Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ако појави проблем со чек енџин, само вадење и да не се замараш повеќе. Види само која е постапката треба да се блокира влезот/излезот исто треба и софтверски да се исклучи да нема чек енџин. Еден од најлошите "пронајдоци" во современите мотори.
 
што мислите рено скеник 2004 1.9 дци 116 кс
дали да мењам егер вентил или ми рекоа да го изгасам да не постои воопште ???


Само гасење, ич не се замарај со поправки и замени, на нови мотори се затнува не па на мотор од 2004.

Инаку единствена предност на ЕГР е што намалува испуштање на азотни оксиди во воздухот, и да бевме во средена држава би ти рекол смени го...ама јбг комшијата до мене троши по 15 кубика дрва на зима за топлење, ја загадувам со егр-от исклучен на колата моја.
 
Сакам да менувам масло на корсата.
Ми нудат GM 05W30 5L - 1800 MKD и GM 10W40 5L - 1140 ден.

Лани ко ја купив колата, ставив Castrol Magnatec 10W40 5L - 2500 ден.

Сеа ме буни кое е подобро, ваљда по дифолт ми нудат од ГМ по каталог. Сеа какво да бирам 05/30 или 10/40?
Се работи за Opel Corsa C 1.7 DTI (55KW) од 2002 г.
 
Друже фрли го ГМ маслото настрана каков каталог какви бакрачи...нема квалитетно масло 10-40 5 литри за 1140 ден. Цената ти кажува колку е квалитетно.


А за кое масло си пишува во проспектот на колата, разликата меѓу 5-30 и 10-40 е огромна.
 
Сакам да менувам масло на корсата.
Ми нудат GM 05W30 5L - 1800 MKD и GM 10W40 5L - 1140 ден.

Лани ко ја купив колата, ставив Castrol Magnatec 10W40 5L - 2500 ден.

Сеа ме буни кое е подобро, ваљда по дифолт ми нудат од ГМ по каталог. Сеа какво да бирам 05/30 или 10/40?
Се работи за Opel Corsa C 1.7 DTI (55KW) од 2002 г.
777d9ad513c48a92f71db11cdf7ee84e.jpg


Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
 
Сакам да менувам масло на корсата.
Ми нудат GM 05W30 5L - 1800 MKD и GM 10W40 5L - 1140 ден.

Лани ко ја купив колата, ставив Castrol Magnatec 10W40 5L - 2500 ден.

Сеа ме буни кое е подобро, ваљда по дифолт ми нудат од ГМ по каталог. Сеа какво да бирам 05/30 или 10/40?
Се работи за Opel Corsa C 1.7 DTI (55KW) од 2002 г.
Ја имам Корсу 1.2 бензин и претходно не знам што уље имаше ама трошеше га, на 1000 км потрошеше некои 200 грама, сга користу Репсол 10-40 фул синтетик од Макпетрол и пројде доста и нема ни грам потрошено.
Еве ти конкретно да провериш за тј мотор какво уље.
 
Дечки имам рено клио грандтур 1.2 tce 74kw 100hp ме интересира што ќе кажете за тој мотор на рено и дали да му ставам плин пошто ми троши скоро 8 л бензин на градска?
А и како се пресметува потрошњљта на плин ако ми троше 8 литра бензин колку ќе троше плин и дали се намалува снагата на колата ако се ставе плин?
Исто така, денеска на една угорница у рикверц на 4000 обртаи ми пречуре колата и замириса ламелатаи тоа квалитетно иако после тоа уште кратка вожња не осњтив проблем у вожњата. Можно ли е да е изгорена ламелата? И колку кошта да ја заменам ако е заебана?
 
Последно уредено:
Џабе ќе ставаш плин, од 8 л. на сто градска помалку со бензинец тешка работа. Плус тоа тие се нови мотори тешко и плин дека може да стави и се ОК да работи на колата, без сецкање, гушење и слични глупости.




Ако ти била потршувачката толку пресудна требало некој мал дизел да земеш, како 1.4 хди или 1.3 мулти џет а не турбо бензин со 100 коњи.


За ламелата стави ја колата во 5 та брзина на 60 - 70 км/ч и дај гас до патос, ако почне да шлајфова ламелата (обртаите да се креваат нагоре а колата не забрзува) тогаш е за менување. Дури иако нема проблем и си забрзува како треба колата, со тоа што замирисала и се скратил векот.

Бензинците имаат послаби ламели (во споредба со дизел со иста снага) и не треба многу за да се оштети.
 
Последно уредено:
Kakov softver? Dpf se vadi prvo mehanicki pa posle softverski samo se isklucuva. Ako ja remapiras e togas se smenuva softver. Ako ja remapiras neka ti go obrabotat tvojot fabricen softver a ne so gotov fajl.
Ако го ``ремапирам`` тоа ќе го правам во ГЕГЕ кај ``шиникот``. Дали има некој исткуство за кај него ?
 
Ако го ``ремапирам`` тоа ќе го правам во ГЕГЕ кај ``шиникот``. Дали има некој исткуство за кај него ?

Јас ја ремапирав колата кај влезот на паркингот во веро тафталиџе, во куќите. Појма немам како се викаат дечките ама презадоволен сум. Исклучив DPF и додадов 35кс. Откако ја ремапирав пројдов околу 12.000 km, никаков проблем до сега. Единствено потрошувачката ми падна за 1.5 литра на100km
Ако те интересираат детали, пиши ми често проаѓам од таму, ќе застанам ќе прашам за бројче.
 
Dali fabricki elektronski ogranicuvac na brzina se trga samo so remapiranje na ecu?
Mojata kolku sho gleam ima i e na 212km/h ili 133mph(po moe). Gas do patos i niso ne se desava nad taa brzina(testirano u Germanija). Citav demek u Anglija audi bile limitirani na 133 i 155mph, zavisi od modelot.

Kupuva li nekoj koli po mk so volan od desna strana? Moze povekje ke mi daat tamu za mojata :D. Vreme e da ja menjam pa za toa prasuvam.
Usput mislenje za audi a7 i a8 i dvete so 3.0tdi od 2015/16 i po okolu 80-90iljadi realni km?
 
Не може да добиеш плус многу со тргање на ограничувач. Макс 5 до 10 кмх на сат. Дури и ремапирана да е колата, не е само тоа, треба промени и во мењачот, прашање е дали и моторот и турбото може да го издржи тој напор на макс да се цеди со поголем буст и повеќе гориво.
 
Не може да добиеш плус многу со тргање на ограничувач. Макс 5 до 10 кмх на сат. Дури и ремапирана да е колата, не е само тоа, треба промени и во мењачот, прашање е дали и моторот и турбото може да го издржи тој напор на макс да се цеди со поголем буст и повеќе гориво.
Ja pojma neam i zosto imaat ogranicuvac,bidejki nekoi drugi koli nemaat ogranicuvac. Druga rabota sho na kola ogranicena na 130mph na brzinometar pisana do 160mph, i stavaat gumi za do 186mph :D. Inace motor i menjac sigurno bi izdrzale i povekje od toa.
 
А каде има автопати со дозволена брзина од 212 на час и уште побитно што се безбедни за возење со толкава брзина?
 
А каде има автопати со дозволена брзина од 212 на час и уште побитно што се безбедни за возење со толкава брзина?
Autobahn u Germanija na nekoi delovi nema ogranicuvanje na brzina, bezbednosta e druga prica.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom