Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Фала на објаснувањето. Па да претежно градска ќе ја возам,може летен период малце повеќе на отворено но ништо екстремно. И да заради кварноста ми викаа да одбегнувам дизел.
 
Ако е до 5000 км претежно градска, тогаш оди со помала кола и помал бензиски мотор (1.2 или 1.4).


Само рачунај дека на отворено си треба пазење при претекнување, сепак нема толку снага како дизел, особено товарена кола за на одмор плус клима...али се поднесува. Е сега ако возиш секој ден на отворено, јас не знам, нервно ќе оболам со 1.2 мотор плус клима :D
 
Ако е до 5000 км претежно градска, тогаш оди со помала кола и помал бензиски мотор (1.2 или 1.4).


Само рачунај дека на отворено си треба пазење при претекнување, сепак нема толку снага како дизел, особено товарена кола за на одмор плус клима...али се поднесува. Е сега ако возиш секој ден на отворено, јас не знам, нервно ќе оболам со 1.2 мотор плус клима :D

Па тие опции највеќе ќе разгледувам мала со мал мотор. Бризината не ми е битнаа воопшто
 
Mislenje za reno clio 1.9dti od 2001? Jas uste baram eftina kola za majka mi povekje za niz grad.
 
Клиата воопшто не рѓсуваат па за тоа не треба да мислиш.

Моторот е одличен во поглед на издржливост ама не е толку рафиниран како common rail зошто е постара технологија со бош пумпа. Сега не знам се вози низ град ОК ама сепак мислам дека малку преголем е тој мотор за во клио,...бити препорачач пежо 206 хди 1.4 кое како да е измислено за низ град а и работи доста помазно.


Е сега клиото дти предност има што е поевтино за одржување, дизните се практично вечни, средување на бош пумпа 100 евра (бар во МК), итн. едноставно нема толку што да се расипе во него во споредба со common rail. Дури и се да цркне од електроника на него му се уградува механичка бош пумпа без проблем и шибај.
 
Последно уредено:
Здраво на сите!

Ве молам за помош/мислење.
Колата извесно време не ми пали. На почеток го полнев акумулаторот со полнач, час ќе запали, час не. Се случува и во возење да изгасне. Денес купив нов акумулатор, измерен е- ОК е, тест на батерија- исправна, тест на стартер- ОК, тест на полнење- ОК. Запали еднаш, по 2 часа колата повторно не пали (некој пат ќе запали и после 10 секунди испушта душа и гасне).

Што би можел да е проблемот? Дали можеби некој од вас има искуство со ваков/сличен проблем?
Дали некаде нешто краде струја од акумулаторот или е сосема нешто друго? ... Радио/клима/парно/греачи немам пуштано воопшто.
 
Здраво на сите!

Ве молам за помош/мислење.
Колата извесно време не ми пали. На почеток го полнев акумулаторот со полнач, час ќе запали, час не. Се случува и во возење да изгасне. Денес купив нов акумулатор, измерен е- ОК е, тест на батерија- исправна, тест на стартер- ОК, тест на полнење- ОК. Запали еднаш, по 2 часа колата повторно не пали (некој пат ќе запали и после 10 секунди испушта душа и гасне).

Што би можел да е проблемот? Дали можеби некој од вас има искуство со ваков/сличен проблем?
Дали некаде нешто краде струја од акумулаторот или е сосема нешто друго? ... Радио/клима/парно/греачи немам пуштано воопшто.

бомбина или свеќици, ако е на бензин колата
 
Серво пумпа за Hyundai Tucson 2006 дали знае некој каде можи да се најди

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Здраво на сите!

Ве молам за помош/мислење.
Колата извесно време не ми пали. На почеток го полнев акумулаторот со полнач, час ќе запали, час не. Се случува и во возење да изгасне. Денес купив нов акумулатор, измерен е- ОК е, тест на батерија- исправна, тест на стартер- ОК, тест на полнење- ОК. Запали еднаш, по 2 часа колата повторно не пали (некој пат ќе запали и после 10 секунди испушта душа и гасне).

Што би можел да е проблемот? Дали можеби некој од вас има искуство со ваков/сличен проблем?
Дали некаде нешто краде струја од акумулаторот или е сосема нешто друго? ... Радио/клима/парно/греачи немам пуштано воопшто.

А да ја однесеш на мајстор да му ја оставиш, да се позанимава тој?

Милион работи можат да бидат за кола да не пали или да гасне.
 
Последно уредено:
Kako odi postapkata pri prodazba/kupuvanje na kola? Dogovor se prave kaj advokat i se zaveruva na notar ili notar go pravi dogovorot i go zaveruva? Kako se proveruva dali kolata e pod hipoteka / lizing i slicno?
 
Здраво на сите!

Ве молам за помош/мислење.
Колата извесно време не ми пали. На почеток го полнев акумулаторот со полнач, час ќе запали, час не. Се случува и во возење да изгасне. Денес купив нов акумулатор, измерен е- ОК е, тест на батерија- исправна, тест на стартер- ОК, тест на полнење- ОК. Запали еднаш, по 2 часа колата повторно не пали (некој пат ќе запали и после 10 секунди испушта душа и гасне).

Што би можел да е проблемот? Дали можеби некој од вас има искуство со ваков/сличен проблем?
Дали некаде нешто краде струја од акумулаторот или е сосема нешто друго? ... Радио/клима/парно/греачи немам пуштано воопшто.
А да пишеше што кола е тоа?
 
Ако е тоа, тогаш да се збогувам со колава :))).
Сум приметила дека, не секогаш, но често, откако ќе ставам нафта не сака да запали или тешко пали.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom