Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Koga pretiskam na kumplug na vozackata strana se slusa kako nesto da cuknuva,isto se slusa i koga ke smenam pa ke go ispustam kumplugo nekogas seslusa toj zvuk koga ja ispustam gasta i pak pretisnam na nea. Zvuko e nesto nalik koga ke udris na nekoj so plasticno sise po glava :D
Se raboti za corsa c 2002
Poluosovina na vnatresen zglob na menjac. Ke si tropka se dur ne pocni da tresi vozia. Nov e 8000.
 
Koga pretiskam na kumplug na vozackata strana se slusa kako nesto da cuknuva,isto se slusa i koga ke smenam pa ke go ispustam kumplugo nekogas seslusa toj zvuk koga ja ispustam gasta i pak pretisnam na nea. Zvuko e nesto nalik koga ke udris na nekoj so plasticno sise po glava :D
Se raboti za corsa c 2002

друк лагер ваљда, нема што друго да зуи кога стискаш кумплунг
 
Кога колава ја ставам во втора брзина, некаде на пола пат во менувањето на брзината, се слуша гребење на запчаникот, како кумплугот да не ми е достегнат, иако е до крај стегнат. За Golf 5, се работи. Што може да е?
Благодарам
 
Кога колава ја ставам во втора брзина, некаде на пола пат во менувањето на брзината, се слуша гребење на запчаникот, како кумплугот да не ми е достегнат, иако е до крај стегнат. За Golf 5, се работи. Што може да е?
Благодарам
Druk lagerot ne odvojuva celosno. Vidi dali fali glicerin. Ako nefali ke treba promena na cel set.
 
Ако така прави само при втора брзина, мислам дека е заминат синхрониот од вториот степен. ако е сетот или само друк лагерот, така ќе прави при менување на било која брзина
 
Ако така прави само при втора брзина, мислам дека е заминат синхрониот од вториот степен. ако е сетот или само друк лагерот, така ќе прави при менување на било која брзина
Фала за одговорот. Дали можеш да ми кажеш колку отприлика кошта поправката или замената на синхрониот?
 
само вадење и враќање на менувач наплатуваат околу 50 евра....е сега треба да се ратура менувачот, и да се менуваат синхроните запчаници. без 100 евра работна рака никој нема да го чепка менувачот...плус деловите.

поевтино можеби е да најдиш половен но добар менувач

или.....старата шоферска-научи се да менуваш со дупло квачило и меѓу гас....како на старите камиони:vozbud:

јас многу пати тоа го користам , од навика и полесно влегува во помала брзина од поголема
 
или.....старата шоферска-научи се да менуваш со дупло квачило и меѓу гас....како на старите камиони:vozbud:

Фала за одговорот, ако можеш објасни ми накратко за ова погоре, интересно ми се виде?
 
Стискаш кумплуг, вадиш од брзина, пушташ кумплуг, така во лер додаваш туража на кратко, стискаш пак кумплуг, ставаш во брзина и пушташ пополека

Ова треба да се направи во 1,5 до 2 секунди...:icon_lol:
 
Стискаш кумплуг, вадиш од брзина, пушташ кумплуг, така во лер додаваш туража на кратко, стискаш пак кумплуг, ставаш во брзина и пушташ пополека

Ова треба да се направи во 1,5 до 2 секунди...:icon_lol:
Вака нема да му отидат синхроните и на другите брзини у пм?
 
Кога колава ја ставам во втора брзина, некаде на пола пат во менувањето на брзината, се слуша гребење на запчаникот, како кумплугот да не ми е достегнат, иако е до крај стегнат. За Golf 5, се работи. Што може да е?
Благодарам
Првин , провери гумени патоснци да не е вметнато крајно под педалите тоа често се заебава така што педалата не притисна докрај. Инаку најверојатно 2 брзина синхронот е заебано ама мала шанса е до тоа, може да е до механички менувач во подвозјето е накривено све треба да се провери па на крај до синхронот

Sent from my SM-N986U using Tapatalk
 
Вака нема да му отидат синхроните и на другите брзини у пм?
Ова скоро истото го прават синхроните, и фактички им помагаш, делумно им ја завршуваш нивната работа

Овој метод се користи на возила кои воопшто немаат синхрони брзини...како ДАЈЦ камионите( ТАМ 5000)

Јас се учев на таков камион...ДАЈЦ. Ако не го направиш ова добро, нема да влези во брзина.
 
Ова скоро истото го прават синхроните, и фактички им помагаш, делумно им ја завршуваш нивната работа

Овој метод се користи на возила кои воопшто немаат синхрони брзини...како ДАЈЦ камионите( ТАМ 5000)

Јас се учев на таков камион...ДАЈЦ. Ако не го направиш ова добро, нема да влези во брзина.
Im pomagas na sinhronite a i odmagas na lamelata. Na novite koli nema potreba od ova.
 
Да....но овде правиме муабет за мењач со оштетен синхрон. Ако се продолжи со ,,нормално возење
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom