Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Не, немаше никакви дефекти. VW имаат добри мотори. Мое мислење е да одиш на варијанта Skoda Octavia. Нудат повеќе багажен простор, помалку се популарни (автоматски помалку дрнкање, сопствениците не се некои денес купи утре продај), во некои работи се покажаа подобри и од Голфовите. Сепак ти е ствар на укус, дали додека возиш пред тебе е VW знакот или ќе ти пишува Skoda.

Само да знаеш дека 1.4 литрените се навистина слаби мотори, ама како што кажав зависи што очекуваш. Јас лично би барал 1.6 верзија. 1.4 беше многу многу слаба за мене. Ама со оглед на фактот дека сакам офанзивно возење (брзи стартови, возење на високи обртаи - не брзо возење) затоа можеби е така. Како и да е нема да се зезнеш.

Кога веќе купуваш однеси ја у Porsche Македонија (со газдата) и нека направат детална проверка. Ќе си платиш за тоа, ама барем со сигурност ќе имаш автомобил достоен за возење.
 
Не, немаше никакви дефекти. VW имаат добри мотори. Мое мислење е да одиш на варијанта Skoda Octavia. Нудат повеќе багажен простор, помалку се популарни (автоматски помалку дрнкање, сопствениците не се некои денес купи утре продај), во некои работи се покажаа подобри и од Голфовите. Сепак ти е ствар на укус, дали додека возиш пред тебе е VW знакот или ќе ти пишува Skoda.

Само да знаеш дека 1.4 литрените се навистина слаби мотори, ама како што кажав зависи што очекуваш. Јас лично би барал 1.6 верзија. 1.4 беше многу многу слаба за мене. Ама со оглед на фактот дека сакам офанзивно возење (брзи стартови, возење на високи обртаи - не брзо возење) затоа можеби е така. Како и да е нема да се зезнеш.

Кога веќе купуваш однеси ја у Porsche Македонија (со газдата) и нека направат детална проверка. Ќе си платиш за тоа, ама барем со сигурност ќе имаш автомобил достоен за возење.
Fala uste ednas:smir:
 
што мислите за киа сид(ceed)? ја меркам колава, сум седнал у неа и ЕПТЕН топ ми изгледа. шалт таблата е перфектна, се е на блиску допир, не е онаа ефтина и крцкава пластика употребена кај некои други модели, портокаловата боја е преубава. малку(ок, малку повеќе) надвор ми личи на королата. прилично ефтина кола за таа класа со јака опрема и дури 5 години гаранција!! дури ни тојота немаат толку -))
е сеа, чепкајќи низ нето* најдов изведба со 3 врати на сидот- kia pro ceed и кабрио изведба kia exceed!!!
ДВЕТЕ ВЕРЗИИ СЕ ЛУДИЛО! пишуваше дека ќе искачаат различни периоди од 2008, но најверојатно промоцијата на про ќе биде во септември.
видете ги, и општо, кажете што мислите за сид! тенкју.

*:pos:
 
Днес цјал ден се опитвам да запалја двигателја на автомобила на родителите ми (Мерцедес 190Е), но без успех. Акумулатора е наред, стартера в'рти, но двигателја не пали. Единственото което ми идва на ум е кабелите електричеството к'м дистрибуторната капачка да са проблема, заштото покритието им е нарушено? Може ли да е заради това? Искам да знам, за да не давам пари за кабели напразно. Питах в БГ форуми, ама гледам има много фенове на автомобилите в Кајгана, и викам и тука да питам. А нав'н е -8 градуса и има около 60 см снјаг. Ако това има значение.
Благодарја и поздрави!:smir:
 
Бензин ти е 190-ката? Ако е бензин и има 2000 кубика тогаш види со карбураторот. Чепни го внатре и види дали е сув, ако е сув тогаш некоја дизна е запушена.

Извади една од каблите што се на свеќиците и проверглај и види дали ќе фрли искра.

Ако е дизел, тогаш има многу повеќе работи, за кои јас не се разбирам.
 
Днес цјал ден се опитвам да запалја двигателја на автомобила на родителите ми (Мерцедес 190Е), но без успех. Акумулатора е наред, стартера в'рти, но двигателја не пали. Единственото което ми идва на ум е кабелите електричеството к'м дистрибуторната капачка да са проблема, заштото покритието им е нарушено? Може ли да е заради това? Искам да знам, за да не давам пари за кабели напразно. Питах в БГ форуми, ама гледам има много фенове на автомобилите в Кајгана, и викам и тука да питам. А нав'н е -8 градуса и има около 60 см снјаг. Ако това има значение.
Благодарја и поздрави!:smir:
Сосем возможно е да е до каблите. исто така провери ги свеќичките, може да се замастени, или навлагнати, па заради тоа да не пали колата.
 
Андроник, 2.0 бензин е. Утре ште се захвана и ште пиша. Благодарја ти много за с'вета!:smir:

Струмиксе и на теб благодарја!

Поздрав:helou:
 
Исто така постои можност и разводната капа да е напуканата...види и тоа Никсон!
 
Никсон, прво што ќе направиш е извади еден кабел од свеќицата и заверглај и види дали ќе заискри. Ако искри, тогаш со струјата е во ред. Потоа, отвори една свеќица и погледни ја дали е во ред, ако не знаеш што да очекуваш од свеќиците, еве разгледај овде како изгледаат лоши и добри свеќици!

reading_spark_plugs.jpg


Провери го ова утре денски, и кажи што и како е, ако не се свеќиците (не верувам, ама треба да се провери) па ќе видиме ќе бараме друго чаре.
 
Другар Мерцедесот може да не пали од свекичките (електрониката) или од горивото. Трето нема. Значи послушај ги советите на Струмикс и Андроник, за струјата, а и провери си да не случајно немаш бензин или да не е замрзнат некаде. Имав мака јас со колата мрзнеше филтерот за бензин, па пред да ја палам го потурав со топла вода. Може до тоа да е којзнае.
 
Нови кабели, нови свешти и автобомила работи супер! Благодарја за помоштта на всички!
 
Ако планираш да купиш некое расипано за поправање... НЕМОЈ. Не знаеш што има внатре и колку е оштетено, а и кола дур не ја повозам (лично за мене си кажувам) нема теорија да ја земам (освен ако не е ептен џабе па да ти се исплаќа и да менуваш делови по неа :)).

Груба проценка: сменуваш се освен клипови. Како би одело... се килзнова блокот, се буши според клиповите и на клиповите се заменуваат карики. Шлајфовање на вентили и рамнење на декла + комплет диктони. Потоа се обработува радилицата и се ставаат нови лагери. Мааната е што радилицата може да се обработува до 3-та специјал. Ако е повеќе од толку оштетена, треба да се замени. А ке видиш каква е откако ке ја расклопиш цела кола. Отприлика ваков ремонт кошта 550-600 евра (има мајстор во Битола, ко ке ти ја среди со гаранција средена е). + ако треба да замениш потисна плоча и ламела некои 100-тина евра. Ова се под претпоставка дека се останато е исправно водна пумпа, маслена пумпа, пумпа за гориво.... Ако не, би ти дошло 1.000 евра се да замениш.

И уште нешто ако било подобро да се направи тој што ја продава ке ја направел.
 
Кажи прво што е проблемот со моторот?
Инаку, ако е каросериски здрава, па и со мртов мотор би ја земал, без да се мислам, се разбира, ако не бара газдата некоја превисока цена за неа.
Мотор ќе се среди за некои 600-700 евра, и ќе биде топ.
Барем ќе знаеш шо и како возиш.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom