Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
За фино полирање после бојата што препорачуваш да користам?

Не полирај нишо ќе ја заебеш повеќе така, мачни само боја и готово како нова. Ако сакаш и да полираш после да не се познава боље на лакер однеси ја ама така ќе те чини многу повеќе.
 
Дај препорачајте некој автолимар низ Скопје да ми среди една гребаница околу 10 цм долга али да не е некој изгор скап, да не тестирам самиот со некоја паста/маркер.
Или ако знаете нешто што е ефикасно да го поминам самиот дома, гледам рекламираат некои маркери што не знам колку се ефикасни.

Имаш полир во боја, види дали ке најдеш како твојта боја.Е сега ако е длабока гребница само фарбање.Но проблем се лимариве, нема ни муабет да ти направат за тоа или ептен некој близок да ти среди.Но да знаеш и да го фарба пак со полир мора инаку мн ке двои .
 
Дај препорачајте некој автолимар низ Скопје да ми среди една гребаница околу 10 цм долга али да не е некој изгор скап, да не тестирам самиот со некоја паста/маркер.
Или ако знаете нешто што е ефикасно да го поминам самиот дома, гледам рекламираат некои маркери што не знам колку се ефикасни.
odi kaj nekoj bojazia neka ti rastvori boja sprema bojata od sasijata. Kompjurerski ja odreduvat bojata srema kod. 200 grama boja ke ti e dovolno. Vrvis direkno fina prostrilka. Odkako ke se isusi, ja poliras i na kraj ja vrvis so kolor vosok so zastita i zavrsena rabota. Ke imas i boja za sledni grebanici :) se nase ke te kosta 1200 denari. Moze da ja sredat i kaj so polirat vozila ali dali ke ja fatat za sitna rabota neznam.
baraj samo sonax pasti i kolor samponi.
 
Го гледав видеово и гледам користи типот Wizard Putty, вакво се наоѓа кај нас, ако да каде?
 
едно прашање имам
Имам форд фокус 2010, поминаја 15 месеци од кога ја купив и уште сервис му немам направено
Домашните не слушаат, не сакаат да ја носам на сервис оти ке ми сменеле стари делови и ке ме закрпеле скапо
Сами ние да му смениме масло, што треба потрошен материјал да не ја носиме на сервис
Јас му објаснувам не е ова стара кола па ај ке дотуриш масло, ке смениш гуртни а ајт терај
Сто работи има, електроники
Само за кочници течноста гледам ептен е сложена процедура да се направи, клима фреон требада се провери, плочки за кочници, потисна, ламела и кумплуг, да се провери ребраст, мењачот да се провери, филтри да се сменат можеби треба, рачките од вратите не работат, електрониката ме драпа од компјутерот и ред други работи. Се расправам со стариот тој ке ја видел, абе му викам ова не е кршот што ти го возиш, тој ке видел ке напраел, ете цела година се расправаме да ја носам или не.
Плус возам со летни истрошени гуми, какви зимски вика, ќе фрлаш пари за непотребни работи.
И ај сега разбери се
 
едно прашање имам
Имам форд фокус 2010, поминаја 15 месеци од кога ја купив и уште сервис му немам направено
Домашните не слушаат, не сакаат да ја носам на сервис оти ке ми сменеле стари делови и ке ме закрпеле скапо
Сами ние да му смениме масло, што треба потрошен материјал да не ја носиме на сервис
Јас му објаснувам не е ова стара кола па ај ке дотуриш масло, ке смениш гуртни а ајт терај
Сто работи има, електроники
Само за кочници течноста гледам ептен е сложена процедура да се направи, клима фреон требада се провери, плочки за кочници, потисна, ламела и кумплуг, да се провери ребраст, мењачот да се провери, филтри да се сменат можеби треба, рачките од вратите не работат, електрониката ме драпа од компјутерот и ред други работи. Се расправам со стариот тој ке ја видел, абе му викам ова не е кршот што ти го возиш, тој ке видел ке напраел, ете цела година се расправаме да ја носам или не.
Плус возам со летни истрошени гуми, какви зимски вика, ќе фрлаш пари за непотребни работи.
И ај сега разбери се
na ford ako se zaebi menjacot posle nisto ne go praj. zamaecot ti e izgor. maslo vo menjacot mora da ima. glicerin nemora da se menuva. filter za vozduh,maslo vo motorot,naften filter,maslen filter mora da se menuvaat sekoja godina ili na sekoj 10 000km. set potisna,lamela i lager se menuva ako kolata pocni da neodi kako sto treba fakticki koga ke pocni da slajfova lamelata. check engine nesmee da se zanemaruva oti mozi da nastani tezok problem. ako ne se menuva masloto redovno,samoto gubi kvalitet i se isfrla niz turbina. so rebrast nema igranje,puka toj i vitka radilica,krsi ventili,vlecka klip i frlas motor vo kanta. na sekoj 80 000km max. se menuva kajs.
ako si zarabotuvas sam pari odi odnesia naservis i nemora da znat. kola od 2010 nesmee da ima problemi i da vozes so strav.
 
na ford ako se zaebi menjacot posle nisto ne go praj. zamaecot ti e izgor. maslo vo menjacot mora da ima. glicerin nemora da se menuva. filter za vozduh,maslo vo motorot,naften filter,maslen filter mora da se menuvaat sekoja godina ili na sekoj 10 000km. set potisna,lamela i lager se menuva ako kolata pocni da neodi kako sto treba fakticki koga ke pocni da slajfova lamelata. check engine nesmee da se zanemaruva oti mozi da nastani tezok problem. ako ne se menuva masloto redovno,samoto gubi kvalitet i se isfrla niz turbina. so rebrast nema igranje,puka toj i vitka radilica,krsi ventili,vlecka klip i frlas motor vo kanta. na sekoj 80 000km max. se menuva kajs.
ako si zarabotuvas sam pari odi odnesia naservis i nemora da znat. kola od 2010 nesmee da ima problemi i da vozes so strav.
со мењачот од кога ја купив имам проблем, груб е во менување на брзини, не знам дали нема масло или таков е на поновите фордови, во рикверц не довлегва целосно, на сила го ставам оди останува меѓу брзини и грчи па треба на ново да го ставам, инаку досега кога кочев знаеше да свири, дали дека плочките истрошени не знам, а сега последно кога кочам се треси колата и воланот, зирнав таа течноста за кочниците како на минимум ми се гледа тој контејнерот

Тоа check engine што е, некоја сијаличка што свети при проблем?
 
со мењачот од кога ја купив имам проблем, груб е во менување на брзини, не знам дали нема масло или таков е на поновите фордови, во рикверц не довлегва целосно, на сила го ставам оди останува меѓу брзини и грчи па треба на ново да го ставам, инаку досега кога кочев знаеше да свири, дали дека плочките истрошени не знам, а сега последно кога кочам се треси колата и воланот, зирнав таа течноста за кочниците како на минимум ми се гледа тој контејнерот

Тоа check engine што е, некоја сијаличка што свети при проблем?
А да ја продадеш оваа кола? Ако толку имаш мака дома околу одобрување на финансии, да ја дадеш, во оваа кола според ова што го пиша итно ќе треба да инвестираш поголема сума. Менувачот кај мене откако почна да зеза, за некое време сменив цел сет ламела, потисна, друк лагер, може и само масло да е маката кај тебе или извиткана виљушка, али тоа требало да го провериш одма. Каиши, затегачи, водена пумпа, масло, филтер за масло, филтер за гориво, филтер за воздух ќе треба да мениш, тоа ти е соленко на форд и не очекувај да си под 250 евра за се. 4 зимни гуми за 2 месеци од сега уште мин 200 евра. Ако излезат и кочниците дека се изедени плус и тоа треба да го мениш. Ребраст каиш јас не би возел повеќе од 50 000 км, на мојата го менив 2 пати на поминати 47 и 49000, маслото 8-10 000 км или еднаш годишно ако не возиш толку километри.
Со вратите и електриката плус трошоци, дури да најдат што е, па има нема делови и таму мин 50 евра за баци рака.
 
Поздрав другари.

Треба да менувам каиши+затезачи+водна пумпа (и течноста, разбира се).

Е сега цените:

Прва понуда: СЕ Гејтс - ребраст со затезачи, линијски со затезачи+водена пумпа за 5750 денари (ми се виде МНОГУ ефтино). Ова е струмичка цена, во Скопје е 5100 денари.

Втора понуда: сет ребрасти 3600 хатчинсон+водна пумпа валео 2400+линиски 1050 конти+ина затегач 3200 за линиски и цената: 10 250 денари (скоро дупло)

Трета понуда: сет ребрести контитеч 4700+водена пумпа скф 3000 ден или водена пумпа метели 2100+линиски 1050 конти+ина затегач 3200 за линиски и цената: 11 050 или 11 950 денари.

На се ова оди антифриз Валео од 5 литра за 1000 денари (така нешто)

Петтаа понуда: ФУЛ комплет Контитеч 11 390 денари

Шеста понуда: ФУЛ Skf 11 090 денари

Gates е 50% поевтин од СЕ друго. Некој искуство со Gates?

Во секој случај ми требат СОВЕТИ и за другото.

Благодарам.
 
Оди слободно со 1 понуда,водна пумпа шо ти дадоа?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Поздрав другари.

Треба да менувам каиши+затезачи+водна пумпа (и течноста, разбира се).

Е сега цените:

Прва понуда: СЕ Гејтс - ребраст со затезачи, линијски со затезачи+водена пумпа за 5750 денари (ми се виде МНОГУ ефтино). Ова е струмичка цена, во Скопје е 5100 денари.

Втора понуда: сет ребрасти 3600 хатчинсон+водна пумпа валео 2400+линиски 1050 конти+ина затегач 3200 за линиски и цената: 10 250 денари (скоро дупло)

Трета понуда: сет ребрести контитеч 4700+водена пумпа скф 3000 ден или водена пумпа метели 2100+линиски 1050 конти+ина затегач 3200 за линиски и цената: 11 050 или 11 950 денари.

На се ова оди антифриз Валео од 5 литра за 1000 денари (така нешто)

Петтаа понуда: ФУЛ комплет Контитеч 11 390 денари

Шеста понуда: ФУЛ Skf 11 090 денари

Gates е 50% поевтин од СЕ друго. Некој искуство со Gates?

Во секој случај ми требат СОВЕТИ и за другото.

Благодарам.

А што кола имаш? Поточно за кое кола деловите ?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Здраво. Се работи за ровер 1.8.
Сакам да променам сензор на брегаста зошто на компјутер го јавува како грешка а и колата нешто не оди како што треба. Па сакам да пробам со половен, ама тој што го најдов е за 1.4 мотор. Како што гледав по нет истиот излегва за 1.4 1.6 и 1.8. Дали би одговарал од 1.4?
 
Zdravo

Da preporaca nekoj majstor za FIat vo Skopje (Vlae,karpors3,4) za proverka na poloven avtomobil.

Pozdrav
 
Zdravo

Da preporaca nekoj majstor za FIat vo Skopje (Vlae,karpors3,4) za proverka na poloven avtomobil.

Pozdrav

На излезот на ѓорче има еден, кога идеш од доле на главната улица, има големи знаци не можеш да утнеш. Илија мислам се викаше човекот изгуглај. Тој е за тие коли.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom