Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Луге сакам да ве прашам една работа иако не ми се верува дека идејава моја може да ми се оствари.
Имам голф 4 1.4 16в 75 к.с. а гледам дека под хаубата кај моторот има доста простор.И сакам да ве прашам дали може да му уградам турбо за да добие повеке на сила а турбо само би зел од голф4 1.8т 20в бензинци се и двата типа и мојот и овој 1.8т.Фала однапред.

Моторите кој што се фабрички произведени со предполнење т.е. турбо компресори се значително појачани на вентили, брегасти..., бидејќи со самото предполнење, се зголемува количината на обогатената смеса внесена во комората за согорување, а со тоа се зголемува и компресијата т.е. се зголемуваат притисоците што треба да ги трпи клипната и вентилската група!
Овластените сервиси што се занимаваат со продажба и вградуваење на компресори, не се нафаќаат, а и не гарантираат за ваков тип на зафат!
 
Ја саках да прашам дали може турбо да се уграде ама не е битно ако не може тогај ке си купам голф4 1.8т бензинец 150кс.
 
Ја саках да прашам дали може турбо да се уграде ама не е битно ако не може тогај ке си купам голф4 1.8т бензинец 150кс.

Може ама не би ти препорачал ако можеш купи си 1.8т :helou:
 
ae nesto da mi kaze nekoj za kolava
Ford Escort 1.8 16v clx 11/1995 137.000 km.
kakvi se,sto se...
 
ae nesto da mi kaze nekoj za kolava
Ford Escort 1.8 16v clx 11/1995 137.000 km.
kakvi se,sto se...


Старо железо е тоа што ке ти е земи нешто поново за исти пари да не биди постара од 98/99 година
 
ae nesto da mi kaze nekoj za kolava
Ford Escort 1.8 16v clx 11/1995 137.000 km.
kakvi se,sto se...
16 вентилскиот мотор на форд е најдобар во серијата што излезе. Освен проблемот со потрошувачката на гориво (која е прилично висока 10-12 литри низ град) друг проблем нема да имаш. Јас имам Ескорд од 92 (мојот е дизел) и до сега солидно ме служи. Последниве 2 месеци натепав 4.000 км на релација Скопје-Битола, без никакви дефекти.

Е сега во каква состојба е остатокот, гледај си го сам.
 
Во тојота Королата дугачка со дизел мотор ја даваат за околу 15000 сосе попуст што и не е така многу, а солидно количе е. И на РАВ4 дизел има попуст од 35 на 30 со солидна опрема.

ПС не работам во Тојота, вчера бев да го ѕирнам РАВ4
 
Со што/како да си ја исчистам внатрешноста на колата,тоа платното? :)
 
Евентуално небото т.е. headliner-от. Џиш мислам имаше објаснето како го средил на Ескортот, не знам во која тема е.
 
Изгледа мисли на седиштата и/или тапацирот на вратите.

Евентуално небото т.е. headliner-от. Џиш мислам имаше објаснето како го средил на Ескортот, не знам во која тема е.


Да да,за тапацирот на вратите и headliner-от.Ако го најде некој мислењето,нека каже и јас ке побарам :)
 
Заебанција е чистењето на тапацирите, особено на кровот. Ако не ти се даваат 1500-2000 денари за хемиско чистење на перална, најефикасен метод е со Cilit Bang. Само го прскаш (дел по дел) потоа го триеш со воден сунѓер (кој се плакни почесто за да падни црнилото и сапуницата) и го бришиш со сува крпа. Вака доста едноставно изгледа, ама има работа особено ако возилото е неисчистено долго време, а во него се има пушено.

Jaс го чистев делот што го покрива стаклениот шибер на Ескордот. Сликата каде е стварно неможам да ја најдам (не ми е на imageshack upload-ирана), но прилично добро се исчисти. Ми одзеде доста време и енергија (ме болеа рацете потоа) и на крај во еден убав сончев ден го оставив шиберот отворен нагоре, за да по сат-два заврни. И си еба матер, водата од дождот гнасна, па делот на шиберот пак ми е валкан (не е како што беше, но не е и чист). Некој ден пак му се думам да му застанам само стварно незнам кога.
 
Да да мислам дека ја памтам сликата пола беше исчистено пола не ,па го имаше сликано,ако е таа слика што мислам.Иначе не ми е за парите и онака еве иде лето да ја средам малку естетски,па за 4000 км треба редовен сервис и така.Женски треба да се возат, кола да се среди :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom