Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
најдобро е на технички преглед да ти измерат состојки во издувните гасови и према параметрите ќе се види во каква состојба е катализаторот.мене така ми пронајдоа дека свеќиците ми се истрошениКако ке се познае дали катализатор е за вадење?
А да пробаш најпрвин да го исчистиш со алкохол исто како далечинско? После години употреба фаќа нечистотија и копчињата немат контакт со плочката.Здраво, имам проблем со апаратчето ставено за централно на клучот. Во последно време фаќа само со силно притискање, а знае и по неколку пати да треба да притиснам за отклучи, може ли да се прави или тешко? Исто ми треба да направам копија на овој клуч колку пари би ме чинело исто да може да отклучувам централно со него.
Прегледај го приврзокот 111474
Не нов клуч сакам да имам резерва уште еден бидејќи го имам само овој. Во ред ќе пробам да го исчистам првоА да пробаш најпрвин да го исчистиш со алкохол исто како далечинско? После години употреба фаќа нечистотија и копчињата немат контакт со плочката.
Батерија после пробај.
Нема потреба од нов клуч.
Toa e друго ако сакаш (а треба) да имаш резерва.Не нов клуч сакам да имам резерва уште еден бидејќи го имам само овој. Во ред ќе пробам да го исчистам првофала на совет
Дали имаш инфо колку чини правење на ваков клуч?Toa e друго ако сакаш (а треба) да имаш резерва.
Во секој случај, напиши дали ќе се среди работата со чистење.
Не е све до акумулаторот.Можеби има некоја капка вода замрзнато во цевководите за нафта или во дизните.Провери ги греачите, и плус треба да знаеш колку км има поминато моторот.Ако си го зел пунтото половно,провери компресија,дан има +300 000 км па да нема компресија.
Како вергла моторот? Дали е добра брзината на анласерот?Ако нема добра брзина треба да ги менуваш пиксните на анласерот,бидејќи во тој случај роторот механички стружи на статорот наместо да е коаксијално центриран
Treba da se proveri dali dobro puni alternatorot.Тoa ми изгледa кaкo пo oбилнa рaбoтa штo ќе се прoвери oткaкo ке пoминaт прaзнициве.Инaче прoбувaв нешo и прoбaв 2 пaти зa секoј случaј.Пунтoтo е сo нoв 55 aмперски aкoмулaтoр (45 фaбрички) и сaмo верглa и несaкa дa зaпaли иaкo му стaвив и мaлку бензин вo резервoaрoт. Е oд мoментoт кoгa ке гo пoврзaм сo кaбли дa гo пaлaм сo Пaсaтoт(иaкo имa силa aкoмулaтoрoт нa Пунтoтo) пaли oд првa, oд првo вртење нa клуч. Зaштo прaи тaкa и штo мoже дa е?
352 реални хахахахах од 2007Ford Mondeo 2.2 TDCI 2007 000352Km - 8600 EUR !!
http://olx.bg/novo-mondeo-samo-na-352-km-na-polovin-tsena-i62587094
Бидејќи немаш наведено за кој тип на возило и што годиште се работи можам само да ти дадам ориентациона цена. Ако станува збор за возило од поново годиште од 2000 год. тогаш клучот ти е со чип. Изработка на тој тип на клуч кошта 50евра без оглед на типот на возилото. Доколку копијата нема во себе чип, или чипот не е кодиран, ќе можеш само да го користиш за отворање на вратите. При палење на возилото контакт бравата го чита чипот кој се наоѓа во клучот и дури после дава дозвола за палење.Дали имаш инфо колку чини правење на ваков клуч?
Dekemvri 2000 renault megane 1.9dciБидејќи немаш наведено за кој тип на возило и што годиште се работи можам само да ти дадам ориентациона цена. Ако станува збор за возило од поново годиште од 2000 год. тогаш клучот ти е со чип. Изработка на тој тип на клуч кошта 50евра без оглед на типот на возилото. Доколку копијата нема во себе чип, или чипот не е кодиран, ќе можеш само да го користиш за отворање на вратите. При палење на возилото контакт бравата го чита чипот кој се наоѓа во клучот и дури после дава дозвола за палење.