Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ми се расипа механизмот на прозорот, прозорот моментално е отворен и несакат да се затворит, при стегање на дугмето за затварање се слушат некое крцкање во вратава, предлог за мајстор во Скопје?
Се работит за пежо 508
Првично земи со раце дигни го и стај му некое дрвце или хартија за да не се спушта. И внимавај од копче да не го спуштиш оти пак ќе падне. Ова ти го кажувам привремено, додека најдеш мајстор.
 
Првично земи со раце дигни го и стај му некое дрвце или хартија за да не се спушта. И внимавај од копче да не го спуштиш оти пак ќе падне. Ова ти го кажувам привремено, додека најдеш мајстор.
Скроз е отворен, не е значит на пола... Спас му немат :)
 
Ми се расипа механизмот на прозорот, прозорот моментално е отворен и несакат да се затворит, при стегање на дугмето за затварање се слушат некое крцкање во вратава, предлог за мајстор во Скопје?
Се работит за пежо 508
Zemi sam napraj si go sam i cuvaj si gi parite za drugo neshto.
Ne e nikakva filozofija a imash i Videa na YouTube
 
Колата тешко ми влегува во прва брзина и рикверц( треба малку на сила да бутнам и ќе влезе некако a се слуша и лош звук поготово во рикверц кога ке пробам ) ... во другите брзини немам ваков проблем. Што може да е, дали да ја носам на мајстор се поправа ли ова? Се работи за опел корса Д 2010 год бензин
unique5 го реши ли овој проблем, и кај мене го јави истиот проблем. Тоа го прави при тргнување откако ќе ја запалам . Во почетокот поретко го јавуваше овој проблем, но сега почна при секое трнување.
Автоматски споено мислење:

Пред 4000км сменив сет потисна, ламела и лагер.Пред една година некаде.Последниве неколку дена забележував дека не сака да влезе во брзина на прво.Посебно за прва брзина и рикверс.Значи менувачов закочуваше како да не сака да влези.И ќе престегнам пак кумплуг од почеток и ќе влези.И сеа вечерва пукам прва брзина и колава треси како да е 5та.Заклучив дека уствари влегува во 3та , а кога ќе сменувам за 2ра,влегува најверојатно во 4та.Како целото да се поместило влево и да ми останале 3 брзини.3,4 и5та.Буквално така го чуствувам.1 и 2 и рикверс не влегува(рикверсот е исто како прва само со стегнување на долу).Ќе ја однесам кај истиов мајстор што ми смени сетот,само тоа ќе биде за 1-2 дена поради празников.Ме интересира што мислите дека може да биде?Дали е можно да не му биле правилно наместени и да дошло до изместувања и разлабавување?Дали е можно да се еби ламелата или потисната за 4000км? ВТФ
Не сум не искусен возач а колата ја возам само јас.Значи опциите за не правилно сменување на брзини и изживување над колата пропаѓаат.
Друже , го реши ли проблемот? И јас го имам остиот проблем .
 
Последно уредено:
unique5 го реши ли овој проблем, и кај мене го јави истиот проблем. Тоа го прави при тргнување откако ќе ја запалам . Во почетокот поретко го јавуваше овој проблем, но сега почна при секое трнување.
Автоматски споено мислење:


Друже , го реши ли проблемот? И јас го имам остиот проблем .
Прашуваш луѓе што ова го објавиле 2018 пред 7 години веќе најверојатно не се ни на форумот.

Никогаш не ставај дирекно рикверц секогаш ќе имаш лош звук. Пред рикверц стави еднаш втора и одма извади па рикверц. Не пушташ кумплуг значи.

Прва што ти влегува потешко, кога последно си проверил или сменал масло во мењач?

Ако не влага во прва и втора значи на празно оди бирачот тогаш сајли на мењач. Фиат да не е колата?
 
Прашуваш луѓе што ова го објавиле 2018 пред 7 години веќе најверојатно не се ни на форумот.

Никогаш не ставај дирекно рикверц секогаш ќе имаш лош звук. Пред рикверц стави еднаш втора и одма извади па рикверц. Не пушташ кумплуг значи.

Прва што ти влегува потешко, кога последно си проверил или сменал масло во мењач?

Ако не влага во прва и втора значи на празно оди бирачот тогаш сајли на мењач. Фиат да не е колата?
Не , Опел корса Д
Автоматски споено мислење:

Не , Опел корса Д
Проверив и дополнив масло на мењач пред неколку месеци
Автоматски споено мислење:

Не , Опел корса Д
Автоматски споено мислење:


Проверив и дополнив масло на мењач пред неколку месеци
во празно ,изгасена влегува во сите брзини
Автоматски споено мислење:

Не , Опел корса Д
Автоматски споено мислење:


Проверив и дополнив масло на мењач пред неколку месеци
Автоматски споено мислење:


во празно ,изгасена влегува во сите брзини
проблемот го прави т.е не влегува во брзина откога ќе а запалам и ќе пробам да ја ставам во брзина. И правам некои ритуали : првен стискам кумплук целосно, пуштам малку , повторно притискам до доле ставам 5 па после пробувам во 1ва.
Доколку не успее од прва , повторувам неколку пати додека не успее.
Или друга постапка: На друкувам на кумплугот 4-5 пати, па после убацувам во 1ва....и тоа успева понекогаш од 1ва а некогаш по неколку пати.
 
Последно уредено:
Не , Опел корса Д
Автоматски споено мислење:


Проверив и дополнив масло на мењач пред неколку месеци
Автоматски споено мислење:


во празно ,изгасена влегува во сите брзини
Автоматски споено мислење:


проблемот го прави т.е не влегува во брзина откога ќе а запалам и ќе пробам да ја ставам во брзина. И правам некои ритуали : првен стискам кумплук целосно, пуштам малку , повторно притискам до доле ставам 5 па после пробувам во 1ва.
Доколку не успее од прва , повторувам неколку пати додека не успее.
Или друга постапка: На друкувам на кумплугот 4-5 пати, па после убацувам во 1ва....и тоа успева понекогаш од 1ва а некогаш по неколку пати.
Ништо не те разбрав. Што оди како во празно, бирачот или кумплугот кога ќе го притиснеш?

Ова како кумплуг да е проблемот. Изгасена влегува во сите брзини. Ја палиш притискаш кумплуг и не влегува во брзина. Па пумпата од кумплугот не прај притисок и ламелата и потисната не одвојуваат и не влегува во брзина.

Можиш ова и да го тестираш. Изгасната спушти рачна, притисни кумплуг и држи, стави прва и заверглај... ќе скокни колата ќе сака да тргни иако држиш кумплуг
 
Sihroni na menjac. Toj motor nosi M32. I nov set da stavis pak nema da vlegva vo brzini. Imas lufta na sihronite ili lager pred rasturvanje.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom