Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Od DPF izvaden necadi kolata, cadi poradi loso izrabotenata mapa popravo klavat gotovi mapi.
Crn cad e poradi egr. Ako e dizna bel i crn cad vadi i ke trokira ke gasni vo vozenje.
Може си во право,по логика ако е турбото или дизни ќе чади почесто. Ќе одам со твоево, егр, да пробам со средства за прочистување или?
 
Предлог добра марка предни дискови од искуство, не од кажано или прочитано?
Ferodo ili Brembo..preporacuvam
Автоматски споено мислење:

Па последните 3 дена почна така да праве,поточно на тргнување после 1ден невозење, а исто се деси ја возев непокажа ништо,па ја паркирав и после 15мин на тргнување исто.Ја немам возено да долг пат,така да мислам на ладен мотор ќе му дојде.
Ti drugarce da si kupis točak..kolata ne e samo da ja gnjavis niz grad..samo so gradska voznja motorot ti e zatka 100%
Автоматски споено мислење:

Ако си полнел од Макпетрол нема шанси да е до нафатата, не може до е толку лоша да е за да трокира, нема ни да запали ако е нафатата.

Ако си го возел на дизел од туби и од трактори е тое друго.
Dizelot od mak petrol e katastrofa..napolni od luk oil izlezi na avtopat izduvaj ja do daska edno 20-30 km i ke vidis posle dali ke trokira ..
 
Последно уредено:
Предлог добра марка предни дискови од искуство, не од кажано или прочитано?
Realno bilo koja marka ke ti vrsi rabota.
Inace dobri marki ti se Brembo ili Pagid. Jas imam brembo se komplet, diskovi i plocki ali ne sum sporedil so drugi bidejki kolata dojde so brembo i jas staviv pak brembo koa gi menjav. Zadovolen sum od niv.
 
Nekoj da znae koj reparira puknatini na sofersajbni prilep ili bitola
Pozdrav
 
Ferodo ili Brembo..preporacuvam
Автоматски споено мислење:


Ti drugarce da si kupis točak..kolata ne e samo da ja gnjavis niz grad..samo so gradska voznja motorot ti e zatka 100%
Автоматски споено мислење:


Dizelot od mak petrol e katastrofa..napolni od luk oil izlezi na avtopat izduvaj ja do daska edno 20-30 km i ke vidis posle dali ke trokira ..


Еве квалитетно гориво од Лукоил, т.е. дизел крстен со вода...Окта имаат подобар дизел од Лукоил а па не макпетрол.
Автоматски споено мислење:

Предлог добра марка предни дискови од искуство, не од кажано или прочитано?


Било кој што се поскапи, ефтини и добри нема. Метели и Брембо ти се ОК.
 
Може си во право,по логика ако е турбото или дизни ќе чади почесто. Ќе одам со твоево, егр, да пробам со средства за прочистување или?

ништо не и е, сигурно има 500 илјади свртено. Иначе катализаторот е, ваљда немаш катализатор затоа чури. Или саќето е уништено или некој пред тебе го извадил кога се запушило.
 
Ferodo ili Brembo..preporacuvam
Автоматски споено мислење:


Ti drugarce da si kupis točak..kolata ne e samo da ja gnjavis niz grad..samo so gradska voznja motorot ti e zatka 100%
Автоматски споено мислење:


Dizelot od mak petrol e katastrofa..napolni od luk oil izlezi na avtopat izduvaj ja do daska edno 20-30 km i ke vidis posle dali ke trokira ..
Неколку пати ја имам издувано и тоа убаво и пак треси и трокира на поголеми обртаи.
 
Еве квалитетно гориво од Лукоил, т.е. дизел крстен со вода...Окта имаат подобар дизел од Лукоил а па не макпетрол.
Три години ставам само на Лукоил, што ми требаше ова сега да го видам. :pos:Јака му душа на моторот :D
ПС: Од следен пат се префрлам на Макпетрол
 
Друже не дека ги бранам Макпетрол ваљда и кај нив е полошо горивото него на запад...ама во МК имаат најконзистентен квалитет барем на дизелот.

Лукоил секое полнење ни 200 метра не поминувам и одма моторот ја менува работата на полошо, колата по трома, не реагира така брзо на гаста, итн. Едноставно не е тоа...е сеа на некој ништо не му менува,тркалото да испадне од колата нема да го сети, а па не промена на работа на мотор.

Без навреда ама има возачи со “осет“ и без “осет“. Некој не го слуша моторот, нити приметува промени во работа, само врти таму на воланот, притиска педали и стигнува од точка А до точка Б со колата...тое
 
Лукоил секое полнење ни 200 метра не поминувам и одма моторот ја менува работата на полошо, колата по трома, не реагира така брзо на гаста, итн. Едноставно не е тоа...е сеа на некој ништо не му менува,тркалото да испадне од колата нема да го сети, а па не промена на работа на мотор.
Последниот пат кога ставив од Макпетрол наместо од Лукоил, приметив дека колата беше поосетлива на гас (поагресивна) ама мислев дека ми се причинува само некаква разлика. Eве сега прочитав и ти си имал слично искуство.

За другото се што си пишал, потполно се согласувам. Најголем дел од луѓето што ги знам (секако чест на исклучоци) не приметуваат вакви работи и колата им служи за од А до Б.

Буквално ако колата пали од прва - се е во ред. Aко не запали, тек тогаш е расипана :D
 
Може си во право,по логика ако е турбото или дизни ќе чади почесто. Ќе одам со твоево, егр, да пробам со средства за прочистување или?
Turbinata ako e problem, ke sviri kako pozarnata da vrvi niz ulica,ke trosi motorno maslo i se desava duri da kapi maslo nazad na izduvot. Najcest problem e egr i klapna pred egr.
Najdobro resenie e vadenje egr i cistenje komplet sose creva, klapna i cel egr. 2 sati rabota imas i sam mozis da go sredis ne e nekoja filozofia. Nemozis nitu da go zgresis koga go mestis poso ima leziste. So sprejoj od benziskite nisto ne prajs samo pari ke frlis. Inace nitu od DPF nitu od katalizator izvaden necadi kolata. Tie se za da se namali co2 a ne da se namali cadot. Bojata na cadot zavisi od mnogu faktori. Site koj so izvadia dpf se pozalia na crn cad poso mapata ne e izrabotena sprema standardite na euro 5. Gorivoto ne e izednaceno so pritisokot na turbinata, parametrite na vbrizguvanje na nafta na dizni ne se izednaceni so pobaruvanjeto na pritisok od turbinata i frla cad a konjazata e ista. Koa se pravi nova mapa, se izrabotuva posebno za sekoja kola zasebno za da nema problemi ama kajnas site se remaper taka da toe.
Ako ne e pipnata softverski, najcesto na niski vrtezi cadi poradi egr. Eve dve sliki, proceni zosto cadat. FB_IMG_1636763768103.jpg
FB_IMG_1636763785105.jpg
 
ништо не и е, сигурно има 500 илјади свртено. Иначе катализаторот е, ваљда немаш катализатор затоа чури. Или саќето е уништено или некој пред тебе го извадил кога се запушило.
Мерцедес 15-20 год стар не може да нема над 500к, може само некој да си мисли дека нема :)
 
Turbinata ako e problem, ke sviri kako pozarnata da vrvi niz ulica,ke trosi motorno maslo i se desava duri da kapi maslo nazad na izduvot. Najcest problem e egr i klapna pred egr.
Najdobro resenie e vadenje egr i cistenje komplet sose creva, klapna i cel egr. 2 sati rabota imas i sam mozis da go sredis ne e nekoja filozofia. Nemozis nitu da go zgresis koga go mestis poso ima leziste. So sprejoj od benziskite nisto ne prajs samo pari ke frlis. Inace nitu od DPF nitu od katalizator izvaden necadi kolata. Tie se za da se namali co2 a ne da se namali cadot. Bojata na cadot zavisi od mnogu faktori. Site koj so izvadia dpf se pozalia na crn cad poso mapata ne e izrabotena sprema standardite na euro 5. Gorivoto ne e izednaceno so pritisokot na turbinata, parametrite na vbrizguvanje na nafta na dizni ne se izednaceni so pobaruvanjeto na pritisok od turbinata i frla cad a konjazata e ista. Koa se pravi nova mapa, se izrabotuva posebno za sekoja kola zasebno za da nema problemi ama kajnas site se remaper taka da toe.
Ako ne e pipnata softverski, najcesto na niski vrtezi cadi poradi egr. Eve dve sliki, proceni zosto cadat. Прегледај го приврзокот 313312
Прегледај го приврзокот 313313
Kje spodelam iskustvo so mojata kola Toyota auris 2.0d
Imam izvadeno dpf, egr softwerski i mehanicki. Ne chadi ni crn ni siv chad(na niski ni pa na visoki obrtai) no nekako malce povise ni trosi ulje od sto treba. primer na pominati 9.000 km kaj mene e na edna crta povise na dipstikot. Kolata si vlece top.
 
Друже не дека ги бранам Макпетрол ваљда и кај нив е полошо горивото него на запад...ама во МК имаат најконзистентен квалитет барем на дизелот.

Лукоил секое полнење ни 200 метра не поминувам и одма моторот ја менува работата на полошо, колата по трома, не реагира така брзо на гаста, итн. Едноставно не е тоа...е сеа на некој ништо не му менува,тркалото да испадне од колата нема да го сети, а па не промена на работа на мотор.

Без навреда ама има возачи со “осет“ и без “осет“. Некој не го слуша моторот, нити приметува промени во работа, само врти таму на воланот, притиска педали и стигнува од точка А до точка Б со колата...тое
Еве еден извадок од филмот Rush со Nikki Lauda за тие со "осет" и за тие "без осет":


Од 0:46 е интересното, а одговорот од каде им е осетот на тие со осет го има на 1:15 ;)


Пуштете си и превод
 
Последно уредено:
Kje spodelam iskustvo so mojata kola Toyota auris 2.0d
Imam izvadeno dpf, egr softwerski i mehanicki. Ne chadi ni crn ni siv chad(na niski ni pa na visoki obrtai) no nekako malce povise ni trosi ulje od sto treba. primer na pominati 9.000 km kaj mene e na edna crta povise na dipstikot. Kolata si vlece top.
Normalno e na 9000 km da ima potroseno 300-500gr maslo poso vejke masloto e za menvanje. Max do 13,000km e dozvoleno da se vrvi so edno maslo oti posle gubi kvalitet.
Baska kajnas za zal nemame ni originalni masla.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom