Ми се расипа механизмот на прозорот, прозорот моментално е отворен и несакат да се затворит, при стегање на дугмето за затварање се слушат некое крцкање во вратава, предлог за мајстор во Скопје?
Се работит за пежо 508
Првично земи со раце дигни го и стај му некое дрвце или хартија за да не се спушта. И внимавај од копче да не го спуштиш оти пак ќе падне. Ова ти го кажувам привремено, додека најдеш мајстор.
Првично земи со раце дигни го и стај му некое дрвце или хартија за да не се спушта. И внимавај од копче да не го спуштиш оти пак ќе падне. Ова ти го кажувам привремено, додека најдеш мајстор.
Ми се расипа механизмот на прозорот, прозорот моментално е отворен и несакат да се затворит, при стегање на дугмето за затварање се слушат некое крцкање во вратава, предлог за мајстор во Скопје?
Се работит за пежо 508
Колата тешко ми влегува во прва брзина и рикверц( треба малку на сила да бутнам и ќе влезе некако a се слуша и лош звук поготово во рикверц кога ке пробам ) ... во другите брзини немам ваков проблем. Што може да е, дали да ја носам на мајстор се поправа ли ова? Се работи за опел корса Д 2010 год бензин
unique5 го реши ли овој проблем, и кај мене го јави истиот проблем. Тоа го прави при тргнување откако ќе ја запалам . Во почетокот поретко го јавуваше овој проблем, но сега почна при секое трнување.
Пред 4000км сменив сет потисна, ламела и лагер.Пред една година некаде.Последниве неколку дена забележував дека не сака да влезе во брзина на прво.Посебно за прва брзина и рикверс.Значи менувачов закочуваше како да не сака да влези.И ќе престегнам пак кумплуг од почеток и ќе влези.И сеа вечерва пукам прва брзина и колава треси како да е 5та.Заклучив дека уствари влегува во 3та , а кога ќе сменувам за 2ра,влегува најверојатно во 4та.Како целото да се поместило влево и да ми останале 3 брзини.3,4 и5та.Буквално така го чуствувам.1 и 2 и рикверс не влегува(рикверсот е исто како прва само со стегнување на долу).Ќе ја однесам кај истиов мајстор што ми смени сетот,само тоа ќе биде за 1-2 дена поради празников.Ме интересира што мислите дека може да биде?Дали е можно да не му биле правилно наместени и да дошло до изместувања и разлабавување?Дали е можно да се еби ламелата или потисната за 4000км? ВТФ
Не сум не искусен возач а колата ја возам само јас.Значи опциите за не правилно сменување на брзини и изживување над колата пропаѓаат.
unique5 го реши ли овој проблем, и кај мене го јави истиот проблем. Тоа го прави при тргнување откако ќе ја запалам . Во почетокот поретко го јавуваше овој проблем, но сега почна при секое трнување.
Автоматски споено мислење:
Друже , го реши ли проблемот? И јас го имам остиот проблем .
проблемот го прави т.е не влегува во брзина откога ќе а запалам и ќе пробам да ја ставам во брзина. И правам некои ритуали : првен стискам кумплук целосно, пуштам малку , повторно притискам до доле ставам 5 па после пробувам во 1ва.
Доколку не успее од прва , повторувам неколку пати додека не успее.
Или друга постапка: На друкувам на кумплугот 4-5 пати, па после убацувам во 1ва....и тоа успева понекогаш од 1ва а некогаш по неколку пати.
Проверив и дополнив масло на мењач пред неколку месеци
Автоматски споено мислење:
во празно ,изгасена влегува во сите брзини
Автоматски споено мислење:
проблемот го прави т.е не влегува во брзина откога ќе а запалам и ќе пробам да ја ставам во брзина. И правам некои ритуали : првен стискам кумплук целосно, пуштам малку , повторно притискам до доле ставам 5 па после пробувам во 1ва.
Доколку не успее од прва , повторувам неколку пати додека не успее.
Или друга постапка: На друкувам на кумплугот 4-5 пати, па после убацувам во 1ва....и тоа успева понекогаш од 1ва а некогаш по неколку пати.
Ништо не те разбрав. Што оди како во празно, бирачот или кумплугот кога ќе го притиснеш?
Ова како кумплуг да е проблемот. Изгасена влегува во сите брзини. Ја палиш притискаш кумплуг и не влегува во брзина. Па пумпата од кумплугот не прај притисок и ламелата и потисната не одвојуваат и не влегува во брзина.
Можиш ова и да го тестираш. Изгасната спушти рачна, притисни кумплуг и држи, стави прва и заверглај... ќе скокни колата ќе сака да тргни иако држиш кумплуг
и кај мене на Опел се дешава ептен кога е загреана да не влегува добро у брзини 1 и рикверц, исто и на ладно ептен кога е. Изгледа е до мењачот. Нема некакво друго чаре. Малце трпение треба повеќе. Исто така место со прва, можеш со втора да појдеш.
размислувам да купам ,,женска,, кола каде најбитна ми е потрошувачката. 0.3 литри разлика ќе ми прави голема математика и ми е битна(голема километража), па некако Покрај 147-ката и Пунто 2 Јтд кои ги имам, логично е наследникот да биди Гранде Пунто со 1.3 Јтдм
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.