Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Редизајнот 147 го имаш?од 2005 нагорене 88кв?
Ако е така голема грешка правиш со маслото.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
да...редизајн и доста очуван примерок. во поочуваните во државата. на било какво стискање на туражата никогаш не излегол никаков чад...никогаш

а какви препораки имаш слушнато/читано за масло? но зборувам за Селенија...не друго некое

многу се разликуваат
 
да...редизајн и доста очуван примерок. во поочуваните во државата. на било какво стискање на туражата никогаш не излегол никаков чад...никогаш

а какви препораки имаш слушнато/читано за масло? но зборувам за Селенија...не друго некое

многу се разликуваат
Ако е доста очуван примерок продолжи да го чуваш како шо треба,вака го скратуваш векот на моторот,секој производител на масло си има "advisor" го внесуваш типот на возило,мотор и ти дава соодветни масла за тој мотор,имаш масла со помалку/повеќе "пепел" ,зависи од типот на мотор,дали е со ДПФ/без ДПФ,кај французите има и ФАП систем така да таму треба уље со уште помалку "пепел" ,е сеа проблем е кај нас шо има многу фушерај роба,односно копии или полнети од буре како сакаш свати го тоа,обично секогаш треба да се пребарува кој е официјален увозник на "некое" масло па да си земеш од таму,така е побезбедно,селенија има ептен фушерај кај нас,јас никогаш не сум ставил селенија а возам итаљанец.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
 
и мене ми е сумљива цената од 400-450 денари за литар Селенија..
 
Наредниот пат иди до Еуроимпекс и земи Total Quartz 9000 5W-40 за тој мотор,можеш и од Аутофилтер и тие зимаат од Еуроимпекс,од Аутофилтер мислам држат и Kroon oil Emperol 5W-40 исто за тој мотор,можам и од 77 Lubricant да ти пишам кој масла да ги бараш...
152cc0f358cd97e28ebb7d06d99cefc9.jpg
37c311f1814d03f1bae6b60aef0e1430.jpg


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
 
5W 40 ако сте турале дури бил понов моторот, да си задржите и сега, ќе му го скратите векот на турбото со 10w 40.
Јас пред месец и пол менував и пробав од лукоил 5w 40, цел живот менував Елф, сега решив да го тестирам тоа на Лукоил ама не ми се допадна, многу тенко, права вода, нека се стопли малку до кај Март ќе поминам 4-5000 со ова и ќе го сменам пак.
 
Не се скратува векот на турбото толку со 10w-40, колку што се скратува од јако стискање на колата кога моторот не е загреан. Разликата во вискозност на ладно измеѓу квалитетно масло 10-40 како тоталот и 5-40 е скоро никаква, така да и со 5-40 си треба пазење кога е ладен моторот.
Автоматски споено мислење:

На бензиски крадат така што со пиштолот за точење пумпашот штрака неколку пати....и тогаш во самото црево бензинот не го исполнува целиот волумен...оди во кратки млазови


Лесно може да те украде (ако е така наредена работата) дури и количински до милилитар точно да става во резервар. Од кај знам јас како рандом возач што пошол на бензиска дали тоа што се става во резервар е 100% чист бензин или дизел. Кој кај нас тоа го проверува и колку е тоа точно? Мислам знам како треба во теорија да функционира ама и јасно ми е во која држава живееме.

Факт е дека многу коли со странско гориво врват повеќе километри со фул резервар него со нашево. Па сега има нешто, не би рекол дека е плацебо ефект. Истото е со работата на моторот, помирно работи на доста коли со странско гориво.

Не ги обвинувам пумпашите воопшто, тие се само пиуни во системот, играта е сигурно фингирана од многу погоре. Прелакомо е пусто македонче за да не брцне со прстот во медот.
 
Последно уредено:
Лесно може да те украде (ако е така наредена работата) дури и количински до милилитар точно да става во резервар. Од кај знам јас како рандом возач што пошол на бензиска дали тоа што се става во резервар е 100% чист бензин или дизел. Кој кај нас тоа го проверува и колку е тоа точно? Мислам знам како треба во теорија да функционира ама и јасно ми е во која држава живееме.

Факт е дека многу коли со странско гориво врват повеќе километри со фул резервар него со нашево. Па сега има нешто, не би рекол дека е плацебо ефект. Истото е со работата на моторот, помирно работи на доста коли со странско гориво.

Не ги обвинувам пумпашите воопшто, тие се само пиуни во системот, играта е сигурно фингирана од многу погоре. Прелакомо е пусто македонче за да не брцне со прстот во медот.
Shell кога ќе наточам надвор од МК (и тоа 95ка fuel safe, а тек па vPower), моторот е неверојатно тивок а КМ значително повеќе. Бензинец возам и во МК ставам на Лукоил помирна ми е машината и помалце ми троши за разлика од Макпетрол (не знам зошто). А за тоа сецкањето со пиштолот кај нас на пумпи кога точат ме вади од кожа, знам дека краде а после гледам и на сказалка (особено утре дента кога сензорот прецизно ќе оттчита). На полн резервоар до сега не ме покрале.
 
deka kolata raboti pomirno koga se stava gorivo od lukoil ili makpeteol, toe cista glupost. Imam i benzimec i dva dizeli i stalno turvam gorivo od razlicni pumpi i eve sega turvam od BG i nema nikakva razlika ni vo potrosnja ni vo rabota na motor.
 
Не се скратува векот на турбото толку со 10w-40, колку што се скратува од јако стискање на колата кога моторот не е загреан. Разликата во вискозност на ладно измеѓу квалитетно масло 10-40 како тоталот и 5-40 е скоро никаква, така да и со 5-40 си треба пазење кога е ладен моторот.
Автоматски споено мислење:




Лесно може да те украде (ако е така наредена работата) дури и количински до милилитар точно да става во резервар. Од кај знам јас како рандом возач што пошол на бензиска дали тоа што се става во резервар е 100% чист бензин или дизел. Кој кај нас тоа го проверува и колку е тоа точно? Мислам знам како треба во теорија да функционира ама и јасно ми е во која држава живееме.

Факт е дека многу коли со странско гориво врват повеќе километри со фул резервар него со нашево. Па сега има нешто, не би рекол дека е плацебо ефект. Истото е со работата на моторот, помирно работи на доста коли со странско гориво.

Не ги обвинувам пумпашите воопшто, тие се само пиуни во системот, играта е сигурно фингирана од многу погоре. Прелакомо е пусто македонче за да не брцне со прстот во медот.
На ладен старт нормално дека не треба да се стиска колата,било дизел или бензин се додека не ја постигне работната температура,а за маслото на ладно и то како има разлика од 10/40 со 5/40 имаш разни тестиви можеш да провериш,нормално и при мала температура 5/40 многу побрзо ќе се разгради него 10/40,имаш вообичаени разлики од иста градиција а различни производители,така да 10/40 воопшто не се споредува до 5/40.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
 
deka kolata raboti pomirno koga se stava gorivo od lukoil ili makpeteol, toe cista glupost. Imam i benzimec i dva dizeli i stalno turvam gorivo od razlicni pumpi i eve sega turvam od BG i nema nikakva razlika ni vo potrosnja ni vo rabota na motor.
Вероватно колата ти е потивка и неможиш да ја осетиш разликата. кај мене на Цитроенот(малку е побучен моторот)....ако турам бензин на Макпетрол ...моторот одма станува побучен. Ставам после тоа од ЛУкоил....и одма станува потивок како друг мотор да сум ставил
а во потрошувачка не сум мерел...Цитроенот го возам само на кратки релации
 
На ладен старт нормално дека не треба да се стиска колата,било дизел или бензин се додека не ја постигне работната температура,а за маслото на ладно и то како има разлика од 10/40 со 5/40 имаш разни тестиви можеш да провериш,нормално и при мала температура 5/40 многу побрзо ќе се разгради него 10/40,имаш вообичаени разлики од иста градиција а различни производители,така да 10/40 воопшто не се споредува до 5/40.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Разликата во вискозност на температурите кои ние ги имаме на зима е ептен мала. Истата кола, истиот мотор, се вози во со 0w-40 во Сибир и со 15w-40 во Саудиска Арабија. Многу поважна е втората бројка која покажува колку е густо маслото на загреан мотор. Втората бројка се исклучиво зависи од тоа што препорачува производителот за тој мотор и каква е употребата на истиот. Едно е нормална употреба, друго е на тркачка стаза да возиш колата во Јули.

2jpg00dde1.jpg

Кога ние сме имале температура пониска од -25? Еднаш на 20 години тоа се случува и тоа во Берово или Битола.
 
Во списанија сум читал дека првата бројка покажува вискозност на ниски температури, а втората на високи.
А за синтетиката.....сите масла се минерални...прашање е само колкав е делот на синтетичкиот дел во нив. Има еден дел во маслото што ги подобрува својствата на маслото.....и ако е тој дел со повисок процент на синтетика...тоа е подобро

кај фул сунтетичко масло....мислите дека нема основа од сирова нафта????

основата е секаде минерална
 
Баш така, првата ознака е на ладно, втората е на сто и нешто степени што се смета за нормална температура за маслото во еден мотор.

За полна синтетика чисто се сомневам дека е баш 100 % синтетика. Нафтата и нејзините деривати се премногу евтини за некој да синтетизира масло од нула и истото да може да го продава по конкурентна цена.


Може да е баш чиста синтетика за некој специјални примени како авто трки, авијација и сл.
 
Момци имам проблем со улјето моторот е супер но ми тече од сите страни се работи за мотор од голф 4 (Сеат Ибица 1. 9 сди) еве и сликиIMG_20200105_170104.jpgIMG_20200105_170017.jpgIMG_20200105_170001.jpgIMG_20200105_165951.jpgIMG_20200105_170040.jpgIMG_20200105_165941.jpgIMG_20200105_140127.jpg
 
Isperi go motorot vo.perelna....taka sigurno ke vidiš od kade teče

Vaka mi izgleda kako dihton na kapaknna glavata od motorot
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom