Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
Се обидов да мигрирам онлајн...се е ОК,само што неможам да ги внесам податоците до крај,претпоставувам тоа е заради 4-тата потточка..Цена и начин на плаќање на ADSL опремата...од овие четири избори во никој не се гледам затоа што опремата која што беше на МТ ја користам не 6,не 8 туку 18 месеци..во превод веќе е моја.
И сега глупаво би било да одберам нешто од ова...па потоа да ми дојде на домашна адреса да плаќам уште еден модем поради погрешен клик.
Добро би било некој/а да поткаже како го заобиколивте ова прашање и ја пративте апликацијата.

П.С.
Се работи за мигрирање од MaxADSL Start во MaxADSL 2 Направи Сам.
Јас само не го одговорив ова. т.е. воопшто не одбрав ниедна опција.

Јави се на 080012345 за 1 минута ќе ти дадат детални инструкции....

Инаку, мигрирав на 100ка :) download here I come! :pipi:
 
Јас имам едно прашање... Дали е можно да сум нов корисник а да не морам да ја купам опремата? Само да ми пуштат јузер и адсл, имам јас рутер, адсл модем, сплитери... се у комплет, само треба да ми пуштат адсл.
 
Јас имам едно прашање... Дали е можно да сум нов корисник а да не морам да ја купам опремата? Само да ми пуштат јузер и адсл, имам јас рутер, адсл модем, сплитери... се у комплет, само треба да ми пуштат адсл.

Се разбира, ќе им кажеш дека сакаш да отидеш на пакетот МаксАДСЛ100 - Направи сам.
 
Заборавив да напоменам дека опремата не ми е од кај нив, нов клиент сум им. Јас вчера прашав една и таа ми рече дека сепак МОРАМ да ја купам опремата макар ми стоела така. А "направи сам" било демек ти секако си ја купуваш опремата од кај нив, ама сам ја монтираш.
 
Заборавив да напоменам дека опремата не ми е од кај нив, нов клиент сум им. Јас вчера прашав една и таа ми рече дека сепак МОРАМ да ја купам опремата макар ми стоела така. А "направи сам" било демек ти секако си ја купуваш опремата од кај нив, ама сам ја монтираш.

Прашај ги дечките на 0800 12345 или 171, пошто теткиците во салоните се малце... неинформирани :)
 
Заборавив да напоменам дека опремата не ми е од кај нив, нов клиент сум им. Јас вчера прашав една и таа ми рече дека сепак МОРАМ да ја купам опремата макар ми стоела така. А "направи сам" било демек ти секако си ја купуваш опремата од кај нив, ама сам ја монтираш.
Барај врски :)

Незнам мислам дека мора да купиш опрема... распрашај се добро...
 
Па секогаш било така со мтпттнет:( направи сам ти доаѓа дома ти вика „НА„ и прави. Ако си некое нубче шо забораило да чита идеш на своју вољу и ризик јак или му се јавуваш на комшијата за да ти намести...епа Принц шиткај опремата твоја или уклучи се на он нет таму е бесплатна:):):)
 
А да си ги задржам јас и двете? Башка имам бекап модем :)
Точкест, чекај да повратам 15 минути па ќе ти ја коментирам последната опција што ми ја даде :)))
 
...или уклучи се на он нет таму е бесплатна...

Подобро нешто ќе го платам и поскапо, ама ќе знам дека ќе го имам. ;)
Има кај МТ и трикови и заебанции, ама јебига, најповолна понуда имаат.
 
Па секогаш било така со мтпттнет:( направи сам ти доаѓа дома ти вика „НА„ и прави. Ако си некое нубче шо забораило да чита идеш на своју вољу и ризик јак или му се јавуваш на комшијата за да ти намести...епа Принц шиткај опремата твоја или уклучи се на он нет таму е бесплатна:):):)

Дел од Член 2 од анексот:

- Доколку не може, корисникот има право да побара техничка помош од Операторот за инсталирање на опремата, по телефонски пат на 0800 12345, без надомест.

И ве молам, прекинете со мрсење муда, овој е боље, оној е боље. Ваши пари, ваш избор. Кој провајдер ви одговара, на тој отидете. Ама после не се жалете.
 
Јас само не го одговорив ова. т.е. воопшто не одбрав ниедна опција.

Јави се на 080012345 за 1 минута ќе ти дадат детални инструкции....

Инаку, мигрирав на 100ка :) download here I come! :pipi:


Па и јас не го одбирам,ама ништо не ми кажува дека успешно сум ја пратил апликацијата...туку повторно ме враќа на истата страна :toe:
Се јавив уште синоќа на операторите...ми рекоа дека многу други корисници се пожалиле на истиот проблем...да сум пробал денес...еве пробав пак ништо.
 
Па и јас не го одбирам,ама ништо не ми кажува дека успешно сум ја пратил апликацијата...туку повторно ме враќа на истата страна :toe:
Се јавив уште синоќа на операторите...ми рекоа дека многу други корисници се пожалиле на истиот проблем...да сум пробал денес...еве пробав пак ништо.

А толку ли те мрзи за тие 1700 денари да тркнеш до кај нив во продавница?
 
А толку ли те мрзи за тие 1700 денари да тркнеш до кај нив во продавница?
Па бев...уште во понеделникот...ми рекоа сега само со новите договори ќе работиме...одовде миграција дури после 15 септември..пробај онлајн да мигрираш.

:nesvest:
 
Па бев...уште во понеделникот...ми рекоа сега само со новите договори ќе работиме...одовде миграција дури после 15 септември..пробај онлајн да мигрираш.

:nesvest:

Е стрпи се де па и ти 10 дена 1700 денари не се малку пари
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom