Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
31 мај 2015
Мислења
67
Поени од реакции
46
Како се вика ова силикончево stop switch pad.jpg , ми се скрши па цело време ми горат штоп светлата. Пратив маил до продавнициве за авто делови ама не ми одговараат, има на алиекспресс али ќе треба да чекам исто и сервис ако идам и таму треба чекање за нарачка

 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.857
Поени од реакции
8.407
Барам еден сензор кој се наоѓа после DPF ама за тој сензор излегуваат различни OEN броеви иако на филтерот за барање го давам коректниот модел на мотор.

Некој да знае сајт каде дефинитивно за кој мотор и модел се наоѓаат деловите со вистинскиот OEN број на делот?

Пример барам за мотор A17DTJ, број на ОЕN за сензор за температура на DPF (bank 1, position 2) после DPF би требало да се наоѓа ама не сум сигурен.
Screenshot_20240610_220305_Gallery.jpg

Сензорот ми стигна, прашање до поискусните, дали да го само сменам или претходно да ја извадам клемата од акумулаторот пред да го приклучам сензорот на штекерот?
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.401
Поени од реакции
16.631
Член од
28 мај 2023
Мислења
168
Поени од реакции
164
При влегување во кривини со малце поголема брзина од тоа што треба приметив дека ми трепка индикаторот за рачна кочница, на нет колку што прочитав е low brake fluid.
Дали е опасно да се вози така? Не зборувам засекогаш, ама барем уште 200тини км, или да посетам автомеханичар веднаш?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.857
Поени од реакции
8.407
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.268
Поени од реакции
15.381
При влегување во кривини со малце поголема брзина од тоа што треба приметив дека ми трепка индикаторот за рачна кочница, на нет колку што прочитав е low brake fluid.
Дали е опасно да се вози така? Не зборувам засекогаш, ама барем уште 200тини км, или да посетам автомеханичар веднаш?
Otvori go kapaçeto za glicerin i vidi do akde e nivoto. Kupi glicerin i doturi
 
Член од
2 декември 2020
Мислења
84
Поени од реакции
67
При влегување во кривини со малце поголема брзина од тоа што треба приметив дека ми трепка индикаторот за рачна кочница, на нет колку што прочитав е low brake fluid.
Дали е опасно да се вози така? Не зборувам засекогаш, ама барем уште 200тини км, или да посетам автомеханичар веднаш?
Druze ova sho ke ti go pisam mi e od iskustvo na sluzbeni vozila. Cim ke ti pocne da ti signalizira za glicerin, znaci plockite ti se potroseni so sigurnost a mozno e i diskovite. Pa poradi toa pagja glicerinot vo kazanceto.
Odma nosi na majstor i menuvaj se sto treba, veruvaj ke pomines mnogu poevtino nego li da ti ispadnat plocki pri kocenje.
Pozz
 
Член од
22 октомври 2008
Мислења
15
Поени од реакции
3
Дечки мала помош, може веќе некој прашал или напишал но со пребарувачот не успеав да најдам, на кој начин може да се отстрани остатоци од книжен лепак околу фаровите поточно. После завршената работа сето е извадено но на мали делови има останато како замастено и никако не можам да го отстранам дури и по перење на колата. Читав и разгледував наводно со WD40 потоела можност или со чист алкохол но страв ми е да не се оштети бојата или лакот иако нема во нив хемикалиии кои би го направиле тоа. Доколку некој може да ми помогне би му бил благодарен.
 
Член од
7 јуни 2014
Мислења
1.109
Поени од реакции
1.247
денес на 1.4HDi забележав сомнително однеаување,
возев во 5-та брзина под 2.000 вртежи и нагло притиснав на гаста такаречи до патос колата убаво си повлече забрза и дигна некаде до кај 2.5(600) вртежи па на неколку секунди паднаа до кај 2.1(200) за на крај да си се повратат до 2.600 како ништо да не било, потоа притиснав до даска и одеше и над 3.000,
што мислите има некој проблем во зародиш или се случуваат вакви заебанции и кај други
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
денес на 1.4HDi забележав сомнително однеаување,
возев во 5-та брзина под 2.000 вртежи и нагло притиснав на гаста такаречи до патос колата убаво си повлече забрза и дигна некаде до кај 2.5(600) вртежи па на неколку секунди паднаа до кај 2.1(200) за на крај да си се повратат до 2.600 како ништо да не било, потоа притиснав до даска и одеше и над 3.000,
што мислите има некој проблем во зародиш или се случуваат вакви заебанции и кај други
И кај мене е вака и ми кажаа дека било до ламелата...
 
Член од
7 јуни 2014
Мислења
1.109
Поени од реакции
1.247
не е баш исто јас не менував брзини, ако е ламелата нели треба да го прави во сите брзини, и колку што знам при проблеми со ламелата таму обртаите растат а колата не забрзува, како и да е ќе следам што се случува, ако треба да се менува ќе се менува потрошен материјал е тоа
 
Член од
15 јануари 2020
Мислења
610
Поени од реакции
2.006
денес на 1.4HDi забележав сомнително однеаување,
возев во 5-та брзина под 2.000 вртежи и нагло притиснав на гаста такаречи до патос колата убаво си повлече забрза и дигна некаде до кај 2.5(600) вртежи па на неколку секунди паднаа до кај 2.1(200) за на крај да си се повратат до 2.600 како ништо да не било, потоа притиснав до даска и одеше и над 3.000,
што мислите има некој проблем во зародиш или се случуваат вакви заебанции и кај други
Егр
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.857
Поени од реакции
8.407
денес на 1.4HDi забележав сомнително однеаување,
возев во 5-та брзина под 2.000 вртежи и нагло притиснав на гаста такаречи до патос колата убаво си повлече забрза и дигна некаде до кај 2.5(600) вртежи па на неколку секунди паднаа до кај 2.1(200) за на крај да си се повратат до 2.600 како ништо да не било, потоа притиснав до даска и одеше и над 3.000,
што мислите има некој проблем во зародиш или се случуваат вакви заебанции и кај други
Се може да е: ЕГР, Интеркулер, турбина. Ако не дими, можно е интеркулерот да има лекажа или да е полн со уље ако турбото фрла многу уље во интеркулерот.
 
Член од
7 јуни 2014
Мислења
1.109
Поени од реакции
1.247
Се може да е: ЕГР, Интеркулер, турбина. Ако не дими, можно е интеркулерот да има лекажа или да е полн со уље ако турбото фрла многу уље во интеркулерот.
колку што гледам уље засега не фали воопшто, мислам и дека не дими,
што е нај паметно да се трга по мајстори и да нагаќаат смени ова смени она без притоа да има ефект или да се чека да зачести проблемот па да стане поочигледно од каде е маката и да можат полесно да го видат и решат ?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.857
Поени од реакции
8.407
колку што гледам уље засега не фали воопшто, мислам и дека не дими,
што е нај паметно да се трга по мајстори и да нагаќаат смени ова смени она без притоа да има ефект или да се чека да зачести проблемот па да стане поочигледно од каде е маката и да можат полесно да го видат и решат ?
Aко ти влегува нафта во уљето, нивото на уље нема да фали, туку напротив ќе ти биде нивото високо и плус ќе капи кај интеркулерот :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom