B
Beck's
Гостин
Mislenje za BMW 320D Xdrive, 2013 god. Kolata e na okolu 170.000 KM
Dali vredi ili za tie pari okolu 18K, da se ide na Audi ili Mercedes
Dali vredi ili za tie pari okolu 18K, da se ide na Audi ili Mercedes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Тoa штo гo викaaт oни бoјa уствaри е уље дречливo,зеленo жoлтеникaвo.Немa штетa oд негo,дa не ти истекoл цел фреoн тебе пa зaтoa дa ти јa пунеле пo втoр пaт?Акo ти гo зaмениле зa џaбе,сaмo зaтoa штo имaлo уље сo бoјa вo фреoнoт,тoгaш се крaдaчи некoи тие.Јaс вo кoјa кoлa и дa сум пунел фреoн секoгaш сум дoплaкaл пo 400 ден зa уље сo бoјa,превентивнo,зa у случaј дa пуштa дa видaм oд кaдеMene za ovaa rabota vo Prilep za Fiat Punto mi pobaraa dva pati polnenje klimata
Лошо се изразив, знам дека тече од приклучок. Проверена ми е со фреон со UV боја и не можам да најдам каде пушта, сигурно е во ниско-притисниот дел и не се гледа под хауба. Средствата кои ги рекламираат наводно помагаат во случај кога пушта фреон од укрутени гумици, ама ме интересира и за практично искуство од некој кој користел вакво средство.
Mislenje za BMW 320D Xdrive, 2013 god. Kolata e na okolu 170.000 KM
Dali vredi ili za tie pari okolu 18K, da se ide na Audi ili Mercedes
Топ машина ако е се во ред со колата, ептен интересна за возење и ептен комотна кола дури и на задна клупа е сеа кажи ни шо опрема има пошо ако е базичен модел вреди едно 2000-2500 евра подолу.Mislenje za BMW 320D Xdrive, 2013 god. Kolata e na okolu 170.000 KM
Dali vredi ili za tie pari okolu 18K, da se ide na Audi ili Mercedes
Топ машина ако е се во ред со колата, ептен интересна за возење и ептен комотна кола дури и на задна клупа е сеа кажи ни шо опрема има пошо ако е базичен модел вреди едно 2000-2500 евра подолу.
P.S.
За во иднина не слушај други мислења, ако ти праи кејф колата купи си ја ако те тераат нова кола за 18к верувај ми нема да биди премиум класа туку ке е 2-3 класи подолу.

А да си купиш нова кола за тие пари...сериозен си 18к за половна кола?
За тие пари купувам некоја Тојота или Хонда од салон и не се замарам во наредни пет години со мајстори, замајци, дизни и други глупости. Километражот ќе биде на нула и ќе има технологија што бемвето од 2013 со 200 000 км поминати може да ја сонува.

Штом е автоматик од старт се поскапи со едно 1000 евра али сепак пробај уш некоја стотка да му спуштиш, чисто за регистрација и еден резервоар горивоFul oprema e, avtomatik, M Paket volan, koza i tie raboti. Mi prae kejf mnogu taka da ke te poslusam izglea
Fala

Epa zavisi kako gledas na rabotite. Primer voznja od BMW/AUDI 2013 ne moze da go najdes na Toyotoa ili KIA od salon vredna 18K
Nejse ovdeka sekogas ke ima podeleni mislenja![]()
2013та веројатно ти е со N47, B47 е од 2014та. Така да, да си го провериш ланецот пред да ја земеш. Ако не е добар, замена е околу 700 евра, и е мачен процес, цел мотор мора надвор. Сем таа замерка, супер е колата.Mislenje za BMW 320D Xdrive, 2013 god. Kolata e na okolu 170.000 KM
Dali vredi ili za tie pari okolu 18K, da se ide na Audi ili Mercedes
BMW општо е преиум бред. Си влегол да видиш и осетиш од какви материјали се внатре изработени?? Ауди комонто го ставам ниво подолу од BMW не дека се лоши коли само за нијанса BMW се по префинети внатре плус не знам што е за тебе премиум али премиум кај мене е на средина некаде дека нели имаме М оддел кои се уште подобри па настрана веќе од други марки имаме супер коли па хипер коли така да, да BMW 320D e премиум возило, влези во пасат од 2013 и ке видиш шо е разликата а пасатон е далеку од премиум.Гледај само да не со N47 мотор...зошто моторот е гроб, ланецот на 50 000 км заминува.

Ако си ропак па да продолжиш да возиш со мотор што очигледно лупа и да го донесеш до кинење ланецот, тогаш коњска кола ти е најдобар избор.ЛОЛ, од толку што се премиум ланецот е од наопаку ставен, заминува на 50 000 до 100 000 км и се менува од како ќе се извади моторот надвор...
Коа ќе рикне моторот ќе ја мазиш премиум кожата...важно премиум е баце, ќе туркаш на раце со рикнат мотор....
Сакаш да се ебиш а да не ти влези е нема така...се знае за овие мотори и за нивните ланци еднаш во 100к км ке си го смениш и готово плус дечково штом бара ваква кола за 18к сигурно има и 700 евра за да си смени ланец.ЛОЛ, од толку што се премиум ланецот е од наопаку ставен, заминува на 50 000 до 100 000 км и се менува од како ќе се извади моторот надвор...
Коа ќе рикне моторот ќе ја мазиш премиум кожата...важно премиум е баце, ќе туркаш на раце со рикнат мотор....

Лaнецoт кур дa не ти чуе,смени си гo кaкo штo ти кaжaa и терaј дaље aкo е зa мењaње.Нa твoе местo пoише би се плaшел oд мењaчoтFul oprema e, avtomatik, M Paket volan, koza i tie raboti. Mi prae kejf mnogu taka da ke te poslusam izglea
Fala
Автоматски споено мислење:
Epa zavisi kako gledas na rabotite. Primer voznja od BMW/AUDI 2013 ne moze da go najdes na Toyotoa ili KIA od salon vredna 18K
Nejse ovdeka sekogas ke ima podeleni mislenja![]()