Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ај пак јас да прашам, на Renault Scenic 1.9dci 2001 год ми свети сијаличката за сервис постојано. Летово направив сервис: филтер за полен, филтер за гориво, филтер за воздух, сет каиши со затегачи, а завчера променив и масло со маслен филтер.
Имам веќе купено и амортизери, но не ги имам променето, али амортизериве се осеќаат дека се отидени само на поголеми дупки или на поголема брзина кога наидувам на вдлабнатини, дали е можно да свети поради амортизерите или свети поради нешто друго?Прегледај го приврзокот 136729

Да не треба да рестартираш интервал за сервис на компјутерот?
 
Да не треба да рестартираш интервал за сервис на компјутерот?
Немам појма брат, јас променив тоа и ништо никаде не рестартиравме со механичарот, ниту пак знам каде се рестартира, а колку што гледам и тој се разбира колку и јас во електроникава на моево возило, типчето е од оние чекан и удри.
 
Немам појма брат, јас променив тоа и ништо никаде не рестартиравме со механичарот, ниту пак знам каде се рестартира, а колку што гледам и тој се разбира колку и јас во електроникава на моево возило, типчето е од оние чекан и удри.
Не сум сигурен ама за да ресетираш треба да вклучиш контакт да го стснеш дугмето за ресетирање градска да исклучиш контакт и по одбројување од 10 секунди пак да вклучиш контат и ќе се ресетира
 
Ај пак јас да прашам, на Renault Scenic 1.9dci 2001 год ми свети сијаличката за сервис постојано. Летово направив сервис: филтер за полен, филтер за гориво, филтер за воздух, сет каиши со затегачи, а завчера променив и масло со маслен филтер.
Имам веќе купено и амортизери, но не ги имам променето, али амортизериве се осеќаат дека се отидени само на поголеми дупки или на поголема брзина кога наидувам на вдлабнатини, дали е можно да свети поради амортизерите или свети поради нешто друго?Прегледај го приврзокот 136729



Не сте го ресетирале интервалот, а он само од себе не се ресетира... Така да барај некој кој има рено или некој мајстор за рено...[DOUBLEPOST=1452701292][/DOUBLEPOST]
A mu ja odnese izvadena,ili so se kola, pa on ja vadese?I so kola imas?


Ауди А4 ( Б5 ) 1.9 ТДИ 110 кс... Да јас ја носев колата, се он работеше... Ја однесовме попладне околу 17 - 17 и 30 часот и си ја земав околу 21...
 
Последно уредено:
Не сте го ресетирале интервалот, а он само од себе не се ресетира... Така да барај некој кој има рено или некој мајстор за рено...[DOUBLEPOST=1452701292][/DOUBLEPOST]


Ауди А4 ( Б5 ) 1.9 ТДИ 110 кс... Да јас ја носев колата, се он работеше... Ја однесовме попладне околу 17 - 17 и 30 часот и си ја земав околу 21...

I kolku te kostase cela operacija?Znaci vadenje,prediktovanje i pak vrakanje na mestoto?Kolku vreme pomina od togas,kako si zadovolen?
 
Немам појма брат, јас променив тоа и ништо никаде не рестартиравме со механичарот, ниту пак знам каде се рестартира, а колку што гледам и тој се разбира колку и јас во електроникава на моево возило, типчето е од оние чекан и удри.

Баш што ти кажа Фринџ погоре. Коа се прави сервис треба да се ресетира интервалот за сервис на компјутерот. Види во упатството или по интернет како се прави тоа за твојата кола. Кај мене на пример се дава контакт се држи едно копче на врвот на десната рачка и се ресетира, па се исклучува контакт.

Ресетирај го и мислам ќе бидеш раат :)
 
Здраво имам проблем со Tико троши 1кг уље на 100км. ке објаснам се од почеток за да биде појасно при менување на водна пумпа го искривив првиот вентил ја отворив главата го сменив првиот вентил и тафлон нов дихтунг го затворив пак исто троши уље ненормално . Го отварам по втор пат сега го вадам и картерот и проверувам карики на првиот клип здрави се го затварам картерот со мисла дека е водицата или евентуално некој тафлон ја менувам водицата на првиот вентил ги менувам сите тафлони ја рамнам главата нов дихтунг и затварам се и на крајот се исто пак троши исто уље како претходно . Му мерев компресија 10 на сите три. некој совет во врска со ова што да направам . Фала
 
Па здрави се компресионите карики затоа има компресија, а масло ти троши бидејќи се отидени маслените карики или гумички на вентили[DOUBLEPOST=1452714563][/DOUBLEPOST]А да не тече од некаде масло?
Нека работи во место и чекај да видиш.
 
ги сменив сите гумички не тече од никаде туку константо дими и мириса на уље без разлика ладен топол мотор
 
ги сменив сите гумички не тече од никаде туку константо дими и мириса на уље без разлика ладен топол мотор

Kompresija meris na topol ili laden motor?Se meri na laden motor. Smeni go masloto, stavi 10w40 ili 15w40 pa probaj,moze si nadjbaral nekoe falsh maslo.Premnogu e litar maslo na 100 km.
 
Kompresija meris na topol ili laden motor?Se meri na laden motor. Smeni go masloto, stavi 10w40 ili 15w40 pa probaj,moze si nadjbaral nekoe falsh maslo.Premnogu e litar maslo na 100 km.
мерев на топол мотор, а како да да бидам сигурен дека се маслени карики не можно да е од лошо уље пред не го трошеше , а сега му го ставив истото уле
 
Kompresija meris na topol ili laden motor?Se meri na laden motor. Smeni go masloto, stavi 10w40 ili 15w40 pa probaj,moze si nadjbaral nekoe falsh maslo.Premnogu e litar maslo na 100 km.
Што има врска топол ладен мотор.
Ако нема компресија неможе да запали[DOUBLEPOST=1452716165][/DOUBLEPOST]
ги сменив сите гумички не тече од никаде туку константо дими и мириса на уље без разлика ладен топол мотор
Па маслените карики се истрошени
 
Што има врска топол ладен мотор.
Ако нема компресија неможе да запали[DOUBLEPOST=1452716165][/DOUBLEPOST]
Па маслените карики се истрошени
Колку си сигурен а можно ли е да е пукната главата па така да троши неа не ја испитав ?
 
Ako e puknata glavata nema da pali
пале и добро влече само почна да троши уље откако ја отварав главата пред тоа не трошеше можно ли е од еднаш да отидат карики пошто вадев на прв клип кариките се добро на другите клипови незнам останува пак да вадам да ги проверам сите карики .а што е најчудно на прв клип дуваше уље сега на тој нема на друггите два дува
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom