Суфизам

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
PS: Broi gi boksovive. :)
“Out beyond ideas of wrongdoing and rightdoing there is a field. I'll meet you there.― Rumi

:coffee:
--- надополнето: 18 октомври 2013 во 17:06 ---
Nesto sto na nekogo nema da mu se dopadne.


MESNEVIJA V (340-341 str.)

Prica koja objasnjava i potvrdzuje stanoviste da ljudski rod ima moc izbora
i pokazuje da Predodredzenje i Predodredba ne ponistavaju moc izbora.

Lopov neki sudiji rece: "O care moj,
To sto sam uradio,Allah je odobrio."
Одамна познат факт е дека тешко ти оди капирање, но за останатите кои ја следат темава:
Приказнава ја критикува човечката потреба да бара алиби и изговор за своите дела криејќи се позади божјите дозволи и забрани. Таа исто толку се однесува и на оние кои казнуваат во име на Бог, како што се однесува и на оние кои прават штета на другите во име на Бог.
Човекот е ограничено и несовршено суштество, и работите кои не ги доживува како поволни за себеси, ги перцепира како зло. Но на ниво кое е совршено, апсурд е да постојат нешта кои се недозволиви и зли. Аргумент кој неколку пати го нагласив:
Казна од страна на битие кое е совршено е апсурд, бидејќи казната е акт со кој се санкционира постапка која казнувачот ја смета за непотребна или штетна, со што индиректно признава дека за него постојат нешта кои се непотребни или штетни. Тоа значи дека Бог што ја казнува својата креација е или несовршен или е садист.
Тоа незначи дека јас се залагам секој да греши, тоа е подеднаков апсурд, и за тоа дадов објаснување:
Никаде и никогаш не ми била поентата дека треба да се стремиш кон грешки! Туку дека за Креатор - за Бог кој се претставува како совршен, апсурдно е да постојат грешки, гревови, штетни и непотребни нешта! Грешките се човечка перцепција, тој што е мудар од нив учи и кога ќе свати дека сепак имале намена, не гледа на нив како на грешки! Тоа го знаеле сите суфии!
Дека тоа е случај, доказ се мислите и ставовите на Руми и не само неговите, туку и на многу други, во кои јасно се гледа пораката дека барањето вина во туѓите постапки, е знак дека вината е во тој што обвинува.
 
“Out beyond ideas of wrongdoing and rightdoing there is a field. I'll meet you there.― Rumi
Koga mi go citiras Rumi,citirajj mi od koe negovo delo e izvadeno toa.Ne bi bilo loso i da go preveduvas.Ne razbiram Angliski a bi sakal da znam sto pisuvas.

Приказнава ја критикува човечката потреба да бара алиби и изговор за своите дела криејќи се позади божјите дозволи и забрани. Таа исто толку се однесува и на оние кои казнуваат во име на Бог, како што се однесува и на оние кои прават штета на другите во име на Бог.
Човекот е ограничено и несовршено суштество, и работите кои не ги доживува како поволни за себеси, ги перцепира како зло. Но на ниво кое е совршено, апсурд е да постојат нешта кои се недозволиви и зли. Аргумент кој неколку пати го нагласив:

I ponataka uteha si baras ? Zarem ne bese ti toj koj sto se buni i veli: "Bog me sozdal so ovie mani i zosto togas da me kaznuva? " Vidi Rumi takvite gi narekuva :"O glupane neuki,ako se tako budes pravdao,
Ti ces sve zrtvovati-Imanje,zenu,zivot;"
Kolku mi e zal koga te gledam kako se davis i macis,nemas prestava.
Pokasno ke ti pisuvam uste od zlatnata raka na Rumi a ti i ponataka baraj si uteha,tupaj si ja glavata od zid. Toa ti e zatoa sto si ja pikas glavata onamu kade sto ne ti ja sobira. Odi si vo telemata,kade sto Pijancenjeto ti e slobodna volja,kade sto nemoralot ti e slobodna volja,ne vo Sufizmot kade sto seto toa e nagon na srastite. Udri se posilno,belkim ke ti tekne deka si na pogresno mesto.
 
Koga mi go citiras Rumi,citirajj mi od koe negovo delo e izvadeno toa.Ne bi bilo loso i da go preveduvas.Ne razbiram Angliski a bi sakal da znam sto pisuvas.
Не сум ти јас крив што си неписмен.
I ponataka uteha si baras ? Zarem ne bese ti toj koj sto se buni i veli: "Bog me sozdal so ovie mani i zosto togas da me kaznuva? " Vidi Rumi takvite gi narekuva :"O glupane neuki,ako se tako budes pravdao,
Ti ces sve zrtvovati-Imanje,zenu,zivot;"
Kolku mi e zal koga te gledam kako se davis i macis,nemas prestava.
Pokasno ke ti pisuvam uste od zlatnata raka na Rumi a ti i ponataka baraj si uteha,tupaj si ja glavata od zid. Toa ti e zatoa sto si ja pikas glavata onamu kade sto ne ti ja sobira. Odi si vo telemata,kade sto Pijancenjeto ti e slobodna volja,kade sto nemoralot ti e slobodna volja,ne vo Sufizmot kade sto seto toa e nagon na srastite. Udri se posilno,belkim ke ti tekne deka si na pogresno mesto.
Види, дали инаетот или глупоста те спречуваат да ги разбереш моите зборови незнам, но и не ми е гајле искрено.
Значи, многу јасно ти напоменав дека моите аргументи не се во насока дека грешките се нешто кое треба да се практикува, туку дека тие се перцепција која е на човечко ниво! А човекот е несовршен - ограничен! Токму затоа го напишав ова:
Приказнава ја критикува човечката потреба да бара алиби и изговор за своите дела криејќи се позади божјите дозволи и забрани. Таа исто толку се однесува и на оние кои казнуваат во име на Бог, како што се однесува и на оние кои прават штета на другите во име на Бог.
Аргумент за ова е цитатот на Руми кој ти го посочив и во кој се потенцира потребата за надминување на дуалноста:
“Out beyond ideas of wrongdoing and rightdoing there is a field. I'll meet you there.― Rumi
Пред да се истрчаш со тврдење дека Руми никогаш нерекол вакво нешто, да те потсетам на твојата бламажа, кога тврдеше дека овие два цитати немале врска:
Што е измислено? Еве го цитатот што писателот го искористил "Вината е во оној што обвинува, духот негледа ништо кое би критикувал".
А еве го твојот цитат:
Mesnevija I

Zulum koji vidis kod drugih ljudi, ima ga i kod tebe,
u tvojoj naravi. U njima gledaj sebe.
Tvoje bivstvovanje, licemjerje, zulum i nemarnost
pokazuje ti se na drugome kao refleks.
Ti si taj nasilnik i sebi cinis nasilje
na tebe ce pasti prokletstvo.

Колку треба да си ограничен за да тврдиш дека нема ништо едното со друго?!
--- надополнето: 18 октомври 2013 во 20:36 ---
“What can I do, Muslims? I do not know myself. I am neither Christian nor Jew, neither Magian nor Muslim, I am not from east or west, not from land or sea, not from the shafts of nature nor from the spheres of the firmament, not of the earth, not of water, not of air, not of fire.
I am not from the highest heaven, not from this world, not from existence, not from being.
I am not from India, not from China, not from Bulgar, not from Saqsin, not from the realm of the two Iraqs, not from the land of Khurasan. I am not from the world, not from beyond,
not from heaven and not from hell. I am not from Adam, not from Eve, not from paradise and not from Ridwan. My place is placeless, my trace is traceless, no body, no soul, I am from the soul of souls. I have chased out duality, lived the two worlds as one. One I seek, one I know, one I see, one I call. He is the first, he is the last, he is the outer, he is the inner. Beyond He and He is I know no other. I am drunk from the cup of love, the two worlds have escaped me. I have no concern but carouse and rapture. If one day in my life I spend a moment without you
from that hour and that time I would repent my life. If one day I am given a moment in solitude with you I will trample the two worlds underfoot and dance forever.
O Sun of Tabriz, I am so tipsy here in this world, I have no tale to tell but tipsiness and rapture.”

― Rumi

Линк
--- надополнето: 18 октомври 2013 во 22:06 ---
Pravi sto ti e volja ? Pa zatoa ti velam,spoznaj malku sto pisuva Rumi za voljata za da skontas malku i za baranjeto mani sto znaci.
Dali e volja Alkoholot ? Za Rumi e zabranet.
Dali e volja svinskoto ? Za rumi e zabraneto (HARAM)
Dali e volja von brak da imas sex ? ZA RUMI E ZABRANETO (HARAM)
Koj tuka nesto ne svakja ?
Ај да видиме:
“Whatever purifies you is the right path, I will not try to define it.

― Rumi

Линк
--- надополнето: 18 октомври 2013 во 22:16 ---
Da,inaku glavna cel na Rumi e dostignuvanje sovrsena ljubov prema Allah dz.s. Taa ljubov da ja pocuvstvuvas,prema Kreatorot kako sto vo sebe ja cuvstvuvas majcinskata ljuov,ljubovta prema sinot/kerkata,prema tatkovinata itn.

“Why am I seeking? I am the same as he. His essence speaks through me. I have been looking for myself”
― Rumi
Линк
 
Kakvo licemerie,ova samo kaj vas verovatno go ima,zatoa i nikade ne ve primaat. Samobendisanosta,INAETOT (koj ocajno na drugi im go prenasocuvas) silno za vrat te fatil.

Dali imas protiv sto Allah ke go kazni sekoj zaradi greskite sto gi pravi,zaradi neverstvoto i nepokornosta ??? Ako nemas protiv,ako si go svatil toa,togas vo red. Ako imas protiv i ne se soglasuvas so toa,kako mozes citatite na Rumi da si gi prenasocis na tvoja strana koga jasno pisuva:

MESNEVIJA V (340-341 str.)

Prica koja objasnjava i potvrdzuje stanoviste da ljudski rod ima moc izbora
i pokazuje da Predodredzenje i Predodredba ne ponistavaju moc izbora.

Lopov neki sudiji rece: "O care moj,
To sto sam uradio,Allah je odobrio."

Sudija mu odgovori: "To sto ja radim,
Takodjer je Allah odredio,o svjetlosti oci mojih."

Ako neko iz piljare rotkvu jednu uzme,govoreci:
"Ovo je Allah odredio,o covjece razumni",

Ti ces ga dva-tri putasakom po glavi udariti:
"O odvratnice,ovo je Allahova odredba da rotkvu vratis."

Posto ovaj izgovor ni piljar ne prihvata,
O saljivdzijo,u slucaju kradje obicne rotkve,

Kako se onda mozes u takav izgovor pouzdati
I s takvom azdahom stalno drugovati ?

O glupane neuki,ako se tako budes pravdao,
Ti ces sve zrtvovati-Imanje,zenu,zivot;

Nakon toga cete svako za bradu vuci,
Isto tako se pravdati i prikazivati da pod prisilom radi.

Ako ti se "Allahova odredba" cini kao izgovor ispravni,
Onda me poduci i zvanicne presude o tome mi dadni;

Jer ja stotinu zelja i prohtjeva imam,
Ali mi je ruka strahom i strahopostovanjem vezana.

Pa mi uslugu ucini: izgovoru me poduci,
smojih ruka i noga cvorove odvezi !

Ti zanat neki odabiras,govoreci:
"Imam neki misao i izbor odredjeni."

Inace,zar bi taj zanat mogao odabrati,
O gospodaru kuce,od svih ostalih ?

Kad dodje vrjeme udovoljenja strastima i putenosti,
Tad ti dodje moc izbora,jaka kao kod dvadeset ljudi;

Kad ti prijatelj zaradu od jednog novcica uskrati,
Moc trazenja svadje razvije se u tvojoj dusi.

Zasigurno ce ovo biti izgovor tvoga Dzehennema:
"Oprosti mi zbog ovog mog przenja !"

Posto niko nece ovo pravdanje oprostivim smatrati,
I posto te taj izgovor nece iz ruke krvnika osloboditi,

Onda je jasno da je dunjaluk po ovom pravilu uredjen,
I da ti je stanje stvari na onom svjetu poznato takodjer.

Pa Rumi samo imeto sto ne ti go spomnal koga napisal "O glupane neuki" od prvo do posledno se odnesuva na tebe i kontra ona sto go tvrdis do sega.
Od koga te zapoznav na forumot pisuvas: "Kako moze edno sovrseno bitie da bide sudija i da kaznuva zaradi toa sto lugeto gresat a toj im go dozvolil gresenjeto"
Zapnal: "Rumi rekol deka greskata se bara vo sebe i ne se osuduva drug" ti velam ne si ja svatil recenicata,daj mi vo koe delo Rumi toa go kazal vo kontext da vidime,mi dava nekoja kniga koja vrska nema so Rumi. Otkako vo kontext go citirav textot od Mesnevija (a ne od onaa sto si ja izmisli,bidejki vo pravo bev koga ti rekov RUMI TAKVO DELO NEMA) povtorno mene sakas budala da me pravis (BEZOBRAZNO NO TIPICNO ZA VAS). Ti kazav deka ako gi citas delata vo kontext ke svatis za sto treba drugite ogledalo da ti sluzat i da ne im baras mani. Vrati se na textot ke procitas za LAVOT. Smislata na zborovite e da ne se zamisluvas pogolem od nekogo,da bides ponizen,prednost da ne ja gledas MOKTA kako LAVOT koj bil nadmudren od ZAJAKOT i zaradi toa sto sebesi se gledal moken,sam sebe ubijal.
Lavot iznenada vo sumata im upagjal na zivotnite i gi plasel. Pa sklucile dogovor deka sami ke im prakjaat na lavot po edna zrtva samo da ne gi napagja a prva zrtva go izbrale zajakot. Zajakot zakasnil po pat za na kaj lavot pa mu rekol deka po pat drugi Lav gi sretnal a bile dva zajci pa toj lav koj e pomoken od tebe go zede edniot zajak koj bese namenet za tebe a tij bese i podebel zajak. Lavot se nalutil i rekol da me odneses kaj toj lav,nema pomoken i posilen lav od mene... I taka zajakot go odnel do nekoja jama. Koga lavot poglednal niz provalijata i vo vodata go videl odrazot od liceto negovo,skoknal vo jamata i se udavil.
Kako sto ke se udavis ti Ipsissimus gledajki se sebesi pomudar od mudrite. Se' znaen vo sekoja tema. So mislata deka sufizmot i od sufiite poveke go poznavas,hristijanstvoto od hristijanite,telemta od telemitite..... Najdi si go mestoto druze,ne davi se vo sopstvenite greski,TOA TI BUCI RUMI.
--- надополнето: 18 октомври 2013 во 22:18 ---
PS: Nema sto da vidime,grevce,citatite napisi od koi dela se,vo kontext da gi vidam jas. Gi imam site dela,bas site,pa celosno ke go napisam.

Kako god,eve jas,posto ovaa tema ja fativme okolu voljata,ke ti napisam uste nesto,pa tesise ti kako grev.
 
Kakvo licemerie,ova samo kaj vas verovatno go ima,zatoa i nikade ne ve primaat. Samobendisanosta,INAETOT (koj ocajno na drugi im go prenasocuvas) silno za vrat te fatil.

Dali imas protiv sto Allah ke go kazni sekoj zaradi greskite sto gi pravi,zaradi neverstvoto i nepokornosta ??? Ako nemas protiv,ako si go svatil toa,togas vo red. Ako imas protiv i ne se soglasuvas so toa,kako mozes citatite na Rumi da si gi prenasocis na tvoja strana koga jasno pisuva:
Почна да бладаш :) Каде не ме примале бре несреќо?
Што не ти е јасно тебе бре човече? Поентата на целата оваа дискусија е дека суфиите како Руми се залагале секој да има право да си го бира начинот на кој ќе го живее животот, без останатите да му судат поради тоа! Сите цитати и од моја страна и од твоја, укажуваат на тоа. Тоа што ти во тоа гледаш проблем, закана и нешто одвратно, барај го на почетокот на текстот од Руми, таа порака е за луѓе како тебе! Јас немам ништо против ниедно верување, ти си тој што луѓето ги дели на морални и "неморални" и им суди поради поинаквиот морален кодекс според кој живеат, а потоа постираш цитати со кои самиот себе се побиваш.
Pa Rumi samo imeto sto ne ti go spomnal koga napisal "O glupane neuki" od prvo do posledno se odnesuva na tebe i kontra ona sto go tvrdis do sega.
Od koga te zapoznav na forumot pisuvas: "Kako moze edno sovrseno bitie da bide sudija i da kaznuva zaradi toa sto lugeto gresat a toj im go dozvolil gresenjeto"
Zapnal: "Rumi rekol deka greskata se bara vo sebe i ne se osuduva drug" ti velam ne si ja svatil recenicata,daj mi vo koe delo Rumi toa go kazal vo kontext da vidime,mi dava nekoja kniga koja vrska nema so Rumi.
А кога тоа јас сум тврдел дека крадци или убијци се нешто ок, па тоа да се однесува на мене? Што не ти е јасно кога ти велам дека казната има логика само на човечко ниво, на Божјо нема! Затоа што луѓето немаат капацитет да ја видат смислата - суштината во сите ситуации и нешта. Ако нешто/некого казнуваш, тоа значи дека постапката на тој што го казнуваш не е по твоја волја, тогаш дали не е во контрадикција тврдењето дека Бог казнува и тврдењето дека се е според волјата на Бог? Значи казната неможе да биде божја, туку само човечка, исто како и оправдувањето дека злоделото е поради Бог, и двете тврдења се исто контрадикторни.

Суфиите се мистици - езотеричари, се додека не сватиш што означуваат зборовите мистик и езотерија, ќе си останеш убеден дека јас грешам а ти си во право.
Зошто некој би рекол дека тој и бог се исти, доколку има исти ставови како тебе?
Како ќе го објасниш ова:
“Why am I seeking? I am the same as he. His essence speaks through me. I have been looking for myself
― Rumi
Линк
Или повторно ќе тврдиш дека непостојат цитативе? Дека некој ги напишал за твој инат?
 
Druga prica kao odgovor dzebriji (dzebrija e onoj vinata mu ja prepisuva na Allah),
KOJA POTVRDZUJE MOC IZBORA I VALJANOST bOZJIH NAREDBI I ZABRANI,
TE KOJA POKAZUJE DA IZGOVOR DZEBRIJE NE PRIHVATA NIJEDNA RELIGIJSKA SEKTA I NIJEDNA RELIGIJA,
I DA GA TAJ IZGOVOR NECE SPASITI OD PROPISANO KAZNJAVANJE ZA LOSA DJELA,
KOJA JE ON POCINIO,KAO STO NI DZEBRIJA IBLIS NIJE BIO SPASEN KADA JE REKAO ALLAHU:
"JER SI ME TI NA GRJEH NAVEO." A MALO UKAZUJE NA MNOGO.

Covjek neki se na drvo popeo
I zivkano je kao lopov voce tresao.

Vlasnik vocnika dodje pa mu rece:
"Postujes li Allaha ? Sta to radis,lopove ?"

On rece: "Ako rob Allahov jede hranu iz vocnjaka Allahovog,
koje mu je Allah kao poklon darovao,

zasto ga ti okrivljujes nepristojno ?
To je skrtost za sofrom Allaha Bogatog !"

Rece ovaj: O Ajbak,onaj konopac donesi,
da bih ebul-hasana odgovor mogao dati.

Onda ga smjesta cvrsto uz drvo veze,
i toljagom ga dobro premlati po ledja i noge.

Lopov zavika: "Molim te,smiluj se radi Allaha !
Prezrivo ubijas mene,koji sam neduzan."

On odgovori: "S toljagom Allahovom,ovaj rob Njegov,
Posteno udara roba drugog.

Toljaga je Allahova,a ledja i bukovi su Njegovi takodjer:
ja sam samo rob i sredstvo naredbe Njegove."

Lopov rece: "o varalico lukava,odricem se dzebrizma:
Ima slobodna volja,slobodna volja ima,slobodna voljaa..!!"

Njegova moc izbora dovodi nase moci izbora u postojanje:
Njegova moc izbora je kao jahac,pod prasinom sakrivena.

Svako stvorenje u moci svojoj ovo ima
da nadvlada lik koji slobodne volje nema.

pa odvlaci pljen,koji volje nema,
Ili zejda za uho vuce i odvodi ga.

Ali djelo Gospodara koji posrednika nema,
ucini hvatacevu slobodnu volju omcom za njega samog.

Allahova volja slobodna ucini zejda lancem za hvataca:
bez psa i zamke On ucini Svojim pljenom tog hvataca.

Stolar nad komadom drveta vlast ima,
A slikar nad portretom ljepotice vlast ima;

Kovac je upravnik nad zeljezom;
Graditelj je takodjer vladar nad svojim halatom.

Ovo je neobicno: jer slobodne volje svih ljudi,
kao robovi,klanjaju se Njegovoj slobodnoj volji.

Kad moc koju snazno provodis nad ne zivim,
uspjela od njih bezivotnost oduzeti ?

Slicno,Njegova moc nad nasim djelima slobodne volje
Ne lisava nasa djela slobodne volje od te osobe.

Budi uvjeren da se Njegova volja u potpunosti izvrsava,
Ali ona nije ukljucena u prisilu i nepostenost naredbama.

Ako kazes: 'Moje nevjerstvo je po njegovoj volji",
Znaj da je i ovo takodjer po volji tvojoj;

Jer bez tvoje volje,nevjerstvo uopste ne bi postojalo:
Nesvjesno nevjerstvo je samo po sebi protivrjecno.

Odvratno i prezirno bi bilo nemocnom narediti nesto;
A srdzba bi i jos gora bila,narocito od Gospodara Milostivog.

Vola tuku kada odbije da ga stave u jarem:
Dali vola ikada pate sto letjeti odbija ?

Ako tvrdoglavost vola nije opravdana,
Zasto vlasnik vola bi oprastao i nemocan bio ?

Glavu svoju ne povezuj,ako bolestan nisi:
Slobodnu volju imas,sebi se u brkove ne smij.

Nastoj dobiti svjezinu iz Allahove case shka:
Onda ces biti bez sebe i svoga htijanja.

Onda ce kompletno htijanje onom Vinu pripadati,
A tebi ce se sve oprastati,kao nekom pijancu.

Sta god budes udarao,to ce ono Vino udarati:
Sta god budes ocistio,to ce ono Vino cistiti.

Pijanac koji "vino" ispija iz case Allahove-
Zar moze ista uciniti osim pravednost i pravda ?

Sihirbazi Faraonu rekose: "Stani !
za svoje ruke i noge ne brine onaj opijeni.

Vino njegovo su nase prave ruke i noge;
Ruka pojavna je samo sjenka i vrjedna nije."
 
Druga prica kao odgovor dzebriji (dzebrija e onoj vinata mu ja prepisuva na Allah),
KOJA POTVRDZUJE MOC IZBORA I VALJANOST bOZJIH NAREDBI I ZABRANI,
Уште еден од низата примери дека не ме разбираш за што ти зборувам. Ми постираш приказна која зборува за односот на слободната волја и ограничувањата кои и се наложени - нешто кое нема врска со тоа што јас ти го зборувам.
 

Аман бе Соул-оф-Спејс, не ти е еднаш кажано дека вака не се аргументира. Аман. За нешто треба да размислиш, се' со овие приказните си објаснуваш. Не може така.

Со тебе три поста не може нормални да се сврзат. Земи собери се малку.
 
Почна да бладаш :) Каде не ме примале бре несреќо?
Што не ти е јасно тебе бре човече?

I toa ke naucis ;)

Поентата на целата оваа дискусија е дека суфиите како Руми се залагале секој да има право да си го бира начинот на кој ќе го живее животот, без останатите да му судат поради тоа! Сите цитати и од моја страна и од твоја, укажуваат на тоа. Тоа што ти во тоа гледаш проблем, закана и нешто одвратно, барај го на почетокот на текстот од Руми, таа порака е за луѓе како тебе! Јас немам ништо против ниедно верување, ти си тој што луѓето ги дели на морални и "неморални" и им суди поради поинаквиот морален кодекс според кој живеат, а потоа постираш цитати со кои самиот себе се побиваш.

Ne sum jas toj sto lugeto gi deli na Moralni i Nemoralni,toa e sekoj VERNIK pa i Rumi. Rumi se zalaga sekoj da se gradi VO ISLAMOT po onoj pat (tarikat) koj nemu mu lezi na dusata. A ne po pat na satanata. Vecerva nema vreme a ima mnogu na temava da se pisuva. Ke ti pisuvam za Filozofite i Rumi protiv nim. Za Hristijanite i Rumi protiv nim. Za Evreite i Rumi protiv evreite i nivnite veruvanja i ubeduvanja.
Ipssi... na brzina slikata koja ja objavi za mene za sebe prepisi ja,Rumi bil vo pravo za toa bas.Ti ja drzis glavata vo zemi i samo crvi za tebe postojat. Si procital 5 izreki na Rumi izvadeni od kontext i mislis deka si go spoznal Mevleviskiot tarikat ?
ZA ZALENJE. RUMI BIL GENIJE !
Zosto ti e tesko da prifatis deka VELIKANOT OD ZBOR DO ZBOR E PROTIV TEBE ?
Zosto kako mene ne mozes da prifatis,otkako mi kaza deka slikite objaveni ne se od O.T.O redot pa otstapiv i ne pisuvam tamu ? NE SI MAZ. Godini si napravil ama MAZKOST nemas.
RUMI Go zaprasal na nekoj POP: Koj ste postari,ti ili bradata tvoja ? Popot rekol,pa jas,valjda. Sum se rodil pred da mi izrazne bradata. Pa kako ne ti e sram (mu rekol Rumi) Bradata ti obele,taa se promeni a ti uste detinski um imas pa veruvas deka bog ima dete.




А кога тоа јас сум тврдел дека крадци или убијци се нешто ок, па тоа да се однесува на мене? Што не ти е јасно кога ти велам дека казната има логика само на човечко ниво, на Божјо нема! Затоа што луѓето немаат капацитет да ја видат смислата - суштината во сите ситуации и нешта. Ако нешто/некого казнуваш, тоа значи дека постапката на тој што го казнуваш не е по твоја волја, тогаш дали не е во контрадикција тврдењето дека Бог казнува и тврдењето дека се е според волјата на Бог? Значи казната неможе да биде божја, туку само човечка, исто како и оправдувањето дека злоделото е поради Бог, и двете тврдења се исто контрадикторни.

Ipssi,mislam deka glupavo e i mnogu ponizuvacki tvrdenjeto deka Rumi gi odobruva rabotite koi ti gi odobruvas. Mislam,banalno e i uzas samo za tebe.
Ama otom potom,vecerva nemam tolku vreme,ama utre ke ti pisuvam kako Rumi gi kolni od dlabocinata na dusata lugeto koi poglednale vo zena koja ne mu e mahrem. Znaci da ja poglednes,ako ne ti e sopruga e STROGI HARAM. Ne kradenjeto i ubivanjeto. Sufizmot ako ne znaese e asketski zivot,kaj niv VAZI VOZDRZUVANJE OD SEKAKVO OVOSVETSKO UZIVANJE. I spored Sufizmot,ta i spored Rumi,kako sinonim za Sufizmot se sto baras ti e STROGI HARAM. Ortodoxniot Islam poveke bi go dozvolil toa sto ti go baras odkolku Sufizmot,bidejki toa e "Asketizam". Odreknuvanje od sekakvo uzivanje. Ova ako ne go znaese zatvori se i zasrami se,nesrekja si paki kakva.Ova i naj glupaviot go znae. Ona sto ti go vikas Volja,Ipsissimus,vrazumi se (mi e zal koga te gledam kako se izmacuvas i kako si ocajnicki uporen) ako vo Telemata e volja,vo sufizmot se SRASTI. A osnova vo Sufizmot e Borba so srastite. Jas sum daleku bidejki nekolku pati sum ti ispratil navredlivi komentari,toe mi e volja i na sekogo mu pravi KEJF ama postoi VOZDRZUVANJE. Tikvo miserska,jas ne mozam da se vozdrzam posto sum na mnogu golemo iskusenie so vas.
Sekoj saka da uziva von brak i toa e spored tebe volja i kejf... ama treba VOZDRZUVANJE,goleminata e da se zadovolis so soprugata a pred se drugo da go spustis pogledot vo zemi. Spored sufizmot,covekot sekogas treba da bide malku gladen i da ne preteruva so JADENJE tuku naj skromno sto moze,sto preostanuva za drugo ?
Ova se osnovni raboti,dete jadno. Sozemi se i svati deka ova ne e TELEMA. Ova cel problem ke ti reshi.

Суфиите се мистици - езотеричари, се додека не сватиш што означуваат зборовите мистик и езотерија, ќе си останеш убеден дека јас грешам а ти си во право.
Зошто некој би рекол дека тој и бог се едно исто нешто, доколку има исти ставови како тебе?
Како ќе го објасниш ова:

Или повторно ќе тврдиш дека непостојат цитативе? Дека некој ги напишал за твој инат?

Ova svateno go imam,Pusti zapusten Ipsissimus,ama pomegju Sufiskata Mistika i onaa tvojata razlikata e eheee... kolku sto e pomegju Hristijanstvoto i Islamot. Dve religii,religii i dvete,monoteisticki,od Avram,ama razlika pomegju niv ima goooolema. Koga ti ova ke go svatis,arno ke ti bide i nema da se brukas po sekoja tema.
--- надополнето: 18 октомври 2013 во 23:14 ---
Аман бе Соул-оф-Спејс, не ти е еднаш кажано дека вака не се аргументира. Аман. За нешто треба да размислиш, се' со овие приказните си објаснуваш. Не може така.

Со тебе три поста не може нормални да се сврзат. Земи собери се малку.

Ova ti e edna od poretkite,bez nekoja golema navreda.

Sozemen sum,bez ogled kakvi se argumentite,bitno se protiv necie tvrdenje deka Rumi dozvoluval kuceska kopana.
Toa se delata na Rumi,kakvi i da se,go citiram od zbor do zbor,pisuvam od delata negovi,onaka kako sto gi citam,kolku da znae deka gi vadi od kontext i deka ne se stanuva Mevlevija so ucenje na 3 negovi izreki.
--- надополнето: 18 октомври 2013 во 23:30 ---
"Trcanje po ovoj svet e kako trcanje po svinja. Makata e golema a plenot haram" Rumi.
 
Ne sum jas toj sto lugeto gi deli na Moralni i Nemoralni,toa e sekoj VERNIK pa i Rumi. Rumi se zalaga sekoj da se gradi VO ISLAMOT po onoj pat (tarikat) koj nemu mu lezi na dusata. A ne po pat na satanata.
“Run from what's comfortable. Forget safety. Live where you fear to live. Destroy your reputation. Be notorious. I have tried prudent planning long enough. From now on I'll be mad.” - Rumi

Линк
Vecerva nema vreme a ima mnogu na temava da se pisuva. Ke ti pisuvam za Filozofite i Rumi protiv nim. Za Hristijanite i Rumi protiv nim. Za Evreite i Rumi protiv evreite i nivnite veruvanja i ubeduvanja.
“Christian, Jew, Muslim, shaman, Zoroastrian, stone, ground, mountain, river, each has a secret way of being with the mystery, unique and not to be judged” ― Rumi

Линк
Ipssi,mislam deka glupavo e i mnogu ponizuvacki tvrdenjeto deka Rumi gi odobruva rabotite koi ti gi odobruvas. Mislam,banalno e i uzas samo za tebe.
Што има понижувачки во тоа секој да си го живее животот како што ќе одлучи, без некој да го осудува поради тоа? Јас како што гледам, сите негови цитати што досега ги најдов го потврдуваат и се во согласност со тој мој став. Или сакаш да кажеш дека постои светска завера за фалсификување на Руми?
На кој начин за тебе е ужаш, ако некој живее поинаку од тебе?
--- надополнето: 18 октомври 2013 во 23:49 ---
Ova svateno go imam,Pusti zapusten Ipsissimus,ama pomegju Sufiskata Mistika i onaa tvojata razlikata e eheee... kolku sto e pomegju Hristijanstvoto i Islamot. Dve religii,religii i dvete,monoteisticki,od Avram,ama razlika pomegju niv ima goooolema. Koga ti ova ke go svatis,arno ke ti bide i nema da se brukas po sekoja tema.
Гледам, многу си сватил.
 
Delata nivni se Titula.Narodot im ja dava titulata i ulemata.
..

Jas nemam procitano nitu edna kniga od Rumi,ni od bilo koj sufija, a gi znam tajnite na dervisite....
Kako ke go protumacis ova?

Ostavi gi ti sektasite sto vadat po eden citat od strina i Wiki i mislat deka gi razbrale sufiite...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom