Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Znaci kolata ja pravea vo ovlasten servis Kolevski. Sem glavata sto bese polovna no dobra i ramneta, se drugo bese novo do dikton i strafovi. Voda i ulje niti trosi niti se mesa vekje 2 nedeli e kaj mene. Glavata e ramneta no kaj ventilite ne e pipano samo glava menjato soljici lageri i bregasta. Diznite bea ispituvani i se so namalena kilovataza i malce poslabo mi vlece no lezistata nivni ne se pipani i oni imaat novi gumici i sajbni.
A da kazese za so kola i motor stanuva zbor. Ako curi belo koga e zagrean motorot ili e izgoreno ulje (propustaat karikite) ili slabo sogorena nafta (slabi dizni,pumpa ili padnata kompresija). Moze se otideni karikite i motorot duva. Ako dimi belo samo dodeka e laden i dodeka da zagreee a posle ne dimi toa e normalno, posebno za vo zimski period.
Ako prethodno motorot prokuval i malce poveke se pregreal togas skoro 100% deka se otideni karikite (izgubile elasticnost), trebalo i tie da gi smenat, glupo e so ne gi smenile veke ako e otvaran motorot.
 
Последно уредено:
Дечки планирам да го извадам турбото за да го исчистам,со што најдобро се чисти некоја препорака?
 
Дечки планирам да го извадам турбото за да го исчистам,со што најдобро се чисти некоја препорака?
Prvo na autopat, staj go u cetvrta i taka izduvaj go edno 50tina km, go nagazues i ubrzuvas od 100 do 130-140kmh sve u cetvrta pa ja pustas gasta pak da padne na stotka i ponovo go nagazues do 150 itn. Ova go prais naizmenicno barem pol saat, znaci na avtopat u cetvrta. Garant ke se ocisti i ako e varijabilno turboto ke popusti i ke se razraboti mehanizmot za regulacija na lopatkite.
 
Prvo na autopat, staj go u cetvrta i taka izduvaj go edno 50tina km, go nagazues i ubrzuvas od 100 do 130-140kmh sve u cetvrta pa ja pustas gasta pak da padne na stotka i ponovo go nagazues do 150 itn. Ova go prais naizmenicno barem pol saat, znaci na avtopat u cetvrta. Garant ke se ocisti i ako e varijabilno turboto ke popusti i ke se razraboti mehanizmot za regulacija na lopatkite.
Ауди А3 1.9тди
Прва прилика ке излезам на автопат бидејки сум од истокот.
 
Prvo na autopat, staj go u cetvrta i taka izduvaj go edno 50tina km, go nagazues i ubrzuvas od 100 do 130-140kmh sve u cetvrta pa ja pustas gasta pak da padne na stotka i ponovo go nagazues do 150 itn. Ova go prais naizmenicno barem pol saat, znaci na avtopat u cetvrta. Garant ke se ocisti i ako e varijabilno turboto ke popusti i ke se razraboti mehanizmot za regulacija na lopatkite.
Ауди А3 1.9тди
Прва прилика ке излезам на автопат бидејки сум од истокот.
 
Дечки планирам да го извадам турбото за да го исчистам,со што најдобро се чисти некоја препорака?
Немој ни случајно да го чепкаш турбото.Ако само малку го нарушиш балансот на маси на лопатките-турбото ќе се распадни.

Џек-додека не се отвори вратата неможи ништо да се кажи.ме не ми се има случувано да е испадната пластичната спојка која го придвижува механизмот.Можеби треба нешто подмачкување.

јас би пробал да ти помогнам,ама живеам во Кичево.....
 
Убаво кажано од твоја страна,нормално дека треба да разбираш.Е сега ако имаше прекинато жичка мислам дека немаше ни да има реакции од самиот механизам,а не тој да клика.Значи кликнува како и кај другите 3 врати само послабо.Со тоа знам дека струја доаѓа до механизмот само има некое делче кое откажало.Е сега пракса во автомобилската индустрија е наместо да се замени некое делче тие продаваат право цели механизми,ако секој механизам е составен од 1000 делови кои можат да се сменат/поправат.Така и заработуваат.Значи за тоа прашувам дали има некој што ги разбира,ама стварно да разбира ако може да се направи наместо да се плуснам 100-200€ за нова.
I kaj mene bese isto, pokazuvase strakanje edno 6 meseci dodeka ne crkna skroz. Problemot e vo toa sto kabelot e skinat no najverojatno ostanato e zicka dve kolku da zaebava. Mene tek koga mi otkaza skroz na skroz vidov deka e do zicata posto ja i menjav mehanizam.
A da kazese za so kola i motor stanuva zbor. Ako curi belo koga e zagrean motorot ili e izgoreno ulje (propustaat karikite) ili slabo sogorena nafta (slabi dizni,pumpa ili padnata kompresija). Moze se otideni karikite i motorot duva. Ako dimi belo samo dodeka e laden i dodeka da zagreee a posle ne dimi toa e normalno, posebno za vo zimski period.
Ako prethodno motorot prokuval i malce poveke se pregreal togas skoro 100% deka se otideni karikite (izgubile elasticnost), trebalo i tie da gi smenat, glupo e so ne gi smenile veke ako e otvaran motorot.
Audi A4 1.9 130ks . Najverojatno e do diznite posto mi trokira ednata. Zasto se e smeneto. Inaku celo vreme dimi bel dim. Karikite i se drugo e vo red. Znaev deka diznite ne se dobri no nemav pari vo momentot za pravenje posto edna e 200 evra za reparacija pa sega baram nekoi polovni no dobri.
 
Се работит за голф 3ка од еден другар.. И во место ко ќе стегнит посилно на кочницата се слушат чкрипење, а пак на удолници кога кочит се осеќат многу поќе.. Шо е работата?
 
Се работит за голф 3ка од еден другар.. И во место ко ќе стегнит посилно на кочницата се слушат чкрипење, а пак на удолници кога кочит се осеќат многу поќе.. Шо е работата?
115839-100-4466.jpg


Колата плачи за ова
 
Се работит за голф 3ка од еден другар.. И во место ко ќе стегнит посилно на кочницата се слушат чкрипење, а пак на удолници кога кочит се осеќат многу поќе.. Шо е работата?
Пумпата е расипана
 
Се работит за голф 3ка од еден другар.. И во место ко ќе стегнит посилно на кочницата се слушат чкрипење, а пак на удолници кога кочит се осеќат многу поќе.. Шо е работата?
Ова е многу мал квар,т.е.мал захват кој ретко кој механичар го знае. Сум гледал скапи коли како им цвилат кочниците, а механичарите им кажуваат дека во последно време е слаб квалитетот на гуртните. ..........ако се лажиме е така, ама треба малку мозок и знаење
 
Ова е многу мал квар,т.е.мал захват кој ретко кој механичар го знае. Сум гледал скапи коли како им цвилат кочниците, а механичарите им кажуваат дека во последно време е слаб квалитетот на гуртните. ..........ако се лажиме е така, ама треба малку мозок и знаење
Во место од што ќе цвилат
 
Нема толку врска дали колата е во место или не,тоа што прави цвилење се помрднува со самото притискање на кочницата.

Ова финта јас ја `купив` од емисиите на Дискавери-wheeler dealers
mikeanded126.jpg
 
Прашањево изгледа малку глупаво али поубаво да се праша пред да се направи.. :)
Пред 1 година го исполирав автомобилот (Јас и еден мој пријател полиравме), и оваа година го побарав пак да ја исполираме затоа што цело лето ми беше на сонце и побледе бојата, го побарав да ја исполираме пак ми вика ќе ја изгребиме скроз бојата еднаш се полира не 100 пати.. Сакав да прашам дали е ова вистина или можам слободно да ја полирам пак?
 
Прашањево изгледа малку глупаво али поубаво да се праша пред да се направи.. :)
Пред 1 година го исполирав автомобилот (Јас и еден мој пријател полиравме), и оваа година го побарав пак да ја исполираме затоа што цело лето ми беше на сонце и побледе бојата, го побарав да ја исполираме пак ми вика ќе ја изгребиме скроз бојата еднаш се полира не 100 пати.. Сакав да прашам дали е ова вистина или можам слободно да ја полирам пак?
Слободно полирај и немај гајле,само не кога е многу топло
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom