Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Друже јас имам користено филтери од Hengst I Zaffo со активен јаглен и не приметив некоја посебна разлика. Освен помалку што влага миризба внатре од некој пред тебе што дими но разликата е минимална.
Во нашава држава со олкава загаденост на возухот каков сакаш филтер стави за 2 месеци ке ти смрди и ке биде полн со прашина.
Такаа да подобро е да земеш 2 обични филтери со антибактериска заштита и да го смениш 2 пати одколку еден скап карбонски да ставиш.
Јас така правам се откажав од карбонските и за исти пари купувам 2 обични и на 5000 км го менувам бидејќи почнува да смрди...
Ако има некој поискусен или по информиран нека ме поправи. Но со факти од пракса не со тоа што пишува на нив и дека во Германија ги возат и по 20000 км филтрите.
Ќе продолжам со обичен, најчесто го возев околу 1 година ама почнав почесто да го проверувам и гледам дека тоа на +-5к км или пола година е идеално да го менувам. Многу нечистотија и во него и во воздушниот филтер има него повеќе пати го чистам со компресор, како во пустинска земја да сме.
 
Ќе продолжам со обичен, најчесто го возев околу 1 година ама почнав почесто да го проверувам и гледам дека тоа на +-5к км или пола година е идеално да го менувам. Многу нечистотија и во него и во воздушниот филтер има него повеќе пати го чистам со компресор, како во пустинска земја да сме.
И јас исто пробував еднаш. Го усисував филтерот за полен но џабе. Кога ке се натопи со прљавштина и влага смрди на километар. А и почнуваат стаклата да ти се замаглуваат клима/парно кога ќе.пуштиш. Така да пробај да ги менуваш на 5000-6000 илјади и раат ке бидеш.
Во лето повеќе траат бидејќи не е толку загадено..
Не знам на луѓево што имаат нови коли од салон и што мораат да ги прават сервисите во официјален сервис како издржуваат. Бидејќи на 15 000 км прават сервис така фабриката препорачува и тогаш им залажуваат сервиси за да не ја изгубат гаранцијата.
Таму не можат баш така да си менуваат на 5000-6000 км филтри бидејќи огин скапо е.
 
И јас исто пробував еднаш. Го усисував филтерот за полен но џабе. Кога ке се натопи со прљавштина и влага смрди на километар. А и почнуваат стаклата да ти се замаглуваат клима/парно кога ќе.пуштиш. Така да пробај да ги менуваш на 5000-6000 илјади и раат ке бидеш.
Во лето повеќе траат бидејќи не е толку загадено..
Не знам на луѓево што имаат нови коли од салон и што мораат да ги прават сервисите во официјален сервис како издржуваат. Бидејќи на 15 000 км прават сервис така фабриката препорачува и тогаш им залажуваат сервиси за да не ја изгубат гаранцијата.
Таму не можат баш така да си менуваат на 5000-6000 км филтри бидејќи огин скапо е.
Ne moras da pravis servisi vo ovlasten za da ti vazi garancijata, ali moras original delovi da stavis. Filter za polen ne menja nisto u garancijata. Inace kolku se filtrite u mk? Cisto me zanima poso gleam probuvate da gi cistite.
 
Ne moras da pravis servisi vo ovlasten za da ti vazi garancijata, ali moras original delovi da stavis. Filter za polen ne menja nisto u garancijata. Inace kolku se filtrite u mk? Cisto me zanima poso gleam probuvate da gi cistite.
Конкретно за воздух зависи за која кола ваљда. За мојата околу 300 денари (1.2 шкода). Од 250 па до 600 или 700 просек. Можи има и поскапи со оглед на тоа какви се коли се возат. Другите нека кажат за поголеми и појаки коли.
 
Mnogu ironichno ti beshe prasanjeto.
Ka ti od mars da si padnal pa ne znaesh tuka kakvi se cenite a I standardot.
Ne mozat site da si dozvolat da menuvaat filtri.za.vozduh na.kolite po 2-3 pati godishno.pa makar 500 denari bil.
Taka e druze ali eve da ti objasnam. Jas sum nadvor od mk skoro 10 godini. U tie 10 si iam dojdeno u mk samo 2 pati, ali gi znam site ceni napamet. Ja ustvari i jazikot go zaboravam vekje i nekoi raboti gi pisam na angliski posho ne znam kako se vikaat na mk ili pa ne mi teknuva u moment. Ali da, od mars padnav...ajde uzivaj.
 
Конкретно за воздух зависи за која кола ваљда. За мојата околу 300 денари (1.2 шкода). Од 250 па до 600 или 700 просек. Можи има и поскапи со оглед на тоа какви се коли се возат. Другите нека кажат за поголеми и појаки коли.
Se zavisi od brendot I od voziloto. Hengst za Rav4 e 1700 den.
 
Здраво,
Имам проблем со голф 5+ 2006, гаси при вожња и не сака да пали на клуч.
Прв пат се случи летоска при намалување на брзина од 3та во 2ра (при ниски обртаи). Тогаш го оставив 2 дена и кога дојде мајстор завергла неколку пати и запали. Потоа на сличен начин изгаси но со старт спреј го запалив и поминав 2000км без проблем. Потоа уште 2 пати ми изгасна и со старт спреј го запалив. Во последно време ми изгаси уште 2 пати но кога е загреан моторот и кога ќе го возам над 100км/х почне да губи сила и кога ќе го пуштам лер изгаси а потоа во брзина ќе го ставам пуштам кумплуг и пак стартува и си иде нормално до 100км/х, а ако пак убрзам над 100км/х и го ставам во 5та исто се случува. Ставен е на дијагностика неколку пати и не јавува никаква грешка (освен прегорени грејачи но мислам дека тоа е најмал проблем). Мое мислење дека може некој од сензори (на радалица, на брегасто) да загрее и да прави некој спој при што го гаси моторот.
Дали имал некој сличен проблем и некое решение?
 
Se zavisi od brendot I od voziloto. Hengst za Rav4 e 1700 den.
затоа реков, зависи од возилото. Ама за вакви возила чудно е некој да го дува филтерот со компресор. Повеќе се оштетува филцот неголи што се добива чист филтер. Ја ни за југо не би го дувал не па за такви скапи коли.
 
затоа реков, зависи од возилото. Ама за вакви возила чудно е некој да го дува филтерот со компресор. Повеќе се оштетува филцот неголи што се добива чист филтер. Ја ни за југо не би го дувал не па за такви скапи коли.
Ако прочиташ внимателно, воздушниот филтер го чистам со компресор, не реков за клима/полен филтерот.
 
Здраво,
Имам проблем со голф 5+ 2006, гаси при вожња и не сака да пали на клуч.
Прв пат се случи летоска при намалување на брзина од 3та во 2ра (при ниски обртаи). Тогаш го оставив 2 дена и кога дојде мајстор завергла неколку пати и запали. Потоа на сличен начин изгаси но со старт спреј го запалив и поминав 2000км без проблем. Потоа уште 2 пати ми изгасна и со старт спреј го запалив. Во последно време ми изгаси уште 2 пати но кога е загреан моторот и кога ќе го возам над 100км/х почне да губи сила и кога ќе го пуштам лер изгаси а потоа во брзина ќе го ставам пуштам кумплуг и пак стартува и си иде нормално до 100км/х, а ако пак убрзам над 100км/х и го ставам во 5та исто се случува. Ставен е на дијагностика неколку пати и не јавува никаква грешка (освен прегорени грејачи но мислам дека тоа е најмал проблем). Мое мислење дека може некој од сензори (на радалица, на брегасто) да загрее и да прави некој спој при што го гаси моторот.
Дали имал некој сличен проблем и некое решение?
Mi deluva kako da e problemot so dovod na gorivo. Senzor na radiloca isto taka mozi da praj vakov problem da gasi vo vozenje. Druga pricina kodot od klucot da zafrkava.
 
Mi deluva kako da e problemot so dovod na gorivo. Senzor na radiloca isto taka mozi da praj vakov problem da gasi vo vozenje. Druga pricina kodot od klucot da zafrkava.
Можно е кодот од клучот да зафркава. Имав сличен проблем со Фиеста дизел. На неколку пати ми се гасеше од 1ва во 2ра при ниски обртаи. Мислев дека е проблем со еден сензор за воздух (не можам стручно да го објаснам не се разбирам толку :)).На крај испадна кодот од клучот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom