Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Genuine деловите кои се ставаат прва уградња во фабриките на Ауди се со повисок квалитет од genuine деловите што ги ставаат Ауди специјалистите во Англија,а посебно на иселениците од Македонија кои поминуваат по 100к годишно и менуваат брисачи секоја пролет,а имаат и пријатели што поминуваат и по 200к годишно :D
 
Najdov kola audi a6 3.0tdi quattro(272bhp) so skoro cela oprema sho sakam da ja ima ali kilometrite mi go matat esapot i 3 dena se raspravam so sebesi lol i nikako da se odlucam. Kolata e od Noemvri 2015 ali ima samo 35.000km. Od 2018ma navamu se glea deka praele po 5000-6000km godisno ali me maci sho ne mozam da vidam prethodno kolku praela godisno. Bidejki se prodava direktno od audi gi prasav da mi kazat kakvi servisi se napraveni do 2018 i normalno kolku km se zavedeni(cekam za ova da mi bide prateno). Voglavnom audi garantira za kilometrite i plus dava 1 god garancija so vkluceno road side assistance. Da bide polosho ne mozam da ja probam posho uste iame restrickii.
Sea sfakjam deka kolku povekje znaes za koli i kakvi dalaveri se praat potesko e da se odlucis koja da ja kupis. Ako ima mnogu km ne cini, ako ima malku pa ne cini :D
Километрите не се толку проблем колку годините на колата. Реално се гледа годинатс на првата регистрација. Е сега за 5 години и 300 000 километри да има, секако се направени на автопат на загреан мотор, на колку толку рамен пат без оптеретување на моторот и тие 300 000 километри ќе му дојдат како 40 000 километри градска вожња.

Попрво би земал 300к возена на автопат отколку 40к претежно возена во град.
Автоматски споено мислење:

Mesas pak babi i zabi. OEM ne se stavaat u fabrika. U fabrika se stava Genuine. Dodusa u opelova fabrika moze i OEM stavaat.

Sekoj sho misli deka znae za delovi treba prvo da nauci koi se Genuine a koi OEM. :D
Има некои Genuie parts кои се произведени од лиферанти (кои се под огромен притисок да ја симнат цената а со тоа се симнува и квалитетот) кои прават покрш делови отколку реномирани бренд лиферанти.
 
незнам што сака да кажи писателот со ова...но битно е клемите да имаат добар контакт и тоа со поголема допирна површина. Ова сум го правел на повеќе начини..кај постарите коли на пример со отсекување на еден дел од клемата каде што поминува шрафот, за да можи клемата да се стегни повеќе

немора да значи да се менуваат клемите со ,,нови,,...бидејќи знаеме денес со каков квалитет се ,,новите,, делови
 
незнам што сака да кажи писателот со ова...но битно е клемите да имаат добар контакт и тоа со поголема допирна површина. Ова сум го правел на повеќе начини..кај постарите коли на пример со отсекување на еден дел од клемата каде што поминува шрафот, за да можи клемата да се стегни повеќе

немора да значи да се менуваат клемите со ,,нови,,...бидејќи знаеме денес со каков квалитет се ,,новите,, делови
Мислам дека настаната е забуна зашто веројатно не ја гледаш целата слика, демек зашто се менува времето смени ги клемите +/- за плус да е на плаво да лади климата не на црвено да грее
(А не за клемите да ги смени зашто се оштетени или нешто такво, барем јас така го разбрав)
 
Последно уредено:
искрено ...ништо не разбирам
 
искрено ...ништо не разбирам
Друже заебанција е за тие што разбираат помалку и од мене за коли, демек треба да го свртат акумулаторот и обратно да ги врзат клемите (плус клема на минус акумулатор и минус клема на плус акумулатор да стават) за да им лади климата не да им грее.

Нема проблем со ниеден дел на сликата да се бара што да се смени, него е заебанција во текстот
 
Здраво дечки, ме интересира мислење за моторот 1.6 ХДИ како е покажан. Се работи за Пежо 406, 2010 година со тој мотор па ме интересира мислење оти не се разбирам во коли, ми треба за градска вожња углавном, на годишно ниво не поминувам повеќе од 10 000.
 
Пежо 406 нема со 1.6 хди...веројатно мислиш на пежо 407, ако е така, премал е моторот за кола со таа тежина, 407-ката тежи накај 1500-1600 кг.


Барај со 2,0 хди.
 
Последно уредено:
Здраво дечки, ме интересира мислење за моторот 1.6 ХДИ како е покажан. Се работи за Пежо 406, 2010 година со тој мотор па ме интересира мислење оти не се разбирам во коли, ми треба за градска вожња углавном, на годишно ниво не поминувам повеќе од 10 000.
Таков мотор е најчест капе масло од турбото такви се 1.6 подобро барај 2.0 тие се покажани

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
 
Ме интересира едно прашање никаде не најдов по интернетот па да се обидам тука.

Дали е можно и има ли некоја процедура да дознаам сопственик на возило по запишана регистарска табличка зашто брзо профуче покрај мене а многу ми е важно.
Ако не може некој тука да ми одговори нека ми пише во ПП.

Фала
 
Ме интересира едно прашање никаде не најдов по интернетот па да се обидам тука.

Дали е можно и има ли некоја процедура да дознаам сопственик на возило по запишана регистарска табличка зашто брзо профуче покрај мене а многу ми е важно.
Ако не може некој тука да ми одговори нека ми пише во ПП.

Фала

Ако имаш пријател полицаец може да ти заврши работа одма.
Јас така го најдов сопственикот со име и презиме и тоа од друг град беше.
Само да напоменам дека ова е незаконски, не смеат да даваат податоци.
 
Ако имаш пријател полицаец може да ти заврши работа одма.
Јас така го најдов сопственикот со име и презиме и тоа од друг град беше.
Само да напоменам дека ова е незаконски, не смеат да даваат податоци.
Се ми е јасно дека е незаконски, фала ти
 
Se slusaat podizacite taka mi kaza majstorot i vika nemoze da se desi nesto i vaka da go vozam sto mislite?
Inc se raboti za 2.0 tdi 140hp
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom