Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имам одговор на предходната страна. Но друго е прашањето во каква состојба е колата. Никој на запад не купува дизел а да вози само 120 000 км за 10 години. Таму дизелите ги цедат. Проверија до детал каква и е состојбата.

Иначе ако се погоди да е состојбата на колата добра. на луѓето со вакви коли животот им е навистина досаде, Турај гориво и вози. Ништо друго не се случува, ни дефеци, но и никој не те заприметува на улица
 
Имам проблем со lada niva 1.6 со палењето. Претходно давање контакт ама не верглаше (испадна дека било до четкиците ) - ова го средија. Сега не дава никаков контакт кога го вртам клучот како да е цркнат акумулаторот (нов акумулатор е). Нешто чаире, мислење, што да проверам ?
 
На колата ми е направена некаква збрка при врзување на контактите и сега кога давам сев жмикавец се палат долги светла. На сметка на тоа блиндирањето не работа, значи контактот од блиндирање е поврзан веројатно со тој на лев жмикавец.

Прашањето ми е како да дојдам до контактите и да го средам тоа? Гледав вака, но нема некој лесен начин, треба да вадам волан изгледа или, нешто ау? За ауди а4 се работи.
 
На колата кога ќе го завртам клучот за да ја запалам почнува да вергла ама и кога ќе го вратам клучот продолжва да вергла. Во моментот кога ќе запали, алансерот тогаш исклучва. Е сега ако на пример нема гориво или е исклучен контактот (на посебно дугме е контактот оти е расипан кај бравата) моторот нема да престани да вергла се дур не се испразни акумулаторот цел (не можи да се запри верглањето ако го вратиш клучот назад). Алансерот е исправен, проверено. До шо можи да е проблемот? Се работи за Москвич Алеко 2000 год. со Лада мотор.
 
На колата кога ќе го завртам клучот за да ја запалам почнува да вергла ама и кога ќе го вратам клучот продолжва да вергла. Во моментот кога ќе запали, алансерот тогаш исклучва. Е сега ако на пример нема гориво или е исклучен контактот (на посебно дугме е контактот оти е расипан кај бравата) моторот нема да престани да вергла се дур не се испразни акумулаторот цел (не можи да се запри верглањето ако го вратиш клучот назад). Алансерот е исправен, проверено. До шо можи да е проблемот? Се работи за Москвич Алеко 2000 год. со Лада мотор.
Треба да провериш релеј да се замени или да се стави појака нешто како на сликава
8d27fb331b4182b5ec42f44a43380d09.jpg

4019bbaab01801b84c2299e0eacb69b4.jpg

1d94ab8d415af9bccbfefcbf50e35350.jpg


Најубаво да го однесеш на автоелектричан во радишани за само руски коли


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Сите производители на автомобили имаат силни мотори над 200 коња, не е тоа до марката.
Друго е прашањето каде ќе ги возиш овие 15 годишни коњи на македонските патишта :icon_mrgr:

Тоа е веке друг муабет, така ако гледаме во Македонија не ни треба ауто појако од 100 коња али како и да е кој во што ужива.
И да марката многу значи за перформансите на еден автомобил ти реков не е секогаш до бројките.
 
Тоа е веке друг муабет, така ако гледаме во Македонија не ни треба ауто појако од 100 коња али како и да е кој во што ужива.
И да марката многу значи за перформансите на еден автомобил ти реков не е секогаш до бројките.
Речиси сите производители на автомобили прават идентични мотори по cc & kw така да марката и не е ни важна.
 
Речиси сите производители на автомобили прават идентични мотори по cc & kw така да марката и не е ни важна.

За еден автомобил да биде брз и моќен, не е се до моторот има и многу други работи, како преносот на моќта од моторот, начинот на како моторот работи, аеродинамика на каросеријата, тежина на каросеријата и многу други работи, затоа и велам до марката е многу, не е се до бројките...не буквално до марката туку до начинот како е изработен, затоа секоја марка си има своја карактеристика во изработката на автомобилите.
 
Последно уредено:
Ова тема нека биде како место каде ке може да си прашате нешто што ве интересира за автомобилот, совет за нешто, па и ако ви е потребен некој дел, ако знае некој кај го има. Со еден збор - ум да побарате.

Кој знае нека одговара, кој сака нека си праша.

Vaka sega : Imam Audi A4 1.9 TDI 90hp se dvoumam dali da turam u rezervoar od Wurth sredstvo za procistuvajne na dizni sistem i tn....btw dali ke ima podobruvajne na performansi znaci nemam nikakov problem so kolata ali bidejki e :1997: bi sakal da ja osvezam na nekoj nacin.... dali ke zgolemi na brzina start edno dr... ako nekoj imal iskustvo neka kazi ..tnx POZ!! :)
 
Vaka sega : Imam Audi A4 1.9 TDI 90hp se dvoumam dali da turam u rezervoar od Wurth sredstvo za procistuvajne na dizni sistem i tn....btw dali ke ima podobruvajne na performansi znaci nemam nikakov problem so kolata ali bidejki e :1997: bi sakal da ja osvezam na nekoj nacin.... dali ke zgolemi na brzina start edno dr... ako nekoj imal iskustvo neka kazi ..tnx POZ!! :)
Jas imam 2004 slicno na tvoeto. Ako redovno si ja odrzuvas ne stavaj nisto moja preporaka ti e. Ne si baraj belje kade nema. Ne deka e loso samo kje procisti cevki i dizni ama pak kje kazam, kaj nemas problem ne go baraj.

ROMA ROMA ROMA
 
Не ти работи ЕСП-то..Кога влегуваш во кривина,доколку возилото е искривено,или слично,го враќа назад на патот,т.е не буквално,али го потпомага влезот во кривина..

ESP-Електронски систем за стабилност на возилото..Тоа би значело во превод..
Приклучи ја на дијагностика,може сензорот е отиден,може има само слаб контакт..
greska sum jas. ne bilo EPS tuku EPC, el. power control, e ova sho znaci neznam
 
Jas imam 2004 slicno na tvoeto. Ako redovno si ja odrzuvas ne stavaj nisto moja preporaka ti e. Ne si baraj belje kade nema. Ne deka e loso samo kje procisti cevki i dizni ama pak kje kazam, kaj nemas problem ne go baraj.

ROMA ROMA ROMA
aham.. abe onaka cisto info... prasuvam posto mnn gi fala wurth & sonax kako firma a i imalo rezultat kako dobar start na kolata poostra vo smisla refresh na cel motor sto ima logika ..diesel motor treba pocesto da se procistuva od garesh na dizni,usisna grana, katalyz i tn... ja bi probal posto ne e toa ness kako chip dodatoci i takvi srajna ... ali go postovam sekoj sovet ..POZ!
 
greska sum jas. ne bilo EPS tuku EPC, el. power control, e ova sho znaci neznam
Пред да го земам мојот имав читано на англиски форум дека ова често се случувало после возење на резерва. Проблемот се јавувал тоа што резервоарот е поделен на два дела и во едниот снемувало нафта и повлекувал ѓубре. После замената на филтерот за гориво и ресетирање на грешката што се појавува, проблемот не се појавувал пак. Сепак додека не ја уклучиш на дијагностика да видат ако можат што точно е грешката, може само да нагаѓаме. Може и ништо сериозно да не е, туку да се "збунил" компјутерот и да го појавил тоа EPC. Однеси ја колата нека видат и они ќе ти кажат што треба да направиш.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom