Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ова е Опел Астра бензин,бидејќи има 7000 обртаи...Ако е Астра дизел,ќе има 6000 обртаи максимум..Бензинците имаат пониска работна температура од дизелите..
Дизелите имат помала работна темература од бензиците, инаку конкрертно за случајот што дискутураме чисто информативно на опел корса термостатот отвара на 92 степени а држи темература на околу 95 но знае да се качи и од 100 најчесто летно време во некоа градска гужва но кога ке оклчи вентилаторот температурата пага и се врака на околу 95 степени.
 
на опел корса работна температура барем на мојта е 85 степени а перката оклучува над 90 степени.
 
На мојата е 95 работна темература и до 107 е ок тие што имат клима има 2 брзини на вентилаторот а тие како мојата имат една брзина на првите перката оклучува ако температурата мине над 95 а кај мене ако мине 100 степени.
 
Чисто да видиш како изгледа шалт-табла на Опел Астра..Каде имаш тука 107 степени што ти ги кажуваш за нормални,стави ги наочарите,и види..Поарно деактивирај го профилот,или не трескај зелени кога ПОЈМА НЕМАШ..Ќути,дај им предност на поискусните да кажат тоа што треба..

maxresdefault.jpg
Да иста е и на Вектрата 1.6 мотор има конкретно мојата, инаку од она прочитаното да проверам воздух во моторот, бидејќи хладњакот е прилично нов (сменет е во Јануари 2016-та), антифриз сменив комплет нов пред месец дена, па останува воздух или термостат што колку што паметам е менуван пред 3 години.[DOUBLEPOST=1476557728][/DOUBLEPOST]
На мојата е 95 работна темература и до 107 е ок тие што имат клима има 2 брзини на вентилаторот а тие како мојата имат една брзина на првите перката оклучува ако температурата мине над 95 а кај мене ако мине 100 степени.
Кај мене после 95 некаде се уклучува, би рекол 96 мах.
 
На 307 1.6 hdi во последно време осеќам дека послабо влече. Како можам да проверам дали турбото треба чистење или дали воопшто работи?
Се надевам дека не е вообичаениот квар на оваа кола9како и на 308) а тоа е турбината. Треба посериозен преглед да се направи.

Ако не ти е страв, извади го потисното црево после турбото и провери колкав е зјајот на осовината на турбото. Ако има луфта тогаш нечини[DOUBLEPOST=1476557903][/DOUBLEPOST]
Значи да пробам да испуштам воздух? :)

Прво и најосновно ДА. види прашај од каде се испушта на твојата кола
 
Sakam da ve prasam...Dali vo Makedonija moze da dobies tablicki so broj po izbor tvoj da ti napravat posebni...i dkolku moze kolku se plakja za toa? Ve molam za odgovor. Odnapred vi blagodaram :)
 
Sakam da ve prasam...Dali vo Makedonija moze da dobies tablicki so broj po izbor tvoj da ti napravat posebni...i dkolku moze kolku se plakja za toa? Ve molam za odgovor. Odnapred vi blagodaram :)
за бројки 7000, за двете букви плус 7000, а за целосно име по желба 90000 денари
 
Значи вака, се работи за Mercedes w203 220 cdi '05 facelift, правев сервис пред еден месец и мајсторот турил 6 литри масло, мој другар има иста кола исти мотор и година, денеска праел сервис на друго место и кај него туриле 6.5 литри масло, пошто нема шипка за проверување ниво на масло се проверува компјутерски, а што е по збунувачки и кај мене и кај него вика "Engine oil level OK", дали некој е запознат со овој феномен и да ми објасне малце за што се работи и дали да дотурам уште масло ?
 
Значи вака, се работи за Mercedes w203 220 cdi '05 facelift, правев сервис пред еден месец и мајсторот турил 6 литри масло, мој другар има иста кола исти мотор и година, денеска праел сервис на друго место и кај него туриле 6.5 литри масло, пошто нема шипка за проверување ниво на масло се проверува компјутерски, а што е по збунувачки и кај мене и кај него вика "Engine oil level OK", дали некој е запознат со овој феномен и да ми објасне малце за што се работи и дали да дотурам уште масло ?

Точно му туриле него..Кај тебе има помалку..Мајсторот ти украл 0.5 литри масло,што ако си ставил Мобил,кое што еден литар кошта 600-700 денара,фактички ти украл 300-400 денара..Врати се да ти дополни,барем уште 200-300 милилитри..[DOUBLEPOST=1476571679][/DOUBLEPOST]
на опел корса работна температура барем на мојта е 85 степени а перката оклучува над 90 степени.

Да си жив..Кажи му на @DaNiMuNjA колку е работна температура..[DOUBLEPOST=1476571853][/DOUBLEPOST]
Дизелите имат помала работна темература од бензиците, инаку конкрертно за случајот што дискутураме чисто информативно на опел корса термостатот отвара на 92 степени а држи темература на околу 95 но знае да се качи и од 100 најчесто летно време во некоа градска гужва но кога ке оклчи вентилаторот температурата пага и се врака на околу 95 степени.

Пак ќе речам,тоа е превисока температура..Ама твоја е колата,како сакаш одржувај си ја,и вози си ја како што мислиш дека е правилно..Јас маки мачев,де ова-де она,и на крај решив го извадив хладњакот,го однесов на перална го исправ со Арис го наместив више до ден денес никаков проблем немам..Плетвар во август месец во 14:00 саатот на 34 степени со четврта со 110 km/h го качив нагоре,стрелката од средина не се помести и тоа со обична вода од чешма имаше внатре..[DOUBLEPOST=1476571998][/DOUBLEPOST]
Да иста е и на Вектрата 1.6 мотор има конкретно мојата, инаку од она прочитаното да проверам воздух во моторот, бидејќи хладњакот е прилично нов (сменет е во Јануари 2016-та), антифриз сменив комплет нов пред месец дена, па останува воздух или термостат што колку што паметам е менуван пред 3 години.[DOUBLEPOST=1476557728][/DOUBLEPOST]
Кај мене после 95 некаде се уклучува, би рекол 96 мах.

А имаш ли проверено нивото на антифриз до каде е?Да не ти е паднато?Ти губи ли антифриз?Парно имаш ли внатре,топли ли?Оти има некои коли,што воздухот автоматски сами го исфрлаат..
 
Последно уредено:
Значи вака, се работи за Mercedes w203 220 cdi '05 facelift, правев сервис пред еден месец и мајсторот турил 6 литри масло, мој другар има иста кола исти мотор и година, денеска праел сервис на друго место и кај него туриле 6.5 литри масло, пошто нема шипка за проверување ниво на масло се проверува компјутерски, а што е по збунувачки и кај мене и кај него вика "Engine oil level OK", дали некој е запознат со овој феномен и да ми објасне малце за што се работи и дали да дотурам уште масло ?
isto i ja imam mercedes
sobira otprilika okolu 6 - 6.5 litri maslo
jas mu menjam maslo 4 pati i mu stavam 6 litri tocnoo i nema gajle, taka da nema potreba da mu dostavas uste 0.5 litri
 
На 307 1.6 hdi во последно време осеќам дека послабо влече. Како можам да проверам дали турбото треба чистење или дали воопшто работи?
Турбото е за менување, а и нема гаранција дека нема пак да се расипе, умрен мотор е тоа.
Ова е Опел Астра бензин,бидејќи има 7000 обртаи...Ако е Астра дизел,ќе има 6000 обртаи максимум..Бензинците имаат пониска работна температура од дизелите..
Денес го возев мојот опел со средна брзина 190-200 km/h, околу 3 часа и фиксно стрелката беше закована на 90.
 
Турбото е за менување, а и нема гаранција дека нема пак да се расипе, умрен мотор е тоа.

Денес го возев мојот опел со средна брзина 190-200 km/h, околу 3 часа и фиксно стрелката беше закована на 90.

Каков опел возиш ти со средна брзина од 190-200км/час, па и 3 часа, прво каде најде патишта, а второ со кој модел на опел успеа во Македонија да постигнеш средна брзина од 190-200км/час :eek:
 
Браво ако навистина дига 200км/час со 110 коњски сили 1.7cdti , сепак сум скептик за на рамен пат дека може да ја постигне оваа брзина, а и во технички спецификации гледам е макс 188км/час :toe:

Како и да е, не била средна брзина туку максимална брзина, има разлика :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom