Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Eden sovet za menuvanje na ulje....denes go menuvav uljeto na Alfata..stavam Selenija 10/40. So predhodnoto pominav nekade pomegju 9-10 000 km....i nekako zvukot na motorot pred menuvanjeto beše loš. Otkako turiv novo ulje( samiot sve pravam)...motorot kako da se prerodi

Sovet....menuvanje na okolu 7-8000 km
Неможеш така произволно да кажеш.Може да кажеш тие што ставаат 10w40 да го мењаат на 7-8к. Неможе некој што сипал 5w40 или 5w30 да го менува на иста километража како и ти.
 
Какво сакаш стави масло на дизел кола, возена во Македонија, послем 6-7к е црно катран, и не мириса туку, КОРНЕ на саѓи и се друго само на масло не. Сега може да се вози и 20 к и 30к маслото, ама јас не би. Теоретска шанса нема масло во таква состојба да го подмачкува моторот и турбото како што треба.

Маслото се менува по работи саати на моторот најправилно. 10 работи сати на автопат ти се 1000 км да речеме, 10 работни сати во градска вожња ти се 300 км, ако и толку. Сите знаеме абе 10к километра или еднаш годишно се менува...е па на автопат 10000 км ќе ги поминеш за 100 саати, а колку саати ти требаат да поминеш 10000 км градска вожња :ROFLMAO:
 
Последно уредено:
Неможеш така произволно да кажеш.Може да кажеш тие што ставаат 10w40 да го мењаат на 7-8к. Неможе некој што сипал 5w40 или 5w30 да го менува на иста километража како и ти.
Pa normalno....ako e vo prašanje 5-40 mozi nekoja iljadarka plus
Na vremeto koga Citroenceto mi beše ponovo, mu stavav i 5-30 original maslo doneseno od Francija. Go menuvav na poveke od 15 000 km
 
И најглавното заборавив да го кажам од вчера почна да ми троше ујле 1л на 20км
 
па нешто пукнало...можеби семеринг на брегаста...дихтон....но на маслосан мотор потешко се гледа кај течи. испери го...и одма ќе се види од каде течи
 
Све док сте сас став и размислување дека на пумпу ве крадев нема да идемо напред пошто сте проста маса што се базира на рекла казала муабети отколко технологију и здрав разум. Тачно е дека порано е имало свашта ама уназад 10ина године е све електронски и дигитално, никој нема интерес да ве краде. Фирма како прво, еве конкретно за Макпетрол ќе збору, муштерија му е на прво место и никад нема да дозволи да губи муштерие ради штелувани автомати или не знам што, самата политика на фирму е да ве задржи како муштерие, што сас квалитет, што сас поени и тек натамо како следуе.
Друга работа, штракање на пиштољи, штелување електронски или точење „од руку“ нема никакву врску сас крадење, ја па ќе кажу дека е све регулирано според литражу и нема врска колко пут некој га штракнаја пиштољ, на вас ќе ви се источи литража што пишуе на таблу прецизно. Ако мислите дека пумпаш има било какву улогу или моќ да украде или штелуе, сте ретко прости и смешни и заслужуете посебан круг у пекол. Ја би ве ставија сви што сте сас такв став да работите месец дна на пумпу, да видите што значи работа на пумпу и општо како функционира за да сфатите колко сте уствари глупи и неинформирани. Овој е факт за било коју појаку фирму, дали е Макпетрол или Лукоил, работи се коректно, колко сакате негирајте и слушајте што свакакв Ратко, Петко и Трајко ламоти. Имало е едн куп муштерие што су тужиле, носиле инсекпцие и не знам што да докажев неквалитет или погрешно литражу и никад не искочиле дека су у право.
Треќа работа што сакам да ви кажу, сви набављав нафту и бензин од исто место, плин е друга работа. Али нафта и бензин е иста за цел регион и се носи на танкери у Солун и сви идев од тамо да земев. Разлика од нафту до нафту, од едну фирму до другу е до преработку на туј нафту и безин, која фирма сас какву технологију располага и какви адитиви, састајци и различни работе се додавав у преработку. Затој е и тај разлика од Шел у Германију, до Шел у БГ, до Макпетрол, до Лукоил. Ќе платиш колко ќе клатиш, поквалитетна преработка, поквалитетни адитиви и нафта - повисока цена. Идите по запад и да видите колко е цена, а колко е куде нас, еве немора запад, идите до Србију и видите колко полошу и нафту и бензин имав, а поскупи цени, а и они зимав од исто место.

У принцип немам што друго да додвам, не ми се ни збореше на овуј тему затој што ми е преко кур дојдено од 90% наш народ што е неинформиран и прост а тврдив некои работе за кои просто може да се прогугла.
 
Проста маса не чита постови до крај и бамка од ракав. И затој не заслужујев да работи повише од пумпаш. Толко имав с'га да кажују.

#фалачаопријатно
 
Decki mislenje za mazda 3? Gledam se dvizat okolu 3000-3500 evra sho mi e budzet za kola za majka mi. Mozebi i jas ke ja vozam nekolku dena vo godinata koga se vrakjam vo mk za da ne ja traskam mojata po dupkite niz grad plus nekoi od ivicnjacite se visoki za mojata i zakacuva dolu :D.
Druga opcija bi bile nekoja korsa ili astra a mozebi i zafira(ali ne znam ovie dali se pogodeni). Bitno mi e da e so pomala kilometraza, primer nekoj maksimim od 160-170k kilometri. Povekje sum za benzinec, ali ne mi smeta i da e dizel .
 
Pa normalno....ako e vo prašanje 5-40 mozi nekoja iljadarka plus
Na vremeto koga Citroenceto mi beše ponovo, mu stavav i 5-30 original maslo doneseno od Francija. Go menuvav na poveke od 15 000 km
Така е
Автоматски споено мислење:

Decki mislenje za mazda 3? Gledam se dvizat okolu 3000-3500 evra sho mi e budzet za kola za majka mi. Mozebi i jas ke ja vozam nekolku dena vo godinata koga se vrakjam vo mk za da ne ja traskam mojata po dupkite niz grad plus nekoi od ivicnjacite se visoki za mojata i zakacuva dolu :D.
Druga opcija bi bile nekoja korsa ili astra a mozebi i zafira(ali ne znam ovie dali se pogodeni). Bitno mi e da e so pomala kilometraza, primer nekoj maksimim od 160-170k kilometri. Povekje sum za benzinec, ali ne mi smeta i da e dizel .
Било која кола што не е извозена би била добар избор од набројаните
Автоматски споено мислење:

Луѓе,вака да ви кажам на тие што планирате да се подновите.Аутовелт од Кочани се познати по тоа што носат најдобри возила а воедно и претерано скапи.Продаваат понови и полуксузни возила,а немаат кола со помала километрама.2017та година им се огласени со по 150-200к на километража.Тие причи дека возило од 2005 може да се најде со 200к се за мали деца.Ако сакате сигурни да бидете при купување автомобил или ке пљукнете кеш,или ке возите крш.Значи тие од 2015та им се огласени со по 250к,можете да замислите колку имаат поминато тие од 2000 и некоја година.Лично за дефекти имам дадено скоро 3000€ за 2 години за кола од 2005та година.Или ке платиш унапред повеќе и ке купиш поскап автомобил,или ке платип на старт помалку а после тродупло ке фрлиш за делови и пак нема да чини автомобилот,нема да биде таков како првиот а повеќе пари ке потрошиш,да не збориме за нервозите.Значи луѓето продаваат коли од 2018та година со 200.000 поминато.Тоа е реалноста
Автоматски споено мислење:

Ако некој у Немачка или Швајцарија продава автомобил 2017та со 100.000 поминати толку ке биде скап,што додека да стигне на македонски таблици ке чини како тука нов од салон да го купиш
 
Последно уредено:
Така е
Автоматски споено мислење:


Било која кола што не е извозена би била добар избор од набројаните
Автоматски споено мислење:

Луѓе,вака да ви кажам на тие што планирате да се подновите.Аутовелт од Кочани се познати по тоа што носат најдобри возила а воедно и претерано скапи.Продаваат понови и полуксузни возила,а немаат кола со помала километрама.2017та година им се огласени со по 150-200к на километража.Тие причи дека возило од 2005 може да се најде со 200к се за мали деца.Ако сакате сигурни да бидете при купување автомобил или ке пљукнете кеш,или ке возите крш.Значи тие од 2015та им се огласени со по 250к,можете да замислите колку имаат поминато тие од 2000 и некоја година.Лично за дефекти имам дадено скоро 3000€ за 2 години за кола од 2005та година.Или ке платиш унапред повеќе и ке купиш поскап автомобил,или ке платип на старт помалку а после тродупло ке фрлиш за делови и пак нема да чини автомобилот,нема да биде таков како првиот а повеќе пари ке потрошиш,да не збориме за нервозите.Значи луѓето продаваат коли од 2018та година со 200.000 поминато.Тоа е реалноста
Автоматски споено мислење:

Ако некој у Немачка или Швајцарија продава автомобил 2017та со 100.000 поминати толку ке биде скап,што додека да стигне на македонски таблици ке чини како тука нов од салон да го купиш
Како да не, со 100к и 2017 цената ќе биде 50% помала него нов.
 
Za muabetot so km, eve edno video od auto analiza
и јас го гледав видеото, едноставно без зборови останав. Во иднина сигурно ќе се продаде со 200.000 реални :D
 
Za muabetot so km, eve edno video od auto analiza

а шо имам едно другарче, нова кола лом ја направи за 30.000 км :toe:

Луѓе,вака да ви кажам на тие што планирате да се подновите.Аутовелт од Кочани се познати по тоа што носат најдобри возила а воедно и претерано скапи.Продаваат понови и полуксузни возила,а немаат кола со помала километрама.2017та година им се огласени со по 150-200к на километража.Тие причи дека возило од 2005 може да се најде со 200к се за мали деца.Ако сакате сигурни да бидете при купување автомобил или ке пљукнете кеш,или ке возите крш.Значи тие од 2015та им се огласени со по 250к,можете да замислите колку имаат поминато тие од 2000 и некоја година.Лично за дефекти имам дадено скоро 3000€ за 2 години за кола од 2005та година.Или ке платиш унапред повеќе и ке купиш поскап автомобил,или ке платип на старт помалку а после тродупло ке фрлиш за делови и пак нема да чини автомобилот,нема да биде таков како првиот а повеќе пари ке потрошиш,да не збориме за нервозите.Значи луѓето продаваат коли од 2018та година со 200.000 поминато.Тоа е реалноста

за мојата кола од 2004 шо ја имам скоро 4 год имам дадено едвај околу 200 евра за поправки до сега, али солено ја платив колата
 
а шо имам едно другарче, нова кола лом ја направи за 30.000 км :toe:



за мојата кола од 2004 шо ја имам скоро 4 год имам дадено едвај околу 200 евра за поправки до сега, али солено ја платив колата
добро чувана веројатно, затоа си платил повеќе како што велиш. Ама, поправките од друга страна те чинеле помалку, компензација плус поголемо задоволство заради помалку кварови.

Поарно тоа него да трчаш по поефтина кола, испод секој просек, а потоа цел ден да лежиш под неа. Се губи и кејфот. Лани продадов 2 такви, само бааги постари коли (едно југо 1990та, еден опел 1996та). Повеќе ќе давав на мајстори неголи што ќе ги возев.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom