Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Буткај го до дома,и пробувај да го запалиш на буткање,само исклучи светла и сл.
 
Не ја рикај гаста, помалку давај. Мислам дека свекицата треба да ја исчистиш, или пробај бензинот од цевчето да го повлечеш со уста, дека филтерот не ти чини. Незнам друго што може да биде. Значи најверојатно не ти бил загреан, а ти наеднаш си го истурирал.
 
Конечно решен проблемот одкако му искршив еден фар седиштето и задниот браник :mad: Еден еб*н кабел ме еб*л цело време ми правел спој затоа и светлата ми работеа иако не беа запалени на прекидачот :mad: вадев свеќица, филтер за ваздух и гориво и карбуратор и на крај кабел прецвикан да ти било :facepalm: фала ви на сите стигнав до дома сигурно со малку расклатен мотор од удирање;)
 
Најпосетуван бугарски форум за коли?
 
Не знам дали има поголема гњаважа за мала ситница која не ти функционира како брисачи на шофершајбна пример. Од пред година дена се маткам, ниеден осигурач не може да издржи, сите прегоруваат. Еднаш ми најдоа скината жица и спој, го изолираа. Вториот пат, ред пола месец наводно задното апаратче било добро ама предното апаратче било цело стопено. Ми сменија друго апаратче и ми ги сменија клемите кај осигурачот, наводно биле оштетени.
Денеска во најголемата гужва на дожд во темница, само што тргнав, пак осигурачот ми прегоре. На ист осигурач се и предните и задните брисачи со тоа што не ги вклучувам истовремено. Возев 6 км низ гужви и темниции да ја бришам со рака шофершајбната, у втора за да не налета пешак оти ништо не се гледаше...се на се беше прилично гадно. Ретко електричари се нафаќаат за вакви проблеми оти сметаат дека се пипава работа, а се ситница за наплата. Има ли некое трето чаре решение освен тој спој што го нашле и апаратчето? Можно ли е повеќе струја да оди на апаратчето и да прави спој со што би прегорел и осигурачот?И дали може со мерач за отпор/ампеража за апарати на 220 волти (волтметар или како се вика) да се измери дали негде има повеќе отпор или има вишок струја. Не се разбирам од струја, вака лаички прашувам за струиве ама морам нешто сам оти ниеден мајстор досега не го отклони проблемот.
 
Не знам дали има поголема гњаважа за мала ситница која не ти функционира како брисачи на шофершајбна пример. Од пред година дена се маткам, ниеден осигурач не може да издржи, сите прегоруваат. Еднаш ми најдоа скината жица и спој, го изолираа. Вториот пат, ред пола месец наводно задното апаратче било добро ама предното апаратче било цело стопено. Ми сменија друго апаратче и ми ги сменија клемите кај осигурачот, наводно биле оштетени.
Денеска во најголемата гужва на дожд во темница, само што тргнав, пак осигурачот ми прегоре. На ист осигурач се и предните и задните брисачи со тоа што не ги вклучувам истовремено. Возев 6 км низ гужви и темниции да ја бришам со рака шофершајбната, у втора за да не налета пешак оти ништо не се гледаше...се на се беше прилично гадно. Ретко електричари се нафаќаат за вакви проблеми оти сметаат дека се пипава работа, а се ситница за наплата. Има ли некое трето чаре решение освен тој спој што го нашле и апаратчето? Можно ли е повеќе струја да оди на апаратчето и да прави спој со што би прегорел и осигурачот?И дали може со мерач за отпор/ампеража за апарати на 220 волти (волтметар или како се вика) да се измери дали негде има повеќе отпор или има вишок струја. Не се разбирам од струја, вака лаички прашувам за струиве ама морам нешто сам оти ниеден мајстор досега не го отклони проблемот.
od kaj si ti? odnesi ja kolata na dijagnostika ce ti kaza kade praj spoj i zosto dava pojaka struja od potrebnata posto ti gi topi osiguracite ako si blisku prilep mozam da ti kazam majstor so ce ja popraj kolata a so kola bese ne kaza? i najdi original rele od istata kola ista godina se isto kupi go nastaro i ce se sredi. osiguracite se razlicni vidi da ne praj greska tuka pozdrav i so sreka :)
 
Не знам дали има поголема гњаважа за мала ситница која не ти функционира како брисачи на шофершајбна пример. Од пред година дена се маткам, ниеден осигурач не може да издржи, сите прегоруваат.
правило број 1: НЕ ОДИ КАЈ КВАЗИ МАЈСТОРИ.

Еднаш ми најдоа скината жица и спој, го изолираа. Вториот пат, ред пола месец наводно задното апаратче било добро ама предното апаратче било цело стопено. Ми сменија друго апаратче и ми ги сменија клемите кај осигурачот, наводно биле оштетени.
Денеска во најголемата гужва на дожд во темница, само што тргнав, пак осигурачот ми прегоре. На ист осигурач се и предните и задните брисачи со тоа што не ги вклучувам истовремено. Возев 6 км низ гужви и темниции да ја бришам со рака шофершајбната, у втора за да не налета пешак оти ништо не се гледаше...се на се беше прилично гадно.
Правило број 2: види шо вика правило 1. Ако одиш уште еднаш таму, најверојатно ќе ти извадат проблем со моторот, ќе ја напрајш колата генерално, ќе смениш 4 гуми и пак нема да ти работат бришачите.

Ретко електричари се нафаќаат за вакви проблеми оти сметаат дека се пипава работа, а се ситница за наплата. Има ли некое трето чаре решение освен тој спој што го нашле и апаратчето?
Е, кај болдот е битниот момент. Ко ќе одиш кај добар мајстор, треба да кажиш: колку сакаш ќе ти платам, само среди го. И дај ми гаранција дека во наредните 12 месеци нема да се повтори истото. Па да видиш како ситницата за наплата автоматски ќе се промени во сериозна бројка....

Можно ли е повеќе струја да оди на апаратчето и да прави спој со што би прегорел и осигурачот?И дали може со мерач за отпор/ампеража за апарати на 220 волти (волтметар или како се вика) да се измери дали негде има повеќе отпор или има вишок струја. Не се разбирам од струја, вака лаички прашувам за струиве ама морам нешто сам оти ниеден мајстор досега не го отклони проблемот.
Од електроничарска гледна точка: некаде имаш краток спој, па ти влечи повеќе струја од предвиденото. Ако не се лажам, имаше Астра Г. Решението ти е кај добар електричар да ја провери прво инсталацијата, после елементите за бришачите. Штом се поврзани на еден и предните и задните, можно е назад да е спојот...
 
od kaj si ti? odnesi ja kolata na dijagnostika ce ti kaza kade praj spoj i zosto dava pojaka struja od potrebnata posto ti gi topi osiguracite ako si blisku prilep mozam da ti kazam majstor so ce ja popraj kolata a so kola bese ne kaza? i najdi original rele od istata kola ista godina se isto kupi go nastaro i ce se sredi. osiguracite se razlicni vidi da ne praj greska tuka pozdrav i so sreka :)
Астра г 98ма. Не сум баш близу Прилеп, но ќе земам предвид да спомнам ова што го пиша за кај мајсторот.
Ако не се лажам, имаше Астра Г. Решението ти е кај добар електричар да ја провери прво инсталацијата, после елементите за бришачите. Штом се поврзани на еден и предните и задните, можно е назад да е спојот...
Е ова е паметење за коли...:)
Ќе проверам утре со соседот. Тој е електричар за јака струја, но со неговите апаратчиња сигурно ќе провери каде се јавува повеќе отпор, каде има спој за да се елиминира задното или предното апаратче и барем дел од каблите напред или назад.

Фала ви и на двајцата :)
 
Е ова е паметење за коли...:)
Можи непамтам кога му е роденден на татко ми, ама вакви глупости, колку ти душа сака памтам...

Ќе проверам утре со соседот. Тој е електричар за јака струја, но со неговите апаратчиња сигурно ќе провери каде се јавува повеќе отпор, каде има спој за да се елиминира задното или предното апаратче и барем дел од каблите напред или назад.

Нема врска за што е електричар, проблемот ти е некаде од тастерот (рачката), накај моторите. Како би го решавал проблемот јас (за вакви срања неодам на мајстор од истите причини шо ти се наведени погоре: никој не се замара со ситници кои тепаат време): (прво го елиминирам задниот бришач, комплетно го исклучувам) пуштам директен кабел (со осигурувач) до моторот на предните и го оставам да врти. Ако работи ок 1 сат, значи дека моторот е исправен (спомнувам тука дека ги вадиш бришачите од држачите комплет да нема што да стружи по шофершајбна). Ако има нешто, одма ќе кажи. Ако е се ок, проблемот е во инсталацијата.

Ако си дошол до инсталација, како најлесна опција (мене барем ми се гледа така) е да си поставиш нова инсталација само за бришачите (неможиш да го најдиш кај е краткиот спој, најверојатно до таква точка ќе дојдите пошто каблите се поставени во сноп и се измотани низ цела кола). Е сега, прашање е дали ќе ти се нафати, чоекот има познавање од електрика мада треба пола кола да се растури за таква работа. Шо значи, треба да ја искористи струјата што од осигурувачот иди до прекинувачот, и од таму треба да пушти нови кабли до моторот.
 
Пред повеќе од 3 години ми пишаа казна за брзо возење, ми измериа 61км/ч во населено место, и требаше да одберам дали да си платам 45 евра или да ми заверат 25 негативни поени, и јас одбрав поени, потполнив барање, ама за книшка не се сликав. После една година пак на истото место ме казнија за истиот прекршок, и кога отидов во станица ме прашаа дали прв пат сум казнет и јас реков дека прв пат, и одново потполнував молба да казнени поени. Меѓутоа еве сега дома ми стаса писмо за да си ја платам казната од 2009 година. Што да правам?
 
Пред повеќе од 3 години ми пишаа казна за брзо возење, ми измериа 61км/ч во населено место, и требаше да одберам дали да си платам 45 евра или да ми заверат 25 негативни поени, и јас одбрав поени, потполнив барање, ама за книшка не се сликав. После една година пак на истото место ме казнија за истиот прекршок, и кога отидов во станица ме прашаа дали прв пат сум казнет и јас реков дека прв пат, и одново потполнував молба да казнени поени. Меѓутоа еве сега дома ми стаса писмо за да си ја платам казната од 2009 година. Што да правам?
drugarce nemozis nikako da odlozis more da si platis godisno po 3 meseci sum soobrakaec i nikako ne smejme da tolerirame za brza voznja plati si :) i vnimavaj novite radari se mnogu poopasni do starite fakjaat na rastojanie do 1 km se mnogu precizni i slikaat na slikata go ima avtomobilot vremeto brzinata datumot se a samo komandirot moze da gi otvori slikite i ako znajs deka tuka stoj policija namali so brzinata :) pozdrav
 
Пред повеќе од 3 години ми пишаа казна за брзо возење, ми измериа 61км/ч во населено место, и требаше да одберам дали да си платам 45 евра или да ми заверат 25 негативни поени, и јас одбрав поени, потполнив барање, ама за книшка не се сликав. После една година пак на истото место ме казнија за истиот прекршок, и кога отидов во станица ме прашаа дали прв пат сум казнет и јас реков дека прв пат, и одново потполнував молба да казнени поени. Меѓутоа еве сега дома ми стаса писмо за да си ја платам казната од 2009 година. Што да правам?
Прекршочна казна застаува после 2 години од нејзино пресудување. Не можат толку долго да го тупат.
Од 2011 има нов закон кој застаруваат за 3 години. Ама пак не те фаќа и така, или и се ближи крај да истече.
 
Нема врска за што е електричар, проблемот ти е некаде од тастерот (рачката), накај моторите. Како би го решавал проблемот јас (за вакви срања неодам на мајстор од истите причини шо ти се наведени погоре: никој не се замара со ситници кои тепаат време): (прво го елиминирам задниот бришач, комплетно го исклучувам) пуштам директен кабел (со осигурувач) до моторот на предните и го оставам да врти. Ако работи ок 1 сат, значи дека моторот е исправен (спомнувам тука дека ги вадиш бришачите од држачите комплет да нема што да стружи по шофершајбна). Ако има нешто, одма ќе кажи. Ако е се ок, проблемот е во инсталацијата.

Ако си дошол до инсталација, како најлесна опција (мене барем ми се гледа така) е да си поставиш нова инсталација само за бришачите (неможиш да го најдиш кај е краткиот спој, најверојатно до таква точка ќе дојдите пошто каблите се поставени во сноп и се измотани низ цела кола). Е сега, прашање е дали ќе ти се нафати, чоекот има познавање од електрика мада треба пола кола да се растури за таква работа. Шо значи, треба да ја искористи струјата што од осигурувачот иди до прекинувачот, и од таму треба да пушти нови кабли до моторот.
Сега баш зборев со пријателот, механичар. Моторчето на предни брисачи у ствари не е сменето затоа што ново е скапо, го отвориле и смениле и подмачкале некои делчиња. Било како стопено внатре. Повторно ќе ја стави кај него у дуќан да вртат брисачите додека тече црево (да не ги изгори метлиците) за ако е пак до предното моторче, да најдам некое користено. Се сомнева на роторчето ама ќе видиме. Тоа е изгледа полесна варијанта, ако се покаже дека се предните кабли или предно моторче. Ако не се, како што велиш со задните кабли ќе биде потешко. Ај па ќе видиме што ќе биде.
 
Јас да се навратам на онаа влагата во кабината...може некому би му било од помош.
На некоја од претходните страни, детално опишував што ако во колата има вода...
Пред некој ден, сопругата пријави дека во 5-ката и мирисало на влага, и се маглеле стаклата.
И, така, јас земав да растурам теписони, ова она... Онаа изолацијата под теписонот што е, нацицана вода во висина на педалите и само таму.
Пробам каналите одводни да видам да не се затнати, не се... водата убаво истекува. Сомнително тоа што на левата страна сета вода оди меѓу крилото и вратата. Како да треба уште од некаде да истекува зад тркалото... Самата пластика зад тркалото има како канал...
Убаво ја избришав внатрешноста и цревото на хаубата обилно заливав... внатре суво.
Лимот е здрав, никаде гнило...
Ми текна да ја извадам пластиката зад тркалото. Е, тука ме чекаше изненадувањето!!!
Внатре одговорно тврдам дека имаше најмалку едно кило кал! Слична беше состојбата и на другата страна.
И, си викам, ова сега е гнило у ПМ...
Убаво го исчистив, исправ... и лимот здрав како нов. Олеснување... :) Пак пуштив цревото, водата течеше и по тој канал, и верувам дека сега е се ОК.
Не ми е јасно како зад пластика која штити од кал се собрало толку многу кал, ама имаше... но ОК... средено е тоа.
Заклучок: Најверојатно, кога врне подолго време, потребно е таа земја која била таму наталожена, убаво да накисне кога водата се цеди по возилото, и во моментот кога понатаму неможе да прима, останува водата во каналот, се собира таму, и пропушта во колата на некое место каде некој божур влегува во кабината.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom