Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ако ти е само со пластиката што ја стега регистрацијата, треба полека да се извади со прав шрафцигер, не многу голем. Ако е со пластика и шрафови, треба да се извади пластиката и шрафовите кои ја држат регистрацијата. Кај мене е како вториов случај.
Ако сакаш да ја вадиш сосе задната пластика, само шрафцигер е доволно, ако се плех шрафови (обично се вакви, со зарез за шрафцигер). Може некои да се и со мутер, ќе видиш кога ќе ја извадиш регистарската табличка.

Еве едно видео како се става, ти ќе одиш во обратна насока :)

Или ако имаш ваква, уште поубо, за 2 секудни менуваш таблици, рашн мафиа :D
Значи исто како да монтираш рак со сервери :D супер, ќе средам после :) фала многу Лурц, мене ми беше да не има бушење, не знам што :D
 
Значи исто како да монтираш рак со сервери :D супер, ќе средам после :) фала многу Лурц, мене ми беше да не има бушење, не знам што :D
држачите/пластиките ги прават со повеќе дупчиња. Обично со плех шраф не треба да се буши нова дупка ама да не тврдам кога не знам како е кај тебе и како е прицврстена пластиката што ја држи табличката за колата. Сликни ако не кога ќе ја извадиш, ако не ти е тешко. Ако случајно не држат истите шрафови, све бива, или на друго место ќе шрафиш (што не е пожелно да не правиш решето :) ) или, за малку подебел шраф, ама малку не многу. Мада мислам ќе поминеш и со постоечките дупки од шрафовите.
Баш како со сервери
 
Значи исто како да монтираш рак со сервери :D супер, ќе средам после :) фала многу Лурц, мене ми беше да не има бушење, не знам што :D
Подеси ја штрафилицата на мала сила да не ги провртиш штрафовите :)
 
Подеси ја штрафилицата на мала сила да не ги провртиш штрафовите :)
ајти секторот со рака шрафат, гајле немаат. Него, ако негде сум грешил у упатството за таблици, корегирај ме пошто имаш повеќе искуство со разни коли. Ја досега вака сум ги менувал, како што пишав.
 
Последно уредено:
Здраво! Барам ПОМОШ!! Пунтото (1,2 бензин - 8 вентили) од неодамна почна да се "унередува" односно по блокот да се слива антифриз а понекогаш и уље. Еве како изгледа по еден ден стоење на паркинг (на земја прави локва колку кутија ипол цигари).
Прегледај го приврзокот 226077
Прегледај го приврзокот 226078
На првата слика е потопено со антифриз (земам отисок на тоалет хартија), а на втората околу филтерот за уље капките се од уље. После возење (откако ќе се исуши блокот) еве
Прегледај го приврзокот 226079
се што беше антифриз испарило, остануваат капките од уље и знае од горе (централно на блокот) односно од каде што се слива антифриз да прокапе некоја капка уље. Антифриз има изгубено минимално, уље нема разлика сеуште. Дихтунг на поклопец на вентили сменет пред година дена (таму е суво). Црева не дуе, не се помешани течностите, влече одлично и се работи супер. Што се може да е маката со колава, ве молам кажете за да не ме прават мајмун мајсторите, искрено немам поима од механика. Граната ми пречи да видам точно од каде почнува да се слива. Фала
Овие слики се од блокот? Мене ми изгледа како картер на сликите. Прво да се провери водната пумпа во твојот случај.
 
ајти секторот со рака шрафат, гајле немаат. Него, ако негде сум грешил у упатството за таблици, корегирај ме пошто имаш повеќе искуство со разни коли. Ја досега вака сум ги менувал, како што пишав.
И со нож некогаш штрафиме :pos:

Фала ви на сите :)
 
Овие слики се од блокот? Мене ми изгледа како картер на сликите. Прво да се провери водната пумпа во твојот случај.
А од каде е уљето тогаш?Или не напишал дека уље и петходно пуштало
 
Овие слики се од блокот? Мене ми изгледа како картер на сликите. Прво да се провери водната пумпа во твојот случај.
Се слива се до картер а почнува некаде од горе, еве слика
20191213_104144.jpg
да не е некоја штопна на блок отидена (корозирана па да пушта антифриз, од секогаш е со антифриз редовно менуван, никогаш вода и сл. не е ставано во неа), пречи многу граната не можам да видам. Инаку пумпата за вода е сува барут и се околу неа (таа е на лева страна кај ребрастиот). Но од каде да пушти и уље. Барут беше машината, никогаш ништо не пуштала. Што варјанти може да бидат во ваква ситуација, од најлесно до најлошо?
 
Последно уредено:
Се слива се до картер а почнува некаде од горе, еве слика
Прегледај го приврзокот 226091
да не е некоја штопна на блок отидена (корозирана па да пушта антифриз, од секогаш е со антифриз редовно менуван, никогаш вода и сл. не е ставано во неа), пречи многу граната не можам да видам. Инаку пумпата за вода е сува барут и се околу неа (таа е на лева страна кај ребрастиот). Но од каде да пушти и уље. Барут беше машината, никогаш ништо не пуштала. Што варјанти може да бидат во ваква ситуација, од најлесно до најлошо?
Да не ти тече антифриз да се слева и да го мие уљето од моторот или баш чисто уље ти капе?Моторот е мрсен и може антифризот да го мие слевајки се надоле
 
Да не ти тече антифриз да се слева и да го мие уљето од моторот или баш чисто уље ти капе?Моторот е мрсен и може антифризот да го мие слевајки се надоле
Баш чисто уље капе. Не ми е логично. Немам поима што може да е. Еве просто, сабајле ја гледам од доле избањата од антифриз, цела линија на блокот мокра се до картер (пружам рака, допирам со хартија -антифриз). Ја возам до работа, паркирам блокот се исушил од антифриз и гледам како по истата патека лизгаат неколку капки уље (значи на штотуку изгасена). Си одам од работа веќе е извлажнето најверојатно и од едно и друго и имам мешавина (не како сабајлечки во толкава количина но на асфалт искапено во радиус од 5цм.) Сабајле нормално повторно лом но тогаш чисто антифриз, по логика дека тече повеќе и веќе го измил уљето и тогаш не е мешавина него е антифриз.
 
дечки да не знае некој кај може да најдам хауба за корса ц и да ми ја монтираат и колку би коштала отприлика?
 
Дали некој знае да ми го даде бројот од автоелектричарот кај Педагошка. Мислам Тихо се вика не се сеќавам. Фала.
 
Баш чисто уље капе. Не ми е логично. Немам поима што може да е. Еве просто, сабајле ја гледам од доле избањата од антифриз, цела линија на блокот мокра се до картер (пружам рака, допирам со хартија -антифриз). Ја возам до работа, паркирам блокот се исушил од антифриз и гледам како по истата патека лизгаат неколку капки уље (значи на штотуку изгасена). Си одам од работа веќе е извлажнето најверојатно и од едно и друго и имам мешавина (не како сабајлечки во толкава количина но на асфалт искапено во радиус од 5цм.) Сабајле нормално повторно лом но тогаш чисто антифриз, по логика дека тече повеќе и веќе го измил уљето и тогаш не е мешавина него е антифриз.

Можно е од самиот диктон на главата да тече масло. Позната мана на тој мотор. Диктонот гори, се укрутува и покрај него излага масло. Маслото е под релативно голем притисок особено кога е ладен моторот и не треба многу за да почне да пушта.

Не знам дали и антифриз може да тече низ диктонот ама има канали и за антифриз што тој треба да ги диктува. И антифризот е под притисок кога е загреана колата па и тој може да тече/

Да не е прегреан некогаш моторот? Дали е на плин колата?
 
Последно уредено:
Можно е од самиот диктон на главата да тече масло. Позната мана на тој мотор. Диктонот гори, се укрутува и покрај него излага масло. Маслото е под релативно голем притисок особено кога е ладен моторот и не треба многу за да почне да пушта.

Не знам дали и антифриз може да тече низ диктонот ама има канали и за антифриз што тој треба да ги диктува. И антифризот е под притисок кога е загреана колата па и тој може да тече/

Да не е прегреан некогаш моторот? Дали е на плин колата?
Не е на плин, не била прегреана никогаш, прв сопственик сум. Пазена, чувана, менувано се на време. Има 205К поминато, до сега на мотор е променето само дихтунг на поклопец на вентили (мастеше таму -сменето пред 20К) и порано дихтунг на картер (пред околу 90К). Не троши уље секогаш било се ОК.
Кога работи моторот не пушта ништо, антифриз можеби нема да приметам зошто одма ќе се суши али уље не. Штом ќе ја изгасам почнува да се "лигави". Моторот преде кога работи. Неколку дена активно ја пратам, не меша течности, не крева температура, парното е супер, не прави мајонези, цревата се меќи.
Доколку е дихтунг на глава, колку чини таа поправка немам ориентација. И друго што би можело да биде?
 
Друго освен пак да тече на поклопецот на вентили не знам што може да биде. Сепак треба да се види точно од каде иде маслото.

Иако морам да ти кажам дека 205 к не е воопшто мала километража за тој мотор и за на него слични мали, бензиски мотори.


Грубо промена на диктон на глава со сите пропратни работи (шлајфање, упасирање на вентили и гумици) тешко дека поевтино од 150 евра ќе те фати. Веројатно 50 евра за рака само мајсторот ќе земе. Барем во Прилеп така се движат цените.

Само сепак треба да се види точно од кај иде маслото. Не ја носи на сервис туку најди самостоен мајстор од доверба. Ако јас однесеш на сервис одма ќе ти речат да се отвара моторот и диктон да се менува.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom