполно истиот проблем од први септември.
На периоди, многу често се ресетира DSL-от (под често зборувам за 5-10 минути) и пуштен ми е download од 5 Мбпс иако треба 6 да имам со Comfort+, наводно линијата не држи повеќе. Има моменти кога држи 9 Мбпс, ама и моменти кога паѓа под 5 па ми се ресетира DSL-от.
15 налози досега имаат отворено од техничка поддршка - не е отстранет проблемот и сите налози се затворени по 2-3 дена без образложение.
Имам приговор дадено на 171 од 16.10.2008 кој ден-денес не е одговорен (зборуваме за месец дена веќе). Утре ќе зборам директно со службата за приговори.

Со други зборови, не им чуе. Изгледа навистина ништо не можат да направат па затоа вака не игнорираат. Мислам дека најдобро ќе биде да се префрлам на друг провајдер, ама на кој... Во офнет одамна загубив доверба а друг провајдер во околијава немаме. Плус, кога ќе ми текне на офнет со проблемите кои ги имав со нив (чести и долги прекини) повремените чести ресетирања на конекцијата и 5Мбпс наместо 6, ми изгледаат сосема солидно. Во секој случај, ова е неверојатно игнорантно од нивна страна и сум запрепастен. Зборуваме за Т-Хоум...

Едит: Заборавив да напоменам дека иако не се пријавени многумина со проблемов, нивниот број е доста голем. Некои не го приметуваат (се ресетира, па што) а некои други не можат/не сакаат да се пожалат. Во мојата средина од десетмина што имаат АДСЛ, знам 5 души кои го искусуваат проблемов. Според некои стручњаци во технологијава парицата била проблем. Е сега, зошто т-хоум не сакаат да ми ја сменат кога плаќам 2500 денари месечно, секој месец, не ми е јасно.
 
Не ми е јасно како ги затвараат налозите без образложување. Пред недела-две, се јавувам во техничка, фино лепо му објаснив на батето таму дека длсот се реконектира, интернет диодата одвреме навреме се гаси и после е црвена едно 5-10 минути. Овој ми вика, ќе направам налог и ќе ве контактираат колегите... Минаа 2-3 дена, никој жив нити се јави, нити пак дојде. Се јавив пак во техничка, го прашав тој вработениот дали воопшто има отворено налог... и овој ми вика
- Налогот е затворен, проблемот е решен :nesvest:
Немам што повеќе да коментирам за т-хоме...
 
Nemas pravna osnova da go raskines dogovorot. Vo dogovorot stoi do 6Mbps, nikade ne stoi deka mora da bide tolko. Edinstveno sega go dodadoa so Call&Surf deka 98% od vremeto oni garantirat deka ke imas Internet ali ne i so koja brzina. Site provajderi vo Makedonija na ista finta gi sklucuvaat dogovorite. Mnogo e bitno ona do.
 
Тоа до е поставено за да не им се жали некој зошто не симнува порно со 6 Мбпс постојано, па они се вадат на тоа што има загуба при поврзувањето, брзината зависи до серверот на кој пристапуваш, бла бла бла, ја знаете приказната.
Тоа до не е дека они ќе ми пуштат мене на модем 5Мбпс или 4Мпбс. Ко така, они фино-лепо можат да ти пуштат и 128 Kbps и ти да си среќен, нели?
Е не може така.
 
Добра идеја ова :vozbud:
Од сега коа ќе се јавувам у техничка ќе барам име и презиме од тој со кого ќе разговарам и ако не го реши/ат проблемот, на 177 поднесувам пријава со неговото име он д фронт пејџ :kafe:
Ама ти Ацки ги будалиш во техничка а:pos2::pos2:

П.С
Ај пробајте напрајте спидтест на www.my-speedtest.com ,баш ме интересира како ке ви излегува....кај мене поарно кажува...
 
Ама ти Ацки ги будалиш во техничка а:pos2::pos2:

П.С
Ај пробајте напрајте спидтест на www.my-speedtest.com ,баш ме интересира како ке ви излегува....кај мене поарно кажува...


Last Result:
Download Speed: 10601 kbps (1325.1 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 633 kbps (79.1 KB/sec transfer rate)
Latency: 67 ms
 
Јас пре две години склучив договор со ОнНет дека ќе имам симетрични 384kbps. Сега имам много повеќе од таа брзина (за дев години много работи се промениа), али во договрот ми стои 384kbps a не до 384kbps и они го почитуваа договорот и имав постојана таа брзина ни помалце ни повеќе. Значи кога потпишуваме договори треба да пазиме што потпишуваме, а после тоа кој ни е крив. јас на C&S на модемот имам 6143kbps значи немам 6144kbps, по таа логика можам да го раскинем договорот.
 
Пак не ме сваќаш. Изразот "до" во договорите почна да се користи кога премногу луѓе им го тупеа на техничка поддршка зошто не симнувале со 512Kbps кога толку плаќале. Значи поради нормалната загуба до 10-20% колку беше таму правило во технологијава, не е реално да очекуваш да симнуваш со таа брзина (договорената), затоа и ДО се додаде во договорите. Свеста на интернет провајдерите еволуираше кога ги увидоа секојдневните проблеми со незапознаени корисници.

НО, ние овде не зборевме за фалење на 2-3 килобита. Иако ти слободно можеш да се пожалиш што ти фалат, ама нереално е и јас ќе ти кажам одма дека тој килобит ти фали ради сплитерот или телефонскиот кабел. За да го исклучиш телефонскиот кабел од опција, директно уштекај го кабелот од бандера во модем/рутер и пушти да се синхронизира пак ДСЛ-от.
Збориме за фалење на 1-2-3 мегабита, за чести дисконекти (чести друже, на 5 минути)... односно, за непочитување на договорот и недавање на КВАЛИТЕТНА и ДОГОВОРЕНА услуга. И да, поради неквалитетот на услугата (чести дисконекти) и недавање на договорена брзина (синхонизација на ДСЛ со 6 Мбпс) можеме да го раскинеме договорот. Јас барам солуција и ако најдам некоја што ќе ми фати очи, ќе го раскинам.

И да, како џокери ќе ги искористам 16 (веќе) неодговорени налози и месец дена приговор неодговорен.
 
Пак не ме сваќаш. Изразот "до" во договорите почна да се користи кога премногу луѓе им го тупеа на техничка поддршка зошто не симнувале со 512Kbps кога толку плаќале. Значи поради нормалната загуба до 10-20% колку беше таму правило во технологијава, не е реално да очекуваш да симнуваш со таа брзина (договорената), затоа и ДО се додаде во договорите. Свеста на интернет провајдерите еволуираше кога ги увидоа секојдневните проблеми со незапознаени корисници.

НО, ние овде не зборевме за фалење на 2-3 килобита. Иако ти слободно можеш да се пожалиш што ти фалат, ама нереално е и јас ќе ти кажам одма дека тој килобит ти фали ради сплитерот или телефонскиот кабел. За да го исклучиш телефонскиот кабел од опција, директно уштекај го кабелот од бандера во модем/рутер и пушти да се синхронизира пак ДСЛ-от.
Збориме за фалење на 1-2-3 мегабита, за чести дисконекти (чести друже, на 5 минути)... односно, за непочитување на договорот и недавање на КВАЛИТЕТНА и ДОГОВОРЕНА услуга. И да, поради неквалитетот на услугата (чести дисконекти) и недавање на договорена брзина (синхонизација на ДСЛ со 6 Мбпс) можеме да го раскинеме договорот. Јас барам солуција и ако најдам некоја што ќе ми фати очи, ќе го раскинам.

И да, како џокери ќе ги искористам 16 (веќе) неодговорени налози и месец дена приговор неодговорен.

Принц, а зошто ( пример ) не земеш да ги тужеш ? Вервуам дека имаш докази за таа постапка, едноставно не го почитуваат договорот и крај. Пред да ти ја инсталираат комфорт, најверојатно тие провериле дали има или нема техничка можност во твојот регион. Јас кога го за првпат се приклучив на адслот од тхоме, чекав два-три дена демек испитувале дали ќе може кај мене да се инсталира, што НЕ беше случај за овој комфорт пакет. Отидовме со татко ми во салонот, потполни барање за миграција и готово. Утредента дојдоа, наместија и пријатно. И сега јас имам проблеми ( истите ко и ти ), а секогаш кога им се јавам ми кажуваат дека тоа е се што можеле да направат во овој регион. Епа ако е така, зошто тогаш не ми кажаа дека ќе имам проблеми кога го направија договорот? Или само гледаа да ги земат парите и готово. А јас и ти и да се откажеме од телеком, ништо не им менува ним 4000-5000 месечно. Џабе е, се додека е монопол нема ништо да преземаат. Да се надеваме на подобри времиња, тоа ни останува.

А да, заборавив да го пастирам резултатот од my-speedtest
Last Result:
Download Speed: 4074 kbps (509.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 615 kbps (76.9 KB/sec transfer rate)
Latency: 79 ms

Еве ги "5te" мегабити кои ми ги нуди телеком
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom