Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Има полна снага, ама повремено не качува повеќе од 3к вртежи. После рестарт на моторот се губи проблемов со вртежите. Истово ми се има случено и со Пежо 206 (ист мотор) ама по кратко време целосно се изгуби ваквиот симптом.



Заборавив да спомнам дека е дизел (1.4 HDI).
И јас на реното имам сличен проблем извесен период, ја однесов два пати да ја проверат, но не може да најде од што е маката. Го исчисти ЕГР вентилот, но пак го имам истиот проблем (не е често, но знае да се блокира од време на време, само што кај мене светнува сијаличката за грејачите), ја губи силата, менува звук и не крева повеќе од 70км, така се мачи 2-3км и пак се оправа си прима гас и се е ок, последно ми се случи пред 8 дена, од тогаш до денес имам минато околу 750км, а се нема пак повторено.
 
Има полна снага, ама повремено не качува повеќе од 3к вртежи. После рестарт на моторот се губи проблемов со вртежите. Истово ми се има случено и со Пежо 206 (ист мотор) ама по кратко време целосно се изгуби ваквиот симптом.



Заборавив да спомнам дека е дизел (1.4 HDI).
Kaj 1.4hdi obicno ova znaci deka nesto ne e vo red so ubrizgavanjeto, ili se diznite ili pumpata (paga pritisok vo sistemot). Ako e 1.4hdi 16v togas se diznite 100%.[DOUBLEPOST=1464298676][/DOUBLEPOST]
И јас на реното имам сличен проблем извесен период, ја однесов два пати да ја проверат, но не може да најде од што е маката. Го исчисти ЕГР вентилот, но пак го имам истиот проблем (не е често, но знае да се блокира од време на време, само што кај мене светнува сијаличката за грејачите), ја губи силата, менува звук и не крева повеќе од 70км, така се мачи 2-3км и пак се оправа си прима гас и се е ок, последно ми се случи пред 8 дена, од тогаш до денес имам минато околу 750км, а се нема пак повторено.
Ako e DCi problemom e verojatno vo turboto, ne raboti varijabilnata geometrija ili senzorot so ja kontrolira.
 
И јас на реното имам сличен проблем извесен период, ја однесов два пати да ја проверат, но не може да најде од што е маката. Го исчисти ЕГР вентилот, но пак го имам истиот проблем (не е често, но знае да се блокира од време на време, само што кај мене светнува сијаличката за грејачите), ја губи силата, менува звук и не крева повеќе од 70км, така се мачи 2-3км и пак се оправа си прима гас и се е ок, последно ми се случи пред 8 дена, од тогаш до денес имам минато околу 750км, а се нема пак повторено.
Imas problem so EGRot. Ako e iscisten imalo malku prlavstina vo nego. Racunaj deka uste odredeno vreme i kje ti otide skroz kako kaj mene :( Go imav totalno istiot problem inistoto resenie. Pri kraj mu e zivotot.
 
Imas problem so EGRot. Ako e iscisten imalo malku prlavstina vo nego. Racunaj deka uste odredeno vreme i kje ti otide skroz kako kaj mene :( Go imav totalno istiot problem inistoto resenie. Pri kraj mu e zivotot.
Imas sprej za cistenje eger 600 denari e, posle toa nemas gajle. Se naodja vo mk jas pred pola godina zedov sega se e ok
.samo ubavo procitaj kako se prska i na youtube vidi ima dosta primeri. Inaku so cistenje struzenje ne biva.
 
Imas problem so EGRot. Ako e iscisten imalo malku prlavstina vo nego. Racunaj deka uste odredeno vreme i kje ti otide skroz kako kaj mene :( Go imav totalno istiot problem inistoto resenie. Pri kraj mu e zivotot.
Imas sprej za cistenje eger 600 denari e, posle toa nemas gajle. Se naodja vo mk jas pred pola godina zedov sega se e ok
 
Kaj 1.4hdi obicno ova znaci deka nesto ne e vo red so ubrizgavanjeto, ili se diznite ili pumpata (paga pritisok vo sistemot). Ako e 1.4hdi 16v togas se diznite 100%.[DOUBLEPOST=1464298676][/DOUBLEPOST]
Ako e DCi problemom e verojatno vo turboto, ne raboti varijabilnata geometrija ili senzorot so ja kontrolira.
1.9 dci е моторот, малку во попрост јазик да ми објасниш ако не ти е проблем, ова варијабилната геометрија шо париња оди и сензорот (или цело турбо мора да се мени), сум наебал здраво или со помалку може да се мине?[DOUBLEPOST=1464368080][/DOUBLEPOST]
Imas problem so EGRot. Ako e iscisten imalo malku prlavstina vo nego. Racunaj deka uste odredeno vreme i kje ti otide skroz kako kaj mene :( Go imav totalno istiot problem inistoto resenie. Pri kraj mu e zivotot.
Не го чистев самиот, ми го чистеше автомеханичарот што ми ја одржава и баш со спреј како што го препорачаа другите членови.
 
На блезот во турбото има лопатки кои во зависност од потребите на снага на колата ги задвижува механизам. Значи им го менува аголот за тоа колку треба турбото да пумпа или не. кај турбата кои немаат ``закретне лопатице``, тие уште во старт се фиксирани на една положба која е всушност компромис помежу високите и ниските вртежи.

Е сега првото правило на механиката е: тоа што го нема неможи да се расипи.

Ти имаш турбо со покретни лопатки/геометрија што ја викаат, и тоа можи да се расипи, да се нафати талог на нив па самото завртување за некој агол ќе биди проблематично
 
Овој пост го посетувам на СИТЕ ВАС кои ја држите оваа тема активна и кои редовно и ревносно одговарате на прашањата на членовите кои имаат мало (или во мојот случај никакво) искуство околу автомобилите... Сами ќе се препознаете, тука сте секој ден и често не спасувате од доста доста маки во однос на поправки/кварови на возилата.

Темата ја пратам откако сум на форумот и ќе ја пратам сè додека сум тука. Дечки, во име на сите нас кои прашуваме постојано и добиваме навремени и одговори полни подршка, едно големо ВИ БЛАГОДАРАМ!!!

позз
 
На блезот во турбото има лопатки кои во зависност од потребите на снага на колата ги задвижува механизам. Значи им го менува аголот за тоа колку треба турбото да пумпа или не. кај турбата кои немаат ``закретне лопатице``, тие уште во старт се фиксирани на една положба која е всушност компромис помежу високите и ниските вртежи.

Е сега првото правило на механиката е: тоа што го нема неможи да се расипи.

Ти имаш турбо со покретни лопатки/геометрија што ја викаат, и тоа можи да се расипи, да се нафати талог на нив па самото завртување за некој агол ќе биди проблематично
А чаре за овие?
Се менува цело турбо или ги менуваат само нив?
 
Tuka leži majstorstvoto dali nekoj će se nafati da go otklonuva kvarot ili će ti reči baraj turbo.

Vo drugite zemji pravat duri i balansiranje na osovina na turbina a kaj nas ne bi znael dali nekoj će se nafati da rastura turbo
 
Tuka leži majstorstvoto dali nekoj će se nafati da go otklonuva kvarot ili će ti reči baraj turbo.

Vo drugite zemji pravat duri i balansiranje na osovina na turbina a kaj nas ne bi znael dali nekoj će se nafati da rastura turbo

Има и тука многу што репарираат...еве еден пример www.avtoturbini.mk ...2 год гаранција даваат.
 
Decki imam seat leon 2001 god i pred mesec dena primetiv deka koga vozam od 30 do 50 km/h nesto kako da mi lupa od desnata strana ne sum siguren dali pozadi ili napred.. Na majstor mi rekoja deka nema nisto i mi rekoja da gi proveram gumete... Bev na vulkanizer i tamu mi rekoa deka e dobro.. Dali nekoj imal slicen problem kako mojov ili pak nekoj ako znae do sto moze da bide neka mi kaze... I pred nekoj den se vrakav od ohrid i pocnav da prikocuvam so brzina od 120 km/h i pocna da mi se trese volanot koj kocev a uz voznja ne se trese...
 
Proverija podobro, mora da ima nešto-lošo nalegnat bandaž, iskriven disk, puknata kočiona pločkam , kriva poluosovina/zglob..?
 
POMOS.:dali Kalos,Aveo od 2008 g.ili golf4 od 2001g.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom