Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Лесно шалта мењачот, путер меко оди папучата, не тресе. Стегнати се тркалата камен (проверив). Нека поминат празниците и ќе ја носам на преглед.
Зглоб ако е не би требало повеќе да е изразено на пуни леви-десни како прв симптом? Не ми е јасно зошто само во правец напред тропка а не во рикверц (пробав и тргање во втора под ниска гас исто има поголеми вибрации и тогаш тропка). Кога ќе добие гас како на пример при поаѓање на семафор не тропка.
Други симптоми за крстач, полуосовини или држач на мотор што може да се (и +/- колку се дивжат овие поправки :) -за жал битна работа)? Фала
Наведни се под кола и провери го ауспухот. Може е да има скината или разлабавена стега, да е подиспаднат и да тропа.
1578137905231.png
 
Значи останува да се види зглоб, крстач, полуосовини или држач на мотор. На што ти личи најмногу? Паника ме фаќа веќе од мајстори, сега пред НГ за штопната се искеширав 2000 :)
Види другар,ти кога спомна кумплунг тргнување тропање ти наведов што може да тропа околу мењач куплунг.Ако прашуваш општо што све може да тропа има до сабајле да се набројува.Може амортизери,буфери,стабилизатори,рамења 300 курци буквално.Нека ја види мајстор
 
Колку пари се движи замаец за пунтово 1,1 мотор? Дали тогаш ќе треба да се менува и сет ламела, потисна и друг лагер? И уште колку имам да возам со оваа ситуација, ризик да ме остави некаде..?
2001 год. со 206К (реални, прв сопственик сум). Не тропкаше до пред неколку дена :).

не постои пунто 1.1 од 2001 година
 
Имам чувство дека крадат на бензинските во МК, шприца повеќе пења и го лаже сензорот, а овоа врте ко лудо.
Еве и некој друг да посумља на то, кога му кажувам на други бледо ме гледаат, пред неколку години на лукоил со мотор бев, резервар 7.5 литри не беше на резерва, ми наплати 9 литри и то на фискална, само јас бев на пумпата. На поголема литража не можам да забележам.
 
Имам чувство дека крадат на бензинските во МК, шприца повеќе пења и го лаже сензорот, а овоа врте ко лудо.
Пења нема везе сас литражу, тој што људи викав види колко пења има кд му точиш у тубу е прост народ што не разбира, литража се сипе исто само што пени ради брзину на пиштољ. Сваку годину си има институцие од државу и слично што доваѓав и тестриав дали литар е литар и нема преваре, бар на Макпетрол. За приватни не знам, али куде нас, литар е литар 100%.
 
Пења нема везе сас литражу, тој што људи викав види колко пења има кд му точиш у тубу е прост народ што не разбира, литража се сипе исто само што пени ради брзину на пиштољ. Сваку годину си има институцие од државу и слично што доваѓав и тестриав дали литар е литар и нема преваре, бар на Макпетрол. За приватни не знам, али куде нас, литар е литар 100%.
Литар е литар, али у МК очигледно не е, знам дека има контроли за пиштолите колку сипаат, али у северистан т.е. ракетистан уште по телевизија јасно е како функционираат работите. На темата пишуваше и Зоран Божиновски за крадењето на гориво на бензинските пумпи, а тоа го приметив и јас кога резервоарот наеднаш ми изгуби 3 цртки а пред 15 минути беше "скроз полн" ти збори шо сакаш. Реалноста е таа.
 
На бензиски крадат така што со пиштолот за точење пумпашот штрака неколку пати....и тогаш во самото црево бензинот не го исполнува целиот волумен...оди во кратки млазови
 
На мак петрол куца за колку пари ставаш гориво,го клава пиштолот и си пушта гориво спрема пишаната сума. Досега неме излажале пошто турвам фулл резервар и врвам точно км.
 
На мак петрол куца за колку пари ставаш гориво,го клава пиштолот и си пушта гориво спрема пишаната сума. Досега неме излажале пошто турвам фулл резервар и врвам точно км.
Не е и на Лукоил вака? Пишува колку литри сакаш или за колку пари и се точи само?
 
Не е и на Лукоил вака? Пишува колку литри сакаш или за колку пари и се точи само?
Да,и на лукоил е така ито на сите пумпи а на мак петрол има и уште по старо ама веќе ги реновирват. Турам и од лукоил и мак петрол и на двете коли и нема разлика ни во потрошња ни во работа на мотор. Исто км врвам и од двете пумпи.
 
Eden sovet za menuvanje na ulje....denes go menuvav uljeto na Alfata..stavam Selenija 10/40. So predhodnoto pominav nekade pomegju 9-10 000 km....i nekako zvukot na motorot pred menuvanjeto beše loš. Otkako turiv novo ulje( samiot sve pravam)...motorot kako da se prerodi

Sovet....menuvanje na okolu 7-8000 km
 
Eden sovet za menuvanje na ulje....denes go menuvav uljeto na Alfata..stavam Selenija 10/40. So predhodnoto pominav nekade pomegju 9-10 000 km....i nekako zvukot na motorot pred menuvanjeto beše loš. Otkako turiv novo ulje( samiot sve pravam)...motorot kako da se prerodi

Sovet....menuvanje na okolu 7-8000 km
плацебо звук :D Од топло ладно менува звукот.
 
Кога се` уште е тој муабет дека ве крадат и сега кога се е компјутерски поврзано од резервоар, пумпа, па до каса со фискална која ја земаш ме интересира дали крај на смена секој вработен дава извештај и што ако нешто не се совпаѓа?
Не ги држат строго вработените на овие поголемите како Макпетрол и Лукуол? За приватните со по една бензинска тие крадат.
И истиот вработен секогаш има вишок пари на крај на смена што е полошо од тоа да му фалат пари во каса, значи има земено повеќе пари, а наточено помалку гориво и што понатаму со вишокот гориво?
Си го точи во туба, негов резервоар, го дели со шефот?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom