Средношколски протести

Нешто интересно прочитав што ја отсликува реалната слика за екстерното тестирање.

Денес малиот Андреј ( 9 години) за првпат се запозна со нашиот систем.
Денес тој го полагаше својот прв ИСПИТ – екстерниот.
И денес, тој плачеше на училишната клупа затоа што неговиот компјутер ,,се исклучил“. И покрај убедувањата дека неговото ,,знаење е ,,сочувано“" , тој сѐ уште мисли дека е ВИНОВЕН. А како славејче ги пееше сите прашања и ,,отприлика“ одговорите. Затоа што е НОРМАЛНО да знае сѐ за општинските прашања. Па има ДЕВЕТ години, човече!!!
Ги знаеше и оние омилените:
1. „Од што зависи бројот на членовите во општината?“
2. „Здружението на граѓани поднесе Барање до општината за изградба на тениски терен. Кој треба да го разгледа нивното Барање?“
3. „Како се избираат претставниците од редот на граѓаните кои го сочинуваат Советот на општината?“
4. „Општините се организирани како: __________ “
5. „Каде се спроведува локалната самоуправа?“
И уште многу вакви ,,сериозни“ прашања...
И еден Емил ( 17 години) , нашиот училиштен генијалец, денес со својата енциклопедија од знаење беше на испит. Ја ,,живее“ биологијата и ја полагаше денес.
И тој денес замина дома тажен. Не успеал да ги препознае ,,слатководните алги“ кои сѐ уште ги бара во книгите, за да си докаже дека ги ЗНАЕ сите . А знае! А тие, никогаш видени и чуени алги, никако да ги најде!!!
И Андреј и Емил и уште стотици умни деца, денес се прашуваа ЗОШТО и покрај сето знаење, НЕ УСПЕАЈА! Каде згрешија??? И колкаво е тоа ЗНАЕЊЕ за коешто уште треба да се учи?
И сѐ уште се прашуваме сите ние, КОЈ стои зад ова НЕЗНАЕЊЕ кое ги уништува најдобрите деца, за да го носат товарот на сомнежот во својот ум, вложен труд, креативност, оригиналност, неповторливост?
Кои се тие, со ИМЕ и ПРЕЗИМЕ кои ќе ги носат на одговорност овие генерации???
Срам да ви е, на сите вас, ,,стручњаци“ и карикатури на системот, кои со својот механизам на ,,ВЛАДЕЕЊЕ НА НЕЗНАЕЊЕТО“ се обидувате да создадете генерации на исплашени, наведнати глави, кои ќе седат во вашите скутови. Генерации кои и кога ќе ЗНААТ, ќе мислат дека не се достојни за вашиот празен ум.
ОДГОВОРНОСТ !!!
Државен испитен центар
МОН
И сите кои беа дел од оваа системска, морална и интелектуална мизерија !!!
(копирано)
 
Да ќе треба добар водач (нешто обратно од Гвујо). За бранителите ќе даде само 5.000 евра, а за глупи лавови и личности од историјата кои немаат никаква допирна точка со нашата историја повеќе од 300.000 евра од споменик! Се даваат ли толку пари за глупи споменици!? Тоа е најголемиот и најлошиот проект во историјата на Македонија и слободно може да влезе во некој нов учебник за “Пропаднати инвестиции“ заедно со 3-цава кои дадоа оставки.

Во врска со темава. Слободна зона. Вистинска анархија, апсолутно неприфатлив проект кој не смеел да пројде на прво читање, а камоли да се изгласа (од што е ненормално глуп) и крајно време е да се стави во една пасива и потоа да се укине. Ова е најлошата и најмизерната реформа во образованието.

Јас би поставил едно есејско прашање “Зошто не треба да гласам за оваа влада“? Ако Грујо експертот смета дека е врвно интелектуално тело, слободно нека седне на жешката столица, ако не ќе докаже дека всушност тој е многу прост. Долгите раце и мозоците околу него ја раководат државата, а всушност тој е судот кој ги турка сите одлуки напред. Народот верува во нивната “вистина“ која се презентира 24/7 на нивните медиуми, а не на делата кои се креација на алатката “Надворешен долг“, а резултат на тоа е овој мизерен буџет кој се троши глупаво, па и големата сиромаштија.
 
Да ќе треба добар водач (нешто обратно од Гвујо). За бранителите ќе даде само 5.000 евра, а за глупи лавови и личности од историјата кои немаат никаква допирна точка со нашата историја повеќе од 300.000 евра од споменик! Се даваат ли толку пари за глупи споменици!? Тоа е најголемиот и најлошиот проект во историјата на Македонија и слободно може да влезе во некој нов учебник за “Пропаднати инвестиции“ заедно со 3-цава кои дадоа оставки.

Во врска со темава. Слободна зона. Вистинска анархија, апсолутно неприфатлив проект кој не смеел да пројде на прво читање, а камоли да се изгласа (од што е ненормално глуп) и крајно време е да се стави во една пасива и потоа да се укине. Ова е најлошата и најмизерната реформа во образованието.

Јас би поставил едно есејско прашање “Зошто не треба да гласам за оваа влада“? Ако Грујо експертот смета дека е врвно интелектуално тело, слободно нека седне на жешката столица, ако не ќе докаже дека всушност тој е многу прост. Долгите раце и мозоците околу него ја раководат државата, а всушност тој е судот кој ги турка сите одлуки напред. Народот верува во нивната “вистина“ која се презентира 24/7 на нивните медиуми, а не на делата кои се креација на алатката “Надворешен долг“, а резултат на тоа е овој мизерен буџет кој се троши глупаво, па и големата сиромаштија.
Екстерното и грујо и адеми можат да го решат(бидејќи се мерка за неписменост). Се чудам како го пресметале профитот од проектот ,,Скопје 2014''. Претпоставувам друг им го пресметал.
 
Силата на владетелот е народот. Народот е инвентивен. Така императорот ја задржува власта. Краде идеи и истите ги спроведува. Но ако целта треба да ги оправдува средствата, која е целта на ова екстерно тестирање? Малку од мудроста на Макијавели. :)

Инаку ниту јас не знам до толку да сметам (не ни знае никој жив). Сето тоа е една мистерија. Како што е мистерија колата од 600.000 евра. Потребно е калкулатор, но повторно е мистерија колку пари останале за невиното диктаторче- Гвујо.

И де факто. Грујо бил потпросечен ученик. Просечен министер (работеше потполно исто). Продаде неколку крупни ѕверки, доста се задолжи и така. И јас сум глупав, признавам....што не можам да ја видам убавината на неговото владеење. ;)
 
Силата на владетелот е народот. Народот е инвентивен. Така императорот ја задржува власта. Краде идеи и истите ги спроведува. Но ако целта треба да ги оправдува средствата, која е целта на ова екстерно тестирање? Малку од мудроста на Макијавели. :)

Инаку ниту јас не знам до толку да сметам (не ни знае никој жив). Сето тоа е една мистерија. Како што е мистерија колата од 600.000 евра. Потребно е калкулатор, но повторно е мистерија колку пари останале за невиното диктаторче- Гвујо.

И де факто. Грујо бил потпросечен ученик. Просечен министер (работеше потполно исто). Продаде неколку крупни ѕверки, доста се задолжи и така. И јас сум глупав, признавам....што не можам да ја видам убавината на неговото владеење. ;)
Целта на екстерното тестирање е да се полни дополнително буџетот, со тоа и неговиот џеб. Секое училиште за да го спроведе тестирањето троши многу пари за опрема и сервиси, бидејќи ,,компјутерот за секое дете'' е наменето за еднократна употреба. Палиш, решаваш тест,ти паѓа системот и еве нов компјутер.

п.с. Компјутерите се кинеска инвестиција.
 
Претходно ги политизираш протестите, а сега јасно го изразуваш своето критичко размислување околу нашиов образовен систем!

И денес, и по ова екстерно тестирање постојат озонски дупки во системот. Што значи дека тоа апсолутно никако не влијае врз системот, освен негативно (потенцирам), ако ученикот има 1 или 2-ка, професорот ќе му стави 3-ка затоа што тој ќе препише за повисока оценка. Тоа е глупаво и тоа е кардинална грешка што сеуште постојат тој родителски и наставнички совет каде се поправаат оценките на учениците (или и тука во превод мама е во совет и имаш 5-ка- врски). Јас да сум на власт, покрај тоа што би ги забранил абортусот и ловот, би ги забранил и сите вакви глупости кој внатрешно ги рушат институциите, а кога ќе се урнат институциите, ќе се урне и самата држава, уставот и националниот поредок....без права нема држава и обратно.....претерани права „анархија“, непочитување на истите- еден од облиците на недемократско владеење и управување....Што имаме ние?.......

Редно е да се постават граници. И ќе има премногу незадоволни во смисла “Тоа се само деца“. Законите треба да го контролираат општеството, а човекот кога е контролиран е незадоволен (а од друга страна е сигурен). Така да и овој Закон ништо не би сменил посериозно, но ако оценката е реална, без тие 2 совета, ќе се добие пореална слика за тоа колку ние сме интелектуална (писмена и развиена) нација.

И екстерното тестирање и оценување треба да биде стартната точка. Тоа нека постои, но нека биде коректор на/за учебниците и наставните програми, а не на оценките и учениците. Јасно е дека се потребни учебници, а не скрипти и смешни диктирања. Диктатот е само врзување на мозокот и е многу стриктен и директен. Тука нема размислување туку само учење на памет. Сето тоа е многу погрешно. Време за промени има, ние не сме млада држава и треба се' да сфаќаме сериозно.

Симбиозата меѓу професорот и ученикот е сериозна. Оценката, знаењето и успехот се резултат на истата, но сето тоа треба да биде реално, а не да постои со цел да се плакнат очите. :)
Факт е дека протестите се политички мотивирани ,а не суштински да не се повторувам дискутрав доволно околу тоа дека образовниот систем заслужува здрави и темелни реформи , а не недоквакани амерички проекти. Значи неможеш да ме убедиш дека нема политика во овие протести ако причината да нема екстерно е тоа што прашањата се на заокружување место да збориш издржани аргуменити и како е штетно ако 90% од средношколците одат на факултет со свесноста дека и таму повеќето предмети се на заокружување? Плус како се активират овие протести секоја година , а од коа се воведе екстерното се сменија уште двајца министри и најинтересно во цела работа е што моментално албанците немат гајле за екстерното зш со албанец министер ни инспекци ни контроли им вршат...
 
Факт е дека протестите се политички мотивирани ,а не суштински да не се повторувам дискутрав доволно околу тоа дека образовниот систем заслужува здрави и темелни реформи , а не недоквакани амерички проекти. Значи неможеш да ме убедиш дека нема политика во овие протести ако причината да нема екстерно е тоа што прашањата се на заокружување место да збориш издржани аргуменити и како е штетно ако 90% од средношколците одат на факултет со свесноста дека и таму повеќето предмети се на заокружување? Плус како се активират овие протести секоја година , а од коа се воведе екстерното се сменија уште двајца министри и најинтересно во цела работа е што моментално албанците немат гајле за екстерното зш со албанец министер ни инспекци ни контроли им вршат...
Еден другар чие семејство е вмровско и сите партиски напикани во администрација беше еден од организаторите на средношколските протести. Тие што размислуваат малце разумно со главата не гледат од која партија се, дигаат бунт против тоа што не чини. Штета многу ретки се таквите,мноогу ретки.
 
Извини но јас не можам да го забележам тој факт. Колку закони беа донесени последниве 3 г. и колку од тие одат на штета на учениците и професорите? Сите. Од таму и произлегува овој револт, а не и сите професори се за ВМРО. Тука не се сложуваме.
Но и тоа е централниот проблем при ова недомократско владеење. Јас излагам на протест и по некој глуп автоматизам сум соросоид или комуњар. Ок, сум....ако така ќе стигнам до моите права и зацртани идеали.
 
Не знам зошто воопшто се дискутира кој е организатор на протестите. Да кажеме Сдсм се, и што ако се? Тие немаат право на протест? Не се граѓани на Македонија? Не ли треба да се сослуша секој граѓанин и да му се одговори на барањето? Или за нив тоа не важи? Да ви се мочам во логиката. Дај некој нека им ја блокира Wi-Fi мрежата пред Собрание за да не се брукат по форуми.
 
Дај некој нека им ја блокира Wi-Fi мрежата пред Собрание за да не се брукат по форуми.
За џабе ли плаќа Гвујо 30.000 ева во буџетот на Р.М. за интернет на бранителите на идеалите на ВМРО? Па ако снема интернет ќе биде она Сталинистичконо- „Револуцијата и државата“(автор на делото е Ленин) и Заев во Брисел ќе биде квив.
Слободно нека грака кој сака, секој има право на став, а ако сакаат да агрументираат нека ги отворат официјалните фб страни на Средношколскиот и Студентскиот пленум, нека ги пронајдат огранизаторите ( да не селектираат) и нека дојдат на дискусија.:)

А, заклучокот е јасен. И ова екстерно тестирање е неуспешен проект. Повеќе среќа наредниот пат (и со надеж....некој далееееку подобар проект и систем). :)
 
Последно уредено:
За џабе ли плаќа Гвујо 30.000 ева во буџетот на Р.М. за интернет на бранителите на идеалите на ВМРО? Па ако снема интернет ќе биде она Сталинистичконо- „Револуцијата и државата“(автор на делото е Ленин) и Заев во Брисел ќе биде квив.
Слободно нека грака кој сака, секој има право на став, а ако сакаат да агрументираат нека ги отворат официјалните фб страни на Средношколскиот и Студентскиот пленум, нека ги пронајдат огранизаторите ( да не селектираат) и нека дојдат на дискусија.:)

А, заклучокот е јасен. И ова екстерно тестирање е неуспешен проект. Повеќе среќа наредниот пат (и со надеж....некој далееееку подобар проект и систем). :)
Преминавме на политичка дискусија поради членот погоре. Но, кога веќе сме кај политиката, џабе ги плаќа кога ги живее последните денови на власт. Техничка влада ќе има најверојатно после 10ти јуни. Според извор од Сител, техничката влада ќе има рок од 10 месеци да ги организира изборите што значи екстерно за матурантите догодина ќе нема. Чим ќе нема за нив, ќе нема ни за останатите генерации во јуни.
 
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=626141115479&id=9&setIzdanie=23209
Клучно е кој ќе бидат носители на таа техничка влада. И нормално, во согласност со темава, дали учениците ќе бидат занемарени или пак и тие ќе бараат и ќе влезат во тој круг промени? Ако има привремена влада, која би ги организирала изборите, како и тоа би свикувала други експерти и лица кои имаат искуство и работат во тие институции кој се опфатени во законите, ќе се врати некако довербата во дел од институциите. Не е исто да носиш закон со или без мене, а тој закон да го контролира моето работење. Широка дискусија е нужна.

И овој „анахрон систем“ (спомнат е во текстот) каде еден човек може и мора да гласа повеќе пати (како и лица кои веќе не се живи можат и гласаат!) треба да се заборави. Тоа е страшна дискриминација и постоела во робовладетелското општество. Ако сакаме таков систем (зошто сепак народот одлучува!) ок, ајде и јас сакам да гласам точно 324 пати. Може? :)
 
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=626141115479&id=9&setIzdanie=23209
Клучно е кој ќе бидат носители на таа техничка влада. И нормално, во согласност со темава, дали учениците ќе бидат занемарени или пак и тие ќе бараат и ќе влезат во тој круг промени? Ако има привремена влада, која би ги организирала изборите, како и тоа би свикувала други експерти и лица кои имаат искуство и работат во тие институции кој се опфатени во законите, ќе се врати некако довербата во дел од институциите. Не е исто да носиш закон со или без мене, а тој закон да го контролира моето работење. Широка дискусија е нужна.

И овој „анахрон систем“ (спомнат е во текстот) каде еден човек може и мора да гласа повеќе пати (како и лица кои веќе не се живи можат и гласаат!) треба да се заборави. Тоа е страшна дискриминација и постоела во робовладетелското општество. Ако сакаме таков систем (зошто сепак народот одлучува!) ок, ајде и јас сакам да гласам точно 324 пати. Може? :)
Експертите знаат каква утка е екстерното само што грујче тоа не го прифаќа. Кој и да ја има таа привремена функција подобро ќе го среди образованието отколку целиот овој ,,труд'' на оваа гарнитура. Самите професори со членска книшка на вмро се против екстерното.
 
Експертите знаат каква утка е екстерното само што грујче тоа не го прифаќа. Кој и да ја има таа привремена функција подобро ќе го среди образованието отколку целиот овој ,,труд'' на оваа гарнитура. Самите професори со членска книшка на вмро се против екстерното.
Па ќе бидат против екстерно зш ќе се скрати митото ама креаторите на овие реформи пак ги заборавилие партиските притисоци врз професорите и заканите за бркање од работа , па сеа одат дека ќе им плаќат казни на самите професори само нивното дете да има 5.Инаку реформите ко екстерно , државен испит на факултетие и по новото кембриџ ги ностат американските донации коа ги дале парите се обврзале да се направат малку е познато дека во ново изграденото школо Рајко Жинзифов во Драчево засега ко опција е изучување на кинески јазик , но за понатаму се предвидува ко задолжителен предмет само затоа што истото се изгради како целосна донација од Кина. За проектите кои сега се воведуват кој знае уште од кога сме се продале па се притиснати сега да ги прават. Плус кембриџот предвидува следно покрај сите измени во наставната програма како тоа деца од 4 одд да ти учат мрежа на коцка ,плоштини и да го учат тоа низ игра т.е наставниците да бидат кловнови да прават стој на раце , ѕвезди и незнам уште што. Потоа да учат за раствори и струјни кола нешто што двојно постари од нив неможат да го разберат , а не деца на таа возраст. Потоа се решени да ни ги осакатат учебниците по историја така што ќе бидат исфрлени некој работи затаоа што ширеле омраза така што може за едно 10-15 год идните генерации нема да знат кој бил Гоце Делчев и дека сме биле под турско ропство. Понатаму проектот предвидува во школите да има мултикултуризам , по следен принцип до сликата на Цар Самоил да стои слика од Султан Сулејман или Делчев со Џемо Балистот. Да сумирам во ред протести ама протести со суштина бе дечки да разберам да се протестра против кембриџ или да искочиш и да кажеш значи не сме против тоа да нема екстерно туку сме против начинот на кој тоа се спроведува и да имаш издржани аргументи , а не да го нема ок , а зошто? Па затоа што е на заокружување:facepalm:. Коа ќе искочиш со суштински барања и аргументи сигурно ќе добиеш тоа што бараш! Во 2008 коа протестиравме ние јас лично изјавив не сме тука за да нема државна матура тука сме затоа што се фаворизират гимназите наспроти стручните школи или нека датат различни тестови или нека не го опфаќат тоа што не сме го учеле и знаеш што? Скратија тоа што не сме учеле и најголемиот дел се повлекоа , а остана дел кој бараше да ја нема ете од мерак и од партиски влијанија.
 
Па ќе бидат против екстерно зш ќе се скрати митото ама креаторите на овие реформи пак ги заборавилие партиските притисоци врз професорите и заканите за бркање од работа , па сеа одат дека ќе им плаќат казни на самите професори само нивното дете да има 5.Инаку реформите ко екстерно , државен испит на факултетие и по новото кембриџ ги ностат американските донации коа ги дале парите се обврзале да се направат малку е познато дека во ново изграденото школо Рајко Жинзифов во Драчево засега ко опција е изучување на кинески јазик , но за понатаму се предвидува ко задолжителен предмет само затоа што истото се изгради како целосна донација од Кина. За проектите кои сега се воведуват кој знае уште од кога сме се продале па се притиснати сега да ги прават. Плус кембриџот предвидува следно покрај сите измени во наставната програма како тоа деца од 4 одд да ти учат мрежа на коцка ,плоштини и да го учат тоа низ игра т.е наставниците да бидат кловнови да прават стој на раце , ѕвезди и незнам уште што. Потоа да учат за раствори и струјни кола нешто што двојно постари од нив неможат да го разберат , а не деца на таа возраст. Потоа се решени да ни ги осакатат учебниците по историја така што ќе бидат исфрлени некој работи затаоа што ширеле омраза така што може за едно 10-15 год идните генерации нема да знат кој бил Гоце Делчев и дека сме биле под турско ропство. Понатаму проектот предвидува во школите да има мултикултуризам , по следен принцип до сликата на Цар Самоил да стои слика од Султан Сулејман или Делчев со Џемо Балистот. Да сумирам во ред протести ама протести со суштина бе дечки да разберам да се протестра против кембриџ или да искочиш и да кажеш значи не сме против тоа да нема екстерно туку сме против начинот на кој тоа се спроведува и да имаш издржани аргументи , а не да го нема ок , а зошто? Па затоа што е на заокружување:facepalm:. Коа ќе искочиш со суштински барања и аргументи сигурно ќе добиеш тоа што бараш! Во 2008 коа протестиравме ние јас лично изјавив не сме тука за да нема државна матура тука сме затоа што се фаворизират гимназите наспроти стручните школи или нека датат различни тестови или нека не го опфаќат тоа што не сме го учеле и знаеш што? Скратија тоа што не сме учеле и најголемиот дел се повлекоа , а остана дел кој бараше да ја нема ете од мерак и од партиски влијанија.
Како тоа без аргументи се барало укинување на екстерното? Прочитај повеќе постови наназад и ќе видиш зошто сметаме дека тоа е лоша реформа. Кога полагав јас екстерно без проблем си имав 5(заслужено), но мој другар што со никаков труд си се задоволуваше со 2ка по истиот предмет, на екстерното си извади 5 и го принуди професорот да му покачува оценка. Фер ли е тоа? Зборувам за полугодишното тестирање на 100 прашања. Тие 100 прашања за 1 час се учат, а имавме рок 3 дена. Ова е само еден од многуте аргументи.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom