Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување

Summary of 5w30 Vs. 5w40
  • 5w30 oil is designed to operate at temperatures as low as -25°C, but is also a great choice for warmer climates that reach up to 25°C. In general, 5w30 is a great multi-grade oil for different temperature specters. It is also more fuel efficient.

  • 5W40 is a motor oil that penetrates to the active mechanisms faster, and provides excellent lubrication on start up. The number “40” implies that it differentiates from the most common motor oil (30) among the cars, as it is denser, and this ensures more profound engine lubrication during hot temperatures. This oil is most often used in case of higher mileage vehicles as it is thicker than the 30 oil, so will provide better lubrication for the working parts inside the motor that have been wear-off as a consequence of aging or strain.
Ова линков вика подобро е 40ка
мислам го изнафалија и во спецификацииве
  • Easy start at low temperature
  • High oxidation stability
  • Increased interval of replacement
  • Stability of oil film
  • Good detergent properties
  • Minimum engine contamination
  • Increased life due to improved antioxidant properties
  • Reducing friction at cold weather when power unit is started
  • Evaporation resistance (savings on filling)
  • Reduces engine wear due to the simple flow of synthetic oil SAE 5w40 at low temperatures
А цената контрадикторна - Поевтино е.... мислам логика?!

Сега уште да знам дека ако купам SELENIA ќе биде стварно SELENIA (На Grande Punto ќе се тура) ... Се надевам тоа што идат во метални кантички малку потешко се фалсификува :)

Еве и од User Manual кај што си е пропишано 30ка за дизел
User Manual.jpg
 
Последно уредено:
Ако знаеш дека 5w-30 e ставано досега продолжи со тоа масло. Ако му ставале 5w-40 а сега му ставиш 30 ќе троши масло...што значи пак на 40 ќе преминеш наредно менување.


Инаку и двете масла имаат иста густина на ладно (првата бројка) разликата е кога е загреан моторот (втората бројка)
 
Има препорака од фиат, ако има дпф користи 5w30 без дпф користи 5w40. Ако ти е исклучен дпф 5w40. Инаку и селенија не е повеќе во метални кантиња.
 
Има препорака од фиат, ако има дпф користи 5w30 без дпф користи 5w40. Ако ти е исклучен дпф 5w40. Инаку и селенија не е повеќе во метални кантиња.
koj vi go kaza to deka ako izvadis dpf deka treba da stavas 5w40?
Fiat 1.3M jet 90ks fabricno koristi maslo 5w30
i pred i posle vadenje na dpf se koristi 5w30.
Ako troso motorot maslo,ne e do masloto tuku e do motorot. So stavanje podebelo maslo ssmo na kratki stazi se podobruva potrosnjata i posle na prvo palenje eteti sin cad. Tie motori nosat VGT turbo koe ima epten tanko crevo za nabivanje pritisok na maslo so koe i se ladi i podmackuva. Strukturata na 5w40 na minus temperaturi e pogusta taka da prvo palenje e suvo palenje i maslenata pumpa nemozi da napravi dovolno bari za da kaci maslo vo normala. Tuka imas nekolku vrtezi na suvo i eteti posle svirenje na turbina kako pozarna da sviri. Isto i kaj 1.9jtd.
da e benzinec teraj so podebelo ali kaj dizel turbas so podebelo maslo samo mozi nenadejno da ispadni problem.
 
Од осигурителната сакаат да ме исплатат околу 23 000ден оштета.
Според мене, мала е сумата...
Може ли да ја оставам колата во некој сервис и они да се раздолжат наместо мене да ме исплаќаат? Искуства?
 
Од осигурителната сакаат да ме исплатат околу 23 000ден оштета.
Според мене, мала е сумата...
Може ли да ја оставам колата во некој сервис и они да се раздолжат наместо мене да ме исплаќаат? Искуства?
Vidi zakani im se so tuzba dali ke ja smenat ostetata, za mene ova zavrsi rabota, ili pa vidi nekoj sto sorabotuva so osiguritelni kompanii sredi si ja kolata ti kako sakas pa posle tie neka si se dogovorat kako sakaat.
 
Од осигурителната сакаат да ме исплатат околу 23 000ден оштета.
Според мене, мала е сумата...
Може ли да ја оставам колата во некој сервис и они да се раздолжат наместо мене да ме исплаќаат? Искуства?
Ова збориме пред многу години (2015) ме собраа од позади браник, искривен лимот или што и да е од колата (долниот дел од багажникот каде е бравата, вратата од багажникот не беше оштетена) осигурителната викаше максимум 12000 штетата, им побарав листа на сервиси каде може да ја однесам и они да си ја платат сметка. Ми дадоа со кои сервиси соработуваат ја однесов во еден од нив без да се замарам и ми ја средија (фактурата што беше испратена до осигурителната беше 22-23к ама ми е гајле они го одбраа сервисот они си платија)

Воедно тоа беше советот и пред една недела што ти реков ако ти нудат малку пари барај кој сервис они го препорачуваат и они да платат таму директно
 
Ова збориме пред многу години (2015) ме собраа од позади браник, искривен лимот или што и да е од колата (долниот дел од багажникот каде е бравата, вратата од багажникот не беше оштетена) осигурителната викаше максимум 12000 штетата, им побарав листа на сервиси каде може да ја однесам и они да си ја платат сметка. Ми дадоа со кои сервиси соработуваат ја однесов во еден од нив без да се замарам и ми ја средија (фактурата што беше испратена до осигурителната беше 22-23к ама ми е гајле они го одбраа сервисот они си платија)

Воедно тоа беше советот и пред една недела што ти реков ако ти нудат малку пари барај кој сервис они го препорачуваат и они да платат таму директно
Vidi zakani im se so tuzba dali ke ja smenat ostetata, za mene ova zavrsi rabota, ili pa vidi nekoj sto sorabotuva so osiguritelni kompanii sredi si ja kolata ti kako sakas pa posle tie neka si se dogovorat kako sakaat.

Ќе мора да прашам со кој сервис соработуваат за да ја однесам таму и да ја покријат штетата, инаку ако ја однесам во сервис каде јас што сакам, на пример во Тојота, они ќе платат колку што мислат дека е штетата околу 400е, а останатата сумата ќе морам јас да ја доплатам. Тоа ми го кажаа денес во Тојота.
А тешко да ќе ме исплатат поголема сума, иако ќе побарам.
 
Ќе мора да прашам со кој сервис соработуваат за да ја однесам таму и да ја покријат штетата, инаку ако ја однесам во сервис каде јас што сакам, на пример во Тојота, они ќе платат колку што мислат дека е штетата околу 400е, а останатата сумата ќе морам јас да ја доплатам. Тоа ми го кажаа денес во Тојота.
А тешко да ќе ме исплатат поголема сума, иако ќе побарам.
Ostanatoto mozes so tuzba da ja dobies, ama dali se isplati za toku da tuzis.
 
Ќе мора да прашам со кој сервис соработуваат за да ја однесам таму и да ја покријат штетата, инаку ако ја однесам во сервис каде јас што сакам, на пример во Тојота, они ќе платат колку што мислат дека е штетата околу 400е, а останатата сумата ќе морам јас да ја доплатам. Тоа ми го кажаа денес во Тојота.
А тешко да ќе ме исплатат поголема сума, иако ќе побарам.


Во никој случај не прифаќај во Богдановски да ја прават...а баш таму сакаат зошто е евтино а тој сервис работи ептен лошо...утре ти ќе се возиш во таа кола. Оди кај адвокат пак ќе ти речам.
 
koj vi go kaza to deka ako izvadis dpf deka treba da stavas 5w40?
Fiat 1.3M jet 90ks fabricno koristi maslo 5w30
i pred i posle vadenje na dpf se koristi 5w30.
Ako troso motorot maslo,ne e do masloto tuku e do motorot. So stavanje podebelo maslo ssmo na kratki stazi se podobruva potrosnjata i posle na prvo palenje eteti sin cad. Tie motori nosat VGT turbo koe ima epten tanko crevo za nabivanje pritisok na maslo so koe i se ladi i podmackuva. Strukturata na 5w40 na minus temperaturi e pogusta taka da prvo palenje e suvo palenje i maslenata pumpa nemozi da napravi dovolno bari za da kaci maslo vo normala. Tuka imas nekolku vrtezi na suvo i eteti posle svirenje na turbina kako pozarna da sviri. Isto i kaj 1.9jtd.
da e benzinec teraj so podebelo ali kaj dizel turbas so podebelo maslo samo mozi nenadejno da ispadni problem.
Овој симтом што го спомна повеќе ми личи на запушен партикел филтер него ли да проблемот да е во моторното масло. Е сега кога ќе се запуши филтерот тогаш прва страда турбината.

Од маслото може да биде проблем ако не е соодветно за тој мотор и е со high SAP кои побрзо би го запушиле, па после да си оди све по ред да откажува.

Се оди како што си му е редот :icon_mrgr:
 
koj vi go kaza to deka ako izvadis dpf deka treba da stavas 5w40?
Fiat 1.3M jet 90ks fabricno koristi maslo 5w30
i pred i posle vadenje na dpf se koristi 5w30.
Ako troso motorot maslo,ne e do masloto tuku e do motorot. So stavanje podebelo maslo ssmo na kratki stazi se podobruva potrosnjata i posle na prvo palenje eteti sin cad. Tie motori nosat VGT turbo koe ima epten tanko crevo za nabivanje pritisok na maslo so koe i se ladi i podmackuva. Strukturata na 5w40 na minus temperaturi e pogusta taka da prvo palenje e suvo palenje i maslenata pumpa nemozi da napravi dovolno bari za da kaci maslo vo normala. Tuka imas nekolku vrtezi na suvo i eteti posle svirenje na turbina kako pozarna da sviri. Isto i kaj 1.9jtd.
da e benzinec teraj so podebelo ali kaj dizel turbas so podebelo maslo samo mozi nenadejno da ispadni problem.
Син чад ти е од воѓици на вентили. Турбо на палење нема никаква функција.
 
Син чад ти е од воѓици на вентили. Турбо на палење нема никаква функција.
Ili od separator pa propusta maslo niz iberlauf i go masni usisniot del na turbina. :ojeaa:
A tuka treba maslena parea....
Na sekoe palenje turbimata se polni so maslo a pri gasnenje na motor masloto se talozi do karter. Sin cad mozi da vadi i od masleni kariki :rolleyes: isto i od turbinata dokolku vlegva zivo maslo od usisniot del.
 
Син чад ти е од воѓици на вентили.
Ili od separator pa propusta maslo niz iberlauf i go masni usisniot del na turbina. :ojeaa:
A tuka treba maslena parea....
Na sekoe palenje turbimata se polni so maslo a pri gasnenje na motor masloto se talozi do karter. Sin cad mozi da vadi i od masleni kariki :rolleyes: isto i od turbinata dokolku vlegva zivo maslo od usisniot del.
Најлош случаи можи и да се карики проблем ама пак не е причина дека си користел 5-40 наместо 5-30.
 
За сите што возат такви мотори 1,3 јтд и 1,3 цдти, имам слушано дека на поголема километража почнуваат да трошат масло, без разлика какво масло користиш...некој викаат преку 200к некој преку 300к (реални километри)...али тоа е, сепак кубикажата е доста мала и моторот е нон стоп оптеретен.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom