Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели) но незнаеја дали ќе биди и за постпејд
Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели)
Мене на шалтер во Мобимак
во Мобимак
Мобимак
 
Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели) но незнаеја дали ќе биди и за постпејд
Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели)
Мене на шалтер во Мобимак
во Мобимак
Мобимак
Шу имаш против Мобимак, јас користам од Космофон број :icon_mrgr: и интернет од Кејблтел :icon_mrgr:.
 
Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели) но незнаеја дали ќе биди и за постпејд или само за припејд претплатници.

После пречекорувањето на цензусот, веќе немаш интернет
Нормалниве оператори обично даваат понуда, потоа или стагнираат на истата или даваат подобра - се со цел да не се креира разорачување кај корисниците и да бидат во прогресивен чекор со побарувачката.
Телеком МК се однесуваат арогантно како и секогаш, пички масонски.
Со децении се вакви уште од времето на dial up, три напред, две назад.
Ќе ти го даде, па ќе ти го земе, нивниот збор пет пари не вреди - нормално, таков е „бизнисот“.

А да, точно е дека имаат најмногу ресурси.
 
Последно уредено:
Ако може помош имам рутер Huawei HG8245H, но проблем ми е тоа што кога одам за конекцијата што е внатре креирана, оневозможено е Dialing Method: стои на Automatic дали постои друг user за да се логирам во рутеров и да си менувам ip адреса кога сакам без да му правам reboot или гасам рутеров. Ако постои и ако некој го знае а не е за јавно нека ми прати на приватна порака. Благодарам пред време.
Не може помош :D Ако мислиш на јавна адреса, не можеш ти да си доделуваш по желба. На секои 12ч имаш нова (ако не ти се свиѓа мора рестарт). Намерно не се кажува админ пасс на корисници, зашто прават 300 глупости тие што го знаат, после плачат :tapp:[DOUBLEPOST=1480889542][/DOUBLEPOST]
Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели) но незнаеја дали ќе биди и за постпејд или само за припејд претплатници.

После пречекорувањето на цензусот, веќе немаш интернет
А кога во салон имале појма од нешто? Секогаш: чекај да прашаме :ROFLMAO: Инаку, за сите важи.
 
Не е проблем се снајдов, го открив како им е преку дамп модулот... сега можам да си правам секојпат конекција или без неа... тоа што го пишав горе не важи повеќе... Само најлошо е што не ти дозволуваат со свој рутер да се конектираш на нивната мрежа, ти даваат преконфигуриран рутер со параметри и лимитирани работи... За параметрите не е проблем се читаат со екстерна програма и можат да се внесат во нов рутер, проблемот е со телефонот и серискиот број од рутерот се поврзани кај нив ако не ти го регистрираат рутерот тогаш е џабе.
 
Сакам да ставам Магента и чекам да ми дојде екипа да ми инсталира опрема. Дали ја инсталираат опремата само до рутер и после ја треба да си влечам кабли до рисиверите или они прават се? И дали до секој рисивер треба да влечам посебни кабли од рутерот?
 
Сакам да ставам Магента и чекам да ми дојде екипа да ми инсталира опрема. Дали ја инсталираат опремата само до рутер и после ја треба да си влечам кабли до рисиверите или они прават се? И дали до секој рисивер треба да влечам посебни кабли од рутерот?

Они обврска им е да ти поврзат се, ама доколку не сакаш да ти направат по нивно, нека ти дадат само мрежен кабел ќе им кажеш по колку метра, и после сам си влечеш од модем до двата ресивера. (барем кај мене така направи јас)
*За секој телевизор - ресивер посебен кабел.
 
Кај мене пошто беше малку комплицирано влечењето на кабли, Макс Тв-то на времето сам си го инсталирав
 
Некој љубезен да објасни на кој линк на Телеком да си ја платам фактурата за оптички интернет (а за која ми беше кажано од нив дека може тоа да се стори онлајн) ? :/

1.
Веќе имам профил на telekom (имам postpaid договор) но не можам да додадам "претплатничка линија за фиксни услуги" бидејќи:
A) Конто и телефонски број - конто број имам на сметка, но телефонски број... wtf ? А и форматот ми е чуден ( 00389 Х YYYYYY ). Телефонот оставен за контакт при склучувањето договор очигледно не е правилниот одговор. Препоставувам бараат фиксен број од телеком меѓутоа јас не користам таков.
B) ADSL корисничко име и лозинка - не користам ваков пакет.

2.
Било која сметка може(ло) да се плати на овој линк:
https://www.telekom.mk/plationline/

Од менито одбирам и внесувам се како што треба, само за да ми генерира сума од 504 денари, иако сметката за овој месец е 425. Полето "износ во денари" може да се промени во 425 и потоа да се додаде во "листа за плаќање" како би се извршило плаќањето но навистина ме буни тоа што првично генерираше сума од 504

ZVTzqLw.png



Anyone ? Тоа под 2. е она што го барам, или ?
 
Некој љубезен да објасни на кој линк на Телеком да си ја платам фактурата за оптички интернет (а за која ми беше кажано од нив дека може тоа да се стори онлајн) ? :/

1.
Веќе имам профил на telekom (имам postpaid договор) но не можам да додадам "претплатничка линија за фиксни услуги" бидејќи:
A) Конто и телефонски број - конто број имам на сметка, но телефонски број... wtf ? А и форматот ми е чуден ( 00389 Х YYYYYY ). Телефонот оставен за контакт при склучувањето договор очигледно не е правилниот одговор. Препоставувам бараат фиксен број од телеком меѓутоа јас не користам таков.
B) ADSL корисничко име и лозинка - не користам ваков пакет.

2.
Било која сметка може(ло) да се плати на овој линк:
https://www.telekom.mk/plationline/

Од менито одбирам и внесувам се како што треба, само за да ми генерира сума од 504 денари, иако сметката за овој месец е 425. Полето "износ во денари" може да се промени во 425 и потоа да се додаде во "листа за плаќање" како би се извршило плаќањето но навистина ме буни тоа што првично генерираше сума од 504

ZVTzqLw.png



Anyone ? Тоа под 2. е она што го барам, или ?
Јас сметките од телеком ги плакам на следниов линк
https://www.telekom.mk/dashboard.nspx поточно на Мој Телеком инаку не верувам дека немаш фиксен број за било каква услуга од телеком задолжително е фиксната линија, а потоа треба да кликнеш на Мој Телеком и да одбереш мои мобилни и интегрирани услуги или само фиксни услуги во зависност од тоа што имаш како пакет и ке ти се појави следно мени каде ке одбереш сметка која сакаш да ја платиш за кој месец и потоа само следи ги информациите кои се бараат од тебе како име презиме на носителот на кредитната картичка број на картичка и сл.Оваа услуга јас веке ја практикувам можеби повеќе од 6 -7 години ако не и повеќе
 
Извини, не сум ти реплицирал. Преку dashboard не иде како што претходно пишав, фиксен телефонски број на Tелеком не користам и не ми е доделен, користам само Max Optic Basic, фиксна линија не е задолжителна. Платив преку 2рата опција - https://www.telekom.mk/plationline/
 
Да прашам, дали кога ќе се враќа опремата, морам да вратам 2 телефонски кабли со модемот пошто едниот не можам да го најдам?
 
Да прашам, дали кога ќе се враќа опремата, морам да вратам 2 телефонски кабли со модемот пошто едниот не можам да го најдам?

Обично бараат се што ти дале кога ти дале. Обично проверуваат пошто на кутијата има содржина и што ти е издадено. Купи кабел некаде или најди стар некој и стај го.
 
Обично бараат се што ти дале кога ти дале. Обично проверуваат пошто на кутијата има содржина и што ти е издадено. Купи кабел некаде или најди стар некој и стај го.
Монтерот го исекол и го залепил за подолгиот кабел од ѕидот пошто не стигаше. Јас не сум крив. :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom